فراری

فراری دونالد ترامپ تقریباً خریداری نداشت!

ارتباط با سلبریتی های معینی چون استیو مک کوئین می‌تواند در زمان فروش خودرو کاملاً به کار آید زیرا باعث افزایش بهای خودرو می‌شود و به نظر می‌رسد دونالد ترامپ نیز در میان افرادی قرار دارد که این ویژگی‌ها را داراست، هرچند به میزان کم! در حقیقت این فراری F430 مدل ۲۰۰۷ در جریان حراج اخیر تقریباً به فروش نرفت.

donald-trump-ferrari-f430
دومین مالک این فراری خودروی خود را برای حراج آمریکا آماده کرده بود و در این میان فروش خودرو با بهای بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار دلار تخمین زده شده بود اما هیچ کسی بیشتر از ۲۴۰ هزار دلار برای آن نپرداخت. طبق گفته‌های اتوموتیو نیوز اندکی پس از خروج خودرو از جایگاه، خریدار و فروشنده بر روی قیمت ۲۷۰ هزار دلار بحث و مذاکره داشته‌اند.

donald-trump-ferrari-f430-01
دونالد ترامپ این فراری روسو کورسا را در سال ۲۰۰۷ خریداری و برای ۴ سال آن را نگه داشت. او خودروی یاد شده را بجای گیربکس دستی با گیربکس ۶ سرعته پدال شیفت سفارش داده بود. کابین F430 کوپه نیز ترکیبی از چرم بژ و کف‌پوش قهوه‌ای روشن است.

donald-trump-ferrari-f430-05

بهای متوسط یک F430 مجهز به گیربکس F1 عموماً در محدوده‌ی ۱۰۰ هزار دلار است بنابراین به نظر می‌رسد مالکیت دونالد ترامپ باعث اضافه شدن حدود ۱۰۰ هزار دلار دیگر به بهای این خودرو شده است.

donald-trump-ferrari-f430-04
ترامپ پیش از ریاست جمهوری ظاهراً علاقه‌ی زیادی به سوپرکارهای ایتالیایی داشته است. علاوه بر این F430، او مالک یک دیابلو VT رودستر ۱۹۹۷ بوده که سال پیش برای فروش گذاشته شد. زمانی که فضای بیشتری موردنیاز بوده او یک کادیلاک لیموزین سفارشی را خریداری کرده بود. هم‌اکنون ترامپ در شرف تحویل گرفتن لیموزین منحصربه‌فرد ریاست جمهوری است که به نظر می‌رسد کارهای آن در حال اتمام بوده و به زودی ترامپ از آن استفاده خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    اینجا هم احمدی نژاد پژو 504 خودش رو گذاشت واسه فروش مثلا به نفع معلولین و نیازمندان که 2.5 میلیارد تومن بابتش پول دادند ?

    به نظر شما کسی پیدا میشه واسه ماشین 3 میلیونی 2.5 میلیارد پول بده ؟؟؟؟???

    1. نوید جهرمی

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      رحیمی و بقایی و مشایی :)

  2. نوید جهرمی

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    بیاد از احمدی نژاد یاد بگیره که چطور پژو 504 (نه فراری) رو فروخت :)

    1. بهنام طیبی

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خخخخخخخخخخخ

    2. سامان اذری

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      فک میکنی واقعا اونو به قیمت 2.5 میلیون فروخت ؟؟؟

      1. محمد

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (3 ديدگاه)

        اره داداش مثل داستان میمون که فرستادن فضا زنده برگردونوندنش….

      2. نوید جهرمی

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (3793 ديدگاه)

        خوشبینانه میشه گف چون برای خیریه بوده دادن این پولو.
        مثل پیکان علی کریمی که برای خیریه به مزایده گذاشت.

  3. madjid

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    لامبورگینی دیابلو VT از بهترین ساخته های لامبورگینی در قرن ۲۰ محسوب میشد ، نباید میفروختش ، من بودم نگه می داشتم ، دیابلو از اون ماشین هائیه که دل آدم واسش تنگ میشه ، چون موتور ۱۲ سیلندرش همونی بود که فروچیو لامبورگینی و‌تیمش ازش استفاده می کردن.

    1. بهنام طیبی

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      دمت گرم دادا

  4. Mahdi DODGE

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    خوب ضایع شد

  5. ونوم اف ۵

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    هنوز این ماشین کلاسیک نشده باید بیشتر صبر میکرد بعد میفروخت

    1. کیانوش38

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (98 ديدگاه)

      بعضی ماشین ها ارزش کلسیونی دارن و بعضی ماشین ها ارزش مصرفی. البته از همون اول نمیشه پیش بینی کرد که یه ماشین ممکنه ارزش کلسیونی داشته باشه یا مصرفی و فاکتورهای زیادی داره. مثلا اون موقع که فراری 250 GTO ساخته شد، راننده هایی که پشت فرمونش می نشستن به هیچ وجه فکر نمی کردن که قراره این ماشین تبدیل به با ارزش ترین ماشین کل تاریخ بشه و خیلی راحت می کوبیدنش به در و دیوار و از اون 39 تایی که ازش ساخته شده خیلی هاش همینطوری نابود شد. بعضی از این ماشین ها به خاطر جنبه های تاریخیشون ارزش نجومی پیدا کردن، مثل Ford GT40. بعضی ها به خاطر تولید محدود بودنش، مثل لامبورگینی ونوو که به جز مدل رودسترش فقط پنج تا ازش تولید شد که تنها 3 تاش برای فروش بود و در عرض یک سال قیمت سه میلیون دلاری اون به 10 میلیون دلار رسید. در طرف مقابل اگه توجه کنید مدل های کلاسیک مرسدس بنز حتی افت هم کرده چون ماشین های صرفا مصرفی هستن ولی در مورد 300SL اسطوره ای قضیه فرق می کردچون کلکسیونی بود. در مورد این فراری هم مساله همینه و با اینکه نمی شه تولید انبوه و جنبه صرفا مصرفی رو به هیچ فراری ای نسب داد ولی ما اینجا با یه فراری خاص هم طرف نیستم و بیشتر داریم از یه فراری مصرفی صحبت می کنیم و تنها امیدواری این می تونه باشه که حداقل ارزشش رو توی طول زمان از دست نده، به عبارتی بلای فراری موندیال سرش نیاد.

      1. Madjid

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        .
        تولید انبوه یا محدود بودن یک‌ ماشین حدود ۹۹ درصد قضیست.
        ماشینی که تولید انبوه باشه هیچ وقت کلکسیونی نمیشه.
        ماشینی که تولید ۱۰۰۰ تا رو‌ رد کنه معمولا کارش سخته که کلکسیونی بشه.
        بنز S650 تا ۲۰۰ سال دیگه هم‌ قیمت های نجومی پیدا نمیکنه.

        1. Madjid

          ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          منظورم بنز اس ۵۶۰ بود.

  6. Mohammadreza

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    بنظرم اسپرت های دهه گذشته میلادی بیشتر دوست داشتنی بودن

  7. moein

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    چه دلال بازیه دوستان می گفتن تمام دنیا دلال بازی یه امر رایجه من گفتم نه بابا ایران دس گرفته دلال بازیم هالا می بینیم که نه دم رییس جمهور حامی صلح هم گرم

  8. Ahmad

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    بد بخت صاحب ماشین خواسته با اسم ترامپ یه پولی به جیب بزنه.ولی یادش رفته وقتی اسم یه دیونه نژادپرست رو ماشین باشه کسی سراغش نمیره

    1. سهيل

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (138 ديدگاه)

      پس ماشین هیتلر باید خیلی ارزون باشه!

  9. #ali.m#

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    خودشم خریداری نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا