مرحلهٔ نهایی، گروه بیستویکم، هایپراسپرتها
فراری لافراری
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳
ترکیب: موتور وسط، محور عقب
تعداد ساخت: ۷۱۰ دستگاه
کوئنیگزگ رگرا
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵
ترکیب: موتور وسط، محور عقب
تعداد ساخت: ۸۰ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
فراری لافراری | کوئنیگزگ رگرا | |
پیشرانهٔ بنزینی | ۶.۳ لیتری V12 | ۵ لیتری V8 |
تنفس | طبیعی | توئین توربو |
موتور الکتریکی | ۱ عدد | ۳ عدد |
قدرت موتور بنزینی | ۸۰۰ اسب بخار | ۱۱۰۰ اسب بخار |
گشتاور موتور بنزینی | ۷۰۰ نیوتن متر | ۱۲۸۰ نیوتن متر |
قدرت موتور الکتریکی | ۱۶۳ اسب بخار | ۷۰۰ اسب بخار |
مجموع قدرت | ۹۶۳ اسب بخار | ۱۵۰۰ اسب بخار |
مجموع گشتاور | ۹۰۰ نیوتن متر | ۲۰۰۰ نیوتن متر |
باطری | ۲.۲ کیلووات ساعت | ۴.۵ کیلووات ساعت |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۱ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | عقب |
شتاب صفرتاصد | ۲.۷ ثانیه | ۲.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۵۰ کیلومتر/ساعت | ۴۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۶.۸ لیتر ترکیبی | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۳۳۰ گرم/کیلومتر | |
وزن | ۱۵۸۲ کیلوگرم | ۱۶۲۰ کیلوگرم |
طول | ۴.۷۰ متر | ۴.۵۶ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۶۵ متر | ۲.۶۶ متر |
نسبت قدرت به وزن | ۱ به ۱.۶۴ | ۱ به ۱.۰۸ |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه | ۱.۴۲ میلیون دلار | ۲ میلیون دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10313650]
ایوب
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸و کلامی از مادر عروس: گیربکس تک سرعته اتوماتیک!!!!
این دیگه جوک سالم رد کرده
گیربکس 1 سرعته مگه اتوماتیک داره ؟
مگه میشه 1500 اسب بخارو با یه دنده رفت؟
پدال جان سوتیات دارن زیاد میشن لطفا مدیریت کن
<>
متین تفرشی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸نه اقای محترم گیربکسش 1 سرعته هست
Farzad
۶ خرداد ۱۳۹۹هر دو عشق ❤ ، هر دو بی نظیر ، هر دو فوق العاده ، اصلا نمسشه انتخاب کرد …
Amir Ferrari
۱۱ مهر ۱۴۰۰لافراری