این جدیدترین نسخه از رادیکال SR3 محبوب و سریع است که با نام SR3 XX معرفی شده و از بهروزرسانیهایی برای بهبود عملکرد نسبت به مدلهای قبلی سود میبرد.
رادیکال بسیار به استفاده از معماری الکتریکی جدید در این خودرو که با همکاری شرکت تکنولوژی AiM شکل گرفته افتخار میکند. این معماری شامل مدیریت قدرت حالتجامد و سیستمهای دستهبندی داده است که استفاده از آنها باعث کاهش قابلتوجه میزان سیمکشی نسبت به مدلهای دیگر شده است. این معماری نه تنها باعث کاهش وزن خودرو شده بلکه فرایندهای دادهپردازی، تشخیص و تلمتری بسیار سریعتر صورت میپذیرد.
از نظر قوای محرکه، این خودروی پیست محور با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۳ یا ۱.۵ لیتری سوزوکی عرضه میشود. هر دو نیروگاه آهنین به یک گیربکس ۶ سرعته سکونشئال با پدال شیفترها و دیفرانسیل لغزش محدود کوپل شدهاند. مدل کمتوانتر قدرت ۱۹۵ اسبی داشته و در عرض ۳.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۲۲۷ کیلومتر در ساعت را ثبت میکند. مدل ۱.۵ لیتری خروجی ۲۲۶ اسب بخاری دارد شتاب و حداکثر سرعت آن به ترتیب ۳.۱ ثانیه و ۲۳۶.۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
یکی از دلایل اصلی توانایی بالای SR3 XX در پیست به سیستم تعلیق آن مربوط میشود. در هر چهار گوشه خودرو سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم Nik قرار گرفته که با دامپرهای قابل تنظیم همراهی میشود. ترمزها نیز در جلو و عقب دارای دیسکهای ۲۸۰ میلیمتری و چهار پیستون هستند.
کابین بسیار ساده بوده و فقط از فرمان مسابقهای با صفحه دیجیتال و کنسول مرکزی با دکمههایی برای ECU، دادهها و چراغها تشکیل شده است.
البته آپشن هایی را میتوان سفارش داد که برخی از آنها عبارتاند از سیستم کلاچ اسپین سیف، سیستم جک بادی، سلول سوخت تائید شده توسط فیا، سیستم پایش فشار باد لاستیک، حسگرهای ارتفاع خودرو و…
Mad.z.Max
۱۸ خرداد ۱۳۹۹اون موتور ۱.۳ که ۱۹۵ اسب قدرتشه هست؟ اونو خیلی دوس دارم!!
حمید
۱۸ خرداد ۱۳۹۹توصیه میکنم فیلم رکورد زنی مدل های قدیمی شو تو نورنبرگ ببینید تو یوتیوب هست
Mohammadreza
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ایکاش وزنش هم ذکر میشد
Obscured
۱۸ خرداد ۱۳۹۹خالص ترین برند برای لذت بردن صرفا از رانندگی (تو پیست!)
حسین دهمرد
۱۹ خرداد ۱۳۹۹فک کنم قیمتش تو محدوده کوروت باشه.