فراری برندی تمام الکتریکی نخواهد بود

شنبه 17 آبان 1399 - 11:30
مطالعه 3 دقیقه
ferrari-sf90-stradale-la-prova
لوئیس کامیلری مدیرعامل فراری می‌گوید سبد محصولات این خودروساز ایتالیایی به این زودی‌ها دارای 50 درصد محصولات الکتریکی نخواهد بود. او در خلال...
تبلیغات

لوئیس کامیلری مدیرعامل فراری می‌گوید سبد محصولات این خودروساز ایتالیایی به این زودی‌ها دارای 50 درصد محصولات الکتریکی نخواهد بود. او در خلال برگزاری کنفرانس مربوط به نتایج مالی سه‌ماهه سوم 2020 گفته که چنین اتفاقی قطعاً در زمان مدیریت او اتفاق نخواهد افتاد.

آینده برنامه‌های الکتریکی فراری در این کنفرانس بررسی شده است. آدام جوناس که از کارکنان مورگان استنلی است جویای این موضوع شده که تولید خودروهای الکتریکی می‌تواند باعث تولید خودروهای ساده‌تر و بنابراین کاهش هزینه‌های تولید شود. او از فراری پرسیده است:

آیا این امر می‌تواند فرصت بهبود قابل‌توجه راندمان هزینه‌ها را برای فراری فراهم کرده و بالاترین پرفورمنس قابل‌انتظار از یک محصول فراری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد؟

کامیلری گفته که این وضعیت به اندازه‌ای که جوناس فکر می‌کند ساده نیست. فراری هرگز قطعات خودروهای الکتریکی را به‌طور ساده در خودروهای اسب رقصان قرار نداده و آن‌ها را روانه شوروم ها نخواهد کرد. مهندسی یک خودروی الکتریکی که ارزش نشانی با پرستیژ را داشته باشد نیازمند قوای محرکه‌ای بسیار پیچیده و خاص است.

جوناس در ادامه درباره چالش‌های تولید یک فراری الکتریکی که بتواند صدایی مناسب محصولات مشهور این برند داشته باشد پرسیده و کامیلری این‌گونه پاسخ داده است:

این یکی از عناصری است که ما روی آن کار می‌کنیم و خب واضح است که دلایل رقابتی برای آن وجود دارد. ما جزئیات را به شما نمی‌گویم اما این چیزی است که ما به راحتی می‌توانیم به آن برسیم.

مدیرعامل فراری همچنین اظهار داشته فراری کار زیادی را روی صدای تولیدی خودروهای الکتریکی انجام داده است.

اگرچه فراری مشکلی با تولید سوپرکارهایی هیبرید همچون SF90 استراداله ندارد اما درباره تبدیل شدن به برندی تمام الکتریکی با دقت حرکت می‌کند. مدیر بازاریابی فراری قبلاً گفته بود تکنولوژی باتری فعلاً به اندازه‌ای پیشرفت نکرده که بتواند در محصولی از فراری بکار رود.

فراری دلیل خوبی برای حرکت محتاطانه در بازار الکتریکی‌ها دارد زیرا مردم هنوز هم به خودروهای درون‌سوز علاقه زیادی دارند. فراری در کنفرانس سه‌ماهه سوم خود در سال 2020 گفته که درآمدش پیش از کسر مالیات و سایز هزینه‌ها افزایش 6.4 درصدی نسبت به سال پیش داشته و این در حالی است که فروش فراری نسبت به سال پیش با افت 161 دستگاهی به 2313 دستگاه رسیده که ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا می‌باشد.

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.