فراری

جنگ اگزوزها: لافراری یا انزو؟ [ویدئو]

همیشه که نمی توان برای مقایسه دو خودرو، تنها به مشخصات فنی آنها توجه داشت. گاهی اوقات یکسری پارامترهای حاشیه ای نیز این وسط وجود دارند که نمی توان از آنها صرف نظر کرد مانند صدای اگزوز! مقایسه امروز ما میان دو پادشاه سابق و جدید فراری است که با درب های پروانه ای شان دلربایی می کنند. در یک طرف انزوی ۶۵۰ اسبی نقره ای رنگ ایستاده که پیشرانه ۶.۰ لیتری V12 دارد. در طرف دیگر اما جانشین آن در لباسی قرمز خودنمایی می کند؛ لافراری ۹۶۳ اسبی که انجین بنزینی آن ۶.۳ لیتری V12 است. حالا ببینیم در استارت و یا نیش گازهای متوالی صدای کدامیک از آنها هیجان انگیزترست . . . !

[jwplayer mediaid=”۶۵۶۹۲″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. احسان(احسان سابق)

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    کلا لامبورگینی رو بیشتر از فراری دوست دارم اما دو تا فراری هستن که عاشقشونم.انزو و اف 12 برلینتا.حالا هم که لافراری داره جای انزو رو میگیره و خودش میشه سرور اسب های سرکش.جیغ لافراری هم که کنار صفحه کیلومتر فضایی و تعداد اسب بخار نزدیک به چهار رقمی مشخصه واسه بوگاتی و اونتادور رقیب وحشتناکی هست

    1. پژمان

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (296 ديدگاه)

      درست میگی اما رقیب اصلی اونتادر فراری f12 ست به این ادرس حتما برو پدال خواهشا زود تایید کن http://www.aparat.com/v/0g4G2

      1. carbonado aventador

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        ختم کلام . با 40 اسب بخار بیشتر و 50 کیلو سبکتر از f12 انتظاری جز أین نمى رفت!!!!!!!!!!

    2. Zonda R

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      سپاس
      پدال عزیز
      غوغاست
      لافراری
      انزو هنوز هم خاصه
      وجزو بهترینهاست
      با پیشرانه تنفس طبیعی

      1. HASSANBMW

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (396 ديدگاه)

        به مراتب انزو صداش قشنگ تره!!!
        .
        ولی نمیدنم چرا از فراری فقط اسکودریاشو دوست دارم!!!

    3. saied

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      خدای من :) اینو با اونتادور مقایسه نکن لطفا!!!! اصلا لامبورگینی ماشینی به تکنولوژی لافراری نداره ! همه چیز سرعت و شتاب نیست .

  2. پژمان

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (296 ديدگاه)

    شرکت فراری اولین بار سیستم تعویض دنده در ماشینای فرمول 1 رو تو فراری انزو امتحان کرد و موفق شد سیستم تعویض دنده در ماشینای فرمول 1 رو به خیابون بیاره انزو تو زمان خودش شاهکار بود فراری همیشه جدیدترین تکنولوژی ها در باره موتور و گیربکس و ایرودینامیک رو به جهان معرفی میکنه. لافراری هم یعنی نهایت تکنولوژی قویترین و پرشتاب ترین ماشین با تنفس طبیعی اینجا راننده لافراری دلش نمیومد دور موتور رو خیلی بالا بیاره

  3. من

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (249 ديدگاه)

    اخه عقل کلا چرا باهم گاز میدین من هیچی نفهمیدم

  4. GTR-50

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (498 ديدگاه)

    لافراری

  5. ESI

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    بابا این خودش حکم قرص مسکن رو داره

    1. Zonda R

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      چه جیغی میکشه لافراری
      خستگیم در رفت

  6. پژو rcz

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    به نظر من انزو بهتر بود صداش

  7. احمدرضا بی ام و

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (128 ديدگاه)

    دوتاشون به درد نمی خورن فقط آلمان

    1. پژمان

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (296 ديدگاه)

      بی ام و خودشو بکشه هم به پای فراری نمیرسه . ماشینای المانی خوبن و خصوصیات خاص خودشون رو دارن ماشینای ایتالیایی هم فوق العاده ان یکم درمورد لافراری و انزو مطالعه کن بعد بیا نظر بده کسی که در مورد ماشین اطلاعات بالایی داشته باشه هیچ وقت اینو نمیگه

      1. shayan

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        ایتالیایی خیلی مونده برسن به پایه آلمان آلماها میدونن چجوری اتومبیل بسازن که موجودی مثل انسان از اون نهایته لذتو ببره! البته ایتالیایی ها هم بد نیستن ولی آلمان یه دنیا دیگست

        1. sadegh

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (2123 ديدگاه)

          اینو هم بدون که همون آلمانی ها خیلی جاها طراحی داخلی و خارجیشونا مدیون ایتالیایی ها هستن. بهترین سوپر اسپرت ها را ایتالیا میزده و میزنه که آلمانی ها تو خوابم نمیتونستن ببینن، بهتره در مورد صنعت خودرو سازی ایتالیا بیشتر تحقیق کنی بعد نظر بدی

      2. SPM

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (52 ديدگاه)

        پژمان جون درسته که ایتالیا ماشینای توپی میسازه ولی تو کلاس ماشینای لوکس هیچ وقت به پای آلمان نمیرسه.همین طور توی خیلی از نوآوری های دنیای خودرو مثل چیزایی که قراره روی پورشه 918 باشن.حتی تو زمینه ی ماشینای اسپورت هم دست و پای آلمان بسته نیست.(پورشه 911 ،آئودی آر 8،بنز اس ال 65 و…).ولی در هر حال ماشین اسپرت فقط ایتالیایی

      3. فرزام

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        شما که میگی که کل آلمان به پای فراری نمیریسه پس گوش کن:
        ۱.دومین خودروی سریع جهان بعد از هنسی بوگاتی هستش درسته بوگاتی کمپانی فرانسویه ولی همش تو آلمان ساخته میشه
        ۲.سریع ترین خودروی رالی جهان فولکس واگن هست که آلمانیه
        ۳.لوکس ترین و امن ترین و بهترین خودروی دنیا اس کلاس هستش که آلمانیه
        ۴.اولین خودروی هیبرید جهان رو آوودی ساخت که آلمانیه
        ۵.پیشرفته خودروی جهان ب ام و آی ۸ هستش که آلمانیه

        1. Zonda R

          ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          هیچی از خودرو نمیدونی
          فرزام جان

  8. رضا

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    کاشکی هردوشون مال من بودن…

  9. Ehsan

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    صدای اگزوز نبود ، غرش شیر بود

    1. shayan

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      غرش شیره از نوعه مادش

  10. حسین

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    دوستان لطفا یه بار دیگه صورت سوال رو بخونید. فک کنم قرار بود در مورد صدای ماشینا نظر بدیم نه اینکه صنعت خودرو سازی آلمان و ایتالیا رو باهم مقایسه کنیم.
    بعدشم به نظر شما مقایسه خودرو سازی آلمان و ایتالیا کار درستی میباشد؟؟ اصلا خوروسازی این دوتا کشور از پایه با هم فرق داره،
    دعوا نکنید … جنگ میشه ها…!

  11. Metalhead

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    I Love Ferari Enzo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا