یکی از مالکان خاورمیانهای فراری لافراری به متخصصان افترمارکتی RevoZport مراجعه کرده و خواستار تولید خودروی خاصتری شده است. احتمالاً دلیل این کار تولید خودرویی منحصربهفردتر از هایپرکار فوقالعادهی فراری بوده است.
در طراحی کیت بدنهی لافراری از خودروی مختص پیست فراری FXX K Evo الهام گرفته شده است. این خودرو RevoZport لافراری Revoluzione نام داشته و تنها چندین رندر نمایشی از آن منتشر شده است. نیازی به گفتن نیست که تغییرات صورت گرفته در این هایپرکار ایتالیایی جامع و کامل میباشد.
کیت Revoluzione در بخش جلو شامل اسپلیتر فیبر کربنی و دو بالچهی گیرا است که در دو سمت سپر خودنمایی میکنند. تکمیلکنندهی این تغییرات تریم های جدید بخش جلو و رکابهای جانبی متفاوت است که هر دو از فیبر کربن سبکوزن ساخته شدهاند.
RevoZport همچنین نگاهی به نیمهی عقب لافراری داشته و پوشش پیشرانهی سفارشی از جنس فیبر کربن، بال بزرگ تثبیت شده و دیفیوزری سفارشی را تدارک دیده است.
هماکنون این سؤال پیش میآید که آیا تغییرات اعمال شده تأثیری منفی روی ارزش خودرو خواهند داشت یا خیر. حقیقت این است که برخی خریداران خواهان خودرویی استاندارد و فابریک هستند درحالیکه شاید برخی افراد نیز خاص بودن این لافراری را بپسندند. بههرحال باید خاطرنشان ساخت پروژههای سفارشی خود فراری باعث تولید خودروهایی میشود که خاصتر میباشند. البته این یکی که مشاهده میکنید علیرغم تغییرات صورت گرفته فوراً به عنوان یک لافراری تشخیص داده میشود.
Ferrari Fxx K Evo
۸ بهمن ۱۳۹۷میداد Novitec یه دستی روش میکشید
نه این تیونرای بینام و نشون چرت و پرت
Ashkan_Ariafar
۸ بهمن ۱۳۹۷با گذاشتن باله عقب برا لافرراری موافقم ولی نه این باله
باله به رنگ ماشین،یه باله شبیه باله اف40 و اف50 و اوو
ولی با بقیش مخالفم
پوشش پیشرانه کارخونه خیلی زیباتره و میشه انجینو از بیرون دید ولی اینجا پوشش پیشرانه گرچه زیباست ولی نمیشه انجینو دید!
….
ایمان
۸ بهمن ۱۳۹۷این شاهکار هیچ احتیاجی به تیونینگ نداره ??
طراحی که حرف نداره ، فنی هم دیگه نیازی به گفتن نداره
M
۸ بهمن ۱۳۹۷واقعا اونی که پا میزاره رو دنیای اصالت لافراری و با همچین تیون مسخره ای طراحی شاهکارشو به باد میده رو باید دار زد
Ali Keyhani
۸ بهمن ۱۳۹۷لافراری که اصلا نیازی به این تغییرات نداره چون واقعا چیزی کم نداره