بورگواردسایر خودروهای اروپایی

رونمایی از کانسپت الکتریکی بورگوارد ایزابلا

بنا به گفته کمپانی احیا شده‌ی بورگوارد، کانسپت ایزابلا برداشتی مدرن از مدل کلاسیک بوده و دارای کابینی انقلابی، بدنه‌ای آئرودینامیک و ابعاد بزرگ می‌باشد.


کانسپت موردبحث که اشاره‌ای صریح به مدل افسانه‌ای ایزابلا متعلق به دهه ۵۰ میلادی دارد نشان دهنده تمرکز آینده‌ی بورگوارد روی طراحی و تکنولوژی سواری خواهد بود.


این کانسپت روی کاغذ خودرویی کوپه با چهار درب و چهار نفره می‌باشد. اصول طراحی سیال این کمپانی در تمامی محصولات آینده بورگوارد اعمال خواهند شد.

رئیس طراحی بورگوارد آقای آندرس وارمینگ می‌گوید:

فرم بدنه هماهنگ به همراه انحناهای نرم توازنی مثال‌زدنی بین اشکال کروی و خطوط دقیق است. تلاش ما خلق هماهنگی بصری بین زیبایی و تکنولوژی بوده است.


این خودرو که در فرانکفورت حاضر خواهد بود دارای طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۵/۱.۹/۱.۴ متر می‌باشد. کانسپت ایزابلا همچنین دارای عناصر طراحی سه بعدی متصل شده به عناصر عملکردی چون ورودی‌های هوا و قطعات آئرودینامیک می‌باشد.


مدیر طراحی کمپانی اضافه می‌کند:

آئرودینامیک و راندمان فوق‌العاده نقشی کلیدی در این خودرو داشته و تعریف‌کننده اشکال سیال است.

این کمپانی آلمانی برنامه‌هایی برای ورود به بازار آلمان تا پایان سال داشته و اولین نمونه‌های بورگوارد BX7 TS لیمیتد ادیشن طبق انتظارات در سه‌ماهه پایانی سال به دست مشتریان خواهد رسید. مدل عادی BX7 و BX5 و BX6 نیز با پیشرانه‌های بنزینی وارد بازار اروپا خواهند شد.

[دانلود ویدئو] پوشش کامل و لحظه‌به‌لحظهٔ جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ستاره های پرفروغ (Daniel)

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (955 ديدگاه)

    بنظرتون اگه چین خودروسازی های ایران رو میخرید پسرفت میکردیم یا پیشرفت؟؟؟؟

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      قطعا پیشرفت می‌کردیم؛ چینی‌ها مدیریت احیا خیلی قوی‌ای دارن، اگر خودروسازهای ایرانی رو بخرن، روز به روز شاهد استفاده از فناوری‌های نوین خواهیم بود.

    2. علیرضا

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (754 ديدگاه)

      خودروسازی های ما اگه با صاحب ایرانی هم خصوصی میشدن پیشرفت میکردیم تو ایران هرجا دولت دست بزاره جز یزی نمیمونه

    3. حسن

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (74 ديدگاه)

      فکر نکنم تفاوتی کنه مشکل از خودمونه. بهترین مدیر هم که بیاد آخرش یا دقش میدیم یا سرش رو زیر آب می کنیم.

    4. نوید جهرمی

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3792 ديدگاه)

      تفاوتی نمیکنه. چون زیرساخت ها تغییری نمیکنه.
      شاید اگر ایران مستعمره ژاپن بشه ی اتفاقی بیفته.اگر خیرمون ب خودمون نرسه ب بشریت میرسه

  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ایزابلا اولیه بین سال‌‌های ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۲ در چهار کلاس کلاس کوپه، کروک، استیشن و سدان در برمن آلمان تولید می‌شد، موتورش ۱/۵ لیتری بود با ۷۵ اسب بخار قدرت و گیربکس ۴ سرعته دستی.

  3. SERIAL WINNER

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    وای که ایزابلا چقدر قشنگ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا