اگر طرفداری واقعی برند فراری باشید هرگز دست به اصلاح خودروی برجسته و استثناییای همچون ۴۸۸ GTB نخواهید زد؛ اما خریدارانی که به دنبال افزایش پرفورمنس خودروی خود هستند شاید بخواهند پکیج جدید پوجیا ریسینگ را در نظر بگیرند.
این تیونر نسبتاً گمنام از رویداد موناکو مارکوس برای نشان دادن محصول کاملاً دگرگون شدهی ۴۸۸ GTB استفاده کرده است. شاید این خودروی تا بن دندان مسلح بتواند ۴۸۸ پیستا را در گرد و غبار خود محو کند!
اگرچه فراری ۴۸۸ پیستا قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد اما پروژه FPlus کورسای پوجیا ریسینگ باعث شده قدرت هیولای جدیدش به ۸۲۰ اسب بخار و گشتاور نیز به ۹۰۰ نیوتون متر برسد. یک سیستم اگزوز جدید با فلاپ های فولادی ضدزنگ نیز تکمیل کننده پروژه هستند.
این سوپرکار تیون شده میتواند در ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۴۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
بدون هیچگونه تعجبی باید گفت قطعات آئرودینامیکی نصب شده در ۴۸۸ GTB تیون شده نسبت به قطعات بکار رفته در پیستا پیچیدگی کمتری دارند. با این وجود برخی قطعات فیبر کربنی همچون بال عقب بزرگ، دیفیوزر عقب، رکابهای جانبی و اسپلیتر کربنی جلو باعث شدهاند این خودرو ظاهر برجستهتری داشته باشد. این قطعات به همراه رینگهای ۲۱ اینچی سفارشی باعث شدهاند ۴۲ کیلوگرم از وزن خودرو کاسته شود.
پوجیا ریسینگ تلاش داشته تا پکیج FPlus کورسای خود را تنها برای ۲۰ خودرو ارائه دهد و البته قیمت هرکدام نیز ۳۵ هزار یورو خواهد بود.
نمی دونم چرا این ماشینا مثل لامبو یا فراری هر چی قدرتشون میره بالا شتاب و سرعتشون تغییر نمی کنه زیاد. یعنی تکنولوژی موتور خیلی بالاست و تغییرش تو پرفورمنس فقطکار خودشونه.
چون شتاب ۰ تا ۱۰۰ تو همچین قدرتهایی بیشتر به سیستم انتقال قدرت بستگی داره تا خروجی موتور حداکثر سرعت هم همینطور به شدت به ضریب دنده های گیربکس و دیفرانسیل بستگی داره
داداش چون مثل پول برقه که مصرف میره بالا قیمت نجومی میره بالا قدرتِ موتور باید نجومی بره بالا که شتاب از ۲.۸ برسه به ۲.۵ افزایشِ قدرت رو میتونی بیشتر تو شتابگیری در حال حرکت مثلا از ۶۰کیلومتر به ۱۲۰کیلومتر حس کنی
باسلام و باتشکر از آقای احمدزاده این ماشین عشقی زبیا بود زیباترم شد ولی فکر کنم زیاد فایده ای نداره چون این همه قدرتو زیاد کرده ولی کمی پرفورمنس و بالا برده درعوض استحلاک رو زیاد می کنه و گارانتی رو باطل می کنه من از مدل پیستا بیشتر خوشم میاد این ماشینا رو برای رانندگی بیشتر می پسندم 488پیستا.هوراکان پرفورمنته . 911gt3 . بنز gtr. موستانگ شلبی . کامارو zl1 . کوروت . چلنجر
فراری استوک و فراری تیونینگ هر دوتاشون عالی هستن چون اسمشون فراری هست یعنی خاص بودن تو ذاتشونه ولی همچنان بی صبرانه منتظر ۴۸۸ پیستا هستیم که ببینیم تو پیست چکار میکنه ؛ فکر کنم رکوردهای خوبی بزنه ??
کارل شلبی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷دمش گرم????
Just bentley continental
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷نمی دونم چرا این ماشینا مثل لامبو یا فراری هر چی قدرتشون میره بالا شتاب و سرعتشون تغییر نمی کنه زیاد.
یعنی تکنولوژی موتور خیلی بالاست و تغییرش تو پرفورمنس فقطکار خودشونه.
بهراد
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷چون دیگه به آخرش رسیدن، باید تغییر بیشتر باشه تا نتیجه عوض بشه
مهدی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷چون شتاب ۰ تا ۱۰۰ تو همچین قدرتهایی بیشتر به سیستم انتقال قدرت بستگی داره تا خروجی موتور حداکثر سرعت هم همینطور به شدت به ضریب دنده های گیربکس و دیفرانسیل بستگی داره
مانی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷داداش چون مثل پول برقه که مصرف میره بالا قیمت نجومی میره بالا
قدرتِ موتور باید نجومی بره بالا که شتاب از ۲.۸ برسه به ۲.۵
افزایشِ قدرت رو میتونی بیشتر تو شتابگیری در حال حرکت مثلا از ۶۰کیلومتر به ۱۲۰کیلومتر حس کنی
ساسان
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷پیستا720اسب قدرت داره 770گشتاور؟!!..بقول این خارجیا هولی ش..!!!…با توجه به کاهش وزن باید رکوردهای فوقلاده ایو بزنه…به مشخصات فنیش توجه نکرده بودم!!
Ehsangt3
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷باسلام و باتشکر از آقای احمدزاده
این ماشین عشقی زبیا بود زیباترم شد ولی فکر کنم زیاد فایده ای نداره چون این همه قدرتو زیاد کرده
ولی کمی پرفورمنس و بالا برده درعوض استحلاک رو زیاد می کنه و گارانتی رو باطل می کنه من از مدل پیستا بیشتر خوشم میاد
این ماشینا رو برای رانندگی بیشتر می پسندم
488پیستا.هوراکان پرفورمنته . 911gt3 . بنز gtr.
موستانگ شلبی . کامارو zl1 . کوروت . چلنجر
ایمان
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷فراری استوک و فراری تیونینگ هر دوتاشون عالی هستن چون اسمشون فراری هست یعنی خاص بودن تو ذاتشونه
ولی همچنان بی صبرانه منتظر ۴۸۸ پیستا هستیم که ببینیم تو پیست چکار میکنه ؛ فکر کنم رکوردهای خوبی بزنه ??
Ali Keyhani
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷مدل معمولیشو بیشتر میپسندم تا تیونیگ شده