اینیوس از طریق همکاری با یک شرکت آفریقایی، نسخهٔ جدیدی از گرنادیر را ارائه کرده که برای طبیعتگردی، فیلمبرداری حیاتوحش و ماجراجویی طراحی شده است.
کاوانگو انجینیرینگ شرکتی مشهور و باسابقه در منطقهٔ جنوب آفریقا است که به تجهیز و آمادهسازی خودروهای آفرودی میپردازد. حال اینیوس از طریق همکاری با این شرکت، اقدام به تأسیس شرکت زیرمجموعهٔ جدیدی بنام اینیوس کاوانگو کرده که به آمادهسازی گرنادیر برای طبیعتگردی، فیلمبرداری، دامپزشکی و مراقبتهای بهداشتی خواهد پرداخت. این زیرمجموعهٔ جدید، اولین محصول خود را بنام گرنادیر سافاری با حداقل تغییرات مهندسی ساخته است.
مهمترین تغییر این خودرو جایگزینی سقف اصلی با یک سایهبان سبکوزن برزنتی است که امکان جمع کردن آن وجود خواهد داشت. علاوه بر این، پنجرههای جانبی حذف و شیشهٔ جلو هم تاشو شده است تا دیدی بیواسطه از طبیعت اطراف برای سرنشینان فراهم شود. یکی دیگر از ویژگیهای این خودرو نیز صندلیهای طبقهای به سبک سالن تئاتر است که حداکثر دید را در اختیار سرنشینان عقبی قرار میدهد.
در تأسیسات اینیوس کاوانگو که در شمال بوتسوانا واقع است، تیم ماهری متشکل از ۷۰ متخصص روی محصولات اینیوس کار خواهند کرد. کاوانگو پیش از همکاری با اینیوس سالانه حدود ۲۰۰ خودرو را تجهیز میکرد و حالا اعضای کلیدی همان تیم اصلی مهندسی به فعالیت خود در شرکت جدید ادامه خواهند داد. از طریق این همکاری، هردو نسخهٔ شاسیبلند و پیکاپ گرنادیر برای استفادههای مختلف تجهیز خواهند شد. همچنین زمینهای مجاور تأسیسات اینیوس کاوانگو هم برای توسعهٔ فعالیت این شرکت در نظر گرفته شده که در آینده تولید را دو برابر خواهد کرد.
سافاری را باید سومین عضو خانوادهٔ گرنادیر پس از معرفی نسخهٔ پیکاپ دانست. این پیکاپ که حدود یک ماه پیش با نام کوارترمستر معرفی شد، همان تواناییهای آفرود نسخهٔ شاسیبلند را با اتاق باری ۱۵۶ سانتیمتری ارائه میکند. گرنادیر کوارترمستر هماکنون در بریتانیا در نسخهٔ پایه با قیمت ۶۶ هزار پوند معادل ۸۷ هزار دلار برای فروش عرضه میشود.
مازیار
۲۷ مرداد ۱۴۰۲دقیقا پا جای پای دیفندر قدیم گذاشته و خوب داره از این موقعیت و شباهت استفاده می کنه
البته در کنارش خیلی هم دست خالی نیست و میخواد کمبودهاش رو با ظاهرسازی رفع و رجوع کنه
lelewed933
۲۷ مرداد ۱۴۰۲اگه از انجینهای دیزلی بنز استفاده کنه خیلی عالی میشه
هرچند درونسوزها رو به انقراضن و بهتره هیبریدی تولید کنه بخصوص برای این نوع کاربریها
یوسف
۲۷ مرداد ۱۴۰۲صغیر و کبیر دارن از کنار لندرور بودن استفاده میکنن…..
لندرور پدر خوانده دنیای شاسی بلندها
AMANTE
۲۷ مرداد ۱۴۰۲این شرکت هدف اش جذب آفرود باز هایی هست که به لندروور دیفندر کلاسیک علاقه شدید دارن و کار اش رو هم داره خوب انجام میده از تمجید ریچارد هموند از این ماشین تا این مدل سافاری و بزودی قراره با یک شرکت که کار اش تیونینگ دیفندر هست همکاری کنه.
حسین دهمرد
۲۷ مرداد ۱۴۰۲صندلی هاش رو به بیرون باشه دیدش بهتر نمیشه؟ مثه تویوتاهای مرزبانی که دوتا نیمکت پشت به پشت هم گذاشتن تا سربازا به اطراف مسلط باشن.
علی جردن
۲۷ مرداد ۱۴۰۲بهترین خودروی سافاری و ماجراجویی طبیعت بدون شک می رسه به G63 AMG 4×4²
به این خودرو شیر و پلنگ و جگوار حمله کنه کجا می خوان مخفی شن؟ بدون درب و پنجره ایمنی نداره
مازیار
۲۷ مرداد ۱۴۰۲داداش در مورد حمله شیر و پلنک فکر میکنم برگزار کننده تورها بیشتر مسوول باشن تا سازنده اتومبیلها
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۲۸ مرداد ۱۴۰۲دوست عزیز من مونم چرا اینقدر انتقاد راجب گردنایدر هست ،ن که از نزدیک ندیدم و مطمئنم ۹۹ درصد افراد این سایت هم ندیدن ولی جوری حرف میزنن انگار ۱۰ سال پشت فرمون بودن این دوست عزیز هم که این حرف رو میزنه جی ۶۳ اصلا ازش زیاد هست؟ تعداد اندکی هسن که دست پولدار ها هست بعد گوگل کن :) ببین سافاری چیه
Aref
۲۷ مرداد ۱۴۰۲حفاظ نداره. یه وقت شیر یا پلنگ حمله کنه هیچ سرپناهی نیست.