قطعاً خرید فراری SF90 استراداله جزو آرزوهای هر ماشین بازی است؛ و اگرچه بسیاری از خریداران این خودرو علاقهای به تیونینگ خودروی خود نخواهند داشت اما برخی تیونرها همواره روی این خودروها کار میکنند و یکی از جدیدترین آنها ویلز اند مور است که دست روی SF90 گذاشته است.
این تیونرها آلمانی همیشه به دنبال ایجاد کمترین تغییرات در خودروها بوده و همین فرمول را روی سوپرکار پلاگین هیبریدی ایتالیاییها نیز پیاده کرده است. به همین خاطر SF90 از نظر ظاهری با رینگهای جدید خود خودنمایی میکند. البته اگر به دنبال کیت افزایش قدرت باشید خبرهای خوبی نیز برای شما داریم.
با استفاده از کیت تیونینگ تک ترونیک، قدرت کل این خودرو به ۱۱۱۸ اسب بخار رسیده است. ظاهراً افزایش قدرت پیشرانه برای ویلز اند مور سختی چندانی نداشته هرچند باید در نظر داشت ما درباره یک هایپرکار انحصاری از ایتالیا صحبت میکنیم که در نسخه استاندارد نیز عملکرد فوقالعادهای دارد. این تیونر مدعی است قدرت بیشتر پیشرانه تنها زمانی به دست میآید که دمای بهینه ایجاد شده باشد و این امر روی استهلاک قطعات داخلی تأثیر مثبت دارد.
حداکثر سرعت SF90 استراداله نیز از ۳۴۰ به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است. البته این تیونر اشارهای به شتاب جدید خودرو نکرده اما نسخه استاندارد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیهای دارد. در حالت استاندارد، پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توربوی SF90 به همراه سه واحد الکتریکی قدرت ترکیبی ۱۰۰۰ اسبی تولید میکند.
رینگهای سبکوزن در دسترس برای این خودرو نیز از سیستم قفل مرکزی سود برده و لوگوی ویلز اند مور نیز در مرکز آنها خودنمایی میکند. این رینگها با ابعاد و الگوهای مختلف از ۲۰ تا ۲۲ اینچی در دسترس میباشند.
محمد امین
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰فقط رینگ
حتما عکس های sf90 رو ببینید با رنگ بندی مختلف منکه عاشقش شدم ،یکیش هم توی پیج موتورترند هست که خیلی جذاب هست ،اونم اگر وقت داشتید ببینیدhttps://www.instagram.com/reel/CPBuFftnpID/?utm_medium=copy_link
محمد رستمی نژاد
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰من SVJ رو ترجیح میدم .
درسته SF90 سریع است.
ولی سنگین است .
وزن زیاد!!!!
Hamidreza
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰خب ربطی نداره
اس اف نود سریع تره
به وزن چیکار داری برادر من ! مگه رو دوشته !!!
تفاوت تکنولوژی 10 ساله پسر
علی turbo s
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰منم svjو 488پیستاروبیشتر از sf90دوست دارم.بااین که sf90پرفورمنس بهتری از پیستا وsvjداره ولی اون دوتا یه شخصیت خاصی دارن.
Ninja
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰آره با شخصیت ترین جذاب ترین ها اونتادور و لافراری و سستو المنتو با موچیه لاگو 458 هستن
Farzad
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰بی خیال ، باور کن ما همه فهمیدیم که از فراری خوشت نمیاد و لامبورگینی رو ترجیح میدی .
دیگه نیازی به ۵۰ بار گفتنش نیست .
HamiD
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰راستش فرزاد جان نمیشه یکی رو دوست داشت و یکی رو دوست نداشت!!! اصلا بعیده از یه ماشین باز همچین حرکتی … البته ممکنه مثلا توی انتخاب ها به سمت علایق خودت متمایل شی!
واقعا کسی هست F12 رو دوست نداشته باشه؟! 458 رو! F40 رو! لافراری رو!!! نمیشه واقعا! حالا ی سری ماشین باحال دیگه هم هستن که حضور ذهن ندارم …
این قضیع در مورد لامبو و هر شرکت دیگه ای هم صادقه!
Farzad
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا حمیدجان .
آقای جهرمی حرف قشنگی زدن گفتن : عشق ماشین کسیه که ماشینی که فوق العاده باشه رو دوست داشته باشه فارغ از برند و کشور سازنده .
RezaRs
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰فراری دوس ندارید فکر کنم زیاد مطالعه راجعش نداشتید ولی اگر مطالعه کنین اونم خیلی دوستداشتنیه شما فراری enzo
F40
F50
288gto
250 gto
همینا تحقیق کن اگر نکردی شک ندارم نظرتون عوض میشه عاشقشم نشید درک تون وسیع تر میشه
Reza
۱ خرداد ۱۴۰۰اون تنفس طبیعیه این یکی تویین توربو هایبرید. صد در صد SF90 سرتره ولی لامبورگینی هم لامبورگینیه و نمیشه ازش گذشت.
این کامنت شما منو یاد درگ 2012 بوگاتی ویرون گرنداسپرت و لامبورگینی مورسیه لاگو SV تو قطر انداخت که مجریه بعد درگ گفتش اگه حتی سوار بر یک بوگاتی باشید زیبایی لامبورگینی شمارا مجذوب خودش خواهد کرد
RezaRs
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰فراری راحت میتونه پس یه دستی به sf90 خودش بکشه اسمشو بذار f40 ادیشن بره برا تاپ اسپید تیز کنه
محمد امین
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰https://www.instagram.com/reel/CO_2vOhpmOT/?utm_medium=copy_link
این رو ببینید ،استوک دنده ۷ تا ۳۴۰ تا میره و ۸ دنده هست
نمیدونم فراری چرا مشخصاتش عددی رو کم میگه همیشه
Ninja
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰درباره لافراری هم همین بود
GT
۱ خرداد ۱۴۰۰بله، فراری سرعت لافراری را ۳۵۰ تا اعلام کرد، ولی من یه ویدئو دیدم که در اتوبان تا سرعت ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت پیش میرفت!
Reza
۱ خرداد ۱۴۰۰فقط فراری نیست همه شرکت ها همینطوری اعداد و ارقام رو کم اعلام میکنن از پورش 918 و مکلارن P1 و نسخه های لامبورگینی و هوایرا بگیر تا الاماشاالله
دلیلش هم اینه که نمیخوان تمامی تیرهاشونو یکباره شلیک کنن، و جارو واسه نسخه هایی که می خوان تو آینده رونمایی کنن باز کنن . و یجورایی بازار رو تو دستشون بگیرن
زیزیگولو
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰یکی از رازای موفقیت کمپانیایی مثل فراری این هستش که هرگز کیفیت رو فدای هیچ فاکتور دیگه ای نکردن چون کیفیت همیشه یه برگ برنده و وجه تمایز هستش
SRT
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰اینو با طلا الماسم تزئین کنی خوشکل نمیشه
محمد امین
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰لینکی که در کامنت اول گزاشتم ببینید، نطرتون شاید عوض بشه
سهند
۱ خرداد ۱۴۰۰باشه فراری زشته فقط ماشین های آمریکایی زیباست.
SRT
۱ خرداد ۱۴۰۰درباره کمپانی فراری حرف نزدم،درباره sf90 حرف زدم.
Zakaria
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰یاد رینگایی افتادم که بچه بودم تو NFS underground و midnightclub3 رو ماشینا نصب میکردم. کلا کارهای ویلز اند مور رو نمیپسندم اما نوویتک واقعا محشره
Lamborghini
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام دوستان سوالم یکم بیربطه به این موضوع ولی میپرسم من یکی دوسال دیگه کنکور دارم و بخاطر علاقم به خودرو دوست دارم توی این صنعت باشم با توجه به اوضاع فعلی صنعت خودرو جهان که داره به سمت الکتریکی پیش میره ایا برای مهندسان مکانیک در این صنعت جایی خواهد بود(در ماشین های الکتریکی)یا حتما باید از راه مهندس خودرو وارد شد؟
Zakaria
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰صنعت خودرو شاخه های زیادی داره، و رشته دانشگاهی شما به علاقه شما مربوط میشه. شما میتونید رشته های برق، مکانیک، صنایع و … رو بخونید.مثلا صنایع بخونید و در زمینه مدیرت تولید فعالیت کنید و حتی گرایش automotive رو خارج از کشور ادامه بدید من درباره صنایع زیاد اطلاع ندارم اما رشته خودم مکانیک هست و اطلاعاتی که دارم رو خدمتتون عرض میکنم.
1- مستقیم ترین راه رشته “تکنولوژی مکانیک گرایش خودرو” هستش که تا جایی که اطلاع دارم فقط دانشگاه علمی کاربردی اون رو ارائه میده. برای ادامه تحصیل هم دانشگاه های صنعتی سهند تبریز و علم و صنعت گرایشهای مختلف رو ارائه میدن
2- از طریق رشته “مهندسی مکانیک” که ابتدا کارشناسی که به صورت مستقیم با خودرو کار نداره رو میخونید و در نهایت ارشد گرایش خودرو رو توی علم و صنعت یا صنعتی سهند تبریز ادامه میدید یا حتی برای خارج از کشور اقدام کنید. اما بسته به گرایش ارشد باید توی دوره کارشناسی یکی از گرایش های جامدات، سیالات و ساخت و تولید رو انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد دارید در زمینه “سیستم محرکه” کار کنید بهتر هست که دوره کارشناسی گرایش سیالات بخونید یا اگر “سازه بدنه” یا “تعلیق و سیستم فرمان” رو بخونید باید جامدات بخونید.
*در نهایت بهد از ارشد در هردو راه درسهای مشترکی رو میخونید اما این درسها ممکن هست که توی ارشد و کارشناسی دو رشته جابجا بشن( دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره)
اگر قصد ادامه تحصیل توی خارج رو داشته باشید حتمن حتمن حتمن روی زبانتون کار کنید و سعی کنید ایلتس حداقل7 بگیرید؛ نمره های پایین تر هم برای ادامه تحصیل مثلا 6 کافیه اما شانس زیادی نخواهید داشت(دوره کارشناسی زمان کافی برای این کار رو دارید)
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰از توضیحاتتون ممنون. ????.
Lamborghini
۱ خرداد ۱۴۰۰ممنون از توضیحات کامل
Farzad
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰فراری یک اثر هنری است و دست بردن در اثر هنری کاریه که هیچ آدم عاقلی انجام نمیده چون قطعا به فاجعه ختم میشه ، این رینگ ها هرچقدر هم که خوب باشن ، رینگ های نقره ای فراری با آرم اسب سرکش چیز دیگریست .
SF90 STRADALE
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰به نظرم SF90 استراداله از نظر پرفورمنس چیزی کم نداره و تیون این ماشین زیاد به چشم نمیاد
فراری هم قرار هست در آینده نزدیک نسخه قوی تر این ماشین رو ارائه بده که خیلی شاهکار میشه
درباره تاپ اسپید این ماشین هم باید گفت که خیلی راحت به ۳۵۰km میرسه با توجه به کلیپ کوتاهی که در اینستاگرام دیدم
دنده ۷ به ۳۴۰ رسید و دنده ۸ جا داشت به سرعت های بالاتری برسه
نکته جالب شتابگیری در سرعت های بالا بود
RezaRs
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰نه ایمان دا دقت کن فراری توانایی زدنرکورد تاپ اسپیدو به نظرم داره خوبه تا ثانیه های اخر درون سوزه یه دستی به اونم بزنه به یاد f40
ایران
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰شتابش با این تیون احتمالا ۲.۲ یا ۲.۳ شده باشه یا حتی کمتر خیلی خوبه ❤
محمد امین
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام مهندسی خودرو یکی از شاخه های مهندسی مکانیک هست ، و خود مهندسی مکانیک زیر شاخه های دیگه ای مثل گرایش طراحی کاربردی ، گرایش تبدیل انرژی ،گرایش تولید و ساخت گرایش بیومکانیک ،گرایش مکاترونیک و سیستم محرکه ی خودرو و …. رو شامل میشه
و اگر شما بخواین وارد بحث خورد و بشید اول باید رشته ی مهندسی مکانیک برید اونم دانشگاه خوب ،چون بازار کارش در گرو دانشگاه هست و باید ریاضیات و فیزیک قوی داشته باشید و مهم تر از همه هندسه و تحلیل سه بعدی که در طراحی های پیشرانه مهم تر از هرچیزی هست ،بعدش گرایش خودرو و در اخر تخصص بگیرید ،مثلا تخصص در سیستم سوخت رسانی یا طراحی سیستم انتقال قدرت یا ecu
Lamborghini
۱ خرداد ۱۴۰۰ممنون دوست عزیز
מקסימיליאן، רק מקלארן?ماکسیمیلیان، فقط مکلارن
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰یک لحظه احساس کردم که انگار کوروت ایتالیایی تماشا میکنم ، چقدر تیز و زیبا☺?
مهدی
۱ خرداد ۱۴۰۰ای وای
ای وای
ای وای
ای وای
رینگارو ببین اه اه