فراریکونیگ‌زگ

دوئل نهایی، فراری لافراری یا کوئنیگ‌زگ رگرا؟

مرحلهٔ نهایی، گروه بیست‌ویکم، هایپراسپرت‌ها

 

 

فراری لافراری

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳

ترکیب: موتور وسط، محور عقب

تعداد ساخت: ۷۱۰ دستگاه

 

کوئنیگ‌زگ رگرا

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵

ترکیب: موتور وسط، محور عقب

تعداد ساخت: ۸۰ دستگاه

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

فراری لافراری

کوئنیگ‌زگ رگرا

پیشرانهٔ بنزینی ۶.۳ لیتری V12 ۵ لیتری V8
تنفس طبیعی توئین توربو
موتور الکتریکی ۱ عدد ۳ عدد
قدرت موتور بنزینی ۸۰۰ اسب بخار ۱۱۰۰ اسب بخار
گشتاور موتور بنزینی ۷۰۰ نیوتن متر ۱۲۸۰ نیوتن متر
قدرت موتور الکتریکی ۱۶۳ اسب بخار ۷۰۰ اسب بخار
مجموع قدرت ۹۶۳ اسب بخار ۱۵۰۰ اسب بخار
مجموع گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر ۲۰۰۰ نیوتن متر
باطری ۲.۲ کیلووات ساعت ۴.۵ کیلووات ساعت
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۱ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب عقب
شتاب صفرتاصد ۲.۷ ثانیه ۲.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر/ساعت ۴۱۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر ترکیبی ۱۵.۷ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۳۳۰ گرم/کیلومتر  
وزن ۱۵۸۲ کیلوگرم ۱۶۲۰ کیلوگرم
طول ۴.۷۰ متر ۴.۵۶ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۶۵ متر ۲.۶۶ متر
نسبت قدرت به وزن ۱ به ۱.۶۴ ۱ به ۱.۰۸
ظرفیت سرنشین ۲ نفر ۲ نفر
قیمت پایه ۱.۴۲ میلیون دلار ۲ میلیون دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=10313650]

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    فرررراری. ایتالیانو
    مثل قالی کرمانه هرچی بگذره با ارزشتر میشه.

    1. محمد

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      کوئنیگ‌زگ هم غول کُشه فوق العا‌ده هم جذاب و گیراست
      ضمنا تولیدش هم محدودتره پس قطعا در آینده مثل الماس در کلکسیونهای خودرویی خواهد درخشید
      انتخاب منم کوئنیگ‌زگ

      1. Ferrari

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (1956 ديدگاه)

        به انتخابت احترام میذارم ولی ارزش کلکسیونی رگرا اندازه لافراری نیست دوما از اتومبیل کوئنیک زگ تست و برسی نمیبینیم و نمیدونیم چه ویژگی هایی داره هرچی ازش میدونیم رو کاغذه و اطلاعات کمپانی.این ارزش کار کوئنیک زگ رو پایین اورده

        1. Elmiraj

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (3188 ديدگاه)

          Ferrari@
          درست می فرمایین…
          از بدو وجود کمپانی کوئینگزگ تا امروز تنها حرکتی که ازش دیده شده همین حداکثر سرعت ۴۴۷ کیلومتری Agra RS بوده … و لا غیر……
          نه در درگی شرکت دارن… نه در پیستی تایم می زنن و نه توسط مجلات معتبری تست و بررسی میشن…!!!!!
          .
          .
          در این کلاس با گذشت ۶ سال هنوز رقیبی برای LaFerrari وجود نداره…..

          موافقم 3
          مخالفم 1
        2. ابوالفضل

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (38 ديدگاه)

          داخل یوتیوب درگ های خیابونی از کوئینگ زگ با ماشین های مث گودزیلا بوگاتی و پورشه 918 هسش که واقن هیچ کدوم حتی به پاشون نمیرسه در حالی که 918 پا به پای فراری میره همچنین زمانی که جرمی و رفقا تو تاپ گیر بودن از مدل ccx یه تایمی هم گرفتن که یادم نیس چند بودش

        3. s.h

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (712 ديدگاه)

          تو خوب بودن فراری شکی نیست
          اما در مورد کونیک زگ جناب فراری و المیراژ یه سوال چه طور توقع دارین یه کمپانی که تو 17 سال کلا300 تا ماشین ساخته تو همه مجلات و پیست ها برسی بشه ؟؟؟
          چندتا رکورد جهانی رو داره این کمه ؟؟؟
          و اما درمورد ارزش کلکسیونی این ماشینم ارزش کلکسیونی داره حالا شاید اندازه gto 250 نباشه ولی کونیک زگ وان تا 12 میلیون دلار پارسال قیمت خورده بود چون شش تا ازش بیشتر نیست و رکورد 0-300-0 رو داره و تازه تو تیزر منتشر شده راننده اشتباها تا 340 سرعت گرفته بود ای کاش یکم واقع بین تر بودیم و اینکه بازم کونیک زگ رکورد حداکثر شتاب و سرعتم داره حتی تو ترمز هم از رقبا بهتر عمل میکنه
          پس باید این طور گفت فراری قدمت خیلی بیشتر و پرستیژ خاص فراری بودن رو داره ولی دور از بحث های سلیقه ای و حسی که باید لمس بشند و حرفی روشون نداریم رقبای کونیک زگ که انگشت شمارند و فراری جزوشون نیست حتی بهش نزدیکم نمیتونند بشند این حرف ها به این معنی نیست که فراری فلان و…. ولی دور از برند اصلا لافراری یه پله پایین تر از رگرا قرار میگیره
          و میدونستی تنها ماشینای کونیک زگ هستند که لقب مگا کار دارند ؟؟؟ یعنی قدرت بیشتر از 1340 اسب رو به کف جاده منتقل میکنه ؟؟؟ کاری که احتمالا ونوم و بوگاتی از پسش بر نمیاند حتی فراری بقیه فقط بالای 1000 اسبند اما بحث چگونگی انتقال قدرت با تولیدش خیلی فرق داره و خیلی هم مهمتره !!
          و یه سوال دوستان میتونید تصور کنید کمپانی که تو حدود 20 سال این طور پیشرفت کرده اگر قدمت 100 ساله خیلی از برند هارو داشت الان چی بود ؟؟؟؟

        4. Ferrari

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (1956 ديدگاه)

          دوست عزیز ثبت این رکورد هایی گه گفتی اصلا سخت نیست منتها شما اینارو خیلی بزرگش کردی.مثلا رکورد 0_300_0 خیلی رکورد شاخ و سختیه؟؟ اون جعبه دنده ای که همچین سرعتی رو ثبت کرده اصلا بدرد پیست نمیخوره اینو میدونستی،؟؟ بخاطر ضرایب بلند.
          گیربکس ضریب بلند بدرد ثبت رکوردهای حداکثر سرعت خیلی مناسبه منتها تو پیست راننده رو گیج میکنه باقی موارد ترمز قوی هستش که سفارش بدی برمبو بهترینشو میسازه کیت ایرودینامیک و ترمز هوایی هم خیلی بکار میاد همه اینا و یه سری جزئیات دیگه باعث کسب رکورد حداکثر سرعت یا رکورد صفر سیصد صفر میشه .بعدشم توضیح شما درمورد تست نشدن کوئینیک زگ خیلی سطحی بود اصلا بهونه مناسبی نیست پاگانی هم سالی چندصدتا اتومبیل میسازه اما تست شدن مثلا یه ماشین رو نمیتونستن در اختیار مجلات بذارن؟؟؟ شاید نمیخوان که تست بشه خلاصه هیچ برندی نمیاد بگه ماست من ترشه یه ایراد هم وجود داشته باشه اعلام نمیکنن امثال شما هم روی کاغذ این اعداد و ارقام رو میبینید فکر میکنید خبریه.برید درگ های کوئنیگ زگ رو ببینید چه توربو لگ وحشتناکی دارن اکثر مواقع هم تو شتاب اولیه جا میمونن.همه میدونن برای بیرون کشیدن قدرت بالای هزار اسبی از یه موتور هشت سیلندر توبوهای بزرگی لازمه توربو بزرگ هم یعنی توربولگ تو دور پایین این ضعفه ایراده تو پیست راننده رو کلافه میکنه اینهارو متوجه بشین.موتور هشت سیلندر فراری یه لیتر حجم کمتری از موتور های کوئنیگ زگ داره اما توربو لگ نداره ۱۱ تا جایزه هم گرفته و عنوان بهترین موتور بیست سال گذشته.من گوئنیگ زگ رو در حد فراری نمیدونم

    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      فراری یک برند برتر نسبت به کوئنیگزک هست .

      اما رِگرا بسیار چشم نوازتر از لافراری به چشم میاد ، اما لافراری هم در آینده بسیار با ارزشتر از رگرا میشه و این در سالهای اخیر ثابت شده برای همه دنیا .
      انتخابم کوئنیگزک رگرا??

  2. Amir

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (173 ديدگاه)

    لافرای یه اسطوره ی تکرار نشدنی
    رای من لا فراری

  3. مرصاد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (96 ديدگاه)

    رگرا?
    آقا چرا مجموع قدرت رگرا در واقع جمع عددی قدرت ش نیست؟

    1. بهنام

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (43 ديدگاه)

      کوپل کردنشون و هماهنگیشون تلفات انرژی‌داره

    2. Elmiraj

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (3188 ديدگاه)

      چون در ماشین های هیبریدی به طور میانگین یک سوم انرژی موتور درون‌سوز توسط مولد الکتریکی بلعیده و صرف شارژ باتری ها می شود….
      برای مثال قدرت موتور درون‌سوز لافراری ۸۰۰ اسب بخار اعلام شده در حالی فرا تر از این عدده…..
      .
      قدرت این ماشین ها پس از محاسبه تمامی این موارد در مجموع حساب می شود .

      1. soroush

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (55 ديدگاه)

        فک میکنم این حرفی که شما میزنید برای ماشین های پلاگین صدق میکنه نه هیبریدی.
        ماشین های هیبریدی انرژیه الکتریکی باتری هاشون رو از انرژی تلف شده از ترمز گیری و… تامین میکنن و لافراری هم دقیقا از سیستم kers که در موتور های ۸ سیلندر هیبریدیه فرمول وان استفاده میشد استفاده میکنه.

        1. Elmiraj

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (3188 ديدگاه)

          soroush@
          انرژی حاصل از ترمز گیری مازاده و جداگانه وارد باتری ها میشه…..
          .
          مگه ماشینی مثل رگرا چقدر ترمز می کنه و انرژی این ترمز ها چقدره که قدرت ۷۰۰ اسب بخاری این الکتروموتورها را تامین کنه…؟؟؟؟؟
          این جوری شما می فرمایین پس ماشینی مثل تسلا مدل S که در گرانترین نسخه ۷۶۲ اسب بخار قدرت داره… تنها می تونه با انرژی حاصل از ترمز گیری باتری ها شو شارژ کنه و نیازی به شارژ مستقیم نداره….!!!!

  4. VIPER

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    من لافراری رو بیشتر دوست دارم مخصوصا موتور تنفس طبیعیش

  5. Mehdi

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (10 ديدگاه)

    انتخابم لافراریه
    عاشق ماشین های پیستم
    لافراری چه مقدار از قدرتشو از موتور برقیش میگیره؟؟

  6. iman

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (258 ديدگاه)

    لا فراری و دیگر هیچ

  7. Iman67

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (48 ديدگاه)

    شاید مشخصات فنی رگرا بهتر باشه با توجه به اینکه جدیدتر هست اما فراری لافراری چیزی فراتر از مشخصات فنی هست انگار یک روحی در این ماشین دمیدن که همه رو دیوانه خودش میکنه.دوست داشتنی ترین ماشین دنیا هست.یک شاهکار به تمام معنا از فراری
    واقعا نمیدونم فراری چطور خواهد تونست برای لافراری جایگزین بسازه… سخت ترین کار دنیا هست ساختن خودروی بهتر از لافراری

    1. محمد

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      امیر جان این کلاس خودرویی از معدود کلاسهایی هست که شدیدا به علاقه شخصی بستگی داره
      چون از اکثر خودروهاشون نمیشه ۱ ایراد هم گرفت
      .
      الان از نظر من مثلا همین روحی که میفرمایید در کوئنیگ‌زگ هم شدیدا موج میزنه
      نه من میتونم از فراری ایرادی بگیرم
      نه شما از کوئنیگ‌زگ
      حتی ایراد روحی ?
      من کوئنیگ‌زگ رو انتخاب میکنم بخاطر همین مشخصات فنی گیرا و ریزه‌کا یهای طراحی خاص خودش مثل شیشه جلو هواپیما مانند، درهای بازشو تفنگی شکل، گیربکس تک سرعته فوق پیشرفته…
      در حالی که ایراد خاصی هم نمیتونم از فراری بگیرم

      1. Iman67

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (48 ديدگاه)

        والا بنده هرچی کامنت خودمو میخونم توش هیچ جمله ای پیدا نمیکنم که نشانه ای از ایراد گرفتن از رگرا نمیبینم ! فکر کنم اشتباه خوندین!

  8. سروش

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (228 ديدگاه)

    با اینکه رگرا مجموع قدرتش تقریبا دو برابر لافراری هست چجوری شتابشون یکی شده؟ وزن هم اختلاف چندانی ندارن

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      تمرکز رگرا روی شتاب ثانویه و حداکثر سرعته

    2. Alireza

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (757 ديدگاه)

      به خاط گیربکس تک سرعته

  9. (Saeed(peugeot

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    ۹۶۳ اسبه فراری کارایی ۱۵۰۰ تای رگرا رو داره
    پس رای من هم لافراری

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      دوست عزیز، لافراری به جز شتاب اولیش که با رگرا برابره، در بقیه موارد بازندست؛ کامنتم رو تو همین صفحه بخون، اطلاعات کامل رو نوشتم.

  10. Mad.z.Max

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1864 ديدگاه)

    تا اینجا که من رای دادم (به رگرا) دقیقا 90 رای فراری داشته و 90 تا کوئنیگ زگ! عجب رقابتی??

  11. Seyed.AMG

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (38 ديدگاه)

    رگرا تا حالا نه تو پیستی تست شده و نه در درگی حضور داشته بجز درگ های بازی فورزا!
    اما لافراری تو هشت تا پیست تایم ثبت کرده و عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته .
    از لحاظ پرفورمنس لافراری رو اننخاب میکنم
    اما طراحی رگرا رو بیشتر میپسندم

  12. Amir

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (730 ديدگاه)

    لافراری فوق العادست اما رگرا به شدت خاص تره و به شکل هولناکی قدرتمند تره سقف سرعت بیشتری هم داره.رای من کونیگزک رگرا

  13. Ali Keyhani

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (657 ديدگاه)

    لافراری تکرار نشدنیه نیازی به تعریف نداره دیگه❤

  14. سیدمهران میرابوالقاسمی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (260 ديدگاه)

    فراری بدون شک.

  15. s\i\,v

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (40 ديدگاه)

    ماشین فقط اگرا، رگرا و جسکو . معرکه ای تمام عیارن .تکنولوژی رگرا واقعا قابل وصف نیست

  16. Behnam

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (162 ديدگاه)

    عشق ماشین باشی و به لافراری رای ندی؟؟؟

  17. امیر

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    فراری عالیه مخصوصا کابینش و‌ موتور ۱۲سیلندرش با اون صدای دل نشینش اما رگرا یه چیز دیگس!
    رگرا

  18. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ?به جز شتاب ۰ تا ۱۰۰ مشابه، در تمامی موارد رگرا برتره?
    درگ ۴۰۰ متر؛ لافراری: ۹.۵ ثانیه/ رگرا: ۸.۶ ثانیه
    درگ ۱۰۰ متر؛ لافراری: ۱۶.۹ ثانیه/ رگرا: ۱۵.۳ ثانیه
    شتاب ۰ تا ۱۶۰؛ لافراری: ۴.۷ ثانیه/ رگرا: ۴.۳ ثانیه
    شتاب ۰ تا ۱۸۰؛ لافراری: ۵.۶ ثانیه/ رگرا: ۴.۸ ثانیه
    شتاب ۰ تا ۲۰۰؛ لافراری: ۶.۹ ثانیه/ رگرا: ۵.۷ ثانیه
    شتاب ۰ تا ۲۲۰؛ لافراری: ۸.۷ ثانیه/ رگرا: ۶.۴ ثانیه
    شتاب ۰ تا ۲۴۰؛ لافراری: ۹.۷ ثانیه/ رگرا: ۷.۲ ثانیه
    شتاب ۰ تا ۲۵۰؛ لافراری: ۱۰.۹ ثانیه/ رگرا: ۷.۹ ثانیه
    شتاب ۰ تا ۳۰۰؛ لافراری: ۱۶.۶ ثانیه/ رگرا: ۱۰.۶ ثانیه
    شتاب ۴۰ تا ۱۴۰؛ لافراری: ۳.۲ ثانیه/ رگرا: ۲.۷ ثانیه
    شتاب ۸۰ تا ۱۲۰؛ لافراری: ۱.۲ ثانیه/ رگرا: ۱.۱ ثانیه
    شتاب ۸۰ تا ۱۸۰؛ لافراری: ۳.۶ ثانیه/ رگرا: ۲.۶ ثانیه
    حداکثر سرعت با محدود کننده؛
    لافراری: ۳۴۹ کیلومتر / رگرا: ۴۱۰ کیلومتر
    حداکثر سرعت بدون محدود کننده؛
    لافراری: ۳۸۲ کیلومتر / رگرا: ۴۷۳ کیلومتر

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      گزینه دوم درگ ۱۰۰۰ متر هست که به اشتباه ۱۰۰ متر نوشتم

    2. Ali Keyhani

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (657 ديدگاه)

      میشه بگی 1/4 مایل رگرا که زدی 8.6 ثانیه رو از کجا اوردی؟

      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        با یه سرچ ساده تو سایت‌های معتبر، به این اعداد میرسی.

  19. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    با قیمت الانِ LaFerrari میشه

    یک دستگاه شیرون و یک دستگاه رگرا خرید

  20. نوید جهرمی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    توی هر رقابتی که یه طرف فراری باشه، نمیتونم به طرف مقابل رأی بدم.

    البته دستیافتنی تر هم هست. فک کن پولشو داری و توی بازار دنبال این دوتا بگردی. میتونی یه لافراری رو گیر بیاری.

  21. Saman

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (186 ديدگاه)

    قطعن فراری. با وجود نام پر شکوه فراری باقی رقبا دیده نمیشن

  22. Ali Keyhani

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (657 ديدگاه)

    لافراری خودرویی هست که تاریخ فراموشش نمیکنه مثل f40 مثل کالیفرنیا کلاسیک،مثل 250 gto و بقیه فراری ها و قیمت و ارزششون روز به روز بالاتر میره
    اما خودروهای کونیگ زگ‌ نه،نهایت یکی وقتی رکورد داران تاپ اسپید رو بخواد نگاه کنه اسمی از کونیگ زگ میبینه،نه ارزش کلکسیونی بالا،نه تایم درست و حسابی در پیست
    ولی لافراری نه بدون شک حتی 50 سال دیگه هم اسمشو زیاد خواهیم شنید مانند اکثر فراری های دهه 60

  23. Khosrow

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    سخته — ولی هنر ایتالیا و عشق به ایتالیا و فراری ..

  24. Ardalan

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (81 ديدگاه)

    چرا باید 600 هزار دلار بیشتر بدم که فراری نخوام؟

  25. احمدرضا

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (878 ديدگاه)

    کونیگزگ چیه؟
    اصالت و زیبایی فراری و به چه برندی بدم؟
    برندی که سر جمع کمتر از انگشتان دستم مدل داره
    زمانی که فراری تو لمانز و مدلاش توی دنیا یکه تازی می کرد کونیگزگ کجا بود؟
    رای من فراری

  26. بهنام

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (492 ديدگاه)

    هیچ دلیلی نداره توضیح بدم چرا لافراری رو انتخاب میکنم. اظهر من الشمس

  27. mohammad FM480

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    قطعا انتخاب من کونیگزگ ، قدرت بیشتر طراحی بسیار زیبا و خاص تر
    دلیلی برای انتخاب لافراری نمیبینم واقعا ،به جز اسم فراری

  28. مهدی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    جسارت نباشه به دوستان اما از نظر من فقط یه نوجوان که چشمش اعداد و ارقام رو میبینه میتونه یه ماشین شترگاوپلنگ رو با پرچمدار بهترین اسپرت ساز تاریخ مقایسه کنه….

  29. moein

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (913 ديدگاه)

    بی برو و برگرد اگر رگرا تو هر دوئل دیگه ای و با هر ماشین دیگه ای بود اونو انتخاب میکردم
    چون واقعا شاهکاریه برای خودش
    اما چه میشه کرد که از کنار این فراری و اسمش و خصوصا این عروسک نمیشه گذشت

  30. ایوب

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (142 ديدگاه)

    یه طوری دارین سر قیمت بحث میکنین انگار میخواین بخرین.
    اینجا داریم دوتا ماشینو بررسی میکنیم نه صندوق سرمایه گذاری دوتا بانکو و تو این مقاسیه هیچ جوره فراری حریف رگرا نیس
    در مورد رکورد 0-300-0 هم جناب فراری کمی با عقل صحبت کنید. این رکورد تایمی هس چطور میشه با گیربکس ضریب بلند رکورد تایم زد؟
    از اون گذشته رسیدن به 300 تا برای ماشینی که سرعتشو رو 410 تا محدود کردن چقدر کار سختیه که بخواد ضریب بلند استفاده کنه ؟
    از اونم گذشته لافراری 0تا 300 رو 6.5 ثانیه دیرتر پر میکنه که اگه ادعای شما درست بود نباید اینطور می بود.
    و مخلص کلام یه کلام بگو فراریو دوس داری دیگه صحبت بی منطقو ایراد الکی و دروغ و دغل نمی خواد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا