فراری در سال جاری میلادی سوپرکار پیشرانه وسطی را که ظاهراً قوای محرکهی ۸ سیلندر هیبریدی خواهد داشت معرفی میکند. این خودرو نسخهای سفارشی و تک دستگاهی نخواهد بود بلکه روی خط تولید خواهد رفت. خودروی مورد بحث ظاهراً قدرتمندتر از ۴۸۸ پیستای ۷۱۱ اسب بخاری خواهد بود. گفته میشود رونمایی این خودرو نه در نمایشگاه خودرویی بلکه در رویدادی خاص انجام خواهد شد و اولیه نمونهها نیز از اوایل سال ۲۰۲۰ به دست مشتریان خواهند رسید.
لوئیس کامیلری مدیرعامل فراری تولید این خودروی جدید را در مراسم ارائهی نتایج سال ۲۰۱۸ به سرمایهگذاران اعلام کرده است. یکی از منابع مطلع گفته این خودرو قوای محرکهی ۸ سیلندر هیبریدی خواهد داشت.
پیش از این هم تصاویر جاسوسی متعددی از خودروی مورد بحث منتشر شده است. چندین پروتوتایپ این خودرو با پانلهای بدنهی ۴۸۸ رؤیت شده است. همچنین ویدئوهای منتشر شده نشان میدهد این خودرو بسیار ساکتتر از ۴۸۸ عادی بوده و این هم دلیل واضحی بر استفاده از قوای محرکه هیبریدی میباشد. به نظر میرسد مجموعه باتری این سوپرکار در بخش پشتی قرار گرفته است.
سرجیو مارکیونه ی فقید پیش از مرگ خود گفته بود این خودروساز در حال کار روی خودرویی برای معرفی در سال ۲۰۱۹ است. البته او از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده بود اما گفته بود که الکتریکی سازی جزو استراتژی آیندهی فراری خواهد بود. این شرکت ایتالیایی در ادامه تأیید کرد که شاسیبلند جدید پورسانگ هم قوای محرکهی هیبریدی خواهد داشت.
مدیرعامل کنونی فراری همچنین میگوید پس از سال ۲۰۲۲ منتظر یک فراری تمام الکتریکی باشید. متأسفانه او از اشاره به جزئیات اولین خودروی تمام الکتریکی فراری خودداری کرده است.
Khan
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت هفت صبح اینو میخونی… ربع ساعت بعد از در خونه میزنی بیرون و میبینی پراید شده 45 میلیون تومن
و بله تبریک میگم… شما حس تلهپورت بین دو جهان متفاوت رو تجربه کردی!
SFXSuperFast
۳۰ بهمن ۱۳۹۷شاید حتی وی6توربو هیبرید باشه
…
و احتمال زیاد این خودرو برای این تولید شده ک دیگه کسی وقتی یه سوپراسپرت موتوروسط غیرعملکردی سطح بالا خاست سمت بقیه برندها کشیده نشه
[منظورم از نسخه عملکردی اینه ک مثلن 720و 488پیستا الان رقیبن و هردو سوپرکار موتوروسطن ولی پیستا نسخه عملکردی 488عه ولی 720 نه ]
چون عملا فرراری وی12 موتورجلوش بالاتر از رده موتوروسطشه[هایپرکار هر چندسال یکبار تولید میشه و جزو سبد محصولات حساب نمیشه]
و فرراری نمیخاد برا محصولات خودش رقیب بتراشه
پس این مدل جدید وی12نی ولی شاید وی8هیبرید باشه و ب دلایل بازاریابی حتی میتونه وی6توربو هایبرید باشه
هم با سبد محصولاتش تداخل نداره هم ک الان پیشرانه فرمول یک وی6توربوهیبریده!
وی6توربوهیبرید جیولیا کوادروفولیو ک انجینشو خوده فرراری ساخته بود 505اسبه شاید تو این نسخه قدرتش ب 600و خورده ای برسه و با هیبرید و کرز ب بالای 750هم میرسه
اگر با وی8توربوهایبرید طرف باشیم:الان وی8توربو فرراری 710اسبه تو این نسخه شاید ب 750 برسه و با سیستم هیبریدی و کرز ب بالای 850اسب و حتی 900اسب هم میرسه!
emad1990
۳۰ بهمن ۱۳۹۷یعنی جوری****تو بازار که همین الان بهترین اقتصاد دان هارو استخدام کنن فقط ۱۰۰ سال طول میکشه برگردیم به ۴۰سال قبلمون
تعزیزات گفته گرونی خودرو قابل مهار شدن نیست و به مام ربطی نداره. پس به کی مربوطه؟؟؟
ایمان
۲۹ بهمن ۱۳۹۷یک فراری بی سر و صدا !!!!!!!!!!
دلمون برای نعره های گوش خراش V۸ و V۱۲ فراری تنگ میشه ولی چاره ای نیست ??
M
۲۹ بهمن ۱۳۹۷نعره گوش خراش !!!!!!!!
داداش معنی این کلمه یعنی صدای آزار دهنده !
و صد البته هنوز زوده واسه دلتنگ شدن چون این هم یه هشت سیلندر خواهد داشت اما به همراه یک قدرت الکتریکی