هوراچیو پاگانی مسئول تولید برخی از نفسگیرترین هایپرکارهای دو نفره ی دنیا بوده است. سبد محصولات کنونی شرکت او شامل خودروهای زوندا و هوایرا بوده و هایپرکار جدیدی با نام C10 هم در راه است. البته احتمال زیادی برای تولید یک شاسیبلند و سدان توسط پاگانی در آینده وجود دارد.
هوراچیو پاگانی یک اسطورهی زنده است که سالها کار در لامبورگینی به او اجازه داد تا شرکت شخصی خودش را راهاندازی کند. قطعاً شما بدون وجود برنامهریزی دقیق نخواهید توانست موفق شوید و هوراچیو نیز دقیقاً میداند تا سال ۲۰۲۵ چه خودروهایی را بسازد؛ اما بعد از آن بازی میتواند جذابتر باشد.
پاگانی در مصاحبهی اخیر خود با موتور ترند گفته که به سختی میتواند مزیتهای اقتصادی کلاس شاسیبلند و یا سدان را نادیده بگیرد. تولید خودرویی با جذابیت گستردهتر به این برند کمک خواهد کرد تا رشد کند و به مشتریان بالقوهی بیشتری دست یابد.
اگرچه تصور تولید شاسیبلند پاگانی سخت است اما به نظر میرسد هوراچیو آن را فرصتی برای خود میداند. شاسیبلند پاگانی میتواند یک فرصت منحصربهفرد برای ترکیب ماهیت سفارشی هایپرکارهای کنونی این شرکت با فرمتی باشد که اجازهی حمل دو نفر دیگر را به خودرو میدهد.
یک پاگانی جادار را تصور کنید که میتوانید هر روز آن را برانید و در محفظه بارش هم تمامی وسایل را قرار داده و کل خانواده را با آن منتقل نمایید. با توجه به محصولات کنونی پاگانی میتوان گفت چنین شاسیبلند یک خودروی رویایی خواهد بود که تنها افراد معدودی توانایی دستیابی به آن را خواهند داشت.
زوندا در زمانی که تولید شد گل سرسبد سوپرکارهای دو نفره ای بود که میتوانستند پرفورمنس و اشرافیت را در یک بسته ارائه کنند. البته در دنیای کنونی، شاسی بلندها گوی سبقت را از همه ربوده و به همین خاطر است که پاگانی فرصت تجاری مناسبی را در این بازار میبیند.
ایمان
۲۳ شهریور ۱۳۹۸خدا کنه تا سال ۲۰۲۵ نظرش عوض بشه
چون واقعاً برای پاگانی صورت خوشی نداره
پاگانی و سوپر اسپرت های خاص و بی نظیرش
محمد
۲۳ شهریور ۱۳۹۸متاسفانه تب شاسی بلندها، داره به کل صنعت خودرو، شخم میزنه
مزدا
۲۳ شهریور ۱۳۹۸امیدوارم تولید نشه
LEWIS HAMILTON (مجید)
۲۳ شهریور ۱۳۹۸اگر پاگانی قراره بعد از هوراچیو هم زنده بمونه و به حیاتش به عنوان یک قطبی خودروسازی ادامه بده چاره ای جز ورود به این بخش از خودروسازی نداره
سوپراسپرت های پاگانی مشتری های بسیار محدود و سود کمی برای شرکت دارند و با فروش ۵ ماشین در سال نمیشه یک شرکت رو سرپا نگه داشت و در بالاترین سطح صنعت خودروسازی با بزرگانی مثل پورشه و فراری که سالی چند صد برابر پاگانی درآمد و فروش دارند رقابت کرد.
اگر پاگانی بخواد همینطوری باقی بمونه و فقط هایپرکار تولید کنه چند سال دیگه که هوراشیو پیر بشه یا این ذوق الانش برای خودروسازی خاموش بشه به سرنوشت لامبورگینی دچار میشه که تا سالها بعد از فروخته شدن توسط فروچیو بین مالکان مختلف دست به دست میشد و مدت ها طول کشید تا اوضاع مناسبی مثل الان پیدا کنه
zeg
۲۳ شهریور ۱۳۹۸همه اونایی که اسمشونو هایپرکار گذاشتن دارن یکی یکی زیرآبی میرن. شوخی نیست، مگه میتونن جلوی زگ دربیان؟
Behrouz. anzali
۲۴ شهریور ۱۳۹۸خخخ چه ربطی به زگ شما داره پاگانی؟ زیر ابی؟؟؟???? محض اطلاع شما پاگانی یه اثر هنری تو دنیای ماشینهاست .
Maserati
۱۳ مهر ۱۳۹۹ننههههه بیییخییالللل شووووو برو زوندا r رو دوباره توللییییییدددد ککنننن