افراد کمی نام او را میشناسند اما انریکو گالیرا میتواند یکی از قدرتمندترین افراد حاضر در فراری باشد.
گالیرا که توسط رسانه درایو “دکتر نه” خواند میشود مدیر ارشد بازاریابی و تجاری فراری است. مهمتر اینکه او تصمیم میگیرد چه کسی اجازه داشته باشد نسخههای تولید محدود این برند را بخرد.
گالیرا میگوید:
ما تقاضاهای بیشتری نسبت به تولید خود داریم؛ بنابراین چیزی که انجام میدهیم شناسایی مصرفکنندگان خوب است.
او اضافه میکند که فراری پیشنهاد خودروهای تولید محدود را به عنوان یک هدیه به بهترین مصرفکنندگان در نظر میگیرد.
این مدیر ارشد میگوید سختترین بخش کار او نه گفتن است. به عنوان نمونه گالیرا میگوید کمپانی با ۲۰۰ مصرفکننده درباره لافراری آپرتا صحبت کرده و علاقه آنها به خرید خودرویی را که ندیدهاند پرسیده است. پاسخ همه آنها به خرید بله بوده است.
گالیرا همچنین گفته که دستورالعملهایی از افرادی که سزاوار یک فراری نبودهاند دریافت کرده است. حتی برخی از این افراد پادشاه نیز بودهاند. او میگوید رد کردن این افراد درصورتیکه قبلاً مشتری فراری نبودهاند آسان است اما نه گفتن به فردی که مشتری بسیار خوبی است بسیار سختتر است.
رئیس بازاریابی اسب رقصان ایتالیا میگوید رانندههای فرمول ۱ فراری معمولاً تنها کارمندانی هستند که اجازه خرید محصولات جدید را دارند. گالیرا دلیل این کار را میگوید:
با چنین تولید محدود و صف دراز تحویل به مشتریان، تحویل خودرو به کارمندان موضوعی خوب و خوشایند نخواهد بود.
محمد
۳ مرداد ۱۳۹۶سایپا و ایرانخودرو هم همینطورن اونا هم ماشینای تولیدیشون رو به کارمنداشون نمی دن!
امیر
۳ مرداد ۱۳۹۶نه اشتباه کردی دیگه، اونا حتی مدیریتشون هم نمی خره ماشیناشون رو. ببین چقدر سطح ماشین بالاس!
فواد
۳ مرداد ۱۳۹۶آقا نظرات همه دوستان رو خوندم و باید بگم خیلی وقت بود نظرای یک پست در پدال عزیز انقدر بهم نچسبیده.
دم همه بچه های گل پدال گرم. انشاالله همه یه روز فراری داشته باشید
(ali(CHEVY NOVA
۳ مرداد ۱۳۹۶دقىقا زانتىاى 2 هم شامل همىن روش فروش شده بود
زانتىاى2 محصولى بود سفارشى و کمىاب که سایپا براى مشترىهاى خاص خودش تدارک دیده بود و به هرکسى نمىفروختش
یه بار ىدونش رو دیدم از نزدیک تا جاى که نفس داشتم عربده کشىدم و سر زدم به بىابون
Amir Schumacher
۳ مرداد ۱۳۹۶.
ارزش یک برند خودروسازی باید چقدر بالا باشه که بتونه اینقدر برای مشتری ها ناز کنه ؟؟!
Ferrari
۳ مرداد ۱۳۹۶ما تقاضاهای بیشتری نسبت به تولید خود داریم؛ بنابراین چیزی که انجام میدهیم شناسایی مصرفکنندگان خوب است.
با این شرایط سالی 8000 اتومبیل میفروشن
Forza Ferrari
شاهین پسر
۳ مرداد ۱۳۹۶اونوقت فراری میگه مشتریانی که نمیتونن فراری بخرن میان سمت لامبورگینی!!!
مشتریان لامبورگینی کارکنان خود فراری هستن خبر نداری
انقد اعتماد بنفس دارن کارکنان خودشونم رد میکنن چه برسه به پادشاهان و تجارتمندان و …
خوبه فضاپیما نمیسازی وگرنه ناسا چند گیگه بابا بگو من واست دانلودش کنم!
(ما تقاضاهای بیشتری نسبت به تولید خود داریم؛ بنابراین چیزی که انجام میدهیم شناسایی مصرفکنندگان خوب است.) خیلی غیر مستقیم اشاره میکنه به مصرف کنندگانی که تیله مایه بیشتری اهدا کنن
Ahmad
۳ مرداد ۱۳۹۶آخرین جملت درست نبود.چون وقتی پادشاه رو رد کردن پس پول در اولویت نیست .
وفاداری به برند مهمه
شاهین پسر
۴ مرداد ۱۳۹۶داش احمد حرفت درسته ولی ایکاش اون طرفی که پول ملیونی نداره هم بهش وفادار باشن داداشم.طرف مثلا سه تا مدل فراری داره و جمع قیمت ماشیناش میشه یک ملیون دلار اونوقت فراری میاد با خودش میگه طرف پولشو نداره لافراری بخره ولش کنید بگید جنس تموم شده بپیچونیدش!!!
بعدش طرف عرب سعودی تباره و میاد 3میلیون دلار پول میزاره سریع فلفور لافراری رو میکشه بیرون.بعدشم میاد مثل رولزرویسه باهاش علف بار میزنه!!!
حالا من برداشتم این بود از منظور فراری اینکه بی مایه هارو بپیچونید سر محصولات خاصمون
Ferrari
۵ مرداد ۱۳۹۶دوست عزیز مالکان فراری همشون بسیار ثروت مندن این مشکلاتی که شما گفتی رو ندارن مطمئن باش. موضوع پول بیشتر نیست اتفاقا فراری موقع فروش دنبال افرادی میگرده که محصولات خاص فراری رو مثل یک گنج نگه میدارن نه اینکه باهاش یونجه ببرن شما نگران نباش همون لامبورگینی که طرفدارشی و مکلارن هم دارن راه فراریو میرن
Meysam..Laferrari
۳ مرداد ۱۳۹۶آره آره
برو 50 هزار دلار بیشتر بده بهت لافراری آپرتا بفروشن
فراری به پول بیشتر تو نیاز داره
سریع تر اقدام کن
شاهین پسر
۴ مرداد ۱۳۹۶من پول خرید مدل بالا رو میداشتم مستقیم میرفتم سمت محصولات آئودی مثلا مدل آر اس 7 که به عنوان ی سدان خانوادگی خیلی از سوپر اسپرت هارو خورده اونم با قیمت زیر 200هزار دلار.حالا لامبو بماند.
الانم پولی ندارم و بحث نمیکنم.این تیکه رو به فراری انداختم که سرش رو تن خودش باشه و به لامبو کاری نداشته باشه.اوفت داره با تراکتورسازی در بیوفته ضایعس.مشتریاش میپرن یهو دیدی رفتن سمت تراکتور لامبورگینی و میرن توی نوربرگریگ رکورد میزنن و …
Ferrari
۵ مرداد ۱۳۹۶دوست عزیز همین الان اگه فراری بخواد میتونه سالی 10000 ماشین بدون افزایش مدل بسازه با این همه سختگیری بیشتر از 2 برابر لامبو ماشین میسازه جالبه بدونی همین الان نمیتونی فراری بخری چون تا اخرسال 2017 تمام سفارشات برای مدلهای فراری پرشده. وقتی از 812 رونمایی کردن یه ماه نشده تمام 812 هایی که قراربود تو سال 2017 تولید بشه رو فروختن و اگه دست نمایندگی ها رو برای ثبت سفارش باز میذاشتن تمام 812 های 2018 هم پیش فروش میشد.لامبو باید این فرصت رو غنیمت بشماره و یه تکونی به خودش بده که ازنظر فروش به مکلارن هم نمیرسه.
حرف از رکورد شد خوبی بدونی کوروت توسط یه نشریه. خودرویی تو نوربرگرینگ تایم 7:13:9 زده مطمئن باش 488 سریعتره و حتی میتونه زیر 7دقیقه هم تایم بزنه
اینم بدون چند روز پیش مسابقات 6ساعته ی نوربرگرینگ کلاس GTE PROفراری 488GTE قهرمان شده مسابقات 24 ساعته لمانز هم در کلاس GTE AM هر سه مقام اول دوم سوم رو فراری 488GTEگرفته لامبو کجاست؟؟
Ahmad
۳ مرداد ۱۳۹۶فراری
فراری
فراری
اینقدر با ارزش هستی که پول زیاد هم در مقابلت بی ارزشه
فقط ما تو حسرتت نیستیم پولدار، قدرتمند و حتی پادشاه هم باید حسرت داشتن بعضی از مدلهات رو داشته باشن.
Amir Schumacher
۳ مرداد ۱۳۹۶به نظر من واسه تجربه ی لذت فراری ، یک ۴۸۸ یا ۸۱۲ هم کافیه.
اینقدر هم واسه مدل ها انحصاری منت نمیکشی
محمد حسین
۳ مرداد ۱۳۹۶خیلی فضایی به برند فراری نگاه نکنین. فراری هم یه بنگاه تجاری هست و هدفش قطعا سودآوری بیشتره.
پادشاه هم وقتی میگن ، شما تصور کوروش و داریوش رو نکن ! کشورهای درب و داغون آفریقایی هم پادشاه دارن !
مطمئنا فراری ارزش برندش براش خیلی مهم تر هست از اینکه یه نفر با عنوان پادشاه که احتمالا در یک نظام دیکتاتوری پول مردمش رو چپاول می کنه ، بخواد با پول صاحب این محصول بشه.
بنابراین اگرچه قطعا فراری دنبال دریافت پول هست برای ماشین هاش ولی نگاهش بیشتر بلند مدت هست در این زمینه تا کوتاه مدت
حمید رضا
۳ مرداد ۱۳۹۶منطقی بود حرفات
Ferrari
۵ مرداد ۱۳۹۶شما خودروسازی سراغ داری که بنگاه خیریه باشه؟؟ شما حرص نخور برات خوب نیست.
Ahmad
۳ مرداد ۱۳۹۶اما باید اعتراف کنم این گالیرا بد مارمولکیه.
اگه واقعا پارتی بازی نمیکنید چرا با اون صف طولانی متقاضیان لافراری که اکثرا مشتریان وفادار و صاحب چند مدل فراری بودند به لویس همیلتون لافراری دادید که حتی یه دونه فراری هم نداشت.
ایمان
۳ مرداد ۱۳۹۶واقعا هر کسی لیاقت مالکیت خاصترین و با ارزشترین خودروی دنیارو نداره.مالکیت مثلا یکدستگاه لافراری آپارتا یعنی انکه شما صاحب جواهری هستی که 20 سال دیگه چندین برابر ارزش داره واین خاصیت فقط و فقط محصولات پادشاه مارانللو هست که هیچ ماشین دیگه ای باهاش برابری نمیکنه.کسانی هم که لیاقت مالکیت فراری رو ندارن اجبارا میرن به طرف شرکتایی که فکر میکنن رقیب فراری هستن مثل لامبو یا مکلارن
حمید رضا
۳ مرداد ۱۳۹۶دیگه اینقدر هم بزرگش نکنین. عالی هست ولی بت نیست. اگه واقع بین باشیم فراری بیشتر خاصه تا بهترین. چون هنوز هم ماشینیو تو خط تولید نداره که حداکثر سرعتش از مکلارن اف یک دهه 90بیشتر باشه.
Ahmad
۳ مرداد ۱۳۹۶از کی تا حالا سریع ترین یعنی بهترین
Ferrari
۳ مرداد ۱۳۹۶چه ربطی داره برادر من F40 LMشتبابش 3ثانیه بود و راحت به سرعت بالای 375 کیلومتر هم میرسد سال 89 هم ساخته شده بود پیست هم که f40 برتر از مکلارن بود
Mercede kaviani
۴ مرداد ۱۳۹۶خوب برور بخر که ایقدر عاشق دلباخته برند فراریی
در ضمن توسایت دست دوم تا بخوای فراری هست یک مدل 488 تصادفی را شرکت بیمه تو ابوظبی 20 هزار دلار حراج کرده در ضمن نمونه سالم هم حداکثر 100 هزار ارزش داره
فرشاد
۳ مرداد ۱۳۹۶کاملا یه کار بیخوده، اگر تقاضا بالاست، تولید رو ببرین بالا، وگرنه شما هر مدل فراری که بخوای از صفر بگیر تا کارکرده، تو بازار موجوده و هر کسی میتونه بخره بدون نظارت و تعیین تکلیف فراری.
akrh78
۴ مرداد ۱۳۹۶چرا اتفاقا مدلای خاص فراری خیلی از این محدودیتا براش هست
که همشو موقع خرید امضا میکنن
مثلا در مورد fxxk خوندم که واسه استفادش(فراری روزای ترک دی تعیین میکنه هرکی خواست شرکت کنه فراری ماشینو میاره براش-به نظرم مثل انزو fxx ماشین تو مارنلو میمونه) و فروشش(تا چند سال که حق فروش نداره مالک بعد از اونم خریدار رو فراری باید تایید کنه که بتونه بفروشه بهش) محدودیت هست
امید
۳ مرداد ۱۳۹۶یعنی از این کلاسی که برای خودشون گذاشتن ،فککم اومد پایین.ببین چقد کارشوون درسته که توی این بازار رقابتی ، اینا ناز میکنن و بقیه باید صف وایسن.دمت گرم.مرسی ایتالیا.مرسی فراری با این حاشیه های جذاب. یادمه دو سال قبل یه برنامه مستند خارجی میدیدم که در ارتباط با نمایشگاه ماشین اون سال بود حالا یادم نمیادتوی کدوم شهر یا کشور.فقط این یادمه که غرفه فراری محصور بود و اجازه نمیدادن مردم عادی و هر بازدید کننده ای بیا د به ماشینهای فراری موجود دست بزنه.فقط مشتری هایی که از قبل هماهنگی کرده بودن اجازه ورود داشتن