Resale Red؛ این یک اصطلاح جاافتاده بین بخشی از مشتریان فِراری است بدین معنی که اگر اسب خود را با رنگ قرمز اصیل کمپانی سفارش دهیم، هر وقت که خواستیم میتوانیم بهسادگی آن را بفروشیم!
همه اما بر این باور نیستند. میان خیلی عظیمی از مدلهای قرمزرنگ فِراری، عده کمتری هم هستند که ترجیح میدهند خودروشان رنگ دیگری داشته باشد. بهعنوان مثال در تصاویر یک دستگاه لافِراری کوپه را میبینید که جزو همین موارد خاص بوده و به رنگ فوقالعاده زیبای Giallo Triplo Strato مزین گردیده است. همچنین یکسری تجهیزات سفارشی همچون پوشش فیبر کربن خام برای پنل سقف، آینههای جانبی، اطراف چراغ مه شکن و داشبورد دارد که رویهمرفته ۱۲۴ هزار دلار میارزند.
این اسب جوان با شماره شاسی ZFF76ZFA2F0210482 و کارکرد تنها ۱۳۰ مایل (۲۰۹.۲ کیلومتر) هفته آینده در جزیره آمِلیا (Amelia) زیر چکش حراج خواهد رفت. حدود قیمت آن نیز بین ۳.۸ تا ۴.۵ میلیون دلار تخمین زده شده که برای یک خودروی جدید و غیر کلاسیک بسیار گزاف است.
درمجموع میتوان گفت که اگر قصد خرید یک فِراری را دارید، بخاطر فروش سادهتر سراغ رنگ قرمز نروید!
shahin
۱۷ اسفند ۱۳۹۵یادم باشه قرمز سفارش بدم ?
Ferrari
۱۷ اسفند ۱۳۹۵چقدر زود به قیمت های نجومی رسیدتا 10 سال دیگه فکر میکنم تو حراجی ها بالای 10 میلیون دلار قیمت بخوره
♥♥♥فراری فوق العادست♥♥♥
Reza.sh
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ان شاالله
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۷ اسفند ۱۳۹۵.
باید مطمئن بشم تعمیرکاران مسافت سنجش رو دست کاری نکرده باشن.
علی
۱۷ اسفند ۱۳۹۵حال کردم با تیکه ات D:
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۱۷ اسفند ۱۳۹۵با این پول یه شیرون سفارش میشه داد ……یا یه رگرا ………..
چرا این اخه ….
Ferrari
۱۷ اسفند ۱۳۹۵برای اینکه شیرون و رگرا مثل این ماشین ارزش نداره. شیرون هم مثل لافراری قراره حدودا 500 تا ازس تولید بشه اما بعد این همه مدت هنوز همشون پیش فروش نشدن یا ویرون که 450 تا ازش تولید شده تو حراجی ها هیچوقت قیمت چشمگیری نداشتن حدودا2 میلیون دلار یا کمتر داره فروخته میشه رگرا هم همینطور.
Madjid
۱۷ اسفند ۱۳۹۵قیمت ماشین نشان دهنده ی خوب بودن یا ارزشش نیست.
چه بسا بعضی جنس ها قیمت های خیلی بالایی پیدا کنن ، نه به این دلیل که خیلی خوبن.
مثل آدامس جویده شده ی فرگوسن (دویست هزار دلار)
Madjid
۱۷ اسفند ۱۳۹۵با احتراممنظورم بی ارزش بودن فراری نیست یا مقایسش با آدامس نیست.
اما نمیشه بر مبنای قیمت راجع به ارزش چیزی نظر داد،
یاس ی
۱۷ اسفند ۱۳۹۵به خاطر اینکه این فرراریه و بعد یکی دو سال میشه سه برابر ببین بعد بیست سال چند برابر میشه، تجربه ثابت کرده فرراری هرچی از عمرش بگذره ارزشش بیشتر میشه و کمتر ماشینی توی این زمینه توان رقابت با اون داره، قطعا رگرا یا بوگاتی به اندازه فرراری ( به اندازه فرراری ) ارزش نمیاره، هرچند عجوبه های دنیای خودرو هستند.
خسرو
۱۷ اسفند ۱۳۹۵انزو خاص تر بود مخصوصا جلوش/ قشنگ ترسناک بود/ به نظر میاد دوران اوج طراحی بین 90 میلادی تا 2010 بود/ طراحی های الان لوس شدن/ قطعا انزو ..
Reza.sh
۱۷ اسفند ۱۳۹۵تو عکس نهمی که از بغله خطی که رو بدنه هست با خط رو باله مماسه
یا طراحی
یا طراحی
محمد زمانلو
۱۷ اسفند ۱۳۹۵هایپر کار ها همیشه خاص بودن ، هستن و خواهن بود. گذشت زمان نه تنها از ارزش اینا کم نمی کنه بلکه به خاطر خاص بودن و نادر بودنشون گرونتر هم میشن.
سعید(تهران)
۱۸ اسفند ۱۳۹۵فقط صندلیاش این قیمت میارزه، یه نگاه دوباره بکنین! موندم آخه چطور عقل طراح رسیده با اون خطوط زرد اینقدر بی نقص میشه، فراری همیشه محل تلاقی هنر و خودروسازیه…