کانسپتی از فراری که نه توسط فراری و حتی نه توسط پینین فارینا طراحی و ساخته نشده است! استالونه، کانسپتی مجازی از هایپرکار آینده مارانللو را به تصویر میکشد که توسط مورای شارپ طراحی شده است.
طراحی این خودرو، با توجه به المانهای اساسی فراری صورت گرفته و با فرم سینوسی خود، عضلانی و در عین حال لاغر به نظر میرسد. فراری استالونه فرمی خشن و آئرودینامیک دارد. شکافهای متعددی در بدنه و کاپوت به زیبایی تمام قرار گرفتهاند. سقف با فرم شیشهای خود، حالتی سیال پیدا کرده و بالههای متعددی نیز به چشم میخورند. قطعات مشکی رنگ فیبر کربنی، خبر از یک هایپرکار توانمند میدهند و اگزوزهای خارج شده از پشت سقف نیز آواز خاص فراری را فریاد خواهند زد.
فرم چراغها در عین آشنا بودن، مدرن و دقیق طراحی شدهاند. ظاهراً چراغهای جلو از تکنولوژی لیزری بهره میبرند. آینههای جانبی هم جای خود را به دوربین با تکنولوژی واقعیت افزوده دادهاند.
هرچند طراحی کابین تنها به یک تصویر مبهم محدود است اما فرم کلی این بخش چندان تغییر نکرده و البته یک آینه دیجیتالی خودنمایی میکند.
طراح خودرو، یک شاسی مونوکوک فیبر کربنی و یک موتور ۱۲ سیلندر توربو مجهز به سیستم بازیابی انرژی جنبشی را پیشنهاد کرده است که میتواند انرژی حاصل از ترمزگیری را ذخیره نماید.
[دانلود ویدئو]
ایمان
۲۰ فروردین ۱۳۹۹این کانسپت رو به عنوان جانشین LaFerrari قبول دارید ؟؟؟؟
بله : لایک ????
خیر : دیسلایک ????
Just bentley continental
۲۰ فروردین ۱۳۹۹اصلا به نظرم در حد لافراری نیست!
Hamidreza
۲۰ فروردین ۱۳۹۹زیباست ولی
ADAK
۲۱ فروردین ۱۳۹۹بیشتر یه لامبوعه تا فراری ، مخصوصا از نمای جانبی
GERMANY
۲۰ فروردین ۱۳۹۹فراری لاور ها نظرتون چیه
هنوزم من عاشق 812 ام
لا مصب نعره میکشه…
راستی آینه هاش کو؟
Hamidreza
۲۰ فروردین ۱۳۹۹اینه نیاز نداره چون کسی پشتش نیست (شوخی)
دیگه همه قضیه این آینه ها رو میدونن …
طراحیش واقعا عالیه
عکساشم دانلود کردم
فقط از بقل چه چیزیه لامصب …
مهدی
۲۱ فروردین ۱۳۹۹اگه تو گالری یکم با رنگش ور ببین می فهمیدن که به رنگ های سرد هم میخوره
رضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹چن وقتی هست تو ماشینای اسپرت نسل جدید از دوربین به جا اینه بغل استفاده میکنند
iman
۲۰ فروردین ۱۳۹۹نمیدونم از این زیبا تر ممکن هست یا این نهایت طراحی خودرو هست، فقط امیدوارم هر چه زودتر به واقعیت تبدیل بشه
ساسان
۲۰ فروردین ۱۳۹۹نمای جانبیش فقط خوب شده
لافراری فرسنگها از این رندر زیباتره
https://cdn.motor1.com/images/mgl/VG1ZB/s1/laferrari-paint-protection.jpg
ارش
۲۰ فروردین ۱۳۹۹درسته اصلا ظرافتهای یه ماشین ایتالیایی رو نداره خیلی دشواره ماشینی مثل فراری یا لامبورگینی طراحی کنی .
ارشیا
۲۰ فروردین ۱۳۹۹شبیه اواییا نیست به نظرتون
یه چیز دیگه لطفا بگین تو گروه تلگرام با ادب تر باشن مخاطب کم سنو سالم دارین
امیر
۲۰ فروردین ۱۳۹۹خیلی قشنگ انگار لامبورگینی و فراری بزاری تنگ هم یه لامبو با خطوط منحنی امیدوارم توان موتور و گشتاورش هم عالی باشه
Malt hill
۲۱ فروردین ۱۳۹۹فرم چراغ های جلوش شبیه لامبورگینی سیان هست
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/04/7-most-expensive-cars.jpg
رزیتا
۲۰ فروردین ۱۳۹۹کمپانی فراری با شاهکارای مهندسیو طراحی منحصر به فردی که داره کمتر کمپانی تو جهان هستش بتونه باهاش از نظر ساخت مدلای فوق جذابو اسپرت رقابت کنه
مهدی
۲۰ فروردین ۱۳۹۹این نباید concept باشه حتما باید تولید انبوه شه تا رقبا رو سوسک کنه
خیلی وقت بود نگفتم خبر خاصی از فراری جون به دستمان نرسیده
ولی الان باید گفت جووووووووووووووووووننننن
تولید شه?
تولید نشه?
الان ذوق مرگ شدم
ایمان
۲۰ فروردین ۱۳۹۹مورای شارپ طراح این ماشین میگه : من بسیاری از وقت خودمو صرف طراحی این ماشین کردم و هیچوقت هم از این کار نا امید نشدم
این یک پروژه بسیار ویژه و خاص و مهم ترین طراحی تا کنون برای من بوده است
نحوه عملکرد ایرودینامیک این ماشین فوق العاده هست ??
مهدی
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ایا فراری میتونه از این طرح استفاده کنه؟
ایمان
۲۰ فروردین ۱۳۹۹اطلاعات کاملی جهت استفاده کردن یا نکردن از این طراحی ندارم دوست عزیز ولی بعید میدونم فراری از این طرح استفاده کنه
چون فراری دارای یک مرکز طراحی بزرگ به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و با بیش از ۱۰۰ طراح به مدیریت فلاویو مانزونی مشغول به طراحی ماشین های فراری هستن و به گفته آقای مانزونی شروع طراحی LaFerrari با مدل سازی خاکی از قبل شروع شده
Farzad
۲۰ فروردین ۱۳۹۹نمیگم طراحیش بده ، اما در حدو اندازه های نام فراری نیست
Khosrow
۲۰ فروردین ۱۳۹۹فقط نمای جلوش رو میشه فراری دونست / از پشت که خیلی از فراری بودن دوره / نمای بغل – قاب شیشه راننده افتضاح ..
ATa
۲۰ فروردین ۱۳۹۹بنظر چالشی که طراحان صنعتی خودرو به سرعت بایستی خود را با آن هماهنگ کرده و بدنبال یافتن راهکار مناسبی در مرحله طراحی باشند ورودی ها و خروجی های متعددی است که جهت خنک کردن و احتراق موتورهای درون سوز بر روی بدنه در طول سال ها تعبیه کردند(exhaust systems و جلوپنجره ها، ونتیلاتورهای روی بدنه) که با ظهور خوردوهای برقی مفهومی نخواهند داشت.
Ali Keyhani
۲۰ فروردین ۱۳۹۹زیبایی فراری های دیگه مثل لافراری،پیستا و f12 رو نداره
ایمان
۲۰ فروردین ۱۳۹۹فکر کنم برای خود فراری هم طراحی یک ماشین به زیبایی LaFerrari سخت باشه ؛ این ماشین کلاً بحثش جداست
ولی فراری همیشه برای طرفدارن خودش سورپرایز داره
برای برند بزرگی مثل فراری هیچ کاری نشد نداره
مجتبی
۲۰ فروردین ۱۳۹۹این بیشتر لامبورگینی هست تا فراری، یک مقدار کمی هم مکلارن
Hamed
۲۰ فروردین ۱۳۹۹اگر مثل یه پروژه دانشجویی مستقل بهش نگاه کنیم خوبه ولی طراحیش برای یه فراری واقعی بودن یکم اغراق آمیز و خامه
تو فرهنگ لغت طراحی فراری باید اول از همه ظرافت خاص ایتالیایی توش مشهود باشه تا عناصر خشن و هجومی. زیاده روی در طراحی اگرسیو و خشن تو نگاه اول شاید جذاب باشه ولی به مرور زمان این مدل طراحی ماشین تو ذهن مخدوش میشه و بعد از یه مدتی کمتر میشه باهاش انس گرفت
دیگه ایتالیایی ها خودشون استاد رعایت این استانداردها هستن و بهتر میدونن
ارشیا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹شبیه لوتوس اواییا شده واقعا
علی
۲۱ فروردین ۱۳۹۹من از پارسال با طراح این مدل در اینستگرام ارتباط داشتم و دارم دایرکت باهاش صحبت میکردم خدایی بیش از 100 طرح پیاده کرد رو این مدل تا شد اینی که الان میبینید
رضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹رویایی باور نکردنی
رضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹فراری تموم نشدنی