شرکت نوپای کروات با نام «ریماک اتومبیل»، شرکت کوچکی که پشت نمونه اولیه سوپرماشین تمامالکتریکی است، گام بلندی در تجاری کردن ایدههای خود برداشته است. آنها دو سرمایهگذار مهم برای این کار پیدا کردهاند که یکی اهل کلمبیاست و دیگری در هنگکنگ زندگی میکند.
اولی، فرانک کانایت یهپس، مدیر یک مؤسسه اقتصادی در کرواسی است و به دنبال علاقهمندی خود در زمینه انرژی پاک در کنار اشتیاقش به خودروهای اسپرت است. کسی که اشتیاقش را به سوپرماشینها کتمان نمیکند و همیشه فراریهای اسپورت سوار میشود.
در نتیجه، این کمپانی به فکر توسعه خود افتاده و میخواهد تعداد کارکنان خود را دو برابر کند و تا پایان ۲۰۱۴، تعداد آنها را به ۱۰۰ نفر برساند. البته هدف تنها کمک به پروژه سوپرماشین تمامالکتریکی نیست، بلکه ریماس در نظر دارد تا دوچرخههای الکتریکی نیز تولید کند و تحویل آنها را نیز از همین امسال شروع کند. این دوچرخهها گریپ G-12 نام خواهند داشت و هرکدام قیمتی برابر ۶۰۰۰ یورو خواهند داشت. به نظر میرسد که این شرکت نتواند در حال حاضر از عهده تمام سفارشها برای این محصول برآید.
امید
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا اگه چنین چیزی باشه که عالیه ولی اینجا که چنین خبرایی نیست دوس دارم تا زنده هستم حذف شدن تعرفه گمرک و دادن دلار مبادله ای به هر کسی که میخاد خودرو وارد کنه رو با چشام ببینم چرا ما مردم نباید درخواست حذف تعرفه های ظالمانه و دریافت دلار مبادله ای رو بدیم و این دبیر انجمن گاری سازها اینقد درخواست گرون شدن بده تاجونش بالا بیاد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . قبلا گفتم که امید جان . دبیر انجمن خودروسازان برشش از رئیس جمهور
بیشتره . 9تا سمت داره . اینها میخوان ماشینارو گرون کنند که کسی
ماشینارو نخره و ایرانخودرو و سایپا ورشکسته بشن . بعد خودش با دارودستش
بیان این دوتا شرکت لگن سازو بخرن و ….. دیگه از فکرشون اگاه نیستم .
[…] حتی در ورزش هم دخالت میکنه و برش داره . دیگه بازش نمیکنم .
فقط بگم که خیلی اشغاله . خیلی .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اما به اسم حمایت از ایرانخودرو و سایپا و ضررهاشون میخواد
ماشینو گرون کنه . اما پشت این اقدام کثیفش ، یک اقدام کثیف تر
خوابیده .
امید
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود میلاد جان والا چی بگم اینا کلا مثل روباه مکار بودن ما هم پینوکیو
امید
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اره واقعا اشغاله لعنت بهش
خاوری
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳جدا از شباهت فوق العاده آشکارش به جگوار cx75دوس داشتنی و زیبا بلحاظ مهندسی هم گویا شباهت زیادی به اون مدل خاص داره مخصوصا که بلحاظ پیشرانه و سیستم هیبریدش
البته خب جگوار یه چیز دیگه س ولی این ریماس رو هم چون سبزه لایک میزنم
parham
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا ماشین خوشگلیه.ایشالا کارش راه بیفته…
کاظم قاقی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳تعرفه ها باشن بهترن اینجوری سرمایه تو کشور باقی میمونه و ازتولید داخلی هم حمایت میشه.
ToRMoZ_DaSTi
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳حمایت از تولیدات داخل یا حمایت از […]؟؟!؟!!
امید
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بله همه دارن میبینن چقد داره از تولید حمایت میشه ولی فک کنم یکم زیادی داره حمایت میشه
اینا عرضه ندارن یه خودرو بسازن با این گاری هاشون هم هوا رو الوده می کنن
هم جون مردم به خطر می ندازن و هم سرمایشونو
البته اگه مردم نخرن انشاالله نابود میشه این غده سرطانی
با نبود این گاریها مشکل الودگی خیلی خیلی خیلی کم میشه مصرف سوخت شاید به یک سوم برسه و کلی پول بیشتر تو جیب دولت میمونه ما خودروهای هیبریدی داریم که 3تا4 لیتر در 100 کیلومتر میسوزونن ولی اینجا کمترین مصرف شاید 7 یا 8 لیتر برای پراید باشه که اونم تو شهر 10 اینا میسوزونه ببین چقد فرق داره این به نفع مردمه و همه
خودم
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳از ماشین الکتریکی متنفرم.ماشین باید بنزین باشه هم پر قدرته هم بی خرج در قبال الکتریکی.فعلا حرف اول سوخت از نظر قدرت رو بنزین میزنه پس حرفی نیست.
از گاز سوز هم متنفرم.چون گاز خودش اصطلاک محسوب میشه.فقط فقط بنزین
ToRMoZ_DaSTi
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳استهلاک دوست عزیز
رضا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳آخرش یه چیز خوب گفتی…
Un4given
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳یجورایی مخضوضا از جلو شبیه فراری میزنه !
مصطفی فقط MP4-12C
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳دیدمش گفتم جگواره دیدم نه نیست.خیلی شبیه مدلای کانسبت جگواره.
parham
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳آره یه جورایی انگار شبیه فراریه…
خاوری
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اینهم لینک شباهت داشبورد این خودرو و فرمانش به جگوار
http://www.topspeed.com/cars/jaguar/2010-jaguar-c-x75-ar97047/picture376082.html
اینهم عکسهایی از جگوار زیبای c-x75
http://www.topspeed.com/cars/jaguar/2010-jaguar-c-x75-ar97047/picture376078.html#main
یه پسل باهوش
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳امیدوارم داستان اتومبیل های بنزین سوز به پایان برسه
مطمئن هم هستم که تا 50 سال اینده مجبوریم که به سمت خودرو های الکتریکی بریم
رضا
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳وقتی نوجوون(تین!) بودم ازین ماشینا با طراحی رادیکال خیلی خوشم میومد ولی الان نه
نیهاش آنتونیو تابارز
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳600 کیلومتر برای یه سوپرکار! به نظر من که خوبه.
sadegh
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳هم قشنگه و هم موتور خوبی داره، یه عنوان اولین کارش خیلی خیلی خوبه، البته با این مشخصات یکمی از موتورای بنزینی تو این سطح ضعیف تره ولی این تکنولوژی هنوز جای پیشرفت داره، مطمئنا تا چند سال دیگه از موتورای بنزینی هم میزنن جلو
PEUGEOT
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳چراغای جلوش یه مقدار شبیه فراریه
ولی به نظر من ماشینای اسپرت نباید تمام برقی باشن
کسی که ماشین اسپرت سوار میشه دوست داره باهاش با سرعت بره و وقتی با اینا با سرعت بری سریع شارژ خالی می کنه که حداقل یه نصف روز برای شارژ کاملش وقت لازمه
باید این ماشینا هیبریدی باشن تا هم مصرف کمی داشته باشن و هم به خاطر شارژ کردن موتور بنزینی مسافت بیشتری رو میره و هم اگه باتری های موتور برقی تموم شد بتونی از موتور بنزینی استفاده کنی
به نظر من این ماشین با این که طراحی قشنگ و مشخصات فنی خوبی داره ولی چون اسپرته نمی تونه موفق باشه
PEUGEOT
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳یه مدت پیش داشتم تخته گازو نگاه می کردم
یه تسلا آورده بودن که تمام برقی بود
طبق ادعای کارخونه با شارژ کامل می تونست 350 کیلومتر راه بره شتابش هم 3.2 ثانیه بود ولی وقتی باهاش تخته گاز می رفتی 20 دقیقه بیش راه نمی رفت و کامل شارژش تموم می شد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
هر ماشین برقی ایی و هیبریدی خوب نیست . حتی برای خرید اینجور ماشینا هم
باید رفت سراغ کارخانه های معروف .
sadegh
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درسته میلاد جان، چون برای خرید این ماشینا هزینه خیلی زیادی میپردازی حتما باید از کارخونه ای که امتحان خودشو پس داده خرید، این جور ماشینا دیگه جای ریسک ندارن
SAMANpes
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳بیاد تو ایران قیمتش چقد می شه ؟؟؟؟؟ :D
Ehsan
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳مثل کارخانه های خودرو سازی ما مثل آدمی که در یک بیابان تاریک با یک فانوس قرار داره که حتی نمیدونه کدوم سمت باید بره و دلخوشیش اون پیت نفتیه که مدام تو مخزن فانوسش خالی میکنه
sajjad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳شبیح مازراتی کواتروپرته شده قبلا از این که اسمشو بخونم فکر کردم مدل جدیدشه .واقعا که عالی شده.
علی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳عجب چیزیه 1088اسب بخار=پرواز در کمتر 3 ثانیه