کمپانی میکرو از نسخه پیشتولیدی میکرولینو در سال ۲۰۱۸ رونمایی کرده بود و حالا نسخه جدیدی از آن با نام میکرولینو ۲.۰ را معرفی کرده است.
این خودرو که قرار بود در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ پردهبرداری شود یک خودروی کوچک بسیار بامزه است که ما را به یاد ب ام و ایزتا میاندازد.
اگرچه مدل قبلی خیلی قدیمی نبوده اما کمپانی سازنده میگوید این خودرو را به منظور بهبود ایمنی بازطراحی کردهاند اما داستان واقعی کمی پیچیدهتر از این حرفها بوده است. البته به عنوان بخشی از دگرگونی خودرو، میکرولینو ۲.۰ ساختار کاملاً جدیدی را پذیرا شده و فاصله بین چرخ های روبرویی افزایش یافته تا پایداری خودرو بیشتر شود.
از نظر طراحی بخش جلو شاهد خودرویی سادهتر هستیم چراکه دستگیره دربها پنهان شده و چراغهای بیآلایشی هستیم. از دیگر تغییرات میتوان به نمای عقب شیکتر و ستونهای A نازکتر اشاره کرد که این امر باعث بهبود میدان دید راننده و سرنشین میشود.
میکرو میگوید این خودرو به کابین جدید با ستون فرمان ثابت مجهز شده است. تصاویری از کابین منتشر نشده اما خودروساز یاد شده میگوید طرفداران در تولید پوشش صندلیهای میکرولینو ۲.۰ به کمپانی کمک خواهند کرد.
ما همچنین انتظار پیشرانه الکتریکی قویتر و کاراتری را داریم. مدلی قبلی از پیشرانهای با قدرت ۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰ نیوتون متر استفاده میکرد و شتاب صفر تا ۵۰ کیلومتر در ساعت ۵ ثانیهای و حداکثر سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعتی داشت.
از دیگر مشخصات مدل قبلی میتوان به باتری لیتیوم-یونی ۸ کیلووات ساعتی با برد ۱۲۵ کیلومتری اشاره کرد. همچنین یک باتری ۱۴.۴ کیلووات ساعتی سفارشی وجود داشت که برد خودرو را به ۲۰۰ کیلومتر میرساند.
علیرغم ارتقاهای صورت گرفته، میکرولینو ۲.۰ هنوز هم ۱۲ هزار یورو قیمت دارد.
این کمپانی همچنین کانسپت میکرولتا را به نمایش گذاشته است. این وسیله نقلیه به عنوان یک موتورسیکلت سهچرخه برقی که بر محدودیتهای وسایل الکتریکی دو چرخ غلبه کرده معرفی شده است.
به لطف وجود چرخ سوم، میکرولتا میتواند به سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت برسد و برای راندن آنها گواهینامه عادی رانندگی کافی است. جدای از این مزیت، میکرو میگوید اسکوترش هندلینگ ایمنتر و فاصله توقف کمتری دارد.
اگرچه میکرولتا از نظر فنی محصولی مفهومی است اما نسخه تولیدی آن با قیمت حدود ۴۹۰۰ یورو وارد بازار خواهد شد.
NAVID۰۰۹۸
۱۰ اسفند ۱۳۹۸آخ چه خوبه این دوتا ، بخصوص اون ماشین مینی با اون چراغهای خِنگ مانندش که انگار آفتاب پرست نگاهت میکنه .
یادِ یکی از شخصیتهای انیمشین ماشینها افتادم ، نمیدونم کدوم اما خیلی باحال بود .
جِدی باید راه ورود چنین وسایلی به کشور تسهیل بشه تا کمتر شاهد خودروهای تک شرنشین گُنده در خیابونها باشیم و کلاً از ماشینهای بزرگ برای سفرهای برون شهری استفاده بشه .
Hamidreza
۱۰ اسفند ۱۳۹۸تو این کشور؟ هه خداروشکر اینقدر زیرساخت های عالین و مسئولین ما درستکار که نگو ملت فهیم ما هم که اصلا باعث نمیشن بین قیمت کارخونه و بازار پارس 70 میلیون اختلاف قیمت بیفته، اصلا سود جو نداریم ، همه خوبن فقط ما بدیم! اصلا همه جهان دشمن ماست و ما بیچاره ها مسلمونیم اونا کافر فقط یه سوال جناب ….. که میگی بلاد کفر ببخشید میشه بپرسم چطور یه مهندس میتونه تو بلاد کفر با حقوق دو سه ماهش یه موستانگ GT500 نسل قبل بگیره (با اینکه اونجا بلاد کفره) و مهندس بدبخت ما با حقوق یک سالش نتونه یه پراید بگیره؟ ها بگو دیگه ! چرا لال شدی ؟ عه
شایدم اسلامی که تو ذهن باطل شماست اینو میگه که باید مردمو له کرد ! والا قرآن این چیزا رو نمیگه پس تو کدوم کتاب نوشته باید دهن مردمو سرویس کرد؟ ها ؟ بنال دیگه!
دوستان ببخشید درمون رو با لحنی نسبتا بد گفتم!
ممد ژانگولر
۱۰ اسفند ۱۳۹۸بچه ها ی سوال اگه یک لامبورگینی با سرعت ۲۰۰ تا از بقلش رد بشه چی میشه؟!
Farzad
۱۰ اسفند ۱۳۹۸هیچی سوسک میشه ??
ممد ژانگولر
۱۰ اسفند ۱۳۹۸?
دوچرخه
۱۰ اسفند ۱۳۹۸همون اتفاقی میوفته که یه لامبورگینی از کنار یه دوچرخه ۴۰ میلیونی رد بشه. تا حالا دوچرخه ۴۰ میلیونی دیدی؟
هر روز میگذره بیشتر ناامید میشم از این جامعه.
ممد ژانگولر
۱۱ اسفند ۱۳۹۸دوچرخه چی هست ؟
golf
۱۲ اسفند ۱۳۹۸کیوب دارم خودم. ۱۸۰۰ یورو قیمتشه. خودم دست دوم خریدم ۱۵۰۰ یورو. به تومن حدودا ۳۰ میلیون تومن میشه فکر کنم.
دوچرخه های زیادی هستن چهل میلونن.
trek 520 حدود ۱۶۰۰ یورو هست. میشه ۲۶ میلیون تومن
trek rail 99 قیمتش حدود ۱۲ هزار یورو هست. میشه حدودا ۲۸۰ میلیون تومن
دوچرخه ندیدین که مسخره میکنین.
دوچرخه خودمو تو گوگل بزنین یه دوچرخه ساده هست. خیلیم ساده هست. وقتی ببینی شاید مسخره کنی. ولی سوارش بشی حاظر نیستی پیاده بشی. مدلش cube editor عه.
شهری که تو المان ساکنم جمعیتش به ۵۰ هزار تا نمیرسه. اما حداقل ۱۰ تا دوچرخه فروشی و تعمیراتی دوچرخه داره. تقریبا همه با دوچرخه میریم سر کار. طرف بنز تو خونش خوابیده ولی با دوچرخه میاد. قشنگ ۵ کیلومتر رو رکاب میزنه میاد و برمیگرده. طرف بی ام و داره. طرف اشکودا داره. خودمم یه گلف ۲۰۰۶ دارم.
Mercede kaviani
۱۰ اسفند ۱۳۹۸خبر بسیار خوبی است که اتوموبیل های تمام الکتریکی شهری با قیمت فوق العاد مناسب واقتصادی در راهند
علی هوشنگ نظری
۱۰ اسفند ۱۳۹۸شرکت تولید کننده این خودرو در کدام کشور است . ایا سابقه تولید خودرو داشته است . اطلاع رسانی ناقص است
Babak
۱۰ اسفند ۱۳۹۸کپی تمام عیار ایزتا هستش
واسه کشور های جهان سوم گزینه ی خوبیه
سه جرخ
۱۲ اسفند ۱۳۹۸اتفاقا تو اروپا بیشتر میخرن. اگه مسخره نمیکنین بگم که مهد اون سه چرخه های موتوری که تو کودکیمون باهاش نمک و جوجه میاوردن بفروشن المانه.
Genius
۱۱ اسفند ۱۳۹۸اگر هدف ما از راندن خودرو صرفا رسیدن به مقصد در کمال آرامش و امنیت باشه و نه شوآف دادن و ماشین بازی کردن اینچنین سوپرکامپکت کارها بهترین گزینه برای جابجایی های 2-1 نفره شهری هستند هرچند اگر این خودرو وارد ایران بشه انقدر گرون درمیاد که مردم باهاش میان جاده چالوس و جون خودشون و دیگران رو بخطر میندازن!