رایان یک سوپراسپرت چهارصندلی ساخت انگلیس است و همراه پیشرانه توئین توربو تولید میشود. جدیدترین پروژه بلندپروازانه صنعت خودروهای تولیدمحدود به زودی دردسترس خریداران قرار میگیرد.
چندی پیش نمونه اولیه ناران رونمایی شد که نشان ورود یک سوپراسپرت قدرتمند داشت؛ سوپراسپرتی که با الهام از خودروهای GT3 طراحی شده بود اما از چهار صندلی سود میبرد. حال سازنده این خودور اعلام کرده که زمان رونمایی رسمی آن فرا رسیده است و تا دو هفته دیگر در رویداد «سالن پرایو» از آن پردهبرداری خواهد کرد.
مقالات مرتبط:
این سوپراسپرت که طراحی نسبتا دلچسب دارد برخلاف جریان آب حرکت کرده و بهجای بهرهمندی از ترند روز دنیای خودرو یعنی پیشرانه برقی، از یک موتور ۵ لیتری توئین توربوی V8 سود میبرد که توان تولید ۱,۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱,۰۳۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. سازنده انگلیسی این خودرو مدعی است که ناران برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۳ ثانیه زمان نیاز دارد و میتواند شتابگیری را تا سرعت ۳۶۸کیلومتر بر ساعت ادامه دهد. بنابراین این محصول در تلاش است تا مانند سوپراسپرت تازه نیلو۲۷، ابرخودروها را به چالش بکشد.
طراحی ناران برعهده «ژووین وونگ» بوده است که پیشتر کار طراحی مدلهای برجستهای چون آپولو IE و دیتوماسو P72 را انجام داده بود. در بخش جلو شاهد طراحی بهروز و کشیده چراغها هستیم که درکنار اجزای تهاجمی سپر جلو کاپوت پایینآمده، فراری SF90 را در ذهن تداعی میکنند. نمای جانبی میزبان خطوط مختلفی شده است که زیبایی ناران را دوچندان کرده و فرم یک سوپر GT مانند فراری F12 را به آن داده است. وونگ در طراحی بخش عقب به سادگی بسنده کرده و به بال و دیفیوزر بزرگ عقب اجازه داده تا خودنمایی کنند. اگزوزهای این خودرو در کنارههای سپر قرار گرفتهاند و چراغهای کشیده و یکپارچه آن هم بخش مرکزی نمای عقب را پر کردهاند.
شرکت سازنده اولین مدل ناران را با رنگبندی بنفش و رگههای طلایی در سراسر بدنه رونمایی خواهد کرد که حس اطمینان و لوکسبودن را به بینندههای متمول رویداد سالن پرایو القا خواهد کرد. البته این مجموعه پا را از این هم فراتر گذاشته و برای هر چه خاصتر کردن سوپراسپرت خود اعلام کرده که تنها ۳۹ دستگاه از آن تولید خواهد شد. قیمت حدودی هر کدام هم حدود ۲ میلیون دلار تخمین زده میشود. نظر شما درباره این سوپراسپرت قدرتمند چیست؟ آیا آن را به نیلو۲۷ ترجیح میدهید؟
Puriya
۲۵ مرداد ۱۴۰۳خوشگله اما ۲ میلیون نمی ارزه
HELLO.BROTHERS
۲۵ مرداد ۱۴۰۳500تا600هزار دلار اوج اوجش.
حسین
۲۶ مرداد ۱۴۰۳منم فردا سوپر اسپرت کوروش رو میزنم منتظر سورپرایز ما باشید
amir
۲۵ مرداد ۱۴۰۳هرچی لامبو فراری بوده قاطی کرده
Mr wrong
۲۵ مرداد ۱۴۰۳خودروی تولید محدود سازی شده عین کافه زدن تو ایران
علی جردن
۲۵ مرداد ۱۴۰۳جلو پنجره فاقد اصالت یکم از BMW یاد بگیرین بدون دیدن لوگو میفهمیم یک بیامو است
amirkhanzadeh
۲۵ مرداد ۱۴۰۳شبیه فراری 12 سیلندری
froG-driVer
۲۵ مرداد ۱۴۰۳جلو منو یاد SF90 stradalle اسطوره میندازه
علی جردن
۲۵ مرداد ۱۴۰۳جلو منو یاد کراس اور جدید کرمان موتتر میندازه همونکه بر پایه S5 جک ساخته شده
ZED
۲۷ مرداد ۱۴۰۳اگه به جلو پنجره باشه که بوگاتی قبل از بی ام و این کارو میکرد،حتی بوگاتی توی بیشتر ماشیناش حرف C رو کنارش طراحی کرده
Kiarash
۲۵ مرداد ۱۴۰۳بنظرم بتونه موفق بشه
سوشیانت
۲۵ مرداد ۱۴۰۳موتورش مال شرکت racing dynamics آلمانه
رامتین
۲۵ مرداد ۱۴۰۳قیمت بالاست و احتمالا بازار بسیار محدودی داره.
کریم
۲۵ مرداد ۱۴۰۳تناسب نامفهومی در ظاهر داره بعید میدونم مورد توجه واقع بشه
شوتیسوار
۲۶ مرداد ۱۴۰۳فقط اون مورسیلاگو کنارش 🤤✋🏼
k-jafaee
۲۶ مرداد ۱۴۰۳سلام اساتیدِ پدال
خوبین؟؟؟
چرا لینک میذازین باز نمیشه؟!
لینک زدین “معرفی نیلو ۲۷ با موتور V12 و هزار اسب بخار؛ ابرخودروی جدید امریکا”
بعد روش میزنی مینویسه “با عرض پوزش، شما اجازهٔ دیدن پیشنویسها را ندارید”😁
🤭🤦🏻♂️
k-jafaee
۲۶ مرداد ۱۴۰۳از نیلو قشنگتره
ولی ۲ میلیون دلار بابت چه چیزی؟
اون چیزی ک باعث قیمت یه ماشین میشه اصالت برند ماشین هستش که شامل قدمت اون برند در بازار جهانی و تاریخچه موفقیتهاش در طول تاریخه.
وگرنه تمام رنگ و لعاب و پرفورمنس یک سوپراسپرت که حرف تازهای هم برای گفتن نداره بیشتر از پنجاه هزارتا نمیارزه. بقیهش ارزش برند هستش که نه این ماشین نه هر تازه وارد دیگهای ندارن اینو
فرزاد
۲۶ مرداد ۱۴۰۳دقیقا مثل پراید من میمونه.
لحظه اول که دیدمش فکر کردم ماشین منو گذاشتین.
خداییش تا خودروهای با کیفیت داخلی داریم چرا از تولیدات خارجی گزارش میزارید. یکم از ایرانخودرو و سایپا حمایت کنید. والا
هرکی
۲۶ مرداد ۱۴۰۳این آشغالا چیه؟ فقط پراید؛)