اینیوس اعلام کرده که برای گرنادیر در ایالاتمتحده حدود ۵ هزار رزرو خرید دریافت کرده است و هماکنون در حال آماده شدن برای ایجاد یک شبکهٔ نمایندگی در سراسر این کشور است. این شرکت بریتانیایی قصد دارد فروش گرنادیر را طی دوازده ماه آینده در آمریکا آغاز کند اما قبل از این کار باید شبکهٔ نمایندگیها ایجاد گردد. به گفتهٔ «گِرگ کلارک» معاون اجرایی اینیوس در قارهٔ آمریکا، این شرکت قصد ایجاد ۳۵ نمایندگی را در این کشور دارد و هماکنون در حال انتخاب آنها است.
به گفتهٔ کلارک، اینیوس به دنبال نمایندگیهایی کارآفرین و مبتکر است که فرصتهای بازار گرنادیر را درک میکنند. علاوه بر این، مهم است که نمایندگیها بدانند چگونه میتوانند جامعهای را ایجاد کنند که اینیوس به دنبال آن است. وی در این رابطه گفته است:
رزرو کنندگان ما گفتهاند که میخواهند بخشی از یک گروه باشند. آنها میخواهند با همفکران خود ملاقات کنند. آنها نمیخواهند فقط راهی مسیرهای آفرودی شوند بلکه دوست دارند یک سفر کامل آخر هفته داشته باشند
برخلاف بسیاری از خودروسازان استارتاپی، اینیوس علاقهای به فروش مستقیم گرنادیر نداشته و قصد دارد این خودرو را از طریق نمایندگیهای دیگر خودروسازان عرضه کند. به گفتهٔ کلارک، به دلیل استفادهٔ گرنادیر از پیشرانههای بامو، بسیاری از نمایندگیهای این شرکت برای فروش آفرودر اینیوس ابراز علاقه کردهاند.
بااینحال، وی میگوید اکثر نمایندگیهای منتخب، نمایشگاههای مجزایی را برای برند اینیوس ایجاد خواهند کرد. گرنادیر هماکنون در حال تولید است و به گفتهٔ کلارک، تحویل آن به خریداران در سهماههٔ چهارم امسال در اروپا و سایر بازارهای خارج از آمریکا آغاز خواهد شد. معاون اجرایی اینیوس در ادامه افزوده است:
درحالیکه همهٔ این اقدامات در جریان است، ما بیسروصدا و بهزحمت وارد قارهٔ آمریکا شدهایم. ما تمام دروازههای اصلی را پشت سر گذاشتهایم و برنامههایی را برای صدور گواهینامهها و تأییدیههای لازم تنظیم کردهایم. ما در مسیر رسیدن به هدف قرار داریم و در حال تکمیل برنامههایی برای بازاریابی هستیم
Reza Waffen SS
۲۰ شهریور ۱۴۰۱آشنایی با این برند ندارم ولی خوشم اومد ازش. برخلاف غول های آمریکایی که روی آفرود تمرکز کردن بیشتر روی امکانات و آپشن های مورد نیاز برای مسافرت های برون شهری تمرکز کرده.
درسته که لندروور خدای این جورکاراس ولی اگه بتونه با قیمت کمتر و امکانات بیشتر به مشتری تحویل بده صددرصد موفق خواهد شد
R@min
۲۰ شهریور ۱۴۰۱این ماشین ۸۵ تا ۱۰۰ هزار یورو هست!!! حالا نمی دونم این پیش فروش ها راسته یا دروغ ولی پول دادن به یه کپی لندروور که حتی هیچ پیش زمینه ای ازش نداری توجیح عقلانی نداره.
با این شمایل هم حرف خاصی تو آفرود نداره و مشخصاتشم نکته خاصی نداره و از طرفی موتور بی ام و هم خودش جای شک زیادی بابت دوام ایجاد می کنه و اگر قرار انقدر پول حروم کرد برانکو رپتور، دیفندر فول آپشن یا رانگلر ده پله از این جلوترن.
NAVID۰۰۹۸
۲۰ شهریور ۱۴۰۱یه خودروسازِ استارتاپی هست و نباید با خودروسازان بزرگ مقایسه بشه !
صحبتی از قیمت نشده ولی احتمالاً حدودایِ ۱۰۰ هزار دلار فی بخوره که به نظر من خرید از خودروسازان معروف ، ارزش بالاتری داره !
دیفندر نسل قبل فکر نکنم تو آمریکا باشه و اگر هم باشه بسیار گران هست و ارزش سرمایهگذاری داره تا استفادهی شخصی و این خودرو شاید بتونه با شباهتش به دیفندر نسل قدیم فروش داشته باشه !
R@min
۲۰ شهریور ۱۴۰۱وقتی پای انقدر پول وسطه حتما باید مقایسه کرد که تو هیچ زمینه ای حتی جلوی دیفندر کراس اوور هم حرفی نداره، برانکو و رانگلر و فوررانر اونم با نصف قیمت که بماند.
Iman99
۲۱ شهریور ۱۴۰۱این یک آفرودر کلاسیک هست و با آفرودر های مدرن نباید مقایسه شه
ولی در نوع خودش خیلی خوبه موتورشم عالیه
موتور دیزلی ب ام و که اتفاقا خیلی بادوامه و از بادوام ترین موتور های شناخته شده هست از موتور های تویوتا و خیلی موتور های دیگه بادوام تره
رقیبش هم لندکروز سری ۷۰ هست که در مقایسه با اون اگه مقایسه کنیم اینیوس گرنادیر از همه نظر خیلی بهتر از اونه
بهراد
۲۰ شهریور ۱۴۰۱همینکه تونسته تو سرزمین رانگر و برانکو انقدر بفروشه یعنی تا اینجای راه رو شرکت درست اومده.
AMANTE
۲۰ شهریور ۱۴۰۱قیمت اش فکر کنم بین ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار باشه و با این قیمت گزینه ی خوبی برای آفرود رفتن هست.
مشکل من با این ماشین طراحی داخلیش هست که اصلا جالب نیست و حداقل توی عکس ها احساس ارزون و قدیمی و سرهم بندی شده میده.
Iman99
۲۱ شهریور ۱۴۰۱از نظر اون مشکلی که گفتی اشکال نداره
چون این یک آفرودر کلاسیک هست و نباید انتظاری که از آفرودر های مدرن دارید رو از این داشته باشید
چون خود سبک ساختش همینه و باید طراحی ساده داشته باشه حتی همون مانیتوری هم که اون وسط واسش گذاشتن زیاده و کلا این سر و کارش با دکمه های سخت افزاری و سهولت در استفاده هست باید طراحی ساده و بادوامی داشته باشه
قاطر فروش
۲۰ شهریور ۱۴۰۱خیلی مشتاقم ببینم پیشرانه بی ام و روی ماشین افرود چطور جواب میده
باز الپینا بود یه چیزی اونا حداقل ب دوام معروفن
JDM lover
۲۰ شهریور ۱۴۰۱کدوم موتور بی ام و رو گذاشتن روش؟؟
AMANTE
۲۰ شهریور ۱۴۰۱موتور های B57 و B58.
وحید اسماعیل نسب
۲۰ شهریور ۱۴۰۱شبیه دیفندر های قدیمیه قیافش کلاسیکه
nima1912
۲۰ شهریور ۱۴۰۱اصلا آشنایتی با این برند ندارم ولی رخ ماشین رو دوست دارم واقعا زیباست و کاملا ظاهر دیفندر قدیمی داخل طراحی این ماشین مشهوده
صدری
۲۰ شهریور ۱۴۰۱شرکت اینیوس یه سری گوشی هم تولید میکنه که تو ایران هم فروخته میشه. گوشی هاش تو ایران به نام اینونس معروفه اما اصلا کیفیت نداره. به نظرم ماشین هاش هم همینقدر بی کیفیت باشن.
Iman99
۲۱ شهریور ۱۴۰۱نه اشتباه میکنی این با اون فرق داره کلا مثالت اشتباهه این بسیار بادوامه و کیفیت بسیار بالایی داره
Payfast
۲۰ شهریور ۱۴۰۱کپی جی کلاس با چاشنی رانگلر و دیفندر اینقد فروخته =|
۹۱۱
۲۰ شهریور ۱۴۰۱کپی دیفندر کلاسیک با قابلیت های برانکو و رنگلر هست نه کپی جی کلاس.
A.A.S
۲۰ شهریور ۱۴۰۱اووف چه ابهتی
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۰ شهریور ۱۴۰۱دقیقاً شبیه دیفندر قدیمی های ایران
ممد کادیلاک
۲۰ شهریور ۱۴۰۱اما شروع خیلی خوبی داشته، 5 هزار رزرو اونم برای ی شرکت انگلیسی که مواد شیمیایی تولید میکرده و هیچ پیش زمینهای تو صنعت خودرو نداره و از موتور بامو استفاده میکنه طراحیشم که گفتن نداره
فقط امیدوارم بعدا ایراداتش برای مالکاش دردسر ساز نشه