فراریمک لارن

نبرد تایتان‌ها! درگ حماسی فراری SF90 و مک‌لارن 765LT

کاملاً واضح است که پیست خانهٔ فراری SF90 استراداله و مک‌لارن 765LT محسوب می‌شود. هردوی این خودروها از نهایت مهندسی و الکترونیک برای کاستن دهم‌های ثانیه از تایم پیست استفاده می‌کنند. حال اما سرانجام می‌توانیم رویارویی این دو ستارهٔ دنیای سوپراسپرت‌ها را ببینیم زیرا درگ‌تایمز آن‌ها روی مسیر ۴۰۰ متر درگ در برابر هم قرار داده است. برای برگزاری این رقابت جذاب، جان هنسی علاوه بر تهیهٔ مک‌لارن 765LT، مسیر درگ اختصاصی خود را هم در اختیار درگ‌تایمز قرار داده است.

روی کاغذ به نظر می‌رسد این رقابت بسیار نزدیک باشد زیرا هرچند فراری قوی‌تر است و از سامانهٔ چهارچرخ محرک سود می‌برد اما 765LT بسیار سبک‌تر است و این می‌تواند کمبود قدرت و انتقال قدرت محرک عقب آن‌را جبران کند؛ اما این درگ روی آسفالت معمولی برگزار شده که در آن کشش همیشه بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل، در هر سه درگی که از حالت ایستاده برگزار شد، سامانهٔ چهارچرخ محرک و نیروی الکتریسیتهٔ قوای محرکهٔ هیبریدی SF90 به‌راحتی آن‌را به پیروزی رساند به‌گونه‌ای که در پایان هر سه درگ بیشتر از طول یک خودرو از رقیب بریتانیایی جلوتر بود.

اما در مسابقهٔ رولینگ همه‌چیز تغییر می‌کند. در آغاز رقابت از سرعت ۵۶ کیلومتر بر ساعت، مک‌لارن یک موشک مطلق است. علاوه بر این، وقتی به تایم‌هایی که در این درگ‌ها ثبت شده نگاه می‌کنیم هم می‌بینیم که دو خودرو بسیار به هم نزدیک هستند زیرا فراری مسافت ۴۰۰ متر را ظرف ۹.۹۸ ثانیه طی کرده و مک‌لارن تنها چند دهم ثانیه دیرتر، ظرف ۱۰.۲۵ از خط پایان عبور کرده است. این در حالی است که سرعت فراری هنگام عبور از خط پایان ۲۳۶ کیلومتر بر ساعت و سرعت مک‌لارن ۲۳۷ کیلومتر بر ساعت بوده است.

مشخصات فنی

مک‌لارن 765LT

فراری SF90

پیشرانه ۴ لیتری V8 توئین توربو ۴ لیتری V8 توئین توربو هیبریدی
قدرت ۷۶۵ اسب بخار ۱۰۰۰ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۹۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته دوکلاچه
وزن ۱۳۷۴ کیلوگرم ۱۶۱۰ کیلوگرم
محور محرک عقب چهارچرخ
قیمت ۴۳۰ هزار دلار ۶۳۰ هزار دلار
[دانلود ویدئو]

یوتیوب:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸۹ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    خوب شد نتیجه رو تو متن لو دادین و گرنه کی حوصله ویدیوهای درگ تایمزو داره !
    carwow میتونه خیلی جذاب تر باشه به همراه یه پورشه !
    رخش تازه نفس مارانللو به رقبای گردن کلفت تری نیاز داره .
    منتظر یه لپ تایم استثنایی در جهنم سبز هم هستیم .

    موافقم 60
    مخالفم 17
    1. پدر خودرو سازی جهان

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      وقتی از مک‌لارن با اون عظمت ببره، دیگه انتظار دارین تو مسابقه با پورشه، ببازه؟!
      البته منم اصلا به درگ تایمز اعتقادی ندارم فقط درگ های کارواو ❤️
      در ضمن فکر نمی‌کنم از این خبرا تو کارواو باشه،چون کارواو گرون ترین ماشین هایی که برا درگ میاره حداکثر ۴۰۰ هزار دلار قیمت دارند
      ولی امید وارم به زودی این مسابقه را از کارواو ببینیم

      موافقم 24
      مخالفم 18
      1. Farzad

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        carwow یک بار درگی بین لافراری و انزو برگزار کرد ، فکر میکنم هر چیزی که برای مخاطب جذابیت داشته باشه میارن .

        موافقم 23
        مخالفم 5
      2. Amir

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (261 ديدگاه)

        کارواو به کنار ولی درگ تایمز هم خیلی معتبر هست درگ هایی که میزاره
        فراری=بهترین?

        موافقم 22
        مخالفم 17
      3. Hadi

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2199 ديدگاه)

        خیلی خوب و دیدنی بود ?
        مکلارن با قدرت وزن کمتر از فراری شکست خورد…
        SF99 واقعاً شاهکاره و عملکردی فوق العاده تو پیست و درگ داره…
        تازه با 1000اسب ولی پورشه این کارو با 640 اسب انجام میده ولی یه کم کندتر ولی ن در حد 360 اسب اختلاف…
        هر دوی اینا خیلی سریعن و درگشون خیلی جذاب میشه ?…
        اون SF90 لامصب عجب رخی داره ?

        موافقم 27
        مخالفم 10
    2. SRT

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (625 ديدگاه)

      اولا ک خیلی دیر مطلبشو گذاشتین
      دوما هیچکدوم اونطور ک باید تایم نزدن مخصوصا مکلارن
      و در اخر فراریه رو حالت تمام الکتریکی از خاور پدربزرگم هم کند تر بود.

      موافقم 24
      مخالفم 17
    3. R@m!n

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      معلوم نیست واقعا، نه سوپر اسپرت نه هایپرکار تو هیچ دسته ای قرار نمی گیره.

      موافقم 11
      مخالفم 14
      1. عشق دود و لاستیک.

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (5 ديدگاه)

        نه داش سوپر اسپرته
        هایپر کار کا از طرف خود شرکت هایپر کار معرفی میشن ولی sf90 رو خود فراری سوپر اسپورت معرفی کرد.دلیل دوم اینه که هایپر کار ها عموما قدرت هایی بیش از 1000 اسب بخار دارند

        موافقم 1
        مخالفم 1
    4. Shirko

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (271 ديدگاه)

      یه نتیجه کاملا دروغ

      موافقم 13
      مخالفم 16
    5. England

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      farzad
      یجوری میگی به رقبای گردن کلفت تری نیاز داره انگار در شرایط برابر مکلارن رو شکست داده.
      بهتره بازم یه نگاه به جدول مقایسه دو خودرو بکنی و متوجه بشی که همچین کار شاخی نکرده… اگر در شرایط برابر بودن فراری بدجور شکست میخورد… اینجام که رول رو باخت یعنی یه تحقیر بزرگ برای فراری با اون قیمتو 1000 اسب و دو دفرانسیل و موتور الکتریکی و …
      به قول دوستمون یک – یک مساوی نه شکست برای مکلارن.
      البته خب شکست دادن بچه مکلارن هم برای رقبا یک دستاورد بزرگه بسکه مکلارن قدرتمنده و سر از پا نمیشناسن وقتی شکستش بدن.
      قبلا هم بعد 4 سال پورشه تونست مکلارن 720 اس رو شکست بده و سر از پا نمیشناختن و توی رول شکست خوردن البته من کار پورشه بزرگتر از فراری میدونم چون پورشه اگر توی رول هم شکست خورد با قدرت کمتر و وزن بیشتر بود. نه با قدرت بیشتر و کلی تکنولوژی بیشتر.
      قبلا هم گفتم اگر با این مشخصات اس اف 90 بتونه 765 رو شکست بده همچین کار شاخی نکرده مشخصات این خودرو از لافراری پرچمدار شرکت فراری هم فراتره

      موافقم 29
      مخالفم 20
      1. Farzad

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        مکی ۲۳۶ کیلو سبک تره ، دیگه چی میخاین ؟
        یک یک مساوی چیه ؟ مگه فوتباله ، از قدیم درگ یک چهارم مایل بوده و هست دیگه بقیش مسخره بازیه .
        ولی از جهتی خودمم 765lt رو رقیب جدی sf90 نمیدونم . همین که پابه پاش اومد قابل تحسینه .

        موافقم 20
        مخالفم 16
      2. SF90 STRADALE

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        England
        کوتاه بیا فدات شم
        مکلارن رو با پورشه و فراری مقایسه میکنی
        پس اصالت ، افتخار ، کیفیت ، تکنولوژی و …. چی میشه ؟؟؟؟
        مکلارن یکسال بعد از SF90 استراداله ماشینی ساخت که بتونه شکستش بده ولی نتونست موفق باشه
        با رژیم لاغری شدید و کیفیتی که همه از محصولات مکلارن سراغ دارن
        فراری با این ماشین میخواست نشون بده اگه بخواد تو خط مستقیم سریع باشه خیلی راحت ، بدون فدا کردن زیبایی ، شاسی و بدنه فیبر کربنی و حذف خیلی چیزا میتونه ولی هدفش این نیست
        فراری مثل مکلارن فکر نمی کنه که فقط ۴۰۰ متر براش مهم باشه ؛ اگه براش مهم بود شکست مکلارن مثل آب خوردن بود براش
        همه از توانایی های فراری خبر دارن مخصوصاً رقبا

        موافقم 26
        مخالفم 30
        1. England

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1152 ديدگاه)

          مکلارن هیچ چیز از فراری و پورشه کم نداره بیخود کلمه اصالت و افتخار و تکنولوژیرو پیش نکش
          افتخارات : برو ویکیپدیا چک کن بیش از 180 قهرمانی توی فرمول 1 و دومین تیم قدیمی فرمول یک
          تکنولوژی : 4 سال فراری نتونست مکلارن رو توی 400 متر شکست بده توی پیست هم پرچمداری ندارین مثل مکلارن و پورشه و لامبورگینی ( حتما میخوای بگی رسمی نیومده تایم بزنه کسی جلوشو نگرفته بیاد بزنه اگر میتونه )
          اصالت : فقط اسم مکلارن خودش نشانه اصالت و بزرگیه و از اون مهمتر کمتر از 1 دهه پوست از کله خدای اصالت( فراری ) کنده
          در ضمن الان طراحی این اس اف 90 خیلی قشنگه بنظرت؟ از نظر من واقعا زشته و 765 ال تی به مراتب زیباتره ( البته این بحث سلیقه ای هست
          رژیم لاغری : یک هنره که هر کمپانی از پسش بر نمیاد پس نمیتونی بذاریش توی معایب
          بله بله مثل آب خوردن مکلارن رو شکست میده فقط دو مدل Pista & F8 Tributo رو واسه شکست عمه من تولید کرد و با کلی ادعا و سر و صدا و تبلیغات اومد از 720 اس سه سال پیش خودشون شکست خوردن و دکل نوردی به پایان رسید از این دو مدل توی پیستم که ما تا یاد داریم یا لامبورگینی یا پورشه یا مرسدس بنز و این اواخر سنا با اختلاف داره رکورد میزنه و خبری از خدای تکنولوژی که مث آب خوردن میاد رکورد میزنه نیست

          فعلا خوش باش از اینکه بلاخره تونستین یبار مکلارن رو شکست بدین و ذوق کنین :D
          تبریک میگم بهتون

          موافقم 28
          مخالفم 20
        2. مازیار

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (3301 ديدگاه)

          فراری یعنی شکوه و افتخار
          فراری یعنی اوج زیبایی
          فراری یعنی ریشه در اعماق
          فراری یعنی روح
          فراری یعنی هرچی خوبیه مال تو و کسی منکر اینها نیست

          اما تو یک دهه اخیر مک لارن در پرفورمنس بهتر عمل کرده و بنظر من تعصب درست اونه که منکر واقعیتها نباشه

          موافقم 27
          مخالفم 6
      3. Reza

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (67 ديدگاه)

        در حضور فراری داری از اصالت مک لارن حرف میزنی؟؟
        عزیزم یه نگاه به تاریخچه و کارنامه فراری بنداز بعد کامنت بزار
        خودروهایی که امثال مک لارن و لامبورگینی تا 100 سال آینده هم نمیتونن ببینن
        250 جی تی او،250 کالیفرنیا،288 جی تی او ،f40،f50،انزو و لافراری
        و 16 قهرمانی فرمولا وان
        اینو میگن اصالت

        موافقم 24
        مخالفم 25
        1. SRT

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (625 ديدگاه)

          ینی دمت گرم انگلند دیگه حرفی برای گفتن نذاشتی

          موافقم 19
          مخالفم 10
        2. M5

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (51 ديدگاه)

          آقای رضا با این دید شما که فقط تا نوک بینی هست.
          باید کسایی که آیفون دارن بفروشن و نوکیا بگیرن دستشون چون نوکیا اصالت داره؟
          تو دنیای الان قدرتمند ها انتخاب میشن حالا میخاد دیروز متولد شده باشه میخاد 1000 سال پیش

          بله بله همه برند ها هیچی نیستن فقط فراری خودروسازه.

          موافقم 19
          مخالفم 13
        3. HamidReza

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2464 ديدگاه)

          F1
          همین یک خودش گویای همه چیزه …
          برتر از تمام رقبا … والسلام …

          موافقم 10
          مخالفم 7
      4. Reza

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (67 ديدگاه)

        کل مک لارن و لامبورگینی رو بزارین روی هم به اصالت F40 نمیرسه

        موافقم 15
        مخالفم 31
        1. SRT

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (625 ديدگاه)

          کلمه اصالتو از یه سریا بگیری دیگه هیچوقت کامنت نمیذارن.

          موافقم 22
          مخالفم 11
      5. SF90 STRADALE

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        England
        کاملاً حق با شماست
        مکلارن با اصالت تر و پُر افتخارتر از فراری هست
        فقط ما نمی دونستیم ؛ ممنون که ما رو از این موضوع آگاه کردی ??

        موافقم 16
        مخالفم 24
        1. Sina

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2429 ديدگاه)

          واقعا این چه بحث خنده داریه
          فراری کجا مکلارن کجا
          من خودم از طرفدارای هر دو برند هستم ولی از لحاظ تاریخچه و بزرگی برند مکلارن حتی نزدیک فراری هم نیست
          ولی خب خیلی مواقع بوده که مکلارن بهتر از فراری عمل کرده
          من خودم مثلا P1 خیلی بالاتر از لافراری میدونستم با اینکه هر دو از بهترین های تاریخن
          مثلا 720s مدت ها بهتر از فراری های هم سطحش بوده
          اما اینجا به دلیل سیستم چهارچرخ متحرک ، گشتاور آنی موتور برقی و نسبت قدرت به وزن بهتر فراری بهتره دیگه

          موافقم 23
          مخالفم 5
      6. عشق دود و لاستیک.

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (5 ديدگاه)

        نظرت دوست عزیز قابل احترامه ولی من مخالفم چون فراری اولا 1000psi قدرت داره نه 1000 اسب بخار. 1000psi در واقع با یک محاسبه میشه 986 اسب بخار.
        Psi بر حسب پوند هست
        و دلیل مخالفتم اینکه مک لارن بیش از 300 کیلوگرم سبک تره از فراری

    6. سوپر اسپرت

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (12 ديدگاه)

      فراری حرف نداره، ولی فراری هم قیمتش بیشتره، هم اسب بخار بیشتر و هم گشتاور بیشتر
      از اینا که بگذریم sf90 هیبریده و رقیب مستقیم ۷۶۵ نیست،
      قطعا ۷۶۵ هم مثه ۷۲۰ سلطان درگه

      موافقم 6
      مخالفم 3
    7. AMG GT BLACK SEARIS

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آشغال ترین و مزحک ترین درگ تاریخ !!!
      چرا تو پیست درگ تایم نزدن ؟؟؟!!!
      مکلارن تو پیست درگ ۹.۳۳ زده یعنی یک ثانیه سریع تر از درگ تایمز !!!
      التماس تفکر.

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. عشق دود و لاستیک.

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (5 ديدگاه)

        حاجی
        تو پیست جان هنسی که مال شرکت هنسی پرفورمنس هست برگذار شده
        این پیست واسه تست خودرو های افسانه ای مثل هنسی ونوم جی تی و هنسی ونوم اف 5 طراحی شده بعد شما میگی اصلا توب نیست
        من دیگه حرفی نداره?

  2. رضا

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (101 ديدگاه)

    مطمئنا اگه درگ ۸۰۰متر(نیم مایل)بود مکلارن پیروز می شد

    موافقم 31
    مخالفم 22
  3. Joker

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (603 ديدگاه)

    با توجه به رکوردهای قبلیشون هر دو تایم بدی زدن به خصوص مکلارن که فاجعه بود،765lt نشون داد واسه زیر ده ثانیه زدن نیاز به پیست مخصوص داره…

    موافقم 31
    مخالفم 11
    1. Sina

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      البته پیروزی فراری قابل پیش‌بینی بود
      نسبت قدرت به وزن بهتر فراری
      گشتاور آنی موتور برقی
      چهارچرخ متحرک

      البته وزن دو خودرو در جاهای دیگه کمتر اعلام شده اینجا یکم بیشتر گفته

      موافقم 8
      مخالفم 1
  4. مازیار

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    (در هر سه درگی که از حالت ایستاده برگزار شد، سامانهٔ چهارچرخ محرک و نیروی الکتریسیتهٔ قوای محرکهٔ هیبریدی SF90 به‌راحتی آن‌را به پیروزی رساند)

    اما رولینگ رو مک لارن برد ، بنظر شما دلیلش چی بود؟
    من فکر میکنم چون مک لارن بالقوه اتومبیل سریع تری هست و این باعث شد تا در رولینگ که فاکتورهای کمکی برق و AWD نبود و یجورایی شرایط عادلانه تر بود به پیروزی برسه وزن کمتر هم بجای قدرت کمتر
    البته همه اینها باعث نمیشه که به طرفداران فراری تبریک نگم?

    موافقم 19
    مخالفم 12
    1. SF90 STRADALE

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (4062 ديدگاه)

      تو رولینگ هم میخوره فقط نباید مثل این راننده باشی
      رولینگ اول که خواب بود ، رولینگ دوم و سوم هم با اینکه جلو بود ، آخر مسیر گاز رو ول کرد
      .
      .
      به نظرم 765LT هم باید در شرایط خاص زیر ۱۰ بزنه
      شرایط خاص هم شامل خیلی چیزا میشه !!!!

      موافقم 17
      مخالفم 48
      1. مازیار

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (3301 ديدگاه)

        نه دیگه این حرفها واسه جوون ایرانی خوبیت نداره
        درگ رو برد همه چی سر جاش بود رولینگ رو باخت راننده خواب بود؟

        موافقم 40
        مخالفم 8
        1. SF90 STRADALE

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (4062 ديدگاه)

          فقط رولینگ اول رو باخت که راننده دیر گاز داد
          اول قشنگ تماشا کن بعد نظر بده مازیار جان
          دوتا رولینگ بعدی رو که آخرای مسیر گاز رو ول میکرد و کچل خان گاز رو تا انتهای مسیر ول نمیکرد

          موافقم 17
          مخالفم 44
      2. مازیار

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (3301 ديدگاه)

        دوست من SF90
        من درمورد اون “گاز رو ول میکرد” چیزی نگفتم بلکه شما هم بیخیال شین اما مثل اینکه نشد
        آخه برای چی باید گاز رو ول کنه؟ یعنی بحساب شما هر سبقتی در رولینگ بخاطر ول کردن گاز ماشین دیگست؟

        موافقم 29
        مخالفم 8
        1. SF90 STRADALE

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (4062 ديدگاه)

          بله کاملاً درسته
          ماشینی که جلوتره دلیلی نداره گاز رو ول کنه تا ماشین ضعیف تر برسه
          درگ carwow همه چی رو ثابت میکنه که کدومشون سریع تره
          شما فقط صبر داشته باشید
          این اولین مُشتی بود که فراری زد
          بعدیاشم تو راهه ….

          موافقم 16
          مخالفم 27
        2. SRT

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (625 ديدگاه)

          تازه اگه دقت کنید جهت وزش باد هم ب نفع مک‌لارن بود در غیر این صورت هرگز نمیتونست بهش نزدیک بشه

          موافقم 14
          مخالفم 6
  5. زیزیگولو

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (6038 ديدگاه)

    موقعی که بحث رانندگی آسون پیش میاد خودبخود فکرو ذهن آدم میره سمت بودجه و هزینه اون ماشین و این ذهنیت رو به وجود میاره که میزان آسونی یا سختی رانندگی با ماشین با اون قیمتی که واسه اون ماشین میپردازین رابطه مستقیم داره

    موافقم 12
    مخالفم 1
  6. Nissan

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    منتظر درگ مک لارن با پورشه ۹۱۱ توربو s

    موافقم 18
    مخالفم 3
  7. Porsche

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    من اصلا درگ های درگ تایمز رو قبول ندارم
    امیدوارم carwow هرچه سریعتر درگ این دو با غول کش ۹۱۱ رو انجام بده

    اگه با دقت بهش نگاه کنیم متوجه میشیم که مکلارن از هر طریقی برتر هستش
    با ۲۳۵ اسب کمتر و دیفرانسیل عقب و با توجه به اینکه فراری از سیستم هیبریدی هم سود میبره فقط حدود ۰.۳ ثانیه کندتر بود
    از نظر طراحی هم من مکلارن رو می پسندم

    موافقم 26
    مخالفم 28
    1. porsche

      ۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (747 ديدگاه)

      اسمتو عوض کن?

  8. SF90 STRADALE

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    SF90 استراداله : لایک ????
    765LT : دیسلایک ????

    موافقم 65
    مخالفم 70
  9. REVO

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (222 ديدگاه)

    این دیگه چیه بعضیا میگن مکلارن فلان فراری بمان…!
    اینجا ۴۰۰ متر تایم زده شده! فراری اول. مکلارن دوم.
    حساب کتاب چیو میکنین ؛ اون سبکه اون چارچرخه!؟
    بحثی وجود نداره… نتیجه:
    ۱-دیمن مکعبی??
    ۲-فراری
    ۳-مکلارن
    تمام.

    موافقم 17
    مخالفم 36
    1. پدر خودرو سازی جهان

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      دیمن پاره آجری بهتره

      موافقم 24
      مخالفم 19
      1. R@m!n

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        به سلیقه ها احترام بزاریم

        موافقم 18
        مخالفم 5
        1. پدر خودرو سازی جهان

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          آقا رامین منتطر این حرف بودم، پس بهتره شما هم به سلیقه ما آلمانی فن ها احترام بگذارید و پورشه را بابا قوری صدا نکنید.
          اگه اینطوریه ما هم لال نیستیم!
          وگرنه اگه شما کاری به ما نداشته باشید، ما چکار تون داریم؟؟؟!!

          موافقم 20
          مخالفم 9
      2. R@m!n

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        دوست عزیز من کی ب پورشه توهین کردم چرا جمع می بندی.

        موافقم 16
        1. پدر خودرو سازی جهان

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          من به شخص شما نبودم، به افرادی مثل یانکی و….. بودم.
          خیلی ببخشید من قصد توهین به شما را نداشتم???

          موافقم 17
          مخالفم 5
      3. REVO

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (222 ديدگاه)

        اتفاقا من عاشق سبک اجریم
        ماشین باس بلوک داشته باشه
        چارشونه…حالا بتونی رخ اینچنینی داشته باشیو بعد چند سال در صدر باشی هنوز…❤️

        موافقم 18
        مخالفم 17
        1. OMID

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2171 ديدگاه)

          اتفاقا در صدر نیست
          همین 765lt بدون نیاز به لاستیک جلوی کوچیک و سوخت e85 و تعویض ecu و تعویض فیلتر هوا و صندلی سرنشین و چندین بار امتحان کردن از دیمن سریعتر بود

          موافقم 21
          مخالفم 7
  10. علی

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    اگه از carwow قابل اعتماد تر بود.

    موافقم 9
    مخالفم 1
  11. R@m!n

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    این چنل خدای تناقض ویدیوهاش. مطمئنم واسه اینکه ویو بیشتری بخوره نتایج هر درگ متفاوت میشه. باز carwow منطقی تره

    موافقم 7
    مخالفم 4
  12. Ali Keyhani

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (657 ديدگاه)

    متاسفانه زیاد درگ جذابی نبود باید صبر کنیم تا روی پیست درگ هم مسابقه بدن که قطعا هردو حداقل 0/6 تا 0/9 ثانیه تایم بهتری میزنن
    پیروزی SF90 قابل پیش بینی بود و حتی اگر بازهم درگ بزارن حداقل روی آسفالت بعید میدونم 765lt بتونه SF90 رو شکست بده،عملکرد 765lt در رولینگ قابل ستایش هست و اگر اشتباه نکنم دوتا از 3 تارو در رولینگ پیروز شد که این نشون میده که 765lt چقدر سریعه!
    هردوتا روی آسفالت سوپرکار تایم های بهتری رو زده بودن
    فراری 9.62
    مک لارن 9.88
    باید منتظر مسابقه روی پیست درگ باشیم اونجا به نظرم درگ بسیار جذابتری میبینیم

    موافقم 20
    مخالفم 4
    1. HamidReza

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      از بهترین کامنت های این پست … دمتون گرم علی آقا …
      در ضمن … همونطور که دوستان اشاره کردند اختلاف قیمت زیادی دارن این دو خودرو …
      اما به طور کلی رقابتشون تفریحی هست …

      موافقم 15
      مخالفم 4
      1. SF90 STRADALE

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        این اختلاف قیمت برای کیفیت و تکنولوژی بکار رفته در این دوتا ماشین هست
        بعدشم رقابتشون کاملاً جدی هست
        چرا باید تفریحی باشه ؟؟؟؟ چون ضعیف تره ؟؟؟؟
        زود جا زدین ????

        موافقم 12
        مخالفم 27
  13. یانکی

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2352 ديدگاه)

    دوستان عزیز این درگ تو پیست هنسی بزرگ برگزار شد پس درگ تایمز نمیتونست تقلب کنه و مجبور بود با واقعیت رو به رو بشه.فقط من متعجب هستم از اینکه مهندسهای srt چیکار کردن که یه ماسل بیش از 2تن با آیرودینامیکی مشابه دیوار چین گیربکس معمولی قدرت 840 اسب و لاستیکهای 305 به شتابی دست پیدا میکنه که فراری با 1000 اسب گیربکس دو کلاچه موتورهای برقی دو دف آیرودینامیکی چون پیکان(تیر کمان) حتی نمیتونه نزدیک تایم دیمون بشه.مکلارن هم که اصلا بازی نیست بیچاره.البته نمیشه به مکلارن خرده گرفت چونکه خوده کمپانی ادعایی تو شکستن رکورد دیمون نداشته و میدونسته توانش رو نداره.این درگ تایمز متقلب هستش که از عظمت دیمون میسوزه.البته خیلیها میسوزن.کماکان منتظر هستیم کل اروپا جمع بشن برا دیمون رقیب علم کنن تا بلکه رکوردش رو بشکنن تا داج مجبور بشه دوباره یه سر به جهنم بزنه و این بار ابلیس رو بیاره.(ابلیس بیا بشین پیک بریز)

    موافقم 14
    مخالفم 40
    1. OMID

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      شعر بباف واسه خودت
      دیمن اینجا بود تایم ۱۶ هم نمی‌زد ?

      موافقم 26
      مخالفم 6
      1. دانیال_Surrey،England

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        میگم بچه هستن نصفشون برای همینه.
        همین 765 هنسی،دوتا تایم نزدیک به 9.4 توسط خودشون ثبت شده!!
        اونوقت میگه زمین هنسی و تقلب درگ تایمز و……
        منتها بعضی هاشون فقط درگیر تاسیس گیگافکتوری 1و 2و 3 ارزش لحظه ای سهام تسلا و بعضیهاشون هم کلا درگیر عیب گذاشتن رو لندروور ،بعضیاشون هم که کلا ول معطلن و….
        الانم نشستن درگ دیمن با 918 بیاد عقده هاشونو قشنگ خالی کنن.
        یه نگاه به کامنتاشون بنداز قشنگ معلومه اون رشد لازم ذهنی رو نداشتن.

        موافقم 25
        مخالفم 8
        1. R@m!n

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (540 ديدگاه)

          بزرگسال ریش سفید اگر حس می کنی بچن جوابشونو نده. با این کامنتتم همچین اختلاف سنی نداری با این بچه ها. تو که انقدر ظرفیت نداری و فرق هیت و انتقادو نمی فهمی از کسی ایراد نگیر

          موافقم 8
          مخالفم 19
        2. Elmiraj

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (3191 ديدگاه)

          جان…؟؟؟ تسلا فن ها….
          مطمئنا طی روز های آینده که تحویل نخستین S plaidها شروع میشه ، سایه سنگینی بر نتیجه درگ ها می‌افته…

          ماشینی که سیستم درایوش آنقدر پیشرفته‌س که براش فرقی نداره درگ استریپه ، آسفالت معمولیه یا اصلا زمین خیسه…!!!
          .
          .
          بله ، شکست های سنگینی در راهه….

          موافقم 11
          مخالفم 12
        3. یانکی

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2352 ديدگاه)

          یادتونه سر ام5 با دیمون.الانم چیزی نشده ایشالا مکلارن میره موتور آریه شده از نیسانش رو اینبار میده هنسی تقویت کنه بلکه برسه زیر ده.در ضمن مکی اینجا ده و خورده ای زده و با توجه به موتور وسط بودنش همچین هرز گردی هم نداشت حالا اگر بره تو پیست چسبنده نهایت 3 الی 4 دهم ثانیه تایمش باید ارتقا پیدا کنه که بازم به دیمون نمیرسه

          موافقم 7
          مخالفم 14
        4. Mad.z.Max

          ۹ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1863 ديدگاه)

          کیفیت جگ-لندروور و مشتقاتشون در حد کمپانی صاحبشون (تاتا موتورز هند) هست و نه بیشتر.

          تمام دنیا حتی خود انگلیسی ها میگن ماشینای انگلیسی (از قدیمیا مثه بریتیش لیلاند و موریس و روور بگیر تا جگ لند) قابلیت اطمینان پایینی دارن، ولی ما ایرانیا میگیم نع!

          موافقم 4
          مخالفم 4
  14. مهدی

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    مک‌لارن وزن تقریبی ۱۳۸۰ داره و فراری تقریبا ۲۵۰ کیلو سنگین تره از طرفی اگر است داینو مک‌لارن ملاک باشه قدرت مک‌لارن حدودا ۸۷۰ اسب و فراری هم حدودا ۱۰۰ اسب بخار بیشتر داره که نسبت وزن به قدرت تقریبا برابر در میاد و در عمل هم تفاوت معناداری نداشتند….. من فکر میکنم با تمام سر و صداهایی که این نسخه مک‌لارن داشت بابت وزن پایین و پیست محور بودن اما توی پیست sf90 به راحتی شکستش میده از روی تایم های sf90 تو فیورانو و تاپ گیر و اختلافش با بقیه ماشین ها میشه فهمید

    موافقم 10
    مخالفم 23
    1. دانیال_Surrey،England

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      تو ام هی بشین توجیه الکی بکن.

      موافقم 19
      مخالفم 11
      1. مهدی

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1738 ديدگاه)

        فراری که سریعتر بود من توجیه چی رو بکنم؟!

        موافقم 8
        مخالفم 16
    2. Range Rover

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (198 ديدگاه)

      همه این محاسبات رو تنهایی انجام دادی؟ :))
      توی پست قبلی گفتم هردمبیلی یه عددی میگی
      پست قبلی مکلارن که بالای 900 اسب بود اینجام که 870 اسب محاسبه شد و در واقعیت حدود 850 اسب بود اگر یک پست دیگه از مکلارن انتشار پیدا کنه عدد معلوم نیست طبق نظر استاد چند بشه بالای 1000 اسب یا بالای 2000 اسب بستگی به حریف مکلارن داره که با محاسبات استاد باید یجورایی مکلارن زیر سوال بره :))
      همه حرفات ضد و نقیض و علیه مکلارنه برای همین کسی اصلا جدی نمیگیرتت :))

      موافقم 20
      مخالفم 10
      1. مهدی

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1738 ديدگاه)

        داداش حالت خوبه؟ چه نیازی دارم که کسی اینجا بخواد منو جدی بگیره یا نه ! نه تو همیسن منی نه بقیه اینجا آب و نون منو میدن که بخوام یه چیزی بگم که بقیه قلقلکشون بشه و خوششون بیاد! من قدیم گفتم مک‌لارن بدون شک حدود ۹۰۰ اسب داره که طبق داینوشیت هم همین حدود قدرت داشت دیگه پیشبینی از این دقیقتر باید باشه . یکم رو خودت کار کن که با یه حرف ساده اینقدر بهت فشار نیاد که کینه بشه واست

        موافقم 10
        مخالفم 12
        1. Range Rover

          ۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (198 ديدگاه)

          از کجا میدونی سنت کمتر از من نیس طبق حسادت ورزی هایی که میکنی اتفاقا فک نکنم سنی داشته باشی که از سن صحبت کنی.
          تست داینو ۸۴۵ الب ۸۵۰ اسب بوده خب با ۹۰۰ اسب چقدر اختلاف داره؟
          و نسبت به ۱۰۰۰ اسب چقدر اختلاف؟
          ۱۵۵ اسب بنظرت عدد کمیه که به چشمت نمیاد؟ ولی ۷۶۵ تا ۸۴۵که میشه ۸۰ اسب خیلی فشار بهت وارد کرده؟
          همیشه سعی کن حق بگی نه از رو تعصب و اینکه بدت میاد از مکلارن یه نکته ده هزار بار کامنت کنی.

          موافقم 11
          مخالفم 8
  15. T.C.B.K

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    وای نه

    دوباره شروع شد.

    دعوا سر هیچی. ای بابا. ????

    اخه وقتی نمیتونیم بخریمشون چرا داریم دعوا میکنیم.

    یکی میگه نامردی کردن. یکی میگه گاز ندادن. یکی میگه نامعتبره یکی میگه باید سر پیست درگ باشن.

    این مسخره بازی هارو بیخیال. فقط درگو ببیند لذت ببرید. و ببیند کی برد و کی باخت.

    پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس ..

    موافقم 8
    مخالفم 12
  16. احمدرضا

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (749 ديدگاه)

    دوستان چرا از اون سمت شروع نمیکردن که اسفالت چسبنده داشت ؟
    حداقل یه بارم از اون سمت مسابقه میدادن
    من هردوشون دوس دارم ولی مکی رو بیشتر
    همینکه با این مدل فراری مسابقه داد یعنی کارش درسته
    توی رولینگم خوب جبران کرد
    در هرحال هردو معرکن

    موافقم 11
    مخالفم 4
  17. حسین دهمرد

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    اختلاف قیمتشون بیشتر از اون چیزیه که رقیب هم باشن. به اندازه ی یک آئودی r8 ده سیلندر.

    موافقم 14
    مخالفم 5
  18. مهدی

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    از همون اول هم برنده معلوم بود من که خودم همون اول فهمیدم کی میبره SF90 ععععععععششششششششققققققققهههههههههه

    موافقم 8
    مخالفم 11
  19. M5

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (51 ديدگاه)

    مکلارن 765
    – با قیمت کمتر
    – با قدرت کمتر
    – بدون داشتن سیستم چهارچرخ
    – بدون داشتن سیستم هیبریدی
    تونست 3 بار توی رول فراری رو شکست بده این یعنی در واقعیت اگر این دو توی جاده کل کل کنن قطعنا فراری شکست میخوره چون مکلارن شتاب ثانویه وحشتناکی داره.

    فراری هروقت با مشخصات بالا و شرایط برابر مکلارن رو شکست داد بیاین در مورد له کردن و شکست دادن صحبت کنید.
    تو این مسابقه هم 1-1 مساوی

    موافقم 27
    مخالفم 11
  20. سروش

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (228 ديدگاه)

    چرا تایم هاشون انقدر افتضاحه؟ مخصوصا تو شروع که کند تر از m5 تو شتاب ۰-۱۰۰ ظاهر شدن. باید منتظر درگ های دیگه باشیم

  21. ツSAMURAIツ

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    پیروزی SF90 کاملا قابل پیش بینی بود
    خیلی میخوام ببینم نتیجه این چی میشه
    پورشه 911 و SF90

    موافقم 10
    مخالفم 9
  22. MAHDI

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    عملکرد مکلارن 765 قابل تحسین هستش. با وجود قدرت بسیار کمتر و البته محور عقب بودن چنین عملکردی داشت.
    من فراری SF90 رو خیلی دوست دارم اما با این میزان قدرت و گشتاور در درگ رولینگ ضعیف تر از مکلارن عمل کرد!!!

    موافقم 15
    مخالفم 5
  23. مهدی

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    دوست عزیز بنده دوباره عین اعداد اون تست رو براتون میگذارم خودتون هم چک کنید… عین اعداد اون تست اینه که با اکتان ۱۰۹ این ماشین روی چرخ ۷۸۰ اسب قدرت داره… اصولاً میگن ۱۵ درصد اتلاف انرژی سیستم انتقال قدرت هست که اگر ملاکمون همین مقدار اتلاف انرژی باشه میشه ۱۱۷ اسب بخار که به علاوه اون قدرت سر چرخ کنی قدرت تقریبی روی فلایویل بدست میاد که حدود همون ۹۰۰ اسب هست . وزن هر دو خودرو هم که مشخص هست . اما در مورد اینکه میگین متعصب نباش این کلمه دقیقا در مورد خودتون صدق می‌کنه بنده غیر از اعداد و ارقام منطقی که تست شده چیزی رو بیان نکردم در مورد موضع گیری های قبلیم هم کامنت های من پاک نشده که گفته بودم بعید نیست شتاب ثانویه مک‌لارن بیشتر باشه و حتی توی پیست درگ با چسب تایم بهتری بزنه و در عمل هم همینطور شد الان هم میگم sf90 با وجود وزن بیشتر که فاکتور خیلی منفی تو پیست هست اما مطمئنا قویتر از مک‌لارن ظاهر میشه و این از روی تعصب نیست یه حساب دودوتا چارتاست وقتی تایم ها نشون میده که 765lt خیلی هنر کنه توی پیست بتونه نزدیک فراری پیستا بشه قائدتا نباید بتونه برتر از sf90 باشه که توی پیست های کوتاهی مثل فیورانو و تاپ گیر تایم های خوبی داره و با پیستا فاصله داره

    موافقم 10
    مخالفم 6
    1. Range Rover

      ۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (198 ديدگاه)

      بازم ساخته زهن شماس
      1. سر چرخ قدرتش برابر 755 اسب بود نه 780 و قدرت اعلامی مکلارن هم سر چرخ هست که با محاسباتی که انجام شده بود به قدرت 885 رسیدن که باز با محاسبات شما جور در نمیاد.
      2. اصلا نیاز نیست 765 ال تی تایم بزنه یه هیولایی به نام سنا هست که از خجالت تمام فراری های تو پیست با اختلاف زمانی خیلی زیاد بر بیاد.
      3. توی پیست صاعقه تونسته پورشه جی تی 2 که تایم هاش خیلی بهتر از پیستا رو شکست بده پس غیب گویی رو تموم کن.
      4. وزن بیشتر فاکتور منفی هست ولی چهار چرخ متحرک بودن و موتور الکتریکی و 120-130 اسب قدرت بیشتر اصلا فاکتور منفی برای مکلارن نیست!
      بس کن پسر خوب این مقایسه های مسخره یکطرفه رو

      موافقم 12
      مخالفم 13
      1. مهدی

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1738 ديدگاه)

        داداش! خب چهار چرخ متحرک باشه و سیستم هیبرید هم داشته باشه همینا باعث میشه که بگیم ماشین بهتری هست! همینا هم باعث افزایش وزنش شده! پورشه جی تی ۲ خیییلی بهتر از پیستا هست؟! داداش فازت چیه؟! خب تو یه پیست این بهتر بوده تو یک پیست اون یکی! کلا اطلاعاتت تو در و دیواره بعد نطق هم می‌کنی
        https://fastestlaps.com/comparisons/ae4bc04lln0p

        موافقم 6
        مخالفم 3
      2. مهدی

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1738 ديدگاه)

        مک‌لارن اگر بوست توربوهاش رو برد بالا و ۹۰۰ اسب گرفته از موتورش نوش جانش مگه من میگم بده؟! ولی واقعیت اینه که این ماشین همینقدر قدرت داره طبق داینوشیت ها نه گفته من! ماشین سبک و ساده و بدون تجهیزاتی هم هست خب به طبع سریع هم هست! بازم من نگفتم بده ! حالا اینکه یکی مثل شما کلا توهم داری و فکر می‌کنی به کعبه آمال و ارزوهات توهین شده مقصر ذهن بیمار خودتونه

        موافقم 7
        مخالفم 4
      3. حمیدرضا

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (296 ديدگاه)

        مکلارن سنا با اختلاف زیاد از پس تمامی فراری ها توی پیست برمیاد؟! نهایتا بتونه تایمی نزدیک به fxx پانزده سال پیش بزنه ???

  24. امیر

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (19 ديدگاه)

    مک لارن فوق العاده ست
    پورشه و لامبو حرف ندارن
    اما پادشاه فراریه
    اصلا سوپر اسپرت یعنی فراری

    موافقم 13
    مخالفم 11
  25. Hamed

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (221 ديدگاه)

    تایما کمتر از حد انتظار بود شاید خوب شیفت نکردن یا هرچیزی یعنی جوری بود که نه میشه رو برتری مطلق فراری تو درگ خیلی حساب کرد و نه برتری مک لارن تو رولینگ . باید چندبار تو شرایط مختلف بازم رو به روی هم قرار بگیرن قبلا خیلی از این بهترشو تایم زدن پس پرونده این رقابت رو تموم شده ندونید.
    ولی چیزی که برام واضحه شتابگیری دیوانه وار SF90 از 2 به 3 و 3 به 4 هست یدفعه مثل گلوله شلیک میشه .

  26. iman

    ۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (258 ديدگاه)

    در اینکه مکلارن ماشینهای خوبی میسازه و سابقه روشن و درخشانی در موتور اسپورت داره بحثی نیست و هر کس کتمان کنه یا مغرضه یا چیزی از خودرو نمیدونه،ولی این که کسی بیاد اینجا اصالت و افتخارات و پیشینه فراری رو با مکلارن قیاس کنه بیشتر شبیه جوک میمونه.کل سابقه مکلارن توی خودروهای جاده ای برمیگرده به دهه ۸۰ و مدل جاودانه اف۱ که شاهکاری هست در تاریخ خودرو سازی و بعد از اون یه گپ تقریبا ۲۰ ساله.توی موتور اسپورت هم که همه چیز عیانه و هیچ شرکتی قابل قیاس با فراری نیست.در آخر باید بگم که پادشاه مارانللو بزرگترین سوپر اسپورت ساز دنیاست و تنها پورشه از این لحاظ با فاصله بعد از فراری قرار میگیره

  27. عشق دود و لاستیک.

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    داش بهتره که منتظر نباشی
    درسته 765 از فراری sf90 باخت ولی اونقدرم ماشین بدی نیست. تا همین الانم خیلی حرف زده.
    یقینا مک لارن 765lt اونقدر کند نیست که از پورشه 911 توربو اس ببازه
    جالبه که براتون توضیح بدم که در درگ بزرگ موتورترند 2020 این فراری f8 تریبوتو بود که در مسابقه پورشه 911 توربو اس رو شکست داد و برنده شد

  28. عشق دود و لاستیک.

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    یکی از دلایل اینکه تایم ها با تایم های اعلامی قبلی یکی نبود گرمی هوا بود
    اگه متوجه شده باشید مسابقه بین ساعات 11 تا 1 در حال برگذاری بود
    و یقینا این روی پرفورمنس اتومبیل تاثیر داره

  29. سرزمین آفتاب

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (74 ديدگاه)

    سلام دوستان
    sf90 یه ماشین هایپرکاره
    765lt یه ماشین پیست محور از سری سوپر اسپرت مکلان (720s)
    …انزو،لافراری،sf90…
    درسته که سری lt مکلارن به sf90 خیلی نزدیک شده اما بازم اینا دوتا هستند
    در اصل باید سری پیست محور f8 با 765lt رقابت کنه
    12c vs 458
    650s vs 488
    720s vs f8
    و سری پیست محور اینا هم باید با هم رقابت کنند

    موافقم 1
    مخالفم 2
  30. امیر

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (113 ديدگاه)

    سلطان تویی فراری?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا