تیم سازندهی Bloodhound LSR اطلاعات بیشتری از تستهای بسیار پرسرعت در آفریقای جنوبی را منتشر کردند.
رود اند تراک گزارش داده که LSR به صحرای کالاهاری در آفریقای جنوبی فرستاده خواهد شد تا حداقل ۱۳ تست انفرادی را انجام دهد. هریک از این تستها ۸۰ کیلومتر در ساعت سریعتر از تست قبلی خواهند بود تا به این ترتیب LSR بتواند به سرعت ۸۰۴ کیلومتر در ساعت (۵۰۰ مایل بر ساعت) دست یابد.
این تنها نیمی از رکورد سرعت نهاییای است که تیم یاد شده به دنبال دستیابی به آن است اما خب بسیار سریعتر از تستی خواهد بود که قبلاً در بریتانیا به دست آمده بود. این تیم در اکتبر سال ۲۰۱۷ توانستند به سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت دست یابند.
برخلاف تست دو سال پیش، تستهای جدید با لاستیکهای پنوماتیک جدیدی انجام خواهند شد که دارای دیسکهای آلومینیومی جامد بوده و بنابراین ریسک انفجار احتمالی را از بین خواهند برد. همچنین برای اولین بار خواهد بود که دیسکهای آلومینیومی توسط موشک رکوردشکن بلاد هاوند بکار میروند.
نیروبخش این موشک زمینی پیشرانهی جت رولزرویس EJ200 است. هدف نهایی تیم موردبحث دستیابی به سرعت فراتر از ۱۶۰۹ کیلومتر در ساعت (۱۰۰۰ مایل بر ساعت) در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ است. این پیشرانهی جت به منظور قدرت و نیروی بیشتر دارای سیستم راکت تکقطبی خواهد بود.
مدیر اجرایی بلاد هاوند گفته است:
من واقعاً از دیدن روبرو شدن مشتاقانهی تیم با چالشهای ۶ ماه گذشته لذت بردهام. چیزی که برای مدت زیادی برنامه ریزی شده هماکنون در حال تبدیل شدن به واقعیت بوده و تیم ما نیز تصمیم خود را گرفته است. محل جدید ما در مرکز کالج فنی برکلی باعث کمک بسیار به این پروژه شده و حالا در قلمروی جدیدی قرار داریم.
۱۲ مهر ۱۳۹۸این موتور ای جی ۲۰۰ رولزرویس همونیه که دوتاش در هر یوروفایتر تایفون ( هواپیمای مورد علاقه و عشق من ? و بهترین داگ فایتر دنیا که به خوش دستی و چالاکی بی نظیرش معروفه) استفاده شده.
هر موتور در حالت پس سوز بیشتر از ۲۰ هزار پوند فوت رانش ایجاد میکنه و یکی از قابل ترین و مهندسی شده ترین موتور های تاریخ صنعت هوانوردیه
یانکی
۱۲ مهر ۱۳۹۸چقدر رو یورو فایتر هزینه کردن تا بتونه با جنگندهای آمریکا همکاری کنه.هیچ ثابقه رزمی هم نداره و پشت سر معمولی ترین جنگندهای حتی روسی هست.
۱۲ مهر ۱۳۹۸این حرفو نزن !
یوروفایتر تایفون در کنار سوپر هورنت و اف ۱۵ استرایک ایگل بهترین جنگنده های نسل ۴.۵ و ۴ پلاس هستن.
تایفون با کمک کاناردهایی که داره و طراحی پیشرفته و بی نظیرش یکی از خوش دست ترین و چالاک تریت جنگنده های دنیاست که در این زمینه ی به خصوص حتی از اف ۲۲ هم بهتر میدوننش ( هر چند که در باقی آیتم ها هیچ هواپیمایی در حد اف ۲۲ نیست).
در کنار این مانور پذیری بی نظیر ، قدرت موتور بسیار بالا ، توان حمل مهمات بسیار متنوع ، سیستم های الکترونیکی و جمینگ بسیار پیشرفته و سطح مقطع راداری بسیاز ناچیزی داره ( سطح مقطع راداریش حدود یک بیستم اف ۱۴ست)
Irani
۱۲ مهر ۱۳۹۸حالا میخوام ببینم طرفدارای بوگاتی باز حرفی برای گفتن دارن؟ !
دو هزار سال طول میکشه بوگاتی به سرعت 1000 مایل بر ساعت برسه، ولی دو سال دیگه این رکورد با بلاد هاوند شکسته میشه!
Ali
۱۲ مهر ۱۳۹۸چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا چیو با چی مقایسه میکنی یهو بیا بگو پارس منو نمیتونه بگیره خودتو راحت کن
Saeed
۱۲ مهر ۱۳۹۸بلاد هاوند LSR
مرسدس SLR!!
کدوم رو دوست دارین؟؟??
مهدی ۹۱۱
۱۲ مهر ۱۳۹۸با احترام به بوگاتی و کویینزگ با حداکثر سرعت نزدیک به ۵۰۰ باید گف سرعت بالای ۳۰۰ زیاد کاربردی نیست نه در پیست نه در درگ
رامتین
۱۲ مهر ۱۳۹۸آخه این چه کاریه که موتور هواپیما را میگیری و به عنوان خودرو میخوای در هیاهوی بوگاتی، تبلیغ کنی! . تمام شرکتهای دنیا اگر عرضه دارند و میتونن بیان داخل میدان و هواپیمایی بسازند که از بلک برد SR71 با سرعت 4000 کیلومتر در ساعت، تاپ اسپید بیشتری داشته باشه. این یعنی نهایت مهندسی نه این کارها. (البته در پرانتز بگم منظور ما هواپیماهای با سرنشینه وگرنه هواپیماهای با فناوری راکت و بدون سرنشین و به نوعی فضایی کاری نداریم. نمونش X43 ناسا که سرعت 10000کیلومتر را هم رد کرده. اما وقتی میبینم ناسا میاد چنین هواپیمایی میسازه و شرکتهای خودرو هم ماشین میسازند، آدم خندش میگیره که مهندسی این دو وسیله چقدر با هم متفاوته. واقعا ناسا چیه!)
OMID
۱۲ مهر ۱۳۹۸ربطی به بوگاتی نداره
این بلاد هوند خیلی وقته داره ساخته میشه
قبل رکورد بوگاتی و …
هدفش هم شکستن رکورد حداکثر سرعت وسایل زمینیه
نه خودرو ها
ارشیا
۲۲ مهر ۱۳۹۸مثه اینه که بگی اونتادور بهتر یا اف ۳۵