هنوز ماه مارس و موتورشوی ژنو فرا نرسیده ولی پاگانی هماکنون الههٔ زیبایی خود را برای جهانیان به معرض نمایش گذاشته و تصاویر آن را در فضای اینترنت پخش کرده.
از طراحی آن همین بس که نسبت به نسخه هاردتاپ آن زیباتر و آئرودینامیکیتر شده است. همانطور که از عکسها پیداست این پاگانی همانند هماورد ایتالیایی خود اونتادور، برای سقف از دو پنل فیبرکربنی دو تکه استفاده کرده و طبق گفتهٔ خالقش هوراچیو پاگانی پیچیدهترین و مشکلترین محصول تولیدی این شرکت تابهحال بوده و اگر پاگانی هوآیرای کوپه را بهعنوان یک پسر باشخصیت با چهرهای زیبا تصور کنیم، هوآیرای رودستر را میتوان خواهر سرکش آن دانست.
در طراحی رینگهای این ابرخودرو از پرههای موتور هواپیماهای مسافربری الهام گرفته شده و سیستم تعلیق آلومینیومی نیز همانند نسخهٔ ارتقای یافتهٔ مدل BC بوده و شاهد شتاب ۱.۸ جی در سر پیچها خواهیم بود و ترمزهای کربن سرامیکی این ابرخودرو برای آرام کردنش از شرکت برمبو با ۶ کالیپر برای چرخ های ۲۰ اینچی جلو و ۴ کالیپر برای چرخ های ۲۱ اینچی عقب انتخاب شده و تایرها نیز از نوع P زیرو کورسای پیرلی خواهد بود. وزن خشک خودرو تنها ۱۲۸۰ کیلوگرم است که ۸۰ کیلوگرم از نسخه کوپه نیز سبکتر است. در حالی که اتاق تا ۵۲ درصد نیز استحکام بیشتری یافته است.
carbonado aventador
۲۸ بهمن ۱۳۹۵هر ماشینی یه کاربردی داره یکی پیست یکی شتاب و حداکثر سرعت یکی طراحی و… پاگانی همه اینارو با هم داره ولی اگه من پاگانی داشتم ازش استفاده نمیکردم میذاشتمش تو اتاقم هر روز نگاش میکردم
mohsen.b
۲۸ بهمن ۱۳۹۵پاگانی همیشه تو شتاب کم میاره
ace
۲۸ بهمن ۱۳۹۵آره
ریچارد هموند هم گفت پاگانی به درد درگ نمیخوره
تقریبا تو درگ ها پاگانی همیشه بازندست.
اما تو رکورد پیست واقعا سلطان و برندست.
هر ماشینی واسه کاری ساخته شده
پاگانی قطعا واسه شتاب و درگ ساخته نشده.
حرفت کاملا درسته.
carbonado aventador
۲۸ بهمن ۱۳۹۵صفر تا صد 2.9 و 380 در صورتیکه ماشین برای پیست ساخته شده میشه بگی از کدوم ماشین کم میاره
Mahdi DODGE
۲۸ بهمن ۱۳۹۵تو مسیر مستقیم از کونیخزگ اگرا R هم کم میاره اما تو پیست هیچی توان رقابت کردن باهاشو نداره
Iman mclaren p1
۲۸ بهمن ۱۳۹۵خیلی خوشگله ولی من کوپه شو بیشتر دوس دارم با اون درای گالوینگ خوشگلش…این دراش ساده شد دیگه…???
سینا
۲۸ بهمن ۱۳۹۵آخه با رودستر در گالوینگ می خوای ؟
ace
۲۸ بهمن ۱۳۹۵.
ماشین های پاگانی ایده آل من نیستن. قیمت فوق نجومی با ظاهری که تکراری شده. تو شتاب هم از نیسان GT-R شکست میخوره. تو پیست هم حریف Ultima GTR پنجاه هزار دلاری نمیشه. در حداکثر سرعت هم به پای هنسی ونوم و بوگاتی شیرون نمیرسه.
البته ضریب G خیلی خوبی داره . اونم به خاطر سبک بودن بیش از حد ماشین و سیستم تعلیق. مکلارن P1 هم ضریب G بهتری از این پاگانی داشت. (1.8- 2)
ترجیح میدم با یک پانزدهم پول پاگانی ، یک آئودی R8 بخرم.
M
۲۸ بهمن ۱۳۹۵دقیقا درست میگی . هیچ وقت با ماشینای میلیون دلاری ارتباط برقرار نکردم . چن وقت پیش توی دوبی برای چند لحظه نشستم توی r8 ، باورنکردنی بود . چنان حس قدرتی بهم داد . کابینش کل بدنت رو فرا میگیره حس میکنی آیرون من هستی
ace
۲۸ بهمن ۱۳۹۵لذت سواری و حس قدرت پاگانی هوآیرا قطعا خیلی بیشتر از R8 و 911توربو و … باشه
اما اون حس لذت و قدرت ارزش این همه پول رو نداره.
carbonado aventador
۲۸ بهمن ۱۳۹۵منم حاظرم با پول کمتر از ار 8 جی تی ار نیسمو بخرم که از هر نظر بهتره
Carbonado Aventador
۲۸ بهمن ۱۳۹۵خیلی دوست دارم بدونم شما کی هستی که داری با اسم من تو سایت کامنت میذاری!!!
کربنادو فقط یه نفره که اونم منم…
:)
ace
۲۸ بهمن ۱۳۹۵.
محمد حسین ، رفیق، این شخصیت ! دیروز هم با ایمیل میلاد کامنت میذاشت
.
کربونادوی پدال فقط و فقط یک نفره.
.
اصلا نیازی نیست شما باهاش بحث کنی.
Carbonado Aventador
۲۸ بهمن ۱۳۹۵عزیز مایی…
دیگه نمیدونم این دست افراد چرا با نام های دیگران میان…
مثلا میخوان تخریب چهره کنن یا…
نمیدونم!!!!
دوستان فقط اینو بگم من دورادور تمام کامنتای شماها رو میخونم…
فکر نکنید که ماها نمیاییم!
DNA ما به سایت پدال گره خورده!!!
مخلص تک تکتونم
نوید جهرمی
۱۳ اسفند ۱۳۹۵البته یه خوبی داشت که بعد از مدتی زیارتت کردیم عزیز جان :)
The R
۲۸ بهمن ۱۳۹۵بعضی از ماشین ها صرف نظر از اعداد و ارقام و سلیقه، مثل مامور مخصوص حاکم بزرگ هستن. فقط باید احترام گذاشت.
پاگانی از اوناست.
mohsen.b
۲۸ بهمن ۱۳۹۵دوستان ضریب gکه برای خودروها معرفی میشه واقعا میگم خیییلی کم در هندلینگ خودرو تاثیر داره-اون چیزی که در هندلینگ خودرو موثره به ترکیب کلی بدنه ربط داره در واقع خودروی با هندلینگ بالا حتی تو ظاهرم معلومه ولی این پاگانی خیلی کلیپا ازش دیدم که سرپیچ ها چرخ میخوره-یه نکته دیگه م اینه که کم کردن وزن خودرو در صورتی ارزش داره که به دینامیک خودرو صدمه وارد نکنه در صورتی که برای پاگانی دینامیک فدای کاهش وزن شده و باعث شده که خیلی راحت سرپیچ ها اگه راننده حرفه ای نباشه دور خودش چرخ بخوره
ace
۲۸ بهمن ۱۳۹۵دوست گرامی شتاب G در هندلینگ یک خودرو از مهم ترین موارد تاثیر گذاره. بخصوص وقتی میخوای با سرعت دور بزنی . چون اون موقع با کمک فشار هوایی که از روی ماشین عبور میکنه downforce به شدت ماشین رو به پایین میکشه و نمیذاره عقبش چرخ بخوره شتاب G هم ماشین رو به شمت مرکز پیچ میکشه و نمیذاره از مسیر خارج بشه.
دلیل اینکه ما فراری F40 رو از اسطوره های دهه 80 در پیست ها میدونیم همین شتاب G هست.
دلیل اینکه بنتلی مولسان و رولزرویس فانتوم به درد پیست نمیخورن همین مسئله هست.
دلیل چرخ خوردن پاگانی هم فقط خاموش کردن یا غیر فعال کردن کنترل کشش بوده. نه ضعف دینامیک.
پاگانی محور عقب میسازه. ماشین های محور عقب بدون کنترل کشش همشون سرپیچ بیش فرمانی دارن.
همه میدونن پاگانی شاهکار مهندسیه.
mehran.Jy
۲۸ بهمن ۱۳۹۵چقدر زیبا شده. صد در صد جز زیبا ترین رودستر های دنیاست. برا من که میره تو سه تا
Saied
۲۸ بهمن ۱۳۹۵زیبایه دوست داشتنی برازنده یه این ماشین. خشگل تر از این تو دنیایه ماشین تولید نشده.
خسرو
۲۸ بهمن ۱۳۹۵خیلی زیباست ولی بینظیرترین ساخته دست بشر مرسدس SLR هست ..
علی
۲۸ بهمن ۱۳۹۵با چراغای جلوش حال نمی کنم
Kamran
۲۸ بهمن ۱۳۹۵عالی شده
Iman mclaren p1
۲۸ بهمن ۱۳۹۵جناب سینا بخون ببین درست من چی گفتم …
من گفتم کوپشو بیشتر دوس دارم با درای گالوینگش…
نگفتم رودستر با در گالوینگ واسه من بسازند……………………
خسرو
۲۸ بهمن ۱۳۹۵همین که موتور V12 Mercedes – AMG روش هست کافیه / بپیچید لدفا / میبرم ..