با اینکه مشخص نیست ابر خودروی بدون آلایندگی و برقی پاگانی چه زمانی معرفی خواهد شد اما واضح است که ایتالیاییها همچنان روی این خودرو کار میکنند.
برند موردبحث بیش از ۵ سال است ایده تولید یک ابر خودروی برقی را سبک سنگین میکند اما نگرانیهای زیادی درباره تکنولوژی چنین محصولی دارد. پاگانی میگوید تنها محصولاتی بسیار خاص عرضه میکند و البته درعینحال ایده تولید یک هیولای بدون آلایندگی را رها نکرده است. کریستوفر پاگانی پسر مؤسس کمپانی و مدیر بازاریابی این برند در مصاحبه با رسانهها اظهار داشته این شرکت هنوز ایده تولید خودروی برقی را در نظر دارد:
ما کار روی خودروی برقی را دوست داریم و هنوز هم روی این پروژه کار میکنیم، بنابراین چنین محصولی از دستور کار خارج نشده است.
اما درعینحال پاگانی خاطرنشان میسازد ابر خودروی برقی باید تواناییهای فراتر از سرعت در خط مستقیم داشته باشد. او تصریح میکند:
برای ما پرفورمنس خودرو در دینامیک آن جلوه میکند و تنها منحصر به اسب بخار یا حداکثر سرعت نیست.
خودروساز یاد شده هنوز پروتوتایپ عملکردی و فول سایز از چنین خودرویی را تولید نکرده و کریستوفر پاگانی در سال ۲۰۲۳ گفته بود تکنولوژی فعلی باتریها برای بهکارگیری در خودروی مدنظر پاگانی بیش از حد سنگین است. ایتالیاییها امیدوار هستند با پیشرفت تکنولوژی بتوانند محصولی ردهبالا تولید کنند. البته به احتمال زیاد خودروی برقی پاگانی را به این زودیها نخواهیم دید ولی باید دانست نمایندگیها علاقه زیادی به چنین خودرویی ندارند هرچند در صورت تولید آن را عرضه خواهند نمود.
پاگانی تنها برندی نیست که علاقه چندانی به تولید هایپرکارهای برقی ندارد. میت ریمک اوایل سال جاری میلادی اظهار داشته بود مشتریان ثروتمند از چنین خودروهایی روی گردان هستند و تجربه سواری آنالوگ و پیشرانههای درونسوز را دوست دارند. با کاهش قیمت خودروهای برقی و همهگیر شدن آنها، مشتریانی که بودجه زیادی دارند خواهان تمایز خود از توده مردم هستند و این امر میتواند به پاگانی و رقبا کمک زیادی کند تا در این بازار رقابتی برای چندین سال دوام بیاورند.
توضیح: تصاویر به خودروی پاگانی یوتوپیا تعلق دارند.
پیرمرد قدیمی
۲۸ تیر ۱۴۰۳خودرو های سوپر لوکس با تیراژ تولید محدود بهتره طبق خواسته خریداران با موتور های درونسوز پیش برن ، در هرصورت توجیهی برای عجله تولید پاگانی الکتریکی وجود نداره حداقل ۱۵ سال وقت دارن تا به الکتریکی کردنش فکر کنن از لحاظ مشتریان علاقه مند به موتور های درونسوز هم که دیگه نباید نگران باشند.
ولی اینکه فقط هدفشون از این کار اسب بخار و حداکثر سرعت نیست و داینامیک در اولویت هست قابل احترامه.
باتشکر از نویسنده ، آقای احمدزاده
SMS
۲۸ تیر ۱۴۰۳برعکس بنظر من با اینکه به قول شما عجله نباید بکنن ولی خوبه یک الکتریکی تو سبد محصولاتشون باشه
پاگانی برقی : توربیون نسخه دو ، بنظرم شبیه هم خواهند بود یا شایدم ریمک نورا …
Joker
۲۸ تیر ۱۴۰۳آقا تبریک😍شنیدم واردات آزاد شده،با آزاد شدن واردات طرفداران مستر کچل از الان میتونن یکی یه دونه کونیگ زگ یسکو بخرن و هر روز باهاش رکورد سرعت رو جا به جا کنن🤣🤣🤣
BlackWing
۲۸ تیر ۱۴۰۳این مت ریمک به نظر میاد بسیار باشعور و واقع بین باشه ، کسی که خودش تولید کننده ماشین برقیه ولی حرف درست رو راجع به درون سوزها میزنه
با تولید توربیون و اصرار خودش برای ساخت موتور V16 ، شخصیتش برام خیلی مورد احترامه
𝐀𝐥𝐢
۲۸ تیر ۱۴۰۳آره منم از این کارش خیلی خوشم اومد
R@min
۲۸ تیر ۱۴۰۳مت ریمک لیاقت نشستن رو صندلی ریاست فولکس داره، بشدت از از امثال بلوم که هنوز از سفره پیک میخورن و هیچ غلطی نکردن کار درست تره.
علی جردن
۲۸ تیر ۱۴۰۳موتور برقیشو دوباره قراره AMG کار کنه یا میسپارن به کارخونه دیگه ؟
car lover
۲۸ تیر ۱۴۰۳فک کنم همون 1.6 AMG ONE رو بذارن روش😐😂
Taha Ayoobi
۲۸ تیر ۱۴۰۳عالی گفتی 😂👌
زیزیگولو
۲۸ تیر ۱۴۰۳پاگانی اشتباه بزررگی میکنه
حسین دهمرد
۲۸ تیر ۱۴۰۳حالا نیس الان همه رکوردا دستشه.
پاگانی رو واسه خوشگلیش میخرن نه پرفورمنس. وگرنه که با یک چهارم پولش میشه یه فراری با پرفورمنسش بهتر خرید
دکتر استاپ
۳۰ تیر ۱۴۰۳فک کنم zonda r رو فراموش کردی