پورشهفراریلامبورگینی

نبرد سلاطین، درگ اونتادور SVJ، فراری 812 و پورشه 911 توربو S

رقابت‌های درگ یا ۴۰۰ متر همیشه جذابیت بالایی در بین علاقه‌مندان به خودرو دارند و عمدتاً سوپراسپرت‌ها سلاطین درگ هستند؛ اما میدانیم که در بین همهٔ سوپراسپرت‌های حال حاضر دنیا، پادشاه پادشاهان درگ، نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو S است زیرا این غول‌کُش آلمانی در یکی از درگ‌های قبلی CarWow با غلبه بر مک‌لارن 720S و ثبت زمان ۱۰.۱ ثانیه، رکورد سریع‌ترین خودرو در درگ‌های این وب‌سایت را بنام خود ثبت کرد. بااین‌حال، آیا توربو S جدید می‌تواند در درگ حریف ابرماشین‌های ایتالیایی یعنی فراری ۸۱۲ سوپرفست و لامبورگینی اونتادور SVJ شود؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، بچه‌های CarWow یک رقابت جذاب بین این سه سوپراسپرت فوق‌العادهٔ حال حاضر دنیا برگزار کرده‌اند.

ایتالیایی‌های این نبرد دیدنی بسیار قدرتمند و توانمند هستند و هردو از نیروگاه‌های دوازده سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کنند. قلب ۶.۵ لیتری V12 لامبورگینی در SVJ که نسخه‌ای وحشی‌تر از اونتادور شگفت‌انگیز است، ۷۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و آن‌را به هر چهارچرخ می‌فرستد. اونتادور همچنین با ۱۵۲۵ کیلوگرم وزن، سبک‌ترین خودروی این جمع هم هست. در همین حال، فراری از موتور ۶.۵ لیتری V12 خود ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۱۷ نیوتن متر گشتاور بیرون کشیده که بیشتر از خروجی موتور لامبورگینی است. بااین‌حال، سوپرفست با ۱۷۴۴ کیلوگرم وزن، سنگین‌ترین شرکت‌کنندهٔ این رقابت بوده و برخلاف دو رقیب دیگر، نیروی پیشرانهٔ آن صرفاً به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

پورشه ۹۱۱ توربو S اما نسبت به ایتالیایی‌ها سوپراسپرت محافظه‌کارانه‌تری محسوب می‌شود ولی بدون شک بشدت سریع است. این اعجوبهٔ آلمانی نصف تعداد سیلندرهای رقبای خود را دارد اما در عوض از سلاح مخوفی برخوردار است که ایتالیایی‌ها فاقد آن هستند یعنی دو توربوشارژر که ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور را برای آن فراهم می‌کنند. این اعداد از یک موتور ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت بیرون می‌آیند و به هر چهارچرخ منتقل می‌شوند. توربو S با ۱۶۴۰ کیلوگرم وزن، از این لحاظ وزن بین دو رقیب ایتالیایی خود قرار می‌گیرد اما از هردوی آن‌ها بسیار ارزان‌تر است.

اما از همهٔ این‌ها گذشته، کدام ماشین پیروز این نبرد جذاب و دیدنی خواهد شد؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال ویدئوی زیر را تماشا کنید.

 

لامبورگینی اونتادور SVJ

فراری ۸۱۲ سوپرفست

پورشه ۹۱۱ توربو S

پیشرانه ۶.۵ لیتری V12 ۶.۵ لیتری V12 ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو
قدرت ۷۷۰ اسب بخار ۸۰۰ اسب بخار ۶۵۰ اسب بخار
گشتاور ۷۲۰ نیوتن متر ۷۱۷ نیوتن متر ۸۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته نیمه اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ عقب چهارچرخ
وزن ۱۵۲۵ کیلوگرم ۱۷۴۴ کیلوگرم ۱۶۴۰ کیلوگرم
قیمت ۳۶۰ هزار پوند ۲۶۲ هزار پوند ۱۵۶ هزار پوند
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه‌ها

  1. Joker

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (603 ديدگاه)

    یعنی هیچ ماشینی تو درگ حریف این کوچولو نمیشه؟? الله‌ اکبر!!! یعنی چی آخه؟این دیگه چیه پورشه ساخته!بیچاره رقبا،فقط باید دیوو و sf90 رو به جونش انداخت تا بلکه روش کم شه این بچه تخس?

    موافقم 79
    مخالفم 33
    1. 206

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (48 ديدگاه)

      لامبورگینی و فراری یعنی قطب سوپراسپرت سازی دنیا,
      لعنتی این لامبورگینی زیباییش غیرقابل هضمه

      موافقم 73
      مخالفم 13
    2. Hadi

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2197 ديدگاه)

      دقیقاً با joker موافقم ?…
      این توربو s جدا از قیمت بشدت پایین تر نسبت به اونا پرفورمنس بهتری با موتور ۶ سیلندر خودش به نسبت ۱۲ سیلندر را داره…
      واقعاً گل کاشت انتظارشو نداشتم…
      مهندسی یعنی همین?…
      فک کنم درگش حتی با هایپر کار هایی مثل اسپیدتیل جالب بشه
      هر چند شکست میخوره ولی با اختلاف کم و یک دهم قیمت!
      من که به پورشه ایمان آوردم سلطانه سلطان ?

      موافقم 50
      مخالفم 5
      1. Moein

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (913 ديدگاه)

        بین شش و دوازده که فرمودید جدا از عددی از نظر وزنی هم کلی اختلافه
        بعدش هم که ۸۱۲ در درجه اول یه گرندتوور مورتور جلو هستش
        رقیب اصلی این قلقلی پیستا هستش
        امیدوارم به زودی نبرد این دو تا اعجوبه رو هم بببنیم

        موافقم 20
        مخالفم 3
  2. امیر

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (833 ديدگاه)

    خب اگه رو v12 لامبو توربو ببندی اونم تویین اسکرول آنوقت باید با بوگاتی رقابت کنه ولی از لحاظ طراحی لامبو خیلی شیک عالی

    موافقم 57
    مخالفم 11
    1. parvaz

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (407 ديدگاه)

      لامبو طراحییش هیجان انگیزه چه داخلی چه خارجی، فقط یکم پشت آمپر های کارتونیش اون هیجان رو میگیره، جالبشم اینه یکی از امضاهای لامبو بودن همین پشت آمپراش هست کاش یکم تغییرش بدن و مثل طراحی خارجیش خشن باشه

      موافقم 19
      مخالفم 1
  3. بهراد

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (754 ديدگاه)

    درگ خوبی بود اما بیشترشو صحبت کردن و تعریف سابسکرایب چنلو کردن.
    گاها دوستان نت خوبی ندارن و نمی تونن کلیپ های طولانی ببینن، خیلی بهتر میشه اگه قسمتای اضافی کات بشه و فقط درگ ها در کلیپ گنجونده بشه
    هم وقت واسه دانلود کردنش کم میشه هم نتیجش زود معلوم میشه،کل ویدیو ۲ دقیقه محتوای مفید داشت بقیش اضافه بود.

    موافقم 61
    مخالفم 7
    1. محمد

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (266 ديدگاه)

      ?????.???? دقیقاً با نظرتون موافقم.البته من چند بار از دوستان تحریریه درخواست کردم لطف کنن ویدئو ها رو با زیر نویس توى سایت قرار بدن که متاسفانه انجام ندادن.

      موافقم 40
      مخالفم 2
    2. sina7

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (436 ديدگاه)

      کل کل های مت واتسون و یانی فوق العادس
      نصف هیجان درگ به بحث این و جدل این دو نفره
      تو این درگ هم پورشه رو ول کرده بودن اصن داشتن دو نفری کل کل میکردن
      به نظرم لامبورگینی عملکرد فوق العاده ای داشت با توجه به گیربکسش و تنفس طبیعی بودنش(صدای بی نظیرش هر سه نفر رو به وجد اورد)
      و اینکه فراموش نکنیم svj رکورد دار پیست هم هست

      موافقم 10
      مخالفم 2
  4. شاهین

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    واقعا این پورشه با این حجم عالیه

    موافقم 37
    مخالفم 11
  5. Moein

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (913 ديدگاه)

    پورشه بنده خدا تو زمینه صدای موتور عملا هیچ حرفی نداره در برابر اون دو تا وحشی
    اون دو تا راننده فراری و لامبورگینی اگر به جای کل کل حواسشون به رانندگی بیشتر بود بد نمیشد?

    موافقم 54
    مخالفم 8
    1. ارشیاsvj

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1750 ديدگاه)

      راس میگه
      تو درگ همه حواس باید به عقربه دور موتور باشه
      چون ماشین ها فقط تو محدوده اول ردلاین بهترین تعویض رو دارن.

      موافقم 33
      مخالفم 3
      1. رامین

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (918 ديدگاه)

        البته هر سه تا راننده خوب بودن.

        موافقم 13
        مخالفم 3
  6. زیزیگولو

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    پورشه بدجوری پوز دوتا ایتالیایی رو مالید به خاک

    موافقم 67
    مخالفم 44
    1. Moein

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (913 ديدگاه)

      همچین میگی مالید به خاک هر کی ندونه فکر می‌کنه با اختلاف پنج ثانیه عقب موندن
      تکنولوژی ۲۰۲۰ بالاخره باید برتری داشته باشه به ۲۰۱۰ (در زمینه مقیاس با لامبورگینی میگم)

      موافقم 14
      مخالفم 36
      1. زیزیگولو

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        معین چه با اختلاف یک ثانیه و چه با اختلاف ۵ ثانیه و چه …… موضوع اینه که پورشه این کارو کرد

        موافقم 20
        مخالفم 9
    2. Hamed

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (221 ديدگاه)

      خب طبیعیه پورش دو دیف هست تو درگ راحت از پس دیف عقب برمیاد تو رولینگ ریس ولی فراری به وضوح سریعتر بود

      موافقم 3
      مخالفم 13
  7. Sina

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (831 ديدگاه)

    اوووووف پورشه لعنتی
    هیچ وقت نباید دست کمش گرفت،،،
    عنوان تیترشو باید زد نبرد سلطان پورشه?

    موافقم 44
    مخالفم 14
    1. Sina

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (831 ديدگاه)

      یادمه خیلی سال پیش اون موقع ها که تازه منوتو اومده بود یه مستند گذاشت به اسم بهترین ماشین تمام دوران
      با شرکت جی لنو و چندتا راننده فرمول یک و چندتا کارشناس از همه ماشین های معروف از مزدا میاتا تا فراری و…نظر میدادن واسه انتخاب بهترین ماشین
      آخر سر همشون با یک نظر گفتن اگر قراره فقط یک ماشین انتخاب کنیم بنظرمون پورشه ۹۱۱ بهترین ماشینه همه دورانه

      موافقم 30
      مخالفم 3
  8. مازیار

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    لعنتی تو ۲۰ متر اول هر ماشینی رو جا میزاره بعدشم که دیگه اگه میتونی منو بگیر?

    موافقم 50
    مخالفم 4
  9. حسین

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1157 ديدگاه)

    اونتادور اگه گیربکس دو کلاچه داشته باشه کمتر سوپراسپرتی شاید بتونه رقیبش بشه. حیف

    موافقم 38
    مخالفم 3
  10. سامان اذری

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3218 ديدگاه)

    یه چیزی خیلی رو مخه
    اونم این که از یه ویدیو ۱۰ دقیقه ای ۵ دقیقه باس صبر کنیم تا حرف زدن اینا تموم شه و درگ رو شروع کنن

    موافقم 42
    مخالفم 6
  11. بی ریا

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    تا قیام قیامت اگه از من بپرسید به هیچ عنوان درگ هایی که توش ۹۱۱ حضور داره و اول میشه رو تایید نمیکنم

    موافقم 13
    مخالفم 71
    1. SRT

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (625 ديدگاه)

      تو دیگه چ ادمی هستی!

      موافقم 34
      مخالفم 2
    2. King 918

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      سخته قبول کردنش داش … می‌دونم ولی پورشه س دیگه بی ادعا بی حریف

      موافقم 14
      مخالفم 4
  12. بی ریا

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    موتور ۳۸۰۰ تویین توربو میشه همون ۶۵۰۰ اونتادور یا حتی بیشتر از اون
    به هیچ وجه قابل قبول نیست نتیجه درگ

    موافقم 13
    مخالفم 46
    1. RezaRs

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1612 ديدگاه)

      می دونی گشتاور تو درگ خیلی مهمه اینم جدی

      موافقم 6
      مخالفم 2
  13. AMG///

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (576 ديدگاه)

    یکی جلوی این پورشه رو بگیره
    دیگه داره خیلی پیشرفت میکنه
    همه رو لوله کرده
    ??TURBO S??

    موافقم 48
    مخالفم 11
  14. ارشیاsvj

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    این اونتادور عجب لانچ کنترلی داره
    تو لانچ پا به پای پورشه رفت.
    ولی به جز پورشه که معلوم بود اول میشه!
    فکر میکردم ۸۱۲ دوم شه.
    ولی اونتادور دوم شد.
    اونتادور زیباترینه
    تو پیست جفتشونو میبلعه
    ولی دیگه از همه گرونتره.
    ????

    موافقم 38
    مخالفم 10
  15. رامین

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (918 ديدگاه)

    این پورش چیست که عالم همه دیوانه اوست. سه تاشون عالین ولی پورش با نصف قیمت جفتشونو زد !!!

    موافقم 32
    مخالفم 13
  16. رامین

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (918 ديدگاه)

    من هر جور حساب می کنم نمی فهمم دلیل برتریه پورش کجاس ؟؟ کسی می دونه منم از این جهل در بیاره

    موافقم 15
    مخالفم 13
    1. ارشیاsvj

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1750 ديدگاه)

      این سوالیست که ذهن برخی از فیزیکدانان بزرگ تاریخ را به خود مشغول کرده و جالب است که نیوتون و انیشتین و اون یکی چی بود؟!؟!اها هاوکینگ در حال بحث و تبادل نظر درباره عمل کرد دیوانه وار این فسقلی فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه هستند!!!!!

      موافقم 26
      مخالفم 11
    2. JDM

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (307 ديدگاه)

      AWD، گیربکس کم نظیر و وزن کم

      موافقم 16
      مخالفم 8
      1. رامین

        ۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (918 ديدگاه)

        وزرنش از لامبو بیشتره اون جدولو یه بار بخون

        موافقم 24
        مخالفم 5
        1. JDM

          ۹ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (307 ديدگاه)

          لامبو داستانش فرق میکنه.
          لامبو گیربکس کند تری داره.
          مهم ترین عامل قدرت پورشه بنظر من awdبودنشه

          موافقم 22
          مخالفم 4
    3. مازیار

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (233 ديدگاه)

      دلیل برتری پورش مهندسی بینظیر آلمانیها در موتوراسپورت هست

      موافقم 21
      مخالفم 13
    4. Bayerische Motoren Werke

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (955 ديدگاه)

      گیربکس

      انجین منحصر به فرد ” از همه مهتر کالیبره کردن این مجموعه با هم برای بالاترین راندمان ”

      AWD

      موافقم 10
      مخالفم 1
    5. Alireza

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (639 ديدگاه)

      اما این موضوع که تنفس طبیعی نمیتونه تو مسافت توربو رو بگیره هم بی تاثیر نیست

      موافقم 9
      مخالفم 2
  17. احمدرضا

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (749 ديدگاه)

    هر ۳ تاشون عالین اما جای مک لارن واقعا خالی بود
    مک لارنم رکوردای ۱۰.۱ و حتی ۱۰ ثانیه رو بارها ثبت کرده ولی اینجا اگه بازم نمیتونست حریف پورشه بشه اما رقابت خیلی جذابتر میشه
    انتخاب من بین فراری و پورشه هست

    موافقم 25
    مخالفم 3
  18. بی ریا

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    نتیجه درگ عمدی هست به نفع پورشه
    خواهشا حرف منو جدی بگیرید
    تا کی میخواید از روی تعصب فکر کنید

    موافقم 11
    مخالفم 50
    1. King 918

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      داداش چرا زورت داره . تعصبات ایرانی رو بذار کنار . نکنه تو هم فکر می‌کنی هر چی ماشین خشن تر سریع تر ؟،?

      موافقم 17
      مخالفم 1
  19. امیر

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (113 ديدگاه)

    تو شتاب اولیه فراری بخاطر وزن زیادتر جا می موند ولی تو شتاب ثانویه فراری لوله کرد جفتشونو

    موافقم 23
    مخالفم 13
  20. شاهین

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    هی مخواستم چشم از اونتادور بردارم ببینم کی چطوری شروع میکنه و چطوری تموم میکنه ولی لامصب نمیزاشت!!!
    چرا انقدر خوشگله این اعجوبه. اصلا همه چیش خوشگله از صداش بگیر تا طراحی و وحشیگریش
    حدسم این بود که پورشه میبره که درستم بود چون خوب شناختمش
    اما بازم با این حال هییییییییییچ چیزی منو از اونتادور سرد نمیکنه حتی اگر تو هر مسابقه شتاب و سرعتی هم ببازه بازم از دیدنش سیر نمیشم. همه چیز که شتاب سرعت نیست. ماشین باید به قدری خوشگل باشه که حتی موقع پارک کردنش و پیاده شدن برگردی هی نگاش کنی. البته که اونتادور درحد و اندازه یه سوپر اسپرت فوله با شتاب زیر سه ثانیه و سرعت بالای 350 ولی بنظرم اگر یه گیربکس دوبل کلاچ هم میداشت تکمیل میشد

    موافقم 25
    مخالفم 7
  21. JDM

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    Svj فقط مشکل گیربکس داره
    یه دوئال کلاج روش بود خیلی قویتر ظاهر میشد

    موافقم 18
    مخالفم 2
  22. محمد

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (24 ديدگاه)

    فقط لامبو?❤

    موافقم 18
    مخالفم 3
  23. R

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    وااااو سلاطین??? لذت بردم و کلی هیجان عالی بود

    موافقم 13
    مخالفم 1
  24. OMID

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2171 ديدگاه)

    پورشه همه رو لوله کرد ? تازه ارزونترین هم بود
    ولی اون دوتا هم عشقن مخصوصا svj واسه من
    واقعا بهتر از انتظار عمل کرد و صدای عالیش هم مطرحه
    قهرمان واقعی هم پورشه بود که با ارزونترین پول توی تمام مسابقات اول بود به جز یکی واقعا شاهکاره?

    موافقم 19
    مخالفم 11
  25. iman

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (258 ديدگاه)

    812 سوپر فست یه gt لوکسه که وزن زیادی داره و اصولا برای درگ طراحی نشده با این وجود پا به پای لامبو پیش اومد.اگر پیستا یا استراداله یا تریبوتو به جای اون بود هر دو رو لوله میکرد.

    موافقم 10
    مخالفم 7
    1. NISSAN GTR SOLTAN

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      جدا از وزنش ۸۱۲ یه ماشین دف عقبه ولی اون دو تا چهار چرخ
      اگر ۸۱۲ چهار چرخ بود لامبورگینی رو لوله میکرد
      البته توی همین ویدیو ۸۱۲ خط پایان رو با سرعت بیشتری رد کرد و داشت لامبو رو میگرفت که اگر یه ذره لانچ دقیق تری داشت میتونست پیروز بشه

      موافقم 8
      مخالفم 9
      1. joojoo

        ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (277 ديدگاه)

        درگ اولو ببین ک لامبو فقط یه کاپوت از پورشه عقب بود….توی درگ دوم لانچ لامبو ضعیفتر از درگ اول بود ک اگه همون لانچو داشت صد درصد 10.3 رو راحت میزد

    2. OMID

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      پیستا توی چهارصد متر به توربو اس نمی‌رسه
      720 توی درگ پیستا رو می‌بره توربو اس هم 720 رو برد
      که نتیجه درگ پیستا و توربو اس رو معلوم میکنه

      موافقم 10
      مخالفم 6
  26. محسن

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (170 ديدگاه)

    پورشه مثل بایرن مونیخ میمونه لامبو مثل بارسا،شاید ببازه اما بازم عشقه عشق

    موافقم 12
    مخالفم 4
    1. رامین

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (918 ديدگاه)

      این حرفت بیشتر مثه توهین بود به لامبو. اینجا با اختلاف کمی باخت نه مثه بارسا تو یه بازی 8 تا خورد ???

      موافقم 19
      مخالفم 14
  27. ارش

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    باز هم پورشه اول.

    موافقم 11
    مخالفم 2
  28. MASIHA

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (947 ديدگاه)

    وااااای کی تورو طراحی کرده ای ۸۱۲…..

    موافقم 13
    مخالفم 5
  29. NISSAN GTR SOLTAN

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    عملکرد لامبورگینی و فراری فوق العاده بود
    البته اگه ۸۱۲ چهار چرخ بود صد در صد توی درگ لامبورگینی رو میزد ولی خب توی رولینگ همشونو لوله کرد

    کلام اخر توی سریع بودن پورشه هیچ حرفی نیست ولی واقعا این صدای خروجی پورشه اصلا برام قابل هضم نیست ینی واقعا ادم یه لحظه فک میکنه یه ماشین الکتریکیه
    از نظر ظاهری هم که پورشه هیچ حرفی در برابر لامبورگینی و فراری نداره و بنظرم پورشه خیلی چیزارو فدای پرفورمنس کرده
    لامبورگینی و فراری دنبال این دهم و صدم ثانیه ها نیستن و فقط دنبال یه لذت ناب رانندگی هستن گرچه توی همین درگ هم با توجه به قدیمی تر بودن پلتفرم عملکرد عالی داشتن.
    شیر نه سریعترین حیوون جنگله و نه قویترین ولی سلطانه جنگله
    لامبورگینی و فراری چیزی دارن که پورشه نداره
    یا علی

    موافقم 13
    مخالفم 8
    1. OMID

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      جالبیش اینه که شیر اصلا توی جنگل هم نیست? (شوخی)

      موافقم 10
      مخالفم 7
  30. MAHDI

    ۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پورشه زمان 10.2 ثانیه رو ثبت کرد اما در درگ قبلی CARWOW که در مقابل مکلارن 720 اس قرار گرفت پورشه زمان 10.1 ثانیه رو ثبت کرد یعنی بهترین عملکرد خودش رو در درگ مقابل مکلارن 720 داشت.
    در درگ رولینگ دوم انگار پورشه توربو S انگار اصلا شرکت نکرد،و یا دیر وارد مسابقه شد.
    در هرصورت عملکرد هرسه فوق العاده بود.

    موافقم 10
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا