فراری در حال برنامهریزی برای افزایش شیفتهای تولید خود در سال آینده است زیرا در حال حاضر سفارشهای زیادی برای تولید دارد. به منظور پاسخ مناسب به افزایش تقاضا، مارانللویی ها شیفتهای مونتاژ خود را در سال ۲۰۱۸ دو برابر خواهند کرد و به دو شیفت کاری در روز خواهند رساند. بنا به گزارش بلومبرگ و به نقل از منابع ناشناس فراری میخواهد زودتر از انتظارات به هدف تولید ۹ هزار دستگاهی دست پیدا کند.
افزایش تولید این برند خوشنام بخشی از برنامه مدیرعامل سرجیو مارکیونه برای دستیابی به سود بالاتر در سالهای آینده و حتی عبور از فروش سالانه ۱۰ هزار دستگاهی است. اولین شاسیبلند تاریخ فراری نیز نقش کلیدی در این استراتژی خواهد داشت. انتظار میرود این قدبلند ایتالیایی در سال آینده بهصورت کامل رونمایی شود.
برنامه ۵ ساله جدید فراری تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت و شامل تولید مدلهای هیبریدی بیشتر به منظور همخوانی با قوانین سختگیرانه محیط زیستی خواهد بود. این خودروهای جدید سبزتر خریداران پولدار را به خود جذب خواهند کرد و تکنولوژی هیبریدی نیز از سال ۲۰۱۹ در تمامی خودروهای جدید فراری بکار خواهد رفت.
انتظار میرود فراری در سال آینده افزایش تولید ۷ درصدی نسبت به سال جاری داشته باشد بدین ترتیب شاهد تولید بیش از ۹ هزار دستگاه خودرو نسبت به تولید ۸۴۰۰ دستگاهی در سال ۲۰۱۷ خواهیم بود. در حال حاضر فراری لیست انتظار بیش از ۱۲ ماهه برای برخی از جذابترین محصولات خود داشته اما فراری همیشه یک خودرو کمتر از تقاضای بازار فروخته زیرا خواسته انحصاری بودن خود را حفظ کند.
فراری امسال بهترین عملکرد خودروسازان در بازار مالی نیویورک را داشته و ارزش آن به ۲۰.۱ میلیارد دلار میرسد.
علی
۲۷ آذر ۱۳۹۶لامبورگینی حالا حالا ها حتی زیر چتر فولکس هم باید بوق بزنه همه تو لوکس سازی اسم بنز رو میارن تو اسپورت سازی فراری
Ferrari
۲۷ آذر ۱۳۹۶دوست من لامبوهم بسیار با ارزش و برای خیلیها دوستداشتنیه اینطوری درموردش حرف نزنید
امیدوارم بخاطر این کامنت شما بحث درست نشه
F۲۲RAPTOR
۲۷ آذر ۱۳۹۶??
شاهین
۲۷ آذر ۱۳۹۶باشه به لامبو میگم این حرفتو.منتظر حرف و حدیثه!
فعلا که داریم میبینیم کدومشون موفق تره تو تکنولوژی و سواری
اون از سستو المنتو. هوراکان پرفورمانته. ترزو میلنو. و به زودی اوروس …
ایمان
۲۷ آذر ۱۳۹۶ای کاش پدال یه مقایسه کامل بین فراری و لامبورگینی میذاشت تا همه عاشقان دنیای خودرو به برتری مطلق فراری پِی ببرن ؛ مقایسه کامل یعنی : تاریخچه ، افتخارات فرمول یک افتخارات مسابقات ۲۴ ساعته لمانز ، سریع ترین ماشین استاندارد جاده ای ، سریع ترین ماشین پیست ، بهترین شتاب ، تاپ اسپید و …. اینایی که گفتم بدون تعصب برتری مطلق با فراری هست اگه شک دارید بگین تا با سند و مدرک بهتون ثابت کنم ؛ بحث من خودرو استاندارد هست نه ماشین تیون شده مثل آونتادور کربنادو که منصوری تقویتش کرده ؛ تنها برتری لامبورگینی در حال حاضر شاسی بلندشه که فعلاً رقیبی نداره اونم احتمالاً تا یک سال آینده
AmirHo3ein
۲۷ آذر ۱۳۹۶دوست عزیز لامبو اونتادرو واقعا چیزی در برابر F12 کم نداره با اومدن نسل جدیدش هم که عالی تر می شه و اما هوراکان و لپ تایم هاش هم که جای بحث نداره این که فراری بزرگتر از لامبو هست شکی درش نیست به دلیل داشتن ظرفیت تولید بالاتر و تنوع محصولات بیشتر اما این به معنای برتری مطلق فراری نیست بر اساس منطق شما پس باید بگیم بنز از BMW بهتر چون که توی فرمول 1 هست
achtung
۲۷ آذر ۱۳۹۶اینا که گفتی درست ولی از نظر طراحی ظاهر مدلهای فعلی لامبورگینی جذابتر و دوست داشتنی تره
aura
۲۷ آذر ۱۳۹۶دوباره حرف از فراری شد فقط میتونم بگم عشقی عشششق.یه سوپر اسپرت اصیل و حرفه ای
فريد
۲۷ آذر ۱۳۹۶انقد خوشم میاد هیشکی نزدیک این ماشنا هم نشده ولی خیلی دقیق در موردشون صحبت می کنن ?
آورین فراری سوارا
صد آورین لامبو سوارا
benz
۲۷ آذر ۱۳۹۶به قول آن مرحوم شما وقتی یک فراری می خرید که می خواهید کسی باشید اما وقتی یک لامبورگینی می خرید که کسی هستید!!
ایمان
۲۷ آذر ۱۳۹۶عشق سلطان مارانللو.نمخوام از منظر فنی بحث کنم که توان فنی فراری جای بحث نداره ولی ابهت و عظمت فراری چیزیه که هیچ خودرو سازی تا چند دهه دیگه بهش نخواهد رسید.کافیه نگاهی به امار فروش وعلاقمندان فراری در جای جای دنیا بندازید تا صحت این مسئله رو متوجه بشید.قیاس فراری با لامبو و هر سوپر اسپرت ساز دیگه ای مع الفارقه
Ali Keyhani
۲۸ آذر ۱۳۹۶بدون تعصب میگم کمپانی لامبورگینی یکی از بهترین سوپراسپرت ساز های ایتالیا و جهانه،بهترین لامبورگینی که خودم دوست دارم رونتون هستش،اما واقعا فراری بزرگ تره،واقعا نمیتونم بگم کدوم مدلش بهترینه،از ماشین هایی افسانه ای مثل F40,،f50 و یا انزو گرفته،تااا لافراری و f12 tdf همشون فوق العاده هستن،واسه همین من همیشه فراری رو به لامبورگینی ترجیح میدم.