ایتال دیزاین با نمایش کانسپت GTZero در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ در جهت خودروهای آینده گام برداشت.
Italdesign GTZero Concept قدم بزرگ این کانسپت مربوط به سیستم پیشرانهی این خودرو است. پیشرانه ۴۸۳ اسب بخاری GTZero از سه موتور الکتریکی تشکیل میشود که دو موتور برای اکسل جلو و یک موتور برای اکسل عقب در نظر گرفته شدهاند. به نظر میرسد که عملکرد این خودرو متناسب با قدرت تولیدی آن باشد چراکه سرعت نهایی این خودرو بهصورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. Italdesign GTZero ConceptItaldesign GTZero ConceptItaldesign GTZero Concept GTZero نیرو را به تمام چرخها منتقل میکند و سیستم پیشرفته فرمان پذیری تمام چرخها برای این خودرو در نظر گرفته شده است. Italdesign GTZero Concept این کانسپت با استفاده از باتریهای تعبیهشده بر روی خودرو میتواند ۵۰۰ کیلومتر را در حالت الکتریکی بپیماید. این آمار جالبتوجه وقتی هیجانانگیز میشود که بدانیم باتریهای این خودرو تنها در ۳۰ دقیقه ۸۰ درصد شارژ میشوند. Italdesign GTZero Concept در کابین، کنترلهای فیزیکی چندانی به چشم نمیخورند. در واقع تنها کنترلر های تعویض دنده از پشت فرمان و ترمز پارک تنها کنترلرهایی هستند که در کابین دیده میشوند و سایر عملیات از طریق صفحهنمایش لمسی OLED انجام میشود. صندلیهای چرم دستساز با طرحهای آلومینیوم و کربن فضا را راحت و زیبا جلوه میدهد. Italdesign GTZero ConceptItaldesign GTZero Concept رینگهای ۲۲ و ۲۳ اینچی در جلو و عقب با پرههای دوقلوی هفتتایی این خودرو هم با لاستیکهای پیرلی (مدل P Zero Nero) همراه شده است. درنهایت باید بگوییم که نمیتوان این خودروی آینده را نادیده گرفت.
علي رضا
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ایتال دیزاین هر دفعه با یک ماشین جدید میاد و مردم رو غافلگیر می کنه…
90 درصد سهام این شرکت مال لامبورگینیه…
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۴برقی….500کیلومتر پیمایش با یک بار شارژ…………شارژ 80 درصد تو 30 دقیقه ……!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عالیه
moein
۱۳ اسفند ۱۳۹۴از ظاهرش خوشم نیومد عقبش خیلی نا جوره
احمد باقری
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ظاهرش میتونست بهتر باشه، ولی از لحاظ فنی اگه بتونه این مشخصات رو در نسخه تولیدی به عرصه ظهور برسونه، خیلی عالی میشه.
بهنام طیبی
۱۳ اسفند ۱۳۹۴طراحی عقب خودرو خیلی جالب