شرکت بریتانیایی RML به مناسبت گرامی داشت ۴۰ سالگی خود پیشنمایشی از خودروهای ارتقا یافته پورشه ۹۱۱ و استون مارتین ونتیج داشته است.
گروه RML که شرکتی مهندسی در بریتانیاست و تاکنون در پشتصحنه چندین برنامه موتور اسپرت موفق جهانی حضور داشته به تولید خودروهای جادهای بسیار خاص مشغول است و با چهار محصول جدید ۴۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت. این شرکت در سال ۱۹۸۴ به عنوان تیمی مسابقهای و توسط ری مال لاک تأسیس شد و از آن زمان تاکنون در فعالیتهای موتور اسپرت شرکتهایی همچون سئات، واکسهال، استون مارتین، سالین و شورولت حضور داشته است. شرکت موردبحث همچنین پیشرانه خودروی مسابقه لمان نیسان دلتاوینگ را طراحی کرده و حتی خودروهای رالی شرکت اوپل واکسهال را نیز مهندسی نموده است. RML سابقه حضور موفق در رقابتهای آسکار بریتانیا را نیز داشته است. این شرکت در سالهای اخیر به خاطر تولید خودروهای جادهای منحصربهفرد از جمله استون مارتین ولکان، نیسان جوک R و محصولی الهام گرفته از فراری ۲۵۰ GTO شناخته میشود.
RML هنوز تاریخ معرفی چهار محصول جدید خود را اعلام نکرده اما پیشنمایشی از پکیج رادیکال خود برای پورشه ۹۱۱ را داشته است. این محصول جدید از هایپرکارهای سطح بالای لمان الهام گرفته است. پکیج موردبحث که با کد P39 شناخته میشود توسط بخش مهندسی RML ساخته شده تا برای اکثر مدلهای ۹۱۱ در دسترس باشد. RML قول داده پکیج موردبحث باعث بهبود عملکرد پیشرانه و آیرودینامیک ۹۱۱ شود تا این خودرو تواناییهای سرعت و هندلینگ بسیار بالاتری در مقایسه با نسخه استاندارد داشته و درعینحال همان قابلیت اطمینان بالای پورشه را ارائه کند.
RML اشارهای به قیمت یا زمان عرضه پکیج P39 نکرده اما با توجه به قیمت پروژه شرکتهایی همچون برابوس، منتی و تک آرت میتوان حدس زد که این پکیج نیز قیمت بالایی داشته باشد. البته باید دانست P39 دومین پروژه برای گرامی داشت ۴۰ سالگی شرکت یاد شده است و اولین آنها با کد P40 شناخته میشود که یک خودروی پیست توسعه یافته بر اساس تجارب به دست آمده از چندین عنوان قهرمانی در موتور اسپرت است. همچنین آیرودینامیک الهام گرفته از فرمول یک نیز سطح جدیدی از سرعت و هندلینگ را به ارمغان خواهد آورد.
بخش سفارشی ساز RML نیز نسخهای مدرن و ارتقا یافته از استون مارتین V8 ونتیج را معرفی خواهد کرد. این کوپه ۱۹۷۷ رستوماد از نظر طراحی به نسخه اصلی وفادار خواهد بود اما بدنه فیبر کربن سبکوزن و بخشهای مکانیکی مدرن باعث خواهند شد یکی از بهترین و تواناترین گرندتوررهای دنیا تولید شود. بخش سیستمهای الکترونیکی RML نیز برخی جزئیات تکنولوژی باتری VarEVolt را منتشر کرده و گفته که این باتری قبلاً خودش را در نوربرگ رینگ اثبات کرده و قرار است در رکورددار فعلی گوودوود نصب شود. مایکل مال لاک مدیرعامل کمپانی میگوید:
گروه RML در ۴۰ سال گذشته به دستاوردهای قابلتوجهی رسیده است. ما همچنان روی آینده و نمایش محصولات جدید تمرکز داریم. من از عرضه این محصولات جدید و پرفورمنس به بازار هیجانزده هستم. این خودروها تنها آغاز کار ما هستند و در آینده جزئیات بیشتری را منتشر خواهیم کرد
HELLO.BROTHERS
۱۷ مرداد ۱۴۰۳چه پورش خفنی.
Yazdan
۱۷ مرداد ۱۴۰۳پورشه انگار دعوا داره
چقد چهرشو مخوف کرده🔥
مازیار
۱۷ مرداد ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/08/Ferrari-250GT-SWB-RML-4.jpg
واقعا چیزی نمیشه گفت در وصف ظاهرش
محسن
۲ شهریور ۱۴۰۳یکمی تپله 😂😂😂