فراری ۴۸۸ پیستا جزو معدود خودروهایی است که به سختی میتوان آن را روانهی گاراژهای تیونینگ کرد چراکه اساساً نیازی به ارتقای فنی نداشته و از طرف دیگر هم در شرایط استوک نیز ارزشهای خود را به خوبی نشان میدهد.
در کل هرچه که باشد این خودرو از قویترین پیشرانهی ۸ سیلندر تاریخ فراری سود میبرد. البته در نظر داشته باشید که همه مثل ما فکر نمیکنند و نوویتک هم این دسته از افراد را هدف گرفته و پکیج اسپورت جدیدش را برای مالکان این سوپرکار ایتالیایی معرفی کرده است. همانگونه که نام این پکیج نشان میدهد ما بیشتر با بهبودهای فنی پیشرانهی ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی فراری طرف هستیم.
به عنوان نتیجه، این فراری ۴۸۸ پیستا قادر است در عرض ۲.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۳۴۵ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. پس شتاب این خودرو نیم ثانیه و حداکثر سرعت نیز ۵ کیلومتر در ساعت بهبود یافته است. البته آمار و ارقام بازگو کنندهی تمام داستان نیستند چراکه نوویتک ادعا میکند این خودرو پاسخ گاز بهتر و قدرت گیراتری در جاده دارد.
علاوه بر بهبود پرفورمنس، این تیونر آلمانی قطعات بدنهی ساخته شده از کربن را نیز عرضه میکند که شامل اسپویلر جلو، پانلهای جانبی، آینههای بغل، اسپویلر لبهای عقب و بخش کربنی اطراف چراغهای عقب میباشد. اکثر این قطعات با تمرکز روی آئرودینامیک ساخته شدهاند و در تونل باد تست شدهاند.
نهایتاً مشتری میتواند چندین تریم مخصوص و پوشش چرم و آلکانترا را برای کابین خودروی خود سفارش دهد.
ایمان
۲۴ مرداد ۱۳۹۸یکی از بهترین تیون های نوویتک برای فراری ??
زیبایی خودشو حفظ کرده + عملکرد فنی هم ارتقا پیدا کرده
مهراد
۲۴ مرداد ۱۳۹۸اومده که رکوردای پیست رو پَر پَر کنه ?
هرچند خوشبختانه یا متاسفانه (نمیدونم کدوم واقعا) خودروهای تیونینگ شده اصلا اندازه نمونه های کارخونه ای توجه و کِرِدیت نمیگیرند . برای مثال هیچ وقت زمان به خودروی تیونینگ تو نوربرگرینگ ملاک قرار نمیگیره
مهراد
۲۴ مرداد ۱۳۹۸یه سوال
چرا فراری اینقدر خوبه ؟؟
قدرت و محبوبیت و شخصیت بالای فراری رو ناشی از چی میدونید ؟؟
خوشحال میشم نظرتونو بدونم
Ahmad
۲۴ مرداد ۱۳۹۸داشتن عقبه فوق العاده تو موتور اسپرت هم تو فرمول یک هم مسابقات استقامتی فکر کنم تو این زمینه بهترین باشه طراحی های زیبا و موتور که هر ساله جوایز زیادی دریافت میکنن. داشتن گرانترین کلاسیک های دنیا یعنی گرانقیمت ترین خودروهای جهان و…
مهراد
۲۴ مرداد ۱۳۹۸بله منم همین دلایل تو ذهنمه ، علاوه بر این همونطور که بدرستی اشاره کردید فراری تو موتور اسپورت عقبه ای به قدمت عمر کمپانیش داره که همین خیلی کاریزما ایجاد کرده براش
doubt
۲۴ مرداد ۱۳۹۸“به عنوان نتیجه، این فراری 488 پیستا قادر است در عرض 2.7 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده”
” پس شتاب این خودرو نیم ثانیه و حداکثر سرعت نیز 5 کیلومتر در ساعت بهبود یافته است.”
فکر نمیکنم شتاب پیستا 3.2 باشه!!!!!
Khosrow
۲۴ مرداد ۱۳۹۸طرفداران C8 ؟ / چندروز پیش نبود اونو به این ترجیح میدادن؟ / ها شب جمعه ست ..
مسعود
۲۵ مرداد ۱۳۹۸طرفدار c8 یا ۴۸۸ تو ایران هیچ معنی نمیده، چون حتی نمیتونی تو خیابونا ببینیشون چه برسه برونی.
از رو چهار تا عکس و مشخصات فنی رو کاغذ که نمیشه درباره ماشین نظر داد. تا از نزدیک حسش نکنی نمیفهمی چرا فراری فراری هست و کروت کروت .
بقیشم فقط ژست ماشین باز بودن و اطلاعات ماشین داشتنه .
مهراد
۲۵ مرداد ۱۳۹۸او آقا مسعود شرمنده در حضور بزرگانی مثل شما و آقا خسرو ما عامه هم میایم نظر میدیم
هر چی باشه شما مجری تاپ گیر هستی و همه ی ماشینارو دقیق تست میکنی و بعد منت میذاری سر ما و میای نظر میدی
مهراد
۲۵ مرداد ۱۳۹۸شما جوری نظر میدی که انگار پدر محترمتون کل صنعت خودروسازی اروپا رو انداخته پشت قبالتون و هرکسی دیگه ای این صنعت رو دوست داره یعنی ارث خونوادگی شمارو دوس داره …
من طرفدار تمام ماشینای خوبم ، از قبل و الان و در آینده . نظر شمام مال خودتون محترمه
نکته : من هنوز یه خودرو جدید و صفر کیلومتر رو به نمونه قدیمی و دست چندم ترجیح میدم
والسلام
مانی
۲۵ مرداد ۱۳۹۸کاش فراری خودش اینو با این مشخصات تولید کرده بود به عنوان
ماشین استاندارد رکورد نرنبرگ رینگ رو جوری میزد که……مممم…..همونجوری