یک دستگاه فراری ۲۵۰ GT LWB کالیفرنیا اسپایدر ۱۹۵۹ بسیار زیبا در حراجی RM Sotheby با بهای خیره کننده ۱۷.۹۹ میلیون دلاری به فروش رسید.
این خودروی کلاسیک زیبا دارای شماره شاسی ۱۴۵۱ GT بوده و یکی از تنها دو دستگاه خودرویی است که با بدنهای تماماً آلومینیومی تولید شده است. چیزی که باعث برجستهتر شدن این اسپایدر میشود دستیابی به رتبه سوم در کلاس خود و رتبه پنجم کلی در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز ۱۹۵۹ میباشد.
پس از مسابقه دادن در اکثر مسابقات استقامت مشهور جهانی، خودروی مورد بحث توسط باب گراس من در تعدادی از مسابقات برگزار شده در آمریکا از جمله گرند پری واتکینز گلن ۱۹۵۹ رانده شد.
مهران
۲۲ آذر ۱۳۹۶ماشین های فراری فوق العاده هستن و بهترین برند و شرکت خودرویی واسه سرمایه گزاری به نطرم فراری هست چون که ماشیناش روز به روز گرون تر میشن و اینکه اگه میخواین چیزی واسه نوهها یا نتیجه هاتون به ارث بزارید توصیه میکنم یه فراری باشه
بهنام
۲۲ آذر ۱۳۹۶داداش ما ایرانیم یه فراری از نزدیک ببینم باید کلاهمون رو بندازیم بالا !!!
تو ایران چی به ارث بزاریم ?!؟؟
Muty
۲۵ آذر ۱۳۹۶تیبا هاچ بک دودی :-)
:::فرشاد:::
۲۲ آذر ۱۳۹۶کلاسیکهای مرسدس و فراری، رسما یه جواهر گرون قیمت هستن که خریدشون کار هر کسی نیست.
Khosrow
۲۲ آذر ۱۳۹۶همه چیش یک طرف اون کیلومتر شمارو 5 تا امپرهای رو دشبورد عالیه / هیچ جایگزینی نداره اینهمه زیبایی / قابل توجه طرفداران پیشرفت و تبلت ..
Infinite
۲۲ آذر ۱۳۹۶?
یقینا فراری زیبایی هست. آمپرها هم بسیار زیبا هستند…
ولی بپذیرید که صرفا قرار دادن پنج عدد آمپر دیگه پاسخگوی خودروها و نیاز امروزی راننده نیست.
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2016/10/2017-Ferrari-GTC4Lusso-interior-view-02.jpg
این خودرو هم یک فراری هست… یک فراری امروزی
مهران
۲۲ آذر ۱۳۹۶داداش گلم آقا بهنام منظورم کل مردم دنیا بودن اگرچه تو همین ایرانم کم ادمایی رو نداریم که میتونن به راحتی یه فراری بخرن . بعدم ماشین های فراری بیشتر از اینکه فقط یه ماشین باشن با 4 تا چرخ به قول دوستمون گنجینن که اگه ازشون خوب مراقبت کنی خیلی هم ارزش بالایی دارن و هم ارزش بالایی پیدا خواهند کرد مثل آون لافراری اپرتا که صاحبش اونو صفر کیلومتر نگه داشت و الان داخل جیمز ادشین بالغ بر 7 ملیون دلار قیمت خورده یا فراری f40 که چند وقت پیش یه مقاله خوندم داخل پدال ؛
اونجا f40 رو با بوگاتی eb 110 مقایسه کرده بود که بوگاتی هم قدرت بیشتری داشت هم شتاب بیشتر و اینکه خاص تر و تولید محدود تر بود ولی ارزش فراری خیلی بالاتر از بوگاتی بود .
Ferrari
۲۲ آذر ۱۳۹۶بی نهایت زیباست
Khosrow
۲۲ آذر ۱۳۹۶خیلی/ ولی مرسدس اس ال گالوینگ از این خیلی زیباتره ..
امید
۲۲ آذر ۱۳۹۶فراری کجا…و مرسدس!!!! هیچ چی فراری نمیشه..
aura
۲۳ آذر ۱۳۹۶اصالتتو عشقه.لامصب دلم میخواد فقط یه نیش گاز بزنم باهاش.فراری یعنی آدرنالین خالصص???
R
۲۳ آذر ۱۳۹۶فراری های قدیمی به خاطر این گرونن که تو مسابقه ها شرکت کردن و مقام آوردن جای فراری ماشین های دیگه ای هم بودن همینقدر قیمت گذاری میکردن روش
یاس ی
۲۵ آذر ۱۳۹۶حرف r عزیز فقط بخشی از قیمت بالای فرراری های کلاسیک بابت شرکت در مسابقات هستش، دلیل اصلی بالا بودن قیمتشون بابت فرراری بودنه، شما کمتر برندی میتونی پیدا کنی یا شاید بهتر بگم نمیتونی برندی پیدا کنی که تمام مدلهای کلاسیکش قیمتهای میلیون دلاری دارن، خیلی از برندها ماشین کلاسیک دارن ولی یک یا دو مدل از اونها قیمتهای میلیون دلاری دارن در صورتی که همه کلاسیکهای فرراری قیمتهای بالا دارن، این برمیگرده به ارزش برند وتقاضای بالای مجموعه داران نسبت به برند.
Ali Keyhani
۲۸ آذر ۱۳۹۶18 میلیون دلار،یعنی تقریبا 74 میلیارد تومن?
زنده باد فراری♥