جدیدترین محصول فراری یعنی روما تیونینگ ملایم ظاهری و ارتقای قابلتوجه عملکردی را توسط شرکت آلمانی ویلز اند مور تجربه کرده است.
این تیونر خیلی به ظاهر کوپه و ظریف روما دست نزده ولی از رینگهای ۲۱ یا ۲۲ اینچی با سه طرح متفاوت استفاده کرده است. مشتریان میتوانند این رینگها را با هر رنگی که دوست دارند سفارش دهند.
یک کیت کاهش ارتفاع خودرو نیز در دست توسعه است که به زودی معرفی خواهد شد. ویلز اند مور سیستم اگزوز قابلکنترل و مبدلهای کاتالیتیک اسپورت را نیز در نظر گرفته است.
اما گل سرسبد تغییرات رخ داده به زیر کاپوت ختم میشوند جایی که پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی فراری در آنجا آرمیده است. این پیشرانه هماکنون قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۵ نیوتون متری دارد که نسبت به نسخه استاندارد ۸۰ اسب بخار و ۱۲۵ نیوتون متر قویتر شده است.
ویلز اند مور به نقش این تغییرات در بهبود عملکرد روما اشارهای نکرده اما به جرات میتوان گفت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو باید حداقل یک یا دو دهم ثانیه بهتر شده باشد. این کوپه جذاب ایتالیایی در حالت استوک شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیهای و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۹.۳ ثانیهای دارد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۲۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
مهدی موتورز
۲۷ تیر ۱۳۹۹به نظرم اصلا رنگ پیشفرض روما خوب نیس ولی قرمز و سفید و یه رنگ ابی خیلی گوگول میشه
ولی کاشکی این الکتریکی بود
اخه v8 ۳.۹ لیتری !
حجم موتور همچین ماشینهایی زیاده کمش کنین
مزدا
۲۷ تیر ۱۳۹۹حس فراری بودن رو تو روما نمیبینم ?
مهدی موتورز
۲۸ تیر ۱۳۹۹منم
مهراب
۱۲ مرداد ۱۳۹۹چقدر دوست داری باشه؟؟؟؟؟؟/
ایمان جباری
۲۷ تیر ۱۳۹۹فراری روما خیلی زیباست و بدترین کار دست زدن به ظاهر این ماشینه
رنگ سفید هم به نظرم زیبایی این ماشین رو بیشتر نمایان میکنه
☆ چندتا از مجله های معروف خودرویی SF90 استراداله رو تست کردن ولی متاسفانه شما مطلبی از هیچ کدومشون نگذاشتین
Mسابق
۲۷ تیر ۱۳۹۹آخه یکی نیست این این تیونر بگه داداشم !
مگر مجبوری! نکن عزیزم نکن !
اگر جای فراری بودم شکایت میکرم ازش !
رضا
۲۷ تیر ۱۳۹۹یکی از زیبا ترین ماشینایی که تو زندگیم دیدم همینه
Farzad
۲۷ تیر ۱۳۹۹روما خودش الهه زیباییه ، نمیدونم اما احساس میکنم نمای جلوشو خراب کردن … یه مدتی هم هست که از اسب سرکش مطلب کم میبینیم در سایت پدال .
mehran.Jy
۲۷ تیر ۱۳۹۹سلام. من هم همین حس رو دارم ولی روم نمیشد بگم. از همه نما ها یه جذابیت کلاسیک طوری داره و میشه فهمید ایتالیایی هست. وای از جلو و مخصوصا جلو پنجره منو یاد فراری نمیندازه. من جلوی مونزا رو بیشتر می پسندم
( چراغ عقب های این مدرن و زیباست ولی قطعا چراغ عقب های گرد فراری دلبری میکرد. )
Moein
۲۸ تیر ۱۳۹۹عوضش درگ های آب دوغ خیاری زیاد میبینیم?
حمید
۲۷ تیر ۱۳۹۹این فراری ، فراری نیست !
ارشیاsvj
۲۷ تیر ۱۳۹۹این ویلزاند مور رو همه ماشینا این رینگ ۶ پره معروفاشو میزاره و البته به همه هم میاد???
محمد
۲۷ تیر ۱۳۹۹جلوشو خراب کردن
فرید
۲۷ تیر ۱۳۹۹اصلا به فراری شباهت نداره!
بهنام
۲۸ تیر ۱۳۹۹عاشق خطوط طراحی روما هستم. خطوطی کلاسیک، اصل ایتالیایی، و فرم بدنه ای بدون تاریخ انقضاء. عالیه
آریا ماشین
۲۸ تیر ۱۳۹۹به نظر من اتفاقا طراحی جلو خوب در اومده و من با طراحی عقب حال نمیکنم
اون چراغ های باریک واقعا تو ذوقم میزنه
در ضمن مگه وزن این ماشین چقدره که شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۳.۴ ثانیه داره؟
یعنی از m8 competition و AMG GT63 S کند تره که شتاب ۳.۲ دارن
البته احتمال این که فراری کمی رقم رو بالاتر اعلام کرده باشه هم هست
امیر
۲۸ تیر ۱۳۹۹به هیچ وجه نباید به ظاهر این ماشین دست زد خودش یه شاهکار طراحیه
Alireza
۲۸ تیر ۱۳۹۹من هرکاری میکنم میبینم استون مارتین db10 خوشکل تره