ریمک اعلام کرد دور نهایی تستهای قبل از تحویل نورا به مشتریان کامل شده است. بر اساس آنچه این خودروساز اهل کرواسی اعلام کرده است، هایپرکار تمام الکتریکی نورا دو هفته تستهای زمستانی سخت را در مرکز پیرلی در سوئد پشت سر گذاشته است.
ریمک که حالا عضوی از شرکت تازه تأسیس بوگاتی-ریمک است میگوید تستهای موردبحث به معنی تنظیم درست و کامل سیستمهایی همچون ABS، ESP و هدایت گشتاوری است. تیم تولید این خودرو مجبور بودهاند نورا را برای تجربه دماهای بسیار پایین در شب تست کنند زیرا در طول روز دما بهطور غیرعادیای بیشتر بوده است.
این هایپرکار ۱۹۱۴ اسب بخاری قبلاً مجوزهای تحویل به مشتریان در آمریکا و اتحادیه اروپا را دریافت کرده است. البته برای تائید نتایج تستها و اطمینان از اینکه تمامی سیستمها در هر شرایطی به خوبی کار میکنند ریمک مجبور بوده است راهی سوئد شود تا بتواند تستهای زمستانی طاقتفرسا را انجام دهد. گفته شده است دمای زمان تست نورا حدود منفی ۱۵ درجه سانتیگراد بوده است.
جدای از سیستمهای کنترلی یاد شده، ریمک همچنین لاستیکهای زمستانی توصیه شده برای نورا یعنی پیرلی پی زیرو را نیز تست کرده است. این لاستیکها بهصورت مشترک و توسط پیرلی و ریمک تولید شدهاند. لاستیکهای تابستانی نورا نیز از نوع میشلین پایلوت اسپرت 4S هستند.
راننده ارشد تست و توسعه بوگاتی-ریمک میگوید:
تست خودرو در سطوح دارای چسبندگی پایین همچون اینجا به ما اجازه میدهد تا مشاهدات پایدار و دقیقی از عملکرد سیستمهای خودرو در دماهای پایین داشته باشیم. در روی یخ اوضاع کندتر از آسفالت رخ میدهد و ما پیستهای خوب و نرمی داریم که قطعاً دادههای خیلی دقیقی از شرایط مسیرهای ناهموار را ارائه نخواهند کرد. پس از دو هفته تست زمستانی ما از اینکه توانستهایم دقیقاً به نتایج دلخواه خود برسیم خوشحالیم
ریمک نورا فقط به تعداد ۱۵۰ دستگاه تولید خواهد شد و هریک قیمت حدود ۲.۲ میلیون دلاری خواهد داشت. مالکان ثروتمند نورا خواهند توانست طی ماههای آتی پشت فرمان خودروی خود بنشینند.
بهنام زز
۲۴ فروردین ۱۴۰۱یه بارمیگین چک یه بار میگین کرواسی ، بالاخره کجاییه این ریمک داشاقی ؟
AMIR / ARMI
۲۴ فروردین ۱۴۰۱اگه قرار ۲.۲ میلیون دلار پول ماشین بدی چرا یه ماشین کم تیراژ تر و خاص تر نخری
مثلاً یه ماشین با موتور بنزینی که صداش و رکورد هاش ماندگار باشه
من فلسفه هایپرکار الکتریکی رو متوجه نمیشم
این ماشین قرار چه کاری بکنه چه افتخاری به دست بیاره که ۲.۲ میلیون براش بپردازی و تو گاراژ کنار هایپر کار های دیگه بنزینی که کلی افتخار دارن بزاری
سدان و SUV و سوپر اسپورت الکتریکی کاملا منطقی ولی هایپرکار الکتریکی خارج از منطق
در سگمنتی که کاملا باید خاص باشی کاملا معمولیه
مازیار
۲۴ فروردین ۱۴۰۱امیرجان چطور وقتی یه سدان لوکس خانوادگی الکتریکی مثل تسلا اس پلد اومد و همه رکوردهای شتاب رو در دست گرفت فلسفه اش مجهول نبود
اما این که قراره یه هایپر کار الکتریکی که اصولا برای این کار ساخته میشه بیاد و اون رکوردها رو در دست بگیره خارج از منطق هست؟
Elmiraj
۲۴ فروردین ۱۴۰۱چون این ماشین تنها هنرش نیم ثانیه سریع تر بودن از s plaid در چهارصد متر هست و لاغیر…
در حالی که ۱۷ برابر گرون تره…!!!
مازیار
۲۴ فروردین ۱۴۰۱خوب بحث اختلاف قیمت اروپایی
و آمریکایی یه بحث خیلی مفصل هست
با دلایل زیاد
اما کمی بی انصافیه اگه بگیم تنها هنرش همینه و این موضوع بعد از تست های مختلف بهتر مشخص میشه
ضمن اینکه نیم ثانیه بین ۹ تا ۸/۵ هم
با نیم ثانیه بین ۱۱ تا ۱۰/۵ خیلی فرق داره اینطور نیست؟
AMIR / ARMI
۲۴ فروردین ۱۴۰۱تو خط آخر حرفم گفتم در سگمنتی که باید خیلی خاص باشی ریمک خیلی معمولیه
چیز خیلی عجیبی نسبت به پولش و سگمنتش تحویلتون نمیده
من به کنار آقا مازیار ۲.۲ میلیون پول برای ونوم f5 یا شیرون یا جسکو منطقی تره
که خیلی خاص هستن یا ریمک ؟
کلا نیم ثانیه از سدان تسلا سریع تره
اگه پلاد رو لخت بکنیم از وزن اضافی
راحت با نصف قدرت ریمک باهاش برابری میکنه !
اصلا خاص بودن یه هایپرکار رو نداره
مازیار
۲۴ فروردین ۱۴۰۱بله با این مورد موافقم
هایپرکار میلیون دلاری بنزینی از برقی منطقی تر و ارزشمندتره
akrh78
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ریماک بر خلاف تسلا داون فورس هم داره و بر خلاف تسلا توانایی ترمزگیری و پیچیدن هم داره
hssn
۲۴ فروردین ۱۴۰۱فکر میکنی که خوب میتونی حرفاتو عاری از اشتباه جلوه بدی ولی متاسفانه یه اشتباه بزرگ داری میکنی
یادتون رفته که تو و سایلنت و امثالتون که قطاری پشت هم درمیاید همیشه حرفتون برعکس الان بوده
بارها و بارها بنزینی هایی مثل شیرون و amg one و غیره رو ماشینای کاملا بیارزش توصیف کردین
اما الان که به ریمک رسید شدن خاص؟
این حرفا رو بهونه این نکن که نشون ندین میترسید با اومدن ریمک رکوردای خیالی تسلا رودسترتون بشکنه
AMIR / ARMI
۲۴ فروردین ۱۴۰۱فقط منتظرم واکنش فعالان حوضه خودرو رو وقتی تسلا رودستر کنار ریمک قرار میگیره رو ببینم
Philipp
۲۴ فروردین ۱۴۰۱وقتی اومد در موردش نظر میدیم
حسین
۲۴ فروردین ۱۴۰۱فکر میکنم تا زمانی که تسلا رودستر به بازار عرضه بشه بوگاتی،ریماک خودروی های حتی سریع تر از نورا هم توسعه بده
به هر حال حالا ریماک تنها نیست
و بوگاتی هم یه برند معمولی نیس
Jdm باز
۲۴ فروردین ۱۴۰۱۲.۲ میلیون دلار بدی به یه هایپرکاری که صدای انجین نداشته باشه!!!!!
با این پول خیلی خیلی چیزای بهتری میشه گرفت
میشه هایپر کار های افسانه ای و با اصالت رو خرید
rezars pc
۲۵ فروردین ۱۴۰۱گاز ورمه انقدر فن صدایی پ جاش باس پاگانی مولایی بخری