فراریمک لارن

درگ فوق‌العاده حساس مک‌لارن 720S و فراری F8 تریبوتو

در حال حاضر اوج پرفورمنس سوپراسپرت‌ها را می‌توان در مک‌لارن 720S و فراری F8 تریبوتو مشاهده کرد و به همین دلیل رقابت این دو ابرماشین در پیست درگ می‌تواند بسیار جذاب باشد. حال درگ‌تایمز این مصاف دیدنی را ترتیب داده و این سوپراسپرت‌های ایتالیایی و بریتانیایی را طی سه مسابقهٔ درگ در برابر هم قرار داده است. 720S با پیروزی در درگ‌های مختلف تاکنون بارها خود را اثبات کرده و نشان داده چه حریف خطرناکی است اما از سوی دیگر F8 تریبوتو هم به‌تازگی در درگ قبلی همین درگ‌تایمز، لامبورگینی اوراکان اوو را مغلوب کرد و با روحیه‌ای بالا پای به میدان نبرد گذاشته است.

قوای محرکهٔ این دو سوپراسپرت بسیار شبیه به هم است زیرا هردو از پیشرانه‌های V8 توئین توربو استفاده می‌کنند که در هردو ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد و نیروی آن در هردو خودرو توسط گیربکس‌های هفت سرعتهٔ دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. پیشرانهٔ فراری ۳.۹ لیتری حجم دارد درحالی‌که موتور مک‌لارن با ۴ لیتر حجم کمی بزرگ‌تر است و این یکی از معدود تفاوت‌ها میان قوای محرکهٔ دو ماشین محسوب می‌شود. عامل مهم دیگر در مسابقهٔ درگ اما وزن است که در این قسمت برتری با مک‌لارن ۱۴۱۵ کیلوگرمی است زیرا فراری با ۱۵۷۸ کیلوگرم وزن، به میزان قابل‌توجهی سنگین‌تر است.

عامل دیگری که در این رقابت بسیار اهمیت دارد راننده است که این موضوع در درگ اول خود را کاملاً نشان داد زیرا فراری استارت به‌مراتب بهتری نسبت به مک‌لارن داشت و به همین دلیل پس از کسب برتری زودهنگام، آن‌را تا پایان حفظ کرده و پیروز شد. فراری در اولین درگ، تایم ۱۰.۴۴ ثانیه را به ثبت رساند درحالی‌که تایم مک‌لارن ۱۰.۴۷ بود. این اختلاف بسیار جزئی در دو مسابقهٔ دیگر هم وجود دارد و F8 تریبوتو در هردو درگ بعدی تنها با یک‌دهم ثانیه اختلاف پیروز می‌شود.

البته باید توجه داشت که مک‌لارن متعلق به سال ۲۰۱۷ است درحالی‌که فراری در سال ۲۰۱۹ معرفی شده و هرچند حدود ۱۵۰ کیلوگرم وزن بیشتری دارد اما دقیقاً دو سال جدیدتر است. درهرحال، مشخصات فنی این دو سوپراسپرت یکسان و تایم درگ آن‌ها بسیار به هم نزدیک است؛ بنابراین، وقتی چنین اختلاف جزئی موجب برتری یکی از خودروها می‌شود، حتی یک واکنش نزدیک به عالی هم ممکن است برای پیروزی یا حفظ برتری کافی نباشد و این سؤال را به وجود می‌آورد که اگر رانندگان جابجا می‌شدند، نتیجه چگونه رقم می‌خورد؟

 

مشخصات فنی

مک‌لارن 720S

فراری F8 تریبوتو

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو ۳.۹ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۷۲۰ اسب بخار ۷۲۰ اسب بخار
گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر ۷۷۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب
وزن ۱۴۱۵ کیلوگرم ۱۵۷۸ کیلوگرم
قیمت ۳۰۱,۵۰۰ دلار ۲۷۹,۴۵۰ دلار
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. Hamidreza

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    واقعا اوج سوپر اسپورت ها هستند این دو خودرو
    همان دلایلی که در متن گفته شد.
    عجب چیزی ساخته فراری ! گفتم که این اف ایت خیلی محشره!
    عجب غولیه این مک لارن!
    به هر حال هر دوشون رو دوست دارم! اما انتخابم 720s هست چون به هر حال نظر شخصیه اما بنظرم دوستان برن و صدای F8 رو با 458 مقایسه کنن!

    موافقم 44
    مخالفم 14
    1. z

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (256 ديدگاه)

      همه چی به صدای نیست

      موافقم 26
      مخالفم 4
    2. فريد

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (526 ديدگاه)

      یدونه به نعل زدی یدونه به میخ ? چی شد بالاخره؟

      موافقم 26
      مخالفم 2
    3. M.A.S

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (849 ديدگاه)

      خب عشق جدید درگ تایمز ظاهر شد
      F8 تریبوتو
      قبلا 720S بود
      قبل ترش لامبورگینی هوراکان LP610-4
      بی صبرانه منتظر چاخان های جدیدش درباره دیمن هستیم
      بیاد بگه دیمن 11.5 تایم میزنه
      این 8!!!!!

      موافقم 28
      مخالفم 8
      1. رامین

        ۱ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (918 ديدگاه)

        مطمئنم تمام راننده های راننده های این مجلات یوتیوبی نمی تونن با دیمن زیر 10 بزنن. واقعا راننده درگ کار بلد باید پشت فرمون باشه.

        موافقم 21
        مخالفم 4
        1. عطا

          ۱ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (110 ديدگاه)

          رامین جان طوری میگی راننده کار بلد و حرفه ای انگار میخواد پیست رو برونه. بیشترین کاری که میکنه اینه میشینه پشت ماشین لانچ کنترلو فعال میکنه چراغ سبز شد تا ته میگازه این کار مهارت زیادی میخواد؟
          به نظرم بیشترین تاثیر رو شرایط لاستیک و اب و هوا و بنزین اینا داره راننده‌ کمتر تاثیر داره.

          موافقم 10
          مخالفم 29
        2. M.A.S

          ۱ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (849 ديدگاه)

          نظر تاپ گیر در درباره دیمن در مقایسه با کوروت ZR1 و کامارو ZL1 1LE:
          کسانی که فکر مبکنند مسابقات درگ صرفاً نگه داشتن ترمز و سپس گازدادن بعد از سبز شدن چراغ است دیمن امده تا این فکرشان را اصلاح کند
          تنظیمات خودرو را روی حالت درگ میگذاریم تا اماده نبرد شود
          دسترسی به قدرت840 اسب بخار ازاد میشود
          تعلیق جلو نرمتر شده و برخلاف تصور تعلیق عقب بدون تغییر باقی میماند… سامانه ترنس بریک نیز فعال میشود در این مورد که مختص گیربکس اتوماتیک بوده و برای نخستین بار است که در مدل تولید انبوه به صورت استاندارد نصب شده به شما اجازه میدهد که در عین ثابت بودن خودرو به بالا بردن دور موتور برای شروع حرکت با گشتاور بالا تر اقدام کنید…
          (با این همه برای تعیین زمان مناسب قطع کردن ترنس بریک به سرعت عمل بالایی نیاز است. این مورد تنها با رها کردن پدال تعویض دنده روی فرمان صورت می پذیرد
          بنابراین چیزی است که نیاز به تمرین دارد و به مرور میتوان مهارت خود را افزایش داد )
          دیمن این مجموعه را شامل گارانتی کرده و هیچ نگرانی بابت خرابی وجود نخواهد داشت
          تو همین پدال هم گذاشتن مطلبشو میتونین بخونین

          موافقم 15
          مخالفم 5
      2. amirabas

        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        به شخصه باید بگم که رانندگی با ماسل کار هایی مثل دیمون کار هرکسی نیست (مخصوصا تو درگ) زیاد به این چاخاناشون احمیت نده

    4. سوپر اسپرت

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (12 ديدگاه)

      من خودم عشق لامبو هستم ولی مک لارن 720s ماشینی بود که خودروهای افسانه ای مثه 911 GT2RS و فراری 812 رو زد, نمیدونم چرا الان به زور میخوان مکی رو بکوبن , بعدش فراری sf90 هیبرید است و اصن رقیب اینا نیست

      موافقم 15
      مخالفم 29
    5. یانکی

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2351 ديدگاه)

      پس چی شد اون 720 که دیمون رو میزد و تایمهای زیر 10 میزد.دیدید گفتم یه روز گندش در میاذ که 720 این مردک تقویت شدست.البته نکته جالب اینجاست این سوپر کارهای چند صد هزار دلاری حالا حالا ها باید سگ دو بزنن تا تایم زیر 10 بزنن.کو تا 9.6 دیمون.راستی پدال جان اگر بهت بر نمیخوره درگ جدید دیمون ألوجی رو هم بزار خیلی توپه.

      موافقم 20
      مخالفم 20
    6. ارشیاSVJ

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1750 ديدگاه)

      اون اوراکان یه جوریه انگار داره به فراری و مکلارن میگه :
      خب که چی؟؟؟؟!!!????

      موافقم 19
      مخالفم 1
  2. Ali Keyhani

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (657 ديدگاه)

    شدیدا منتظر درگ F8 با 911 توربو s کوپه هستم
    و امیدوارم برعکس درگ قبل با نسخه روباز 911 توربو s این سری تایم های بهتری هردو سوپرکار بزنن تا دیگه حرف و حدیثی هم نمونه
    جدا از اینکه هر کدوم پیروز بشه از این مطمئنم که تایم هردو بسیار بسیار به هم نزدیکه
    قطعا درگ فوق العاده ای میشه

    موافقم 19
    مخالفم 1
    1. OMID

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      نمیگم فراری دست و پا بستس ولی 911 توربو اس روی آسفالت 10.1 تا 10.2 میزنه و f8 حدود 10.3 روی درگ استریپ
      پس اگه روی آسفالت باشه 99درصد مطمئنم پورشه می‌بره
      ولی روی درگ استریپ واقعا نزدیک و هیجان انگیز میشه و شخصا احتمال میدم فراری ببره چون روی درگ استریپ چهار چرخ متحرک بودن به کار نمیاد و اتفاقا گاهی لانچ ماشین رو ضعیف هم می‌کنه

      موافقم 23
      مخالفم 6
      1. NISSAN GTR SOLTAN

        ۱ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (187 ديدگاه)

        نمیشه اینجوری نتیجه گیری کرد داداش گلم
        من به شخصه به دفعات زیاد دیدم که تایم یه ماشین مخصوصا awd روی زمین معمولی بهتر از زمین درگ بوده
        مثالش هم زیاد هست
        پیست مخصوص درگ یه مزیت فوق العاده برای ماشین های دف عقب داره ولی برای awd ها خیلی مزیت حساب نمیشه
        به نظرم توربو اس توی پیست درگ تایمی بهتر از 10.1 نمیتونه بزنه
        ولی چیزی که نتیجرو بصورت منصفانه مشخص میکنه اینه که یه راننده ی خوب بتونه یه لانچ بی نقص با 720s یا f8 داشته باشه تا بشه بهش گفت یه درگ منصفانه و در نهایت گفت که کدوم سریعتره

        موافقم 10
        مخالفم 6
        1. OMID

          ۱ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (2171 ديدگاه)

          منم همینو گفتم
          گفتم احتمال زیاد توربو اس به اف هشت می بازه توی درگ استریپ
          چون سیستم چهار چرخ محرک مختل میشه و برتری خاصی ایجاد نمیکنه و فقط وزن اضافیه
          نمونش هم اونتادور بود که توی درگ استریپ کندتر از آسفالت بود معمولا

          موافقم 10
          مخالفم 2
  3. Hadi

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2197 ديدگاه)

    نتیجه درگ خیلی نزدیک بود و فقط و فقط ۳ صدم ثانیه اختلاف داشتن…
    اگه راننده مکلارن لانچر بهتری داشت نتیجه قطعاً عوض میشد…
    وقتی این قدر نتیجه نزدیکه در حد کمتر از یک دهم نتیجه درگ رو میشه مساوی حساب کرد…
    ولی خدایی اون ۷۲۰s چقدر خوشگله ?
    مکلارن: لایک
    فراری: دیسلایک

    موافقم 29
    مخالفم 73
    1. امین

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (518 ديدگاه)

      این ورگ و این اختلاف بسیار جزعی بین این دوتا نشون میده f8به هیچ وجه توان مقابله با ۹۱۱توربو اس رو نداره(اختلافی که ۹۱۱ با ۷۲۰رو ایجاد کرده بود به یاد بیاورید)

      موافقم 10
      مخالفم 17
  4. Ali Keyhani

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (657 ديدگاه)

    عملکرد F8 با 163 کیلوگرم وزن بیشتر نسبت به 720s خیلی خوب بود
    هرچند همون طور که توی متن نوشته شده فراری دوسال جدیدتره و از این هم نمیشه چشم پوشی کرد

    موافقم 21
  5. SF90 STRADALE

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4063 ديدگاه)

    درگ حیثیتی رو فراری برد و تمام شد رفت
    کچل خان درگ تایمز فکر کنم افسردگی بگیره
    حالا مونده درگ نیمه نهایی F8 تریبوتو با ۹۱۱ توربو S
    فینال هم باید با SF90 استراداله مسابقه بده برنده این دوئل

    موافقم 28
    مخالفم 23
    1. SF90 STRADALE

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (4063 ديدگاه)

      به نظرم بهترین کار سکوت کردن طرفداران مکلارن هست تا داستان سرایی کردن و توجیه شکستی تلخ
      این مجله درگ تایمز مکلارن رو خدا کرد و فراری غرورش رو درهم شکست تا بگه بزرگ تری هم هست
      هنوز به اصل ماجرا نرسیدن طرفداران مکلارن
      جایی که فراری انتظارش رو میکشه ….
      پادشاه درگ SF90 استراداله ??

      موافقم 23
      مخالفم 27
      1. NISSAN GTR SOLTAN

        ۱ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (187 ديدگاه)

        داداش گلم نتیجه گیریت زیاد قشنگ نیست
        باید زمان بگذره و درگ های بیشتری برگذار بشه و تایم های بیشتری به ثبت برسه
        من به هیچ عنوان نمیخوام از مکلارن دفاع کنم و از فراری بد بگم چون جفتشونو دوست دارم
        فقط دقت کن که مکلارن تایم 10.1 و 10 زیاد ثبت کرده ولی ما هنوز تایمی بهتر از 10.3 از f8 ندیدیم
        پس یه مقدار صبر کن بعد نتیجه گیری کن
        در اینده درگ های بیشتری برگذار میشه
        ارادت

        موافقم 25
        مخالفم 8
        1. SF90 STRADALE

          ۱ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (4063 ديدگاه)

          فکر کنم کامنت منو کامل نخوندی
          گفتم مجری درگ تایمز مکلارن رو خدا کرد
          یعنی تایم هایی که ۱۰ و زیر ۱۰ ثبت کرده با تعویض لاستیک بوده
          حالا همون لاستیک های مخصوص درگ رو برای F8 تریبوتو هم استفاده کنه ببینیم فراری چند میزنه ؟؟؟؟
          آقا من بچه نیستم و یک روز دو روز نیست که عاشق ماشین شدم و اخبار خودرویی رو دنبال میکنم
          این حرف ها رو باید به کسانی زد که تازه عشق ماشین شدن
          دوستان قدیمی سایت شاید یادشون باشه که گفتم این مجری درگ تایمز احتمال داره با مکلارن 720S بیاد LaFerrari رو شکست بده
          ولی اون موقع دستش رو میشد و گندش در میومد ولی باهوش بود و این کار رو نکرد
          حالا اومد در شرایط برابر و یک درگ برگزار کرد و نتیجه این شد
          دیگه بهانه جویی و توجیه شکست معنا نداره

          موافقم 16
          مخالفم 18
    2. رامین

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (918 ديدگاه)

      البته به نظر میومد راننده مک لارن ضعیف تر بود

      موافقم 17
      مخالفم 10
  6. OMID

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2171 ديدگاه)

    جالبه مک‌لارن توی اول ویدیو تایم 10.1 و 10.017 میزنه!
    بعدش توی درگ اصلی با همون راننده و لاستیک یا ۱۰.۴ میزنه یا ۱۰.۳
    داستان چیه ?

    موافقم 14
    مخالفم 8
    1. دانیال_Surrey،England

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      والا اینو باید از طرفداراش بپرسی که فکر میکنن تو این درگ پیروز شدن پس f8 سریع تره?
      فراری اف8 شش مرتبه((یا بیشتر)) تست شد و به رکوردی بهتر از 10.3 دست پیدا نکرد.
      به هیچ وجه f8 سریع تر از 720 نیست و نخواهد بود.
      حالا تعصب دارین چیزه دیگه ای.
      در ضمن وزن f8 هم اشتباه درج شده،وزنش حدود 1435 کیلوگرمه.
      ..
      من خودم منتظر درگ توربو اس با 720 تو همین کانالم که نتیجه ی نهایی رو مشخص میکنه.

      موافقم 30
      مخالفم 23
      1. امین

        ۱ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (518 ديدگاه)

        همه چیزی که گفتی درست واقعا ۷۲۰سریعتر از f8هستش ولی دو سطر آخرت رو انجام دادن دیگه ۹۱۱ برده در کل الان بهترین سوپر اسپورتها ۹۱۱ ۷۲۰ و ۷۶۵ هست sf90 هم از نظر من هایپرکاریه که بهش سوپر اسپورت لقب دادن تا خودشونو بزرگ کنن واقعا sf90 رقیب اینا نیست که اون مشخصات و عملکرد در حد مقایسه با شیرون هست تا ۹۱۱

        موافقم 16
        مخالفم 13
      2. Ferrari

        ۱ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1957 ديدگاه)

        دوست عزیز مکلارن هم ۱۰_۱۲ مرتبه تایم ۱۰٫۴ ثبت کرده و جالبه تو درگ کندتر از وقتی که تنها تایم میزنه ضمن اینکه مکلارن ۷۷۰ اسبه و ۵۰ کیلو وزن خشک کمتری داره

        موافقم 17
        مخالفم 14
        1. دانیال_Surrey،England

          ۱ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          اون 10 تایم بدترین تایمهای مک لارنن.
          در حالی که اینجا توسط یه راننده ی حرفه ای تو پیست این زمان برای f8 ثبت شده.
          فرای در بهترین شرایط ممکن با لاستیک های r888 تایمی بهتری 10 ثبت نمیکنه.
          ..
          در ضمن فراری 2 سال خورده ای جدیدتره!!

          موافقم 14
          مخالفم 9
        2. h!$@//

          ۱ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (947 ديدگاه)

          دانیال جون داری زود قضاوت میکنی هااا
          من که احساس میکنم f8 از پیستا قوی تره

      3. Ali Keyhani

        ۱ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (657 ديدگاه)

        اون 1435 کیلوگرم وزن خشک F8 هس

        موافقم 4
        مخالفم 2
        1. Ferrari

          ۱ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1957 ديدگاه)

          اقای کیهانی f8 وزن خشک 1330 کیلوگرمی داره

          موافقم 5
          مخالفم 4
  7. MAHDI

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پدال جان درگ CARWOW چندروزه که ازش گذشته!!!!
    فراری F8 طراحی خیلی جذابی داره هرچند 488 پیستا رو من خیلی بیشتر دوست دارم.
    مکلارن هم که قبلا خودشو ثابت کرده.

    موافقم 11
    مخالفم 5
  8. Dante

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (99 ديدگاه)

    زمان فراری در این درگ ‌نشون میده که درگ کانال 888MF فاقد اعتبار هست و به نظرم پورشه ۹۱۱ توربو S قدری از این دو خودرو در درگ بهتر است .

    موافقم 10
    مخالفم 2
  9. OMID

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2171 ديدگاه)

    به نظرم واسه دیدن درگ های توی پیست درگ این کانال تقریبا بهترینه
    واسه درگ روی زمین عادی هم به شخصه carwow رو میپسندم چون هم تایم های خوبی میزنن هم چندین تا تست دیگه به جز درگ دارن و هم مجریای باحالی دارن

    موافقم 11
    مخالفم 1
  10. NISSAN GTR SOLTAN

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    والا نمیدونم چی بگم اول ویدیو توی ثبت تایم گیری solo مکلارن 720s تایم 10 رو زد
    بعد توی درگ نتونست بهتر از 10.4 بزنه با همون شرایط یکسان که نشون میده نتونست خوب لانچ کنه
    به نظرم این f8 سریعتر از 720s نیست با اینکه فراری رو خیلی دوست دارم
    واقعا نمیدونم چی بگم
    فقط یه چیزی عرض کنم
    بعضی دوستان هم میگن توربو اس توی زمین عادی 10.1 زده اگر بیاد تو پیست مخصوص قطعا تایم خیلی بهتری میزنه به نظرم این جمله همیشه درست نیست
    خیلی مواقع بوده خودم به شخصه دیدم تایم روی زمین معمولی یه ماشین بهتر از تایمش توی زمین مخصوص درگ بوده
    مثال زیاد هست
    یه نمونه بخوام بگم تایم هوراکان پرفورمانته توی carwow که 10.4 زد
    بعد توی همین کانال درگ تایمز اومدن با evo تایم 10.6 زدن
    والا من که دیگه رد دادم نمیدونم به کی باید اعتماد کرد
    نتایج مجلات مختلف خیلی زد و نقیضه و با هم در تداخله با یه ذره دقت میشه فهمید که نمیشه کاملا به این نتایج استناد کرد
    در هر صورت امیدوارم یه درگ کاملا حرفه ای و بدون نقص و منصفانه بین 720s و f8 و turbo s انجام بشه

    موافقم 14
    مخالفم 4
    1. MAHDI

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      البته خودروهای محور عقب بهترین شرایط رو در پیست درگ دارن که چسبندگی بالایی داره، خودروهای محور عقب بهترین شرایط رو در پیست درگ دارن اما خودروهای چهار چرخ محور گاهی پیست درگ به سودشون تموم میشه و گاهی من دیدم که اون چسبندگی بالا به ضررشون تموم میشه. شایدهم نوع لاستیک ها باعث شدن تو بعضی ها نتیجه خوب بشه و در بعضی ها به ضررشون.

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. NISSAN GTR SOLTAN

        ۱ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (187 ديدگاه)

        میدونم
        توی کامنت های بالاتر هم به این موضوع با دوستان اشاره کردیم در مورد مزیت پیست های درگ برای ماشین های دف عقب
        در هر صورت من احتمال میدم توربو اس توی پیست درگ نمیتونه تایمی بهتر از 10.1 بزنه و حتی شاید تایم ضعیف تری رو ثبت کنه
        من همچنان منتظر یه درگ منصفانه و بی نقص بین 720s و f8 و turbo s هستم که به نظر میاد فقط توی این کانال درگ تایمز میشه منتظر اون درگ منصفانه بود

  11. AMG_S73///

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    F8 خیلی عشقه
    واقعا هم زیباست هم سریع هم خشن
    اما فراری نیست……

    موافقم 10
    مخالفم 3
  12. R

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    خب نتیجه گیری
    مقام اول پورشه ۹۱۱ توربو اس
    مقام دوم فراری اف ۸ تریبوتو
    مقام سوم هم مک لارن ۷۲۰ اس
    تمام

    موافقم 13
    مخالفم 21
    1. امین

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (518 ديدگاه)

      نوچ مقام دوم ۷۲۰ هست ۷۲۰ دیدی که ۱۰ زد ولی تو درگ ۱۰.۴ چرا اینقدررررررر فکر کردن سخته؟!

      موافقم 13
      مخالفم 11
    2. Ali Keyhani

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (657 ديدگاه)

      به نظرم هنوز رده بندی کردن این سه تا یخورده زوده باید منتظر درگ های بیشتری باشیم

      موافقم 10
  13. R

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    اف ۸ سنگینتر و یک دهم حجم موتور کمتر داره چرا پا به پای مک لارن میره؟
    به نظر میرسه عملکرد توربوها در فراری حدود ۱۵ درصد بهتر از مک لارن هست

    موافقم 4
    مخالفم 10
  14. سورنا

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    عکسارو …

    موافقم 6
    مخالفم 1
  15. رامین

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (918 ديدگاه)

    به نظرم راننده فراری بهتر بود. یه موضوعی دیگم که به چشم میومد تعویض دنده های فراری به مراتب روان تر و سریع تر بود یا شایدم اونم بخاطر راننده ضعیف تره مک لارن بود. ببینیم بالاخره کی فراری با 911 درگ می زاره

    موافقم 5
    مخالفم 2
  16. مهدی

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    از اعداد و ارقام فاکتور بگیریم فکر میکنم اگر یه مقایسه جامع بین این دوتا انجام بشه فراری در کل خودروی بهتری باشه

    موافقم 13
    مخالفم 10
  17. احمدرضا

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با احترام به طرفدارای فراری
    اما مک لارن مشخصا سریعتره حتی با اینکه لانچش به خوبی فراری نبود اما به راحتی فاصلش با فراری رو کم میکرد
    ویدئوی دومم فکر کنم جلوتر تموم کرد اما کم کردن فاصلش با فراری کاملا محسوس بود
    من جفتشون دوس دارم اما مک لارن برام یه دنیای دیگس

    موافقم 10
    مخالفم 11
  18. Saeed

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    درگ sf90 با اسپیدتیل خیلی دیدنیه
    این دو ماشین از لحاظ فنی نزدیک‌ترین هستن
    درسته که یکی سوپر اسپرت و یکی هایپر اسپرته
    ولی من کسی نیستم که به مجله ها و کانال ها دستور بدم کی رو در برابر کی بندازن
    به احتمال خیلی زیاد یه مجله یا کانال درگی پیدا میشه که اسپیدتیل رو به مصاف sf90 ببره
    نظرم درمورد این درگ اینه که یه جاهاییش میلنگه
    مک‌لارن در همون اول ویدیو ۱۰.۱ زد بعد دربرابر فراری که درگ داد یهو بشه ۱۰.۳ یا ۱۰.۴؟!؟!

    موافقم 6
    مخالفم 3
  19. حسین دهمرد

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    لامبو رو ببین چجوری با غرور اون بغل وایساده هیچکدومشونو به خیال خودشم نمیاره.

    موافقم 1
    مخالفم 8
  20. ارشیاSVJ

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    دقت کردین تازگی ها تایم مکلارن از ۱۰.۱ رفته رو ۱۰.۴؟؟

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. joojoo

      ۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (277 ديدگاه)

      قطعات تیون عمرشون تموم شده با قطعات استوک عوض شدن حتما…

  21. Mc20

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2097 ديدگاه)

    خیلی متظر چلنجر موپار هستم ببینم که انقدر ادعا دارن واقعا چطور همرو درو میکنه

    موافقم 1
    مخالفم 3
  22. SRT

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (625 ديدگاه)

    کاری به معیارای دیگه ندارم ولی تو درگ،قطعا ۷۲۰ بهتر از فراریه.

    موافقم 8
    مخالفم 6
  23. Hamed

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (221 ديدگاه)

    تا نزدیکای 150 مایل فراری جلوتره با راننده دیگه ای هم درگ بزارن همین نتیجه باز میتونه تکرار بشه از 150 به بعد مک لارن شتاب ثانویه بهتری داره و قطعا درگ 1/2 یا 1 مایل باشه مک لارن هم F8 هم 911 رو میگیره شاید تا 1ثانیه هم اختلاف بندازه
    درمورد 720 بیشترین ماشینی که تو دنیا بهش شک دارم اعدادی که روی کاغذ در مورد اسب بخارش اعلام کردن کمتر از قدرت واقعیشه همین 720s هست به نظرم مک لارن این بازی رو داره انجام میده چون حتی بعضی جاها میبینم این ماشین گاهی نزدیک به P1 هیبریدی تایم میزنه! یه دورانی یادمه این ظن به 918 اسپایدر هم وجود داشت

    موافقم 3
    مخالفم 2
  24. امیر

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (113 ديدگاه)

    نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی

    نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی
    .
    .
    .
    فراری! ???

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا