در حالت عادی، اگر قرار باشد که یک فراری ۴۸۸ GTB و یک آمبولانس ۳ تُنی با هم مسابقه بدهند، نتیجه کاملاً قابلپیشبینی خواهد بود. ولی اگر کسی مانند سباستین فتل که چهار بار قهرمان فرمول یک شده، در پشت فرمان آمبولانس قرار بگیرد، احتمالاً شرایط فرق میکند.
در یک ویدیوی نمایشی، «فتل» جای خود را با راننده خدمات اورژانس، الکس نپتون (Alex Knapton) عوض کرده است. «فتل» در آمبولانس و «نپتون» در فراری قرار میگیرند و اکنون باید دید که کدامیک از آنها میتوانند سریعتر یک دور پیست «برانتینگتورپ» را در بریتانیا به پایان میرسانند. فاصله دو خودروی مسابقه، از این بیشتر نمیتواند باشد؛ جایی که ۴۸۸ GTB قدرتی به میزان ۶۶۰ اسببخار تولید میکند و این در حالی است که قدرت آمبولانس حداکثر ۱۱۶ اسببخار است.
رقابت چندان نزدیکی نیست، ولی هر دو راننده نمایش نسبتاً خوبی در پیست دارند. یکی از آنها زمان ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه را ثبت میکند و دیگری در زمان ۲:۱۰:۴۸ از خط پایان میگذرد.
این ویدیو توسط کمپانی «شِل» در YouTube منتشر شده؛ کمپانیای که از سالهای دهه ۱۹۳۰ با تیم فتل، «اسکودریا فراری» همکاری میکند. در ادامه خواهیم دید که چه کسی برنده این رقابت جالب خواهد بود.
faraz777
۱۶ مرداد ۱۳۹۵واقعااا جالب بود!!!
دست شما درد نکنه آقای حسینی!
مجید
۱۶ مرداد ۱۳۹۵واقعا جالب و استثنایی بود کیف کردم !!!!
مجید.فقط لامبورگینی.
۱۶ مرداد ۱۳۹۵با احترام به اسطوره ی فراری و سباستین فتل دوست داشتنی…
این مسابقات برندشون از قبل تعیین شدست. وقتی با حمایت فراری و از طرف همکار فراری برگزار شده توقع نداریم یک آمبولانس فراری رو شکست بده! مخصوصا حالا که فتل راننده ی رسمی فراری هم هست و میخوان هر چه قدر ممکنه قوی نشونش بدن…
فقط یک تبلیغ جالب بود…
Reza.jz
۱۶ مرداد ۱۳۹۵عزیزم اگه دقت کنی میبینی امبولانس برد
uss zumwalt DDG-1000
۱۷ مرداد ۱۳۹۵خوب راننده حرفه ای باشه نتیجه تغییر میکنه
Davood
۱۶ مرداد ۱۳۹۵نون رو بده به نانوا!
حميد
۱۶ مرداد ۱۳۹۵این چه راننده امبولانسی بود چه راحت به سواستین بأخت
بچه های ایران بودنند بهتر کار میکردنند
علی"عضو انجمن حمایت از لگن سازان ایرانی"
۱۶ مرداد ۱۳۹۵جالب بود خوشمان امد.
سید مهران میرابوالقاسمی
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ای ول پس راننده خیلی مهمه
امیر
۱۷ مرداد ۱۳۹۵اگه دقت کنین. امبولانس از مسیر زیگزاگ کله قندی ها عبور نکرد. و مسیر دقیقا یکی نبود
احمد باقری
۱۷ مرداد ۱۳۹۵باحال بود.