مدیرعامل فراری سرجیو مارکیونه میگوید این برند ایتالیایی نیازمند حضور در مسابقات قهرمانی الکتریکی دنیا یعنی فرمول E است.
طبق گفتههای مارکیونه، فراری میخواهد تا در فرمول E حضور پیدا کند اما تمایلی به توسعهی مدلهای تمام الکتریکی ندارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که در آینده در حوزهی هیبریدی کردن خودروها تلاش خواهد کرد.
ما نیاز داریم تا در فرمول E حاضر شویم زیرا الکتریکی و هیبریدی شدن بخشی از آیندهی ماست.
چالش اساسی سود بردن از هیبریدی شدن، نه تنها در زمینه کاهش آلایندگی بلکه افزایش عملکرد است. ما قبلاً سوپرکار هیبریدی لافراری را توسعه دادهایم و در آینده نیز خودروهای فراری با تکنولوژیهای جدید و الکتریکی شدن عرضه خواهند شد.
این صحبتها دقیقاً در نقطهی مقابل ادعاهای سال پیش مارکیونه قرار دارد. او قبلاً گفته بود حضور در مسابقات فرمول E ایدهای تقریباً زشت و ناپسند برای این برند محسوب میشود.
گفته شده که اگر کمپانی بخواهد وارد مسابقات شود این کار ابتدا با نام فیات صورت خواهد گرفت. سپس فراری در سال ۲۰۲۲ میتواند تیم خودش را راهی مسابقات کند.
باید منتظر ماند و دید که فراری در آینده به چه شکلی در فرمول E حاضر خواهد شد.
moein
۱۸ فروردین ۱۳۹۶همین کلاس فرمول یکو کم داشتیم که فراری با نام خودش بهش اعتبار بده که اونم جور شد
ای بدم میاد از الیکتریکی و هیبریدی
Ahmad
۱۸ فروردین ۱۳۹۶عاشق فراری و فرمول۱ هستم ولی نمیدونم چرانمیتونم با فرمول e کنار بیام یا از دیدنش لذت ببرم
به نظرم بهتره فراری تمام سرمایه و پتانسیلش رو خرج بالاترین سطح اتومبیل رانی دنیا یعنی فرمول یک کنه.چون رقبا ثروتمند و قدرتمندی مثل مرسدس و ردبول داره.
Ferrari
۱۸ فروردین ۱۳۹۶سال گذشته فراری بالاترین بودجه ی مسابقات فرمول یکو داشت.اومدن به فرمولe ایده خوبیه اما با اسم فیات نه فراری باید با اسم خودش وارد مسابقات بشه قهرمانی فراری در این مسابقات به اسم فیات ثبت میشه
Madjid
۱۸ فروردین ۱۳۹۶.
قرار نیست فرمول۱ تا چندین. سال بعد همین اهمیت و جایگاهی که الان داره رو داشته باشه.
Ferrari zonda TDF
۱۸ فروردین ۱۳۹۶فرمولا وان هرچه قدر جلو میره طرفدارهاش بیشتر میشن.
چون میشه یه سبک زندگی یه سبک کلاسیک.
یه مسابقات گلادیاتوری و سرسختانه!
Madjid
۱۸ فروردین ۱۳۹۶امار و ارقام که اینو نمیگه.
Ferrari zonda TDF
۱۸ فروردین ۱۳۹۶…
همیشه فرمول یک دوران رکود داشته،این رکود به خاطر پیچیده و گران شدن بیش از حد ماشیناس.
لیبرتی با قرار دادن یه لاس وگاس و پاریس توی تقویم جذابیت های فرعی رو بش برمیگردونه با ساده تر شدن و ارزان تر شدن هم جذابیت های اصلی و رقابت بش برمیگرده.
در اون صورت این ورزش هرچه قدر جلوتر بره تاثیرگذاریش بیشتر میشه.
….
یه کم تبلیغات رسانه ای و روح آمریکایی میتونه کاری کنه که همه اون اتفاقات بیفته و البته بعد از همه اینها شرکت ها دست و پا میشکنن تا توش شرکت کنن.
#پورشه #فورد #آئودی #جنرال موتورز #لامبورگینی
ونوم اف ۵
۱۸ فروردین ۱۳۹۶مارکیونه حرف چند وقت پیش خودش رو نقض کرده کلا این ادم استاد هست تو خرابکاری چون خیلی هزینه میتونه برا فراری داشته باشه ولی از سرجیو که تولید کرایسلر ۲۰۰ رو متوقف کرد ماشینی که پرفروش بود و سود رسان نشون میده فقط به فکر تز دادن هست و به اینده برند های تحت سرپرستی اهمیتی نمیده
ehsangt3
۱۸ فروردین ۱۳۹۶با سلام وبا تشکر از آقای احمد زاده
به نظر من ورود فراری و مرسدس بنز وخودروهای بزرگ دیگه به فرمولe میتونه مفید باشه
وباعث پیشرفت خودرو های فرمول e ودر نهایت پیشرفت خودروهای الکتریکی باشه که آلودگی هوا رو کمترمیکنن همانطور که پیشرفت فرمول یک فناوری های جدیدی رو به خودروهای جاده ای وارد کرد
ب ام و سلطان
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ای بدم میاد از این فرمول ایی یه بار دیدم مسابقشو و اینقدر وز وز میکرد زدم یه شبکه دیگه یه دقیقه نمیشه نگاهش کرد