در اواخر ماه آوریل بود که فراری اقدام به معرفی خودروی ۱۲ سیلندر کامپتزیونه کرد و ایتالیاییها هماکنون آماده معرفی از یک خودروی اسپورت جدید با ۶ سیلندر کمتر میشوند. فراری با انتشار تیزری مرموز خبر تولید اسب رقصانی انقلابی را اعلام کرده است. این خودرو قرار است در ۲۴ ژوئن معرفی شود.
مارانللویی ها به جزئیات این خودروی جدید اشاره نکردهاند اما استفاده از واژه “انقلابی” نشان میدهد که شاهد طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به محصولات کنونی این برند خواهیم بود. اعضای یکی از فروم های طرفدار فراری میگویند فراری اقدام به معرفی خودرویی پایه با پیشرانه ۶ سیلندر خواهد کرد. خبر تولید چنین خودرویی اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شده بود.
ما شنیدهایم این محصول جدید درست همانند SF90 استراداله دارای قوای محرکه پلاگین هیبریدی خواهد بود. خبرهای ضدونقیضی درباره پیشرانه درونسوز این خودرو وجود داشته زیرا برخی افراد میگویند محصولی با پیشرانه متعلق به فراری تولید خواهد شد درحالیکه برخی افراد نیز قلب تپنده این خودرو را به پیشرانه ۳ لیتری توئین توربوی مزراتی نسبت میدهند. این پیشرانه در MC20 قدرت ۶۲۱ اسب بخاری تولید میکند اما تصور میکنیم محصول جدید فراری با استفاده از پیشرانهای هیبریدی خروجی بیشتری تولید کند.
محصول جدید فراری که با کد F171 شناخته میشود بر پایه شایعات منتشر شده قدرتی فراتر از ۷۰۰ اسب بخار خواهد داشت تا به جنگ مک لارن آرتورای ۶۷۱ اسبی برود. ظاهراً مجموعه باتری این خودرو از SF90 استراداله گرفته شده و برد الکتریکی محدودی دارد اما خب خریداران فراری اهمیتی به این موضوع نخواهند داد.
در این تیزر دیوید تونزیا را میبینیم که یکی از قهرمانهای دنیای موتور اسپورت بوده و پس از آن دوربین روی فرمان خودرو تمرکز میکند. به نظر میرسد کابین خودرو فاقد کنترلهای حساس به لمس دیده شده در محصولات مدرن فراری است. این امر برای برخی افراد نکتهای مثبت خواهد بود.
[دانلود ویدئو]
محمد امین
۲۷ خرداد ۱۴۰۰خیلی تیزر باحالی بود
فرض کنید یخ همچینی صدایی بده 🤯🤯
موتورش مازارانی نیست ، مازاراتی از فراری موتور نگیره فراری کاری به مازاراتی نداره
Farzad
۲۷ خرداد ۱۴۰۰فراری برندیست پر ز شکوه و جلال
که کرد انزو فراری فقید آن را برقرار
اسب سرکش و رقصان مارانللو
بهترین است در هر جا و هر کو
ز لافراری بگویم یا تستاروسا
ندیدم رنگی بهتر ز روسو کورسا
فراری و فراری و فراری و فراری
جادوگری یا خودروسازی ای فراری
GT
۲۷ خرداد ۱۴۰۰😂😂😂
فرزاد اینقدر تحت تأثیر قرار گرفتی که شعر هم سرودی 🤣
mahan
۲۷ خرداد ۱۴۰۰چه قافیه ها هم رعایت کردی.😂😂😂 فراری یدونه ف دار و ر داره فرزادم یدونه ف داره و ر داره
فراری فراری فراری
فراریم فراری
از همه کس فراری
از همه جا فراری
دوازده سیلندر دارم دوازده سیلندر دیگه عاشقمو فراری ، فراری
بگو که تا اخرشم هوای فراری داری
عاشقمو هیچکی سرش نمیشه
بزن بریم دوست دارم همیشه
اینجا بگیر بگیره
فراری گوشه گیره
دلش یه جا اسیره
فراری گوله میره
Ninja
۲۷ خرداد ۱۴۰۰به به
GT
۲۷ خرداد ۱۴۰۰پدال: مجله شعر و ادبیات، از اشعار رضا RS تا استاد ماهان و خواجه فرزاد 🤣🤣🤣
mahan
۲۷ خرداد ۱۴۰۰❤️❤️🌹🤣🤣🤣
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۲۷ خرداد ۱۴۰۰😂😂😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ خرداد ۱۴۰۰به به 👏
استاد فرزاد عالی👌🌹
Farzad
۲۷ خرداد ۱۴۰۰مخلص همه دوستان عزیز پدالی ❤
Reza
۲۷ خرداد ۱۴۰۰بیصبرانه منتظریم
SF90 STRADALE
۲۷ خرداد ۱۴۰۰مجلات خودرویی به این ماشین لقب Baby SF90 دادن
فراری قشنگ مرزهای اسپرت ، سوپر اسپرت و هایپرکار رو جا به جا میکنه و انجام این کار فقط از برندهای بزرگ و افسانه ای بر میاد
سوپر اسپرت SF90 استراداله عملکردی مثل هایپر کارها داره
ماشین اسپرت جدید هم مطمئناً عملکردی در حد سوپر اسپرت ها خواهد داشت
● فصل جدید V6 ها شروع شده و اصلی ترین بازیگرانِ آن پورشه ، فراری ، مازراتی و مکلارن هستن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ خرداد ۱۴۰۰عجب تیزری داشت،خیلی قشنگ بود…
Regra,loaded
۲۷ خرداد ۱۴۰۰زیاد هم متفاوت نبود sf90 بود انگار
حسین دهمرد
۲۷ خرداد ۱۴۰۰درود . معمولا موتورهای v6 رو با زاویه ی ۶۰ درجه و بعضا ۹۰ درجه مسازن. دلیل اینکه 120 درجه نمیسازن چیه؟فک کنم فقط یکبار فراری تو فرمول یک ۱۲۰ درجه ساخته باشه و تمام دیگه نمیدونم چرا ادامه ندادن . فکر نمیکنم از نظر لرزش و نرمی تفاوت چندانی با ۶۰ درجه داشته باشه.اینجوری مرکز ثقل هم میاد پایینتر و مشکلات روغنکاری سخت موتورهای تخت رو هم نداره.
مهدی
۲۷ خرداد ۱۴۰۰همش به موضوع بالانس جرمی لنگ های میللنگ مربوط میشه
حسین دهمرد
۲۷ خرداد ۱۴۰۰آقا مهدی بیشتر توضیح میدی؟ مگه فرقی ام میکنه؟ تو ۱۲۰ درجه هم همونقدر بلانس هست که تو ۶۰ درجه هست. من حتی ۵۵ درجه هم دیدم بازم با وزنه های تعادلی بالانسش کردن.
محمد امین
۲۸ خرداد ۱۴۰۰خب بسته به ایده ی مهندس داره که چه طور میخواد موتور و شاسی رو با هم جور کنه
نکته ی دوم هم گشتاور هست که در جه دور هایی و به چه مقداری باشه ، معمولا هرچه قدر زاویه موتور متمایل تر میشه به ۱۸۰ ، گشتاور در دور موتور های پایین تر و بیشتر حاصل میشه
البته به موتور هم بستگی داره ، و آخرین دلیل انتخواب زاویه ۱۲۰ درجه قرار گرفتن توربو در فضای خالی ایجاد شده در بین میلنگ هست
محمد مختاری آذر
۲۷ خرداد ۱۴۰۰امیدوارم خوب باشه ولی مک لارن آرتورا بهتره
Amirreza
۲۷ خرداد ۱۴۰۰اگر آلمانیا سلطان قلمروی لوکس سازی باشن ، ایتالیایی ها هم سلطان قلمروی اسپورت سازین ، همونطور که هیچ وقت لندولت و ۶۰۰ پولمان تو لوکس ها دیگه تکرار نمیشن ، f40 و تستاروسا و انزو هم تو اسپورت ها تکرلر نمیشن ، واقعا فراری فوق العادس ، برندایی مثل فراری که ماشیناش تو همون بخشی که قراره متمرکز باشن کامل باشن خیلی کم هست