اگرچه باور بر این موضوع برای اکثر ما سخت است اما هستند افرادی که فراری ۴۸۸ استاندارد را کافی نمیدانند. خوشبختانه تیونرهای زیادی در بازار افترمارکتی حضور دارند تا این عطش را برطرف نموده و نمونههای قدرتمندتری را تحویل مالکان دهند.
جدیدترین محصول حاصل کار نوویتک روسو است که پکیج تیونینگ لیمیتد ادیشن خود را برای اسب رقصان توئین توربو تدارک دیده است.
این خودرو از کیت بدنه با آئرودینامیک بهبود یافتهای بهره میبرد که کاملاً از فیبر کربن ساخته شده است. با وجود گلگیرهای جدید، قوس چرخها، ورودیهای هوای بزرگ شده، سپرها و اسپویلرها، فراری ۴۸۸ بطور قابلتوجهی پهنتر از نسخهی فابریک کارخانه است.
زیر خودرو رینگهای NF6 NL با اندازهی ۲۲ اینچی قرار گرفته و سیستم تعلیق نیز اندکی کم ارتفاعتر از قبل است و البته یک سیستم لیفت هیدرولیکی نیز برای جلوگیری از کف خودرو به سرعتگیرها وجود دارد.
البته نوویتک تنها زمانی نوویتک میشود که دستی نیز به باطن خودرو زده باشد. هماکنون پیشرانهی ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو قدرت ۷۷۲ اسب بخار و گشتاور ۸۹۲ نیوتون متری دارد که نسبت به قبل افزایش به ترتیب ۱۰۲ اسبی و ۱۳۱ نیوتون متری را نشان میدهد. این میزان خروجی تقریباً به اندازهی فراری F12 Tdf و ۸۱۲ سوپرفست جدید میباشد. به عنوان نتیجه، این تیونر آلمانی میگوید اصلاحات انجام شده منجر به کسب رکورد شتاب ۲.۸ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۴۱ کیلومتر در ساعتی شده است.
حسین
۱۲ خرداد ۱۳۹۶خیلی هم عالی و واقعا مهندسی شده
یادمه یک برنامه تلوزیونی میدیدم و یک مدل فراری ( فکر کنم F12 ) بود که چهار چرخ متحرک بود ولی از سیستم awd استفاده نکرده بود ( هندلینگ و فورم موتور و نسبت وزن جلو به عقب رو تغییر میده ) به خاطر همین خروجی موتور ( میل لنگ) به دو تا گیربکس میخورد . یکی برای محور جلو و اونیکی برای محور عقب . اون لحظه بود که اوج خلاقیت و مهندسی رو دیدم . و بسیار روونتر و با کنترل بهتر داخل برف و یخ حرکت میکرد
Ferrari
۱۲ خرداد ۱۳۹۶اوم مدل FF بود که سیستم دو دیفرانسیلش نصف اتومبیل های 2 دیفرانیسل دیگه وزن داشت
titan
۱۲ خرداد ۱۳۹۶f12 یه چیز دیگست
Giulia
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ظاهر شو خرابی کردن.بدتر شده
mojtabaaston
۱۳ خرداد ۱۳۹۶خیلی بهتر شده