هنسی به تازگی سراغ ۴۵۸ اسپایدر رفته تا ببینید با نصب دو توربو بر روی پیشرانه تنفس طبیعی این فراری چه اتفاقی می افتد . . .
اما مهم ترین کارهای هنسی بعد از نصب دو توربو به مواردی مانند تغییر سیستم سوخت رسانی، استفاده از اگزوزهای فولادی ضدزنگ و اینترکولر هوا به آب، بهبود ورودی هوای موتور و برنامه ریزی مجدد ECU خلاصه می شود.
همچنین یک شماره پلاک اختصاصی هم بر روی پیشرانه ۴.۵ لیتری V8 و هم بر روی داشبورد خودرو حک شده اند. سایر آپشن های هنسی عبارتند از:
- کیت بدنه کربنی خودرو با نام انحصاری CarbonAero .
- تایرهای میشلین.
- سیستم تعلیق قابل تنظیم KW.
- تریم چرمی یا کربنی برای کابین.
همه این تغییرات موجب شده تا ۴۵۸ اسپایدر ۷۳۸ اسب بخار در دور ۸,۴۰۰ و بیش از ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۵,۶۰۰ داشته باشد. باچنین اعدادی این خودرو می تواند صفرتاصد را کمتر از ۳.۰ ثانیه طی کرده و یک چهارم مایل را هم در ۱۰.۵ ثانیه و با سرعت ۲۲۰.۴ کیلومتر برساعت می رود. پکیج تقویتی هنسی که ۶۰۰۰۰ دلار قیمت خورده، یکسال یا ۱۲۰۰۰ هزار مایل (حدود ۱۹ هزار کیلومتر) گارانتی شده است.
محمدرضا
۲۳ مرداد ۱۳۹۲افسوس که دست ما ازش کوتاست
بهشت روی همین زمینه ولی مثل اینکه واسه ما نیست
slr722
۲۳ مرداد ۱۳۹۲تو تمام مجلات و فیلم سایت های ماشین از فراری 458 به عنوان خدای هندلیلنگ نام میبرن…
واقعا هم شاهکاره…
seyed
۲۳ مرداد ۱۳۹۲بسه دیگه….
هر مطلبی اینجا میذارن از این حرفا میزنید
افسوس
اه
.
.
.
پیکان جوانان
۹ آبان ۱۳۹۳هنسی یه کم در مورد 458 کم کاری کرده وگرنه میتونست اینو رقیب ونوم جی تی کنه
I Love Ferrari
۲۳ مرداد ۱۳۹۲خیلی خوبه این 458 حالا دیگه با این قدرت وسرعت چی میشه!حیف که نمیتونم بخرمش
ذوالفقاری
۲۳ مرداد ۱۳۹۲آرم فراری هم مثل آرم ایران خودرو «اسب» هستش،، اما این کجا و آن کجا… این اسبه اون کرّه اسبه
-jaguar-
۲۳ مرداد ۱۳۹۲خدایا از این چیزا نصیب ماهم بکن
CL
۲۳ مرداد ۱۳۹۲فوق العاده بود بازم…. حیف که نمیتونیم از نزدیک ببینیم…
fleetwood
۲۳ مرداد ۱۳۹۲هنسی و تقویت ماشین ایتالیایی؟
به نظرم دست بردن توی موتور فراری حتما دانش و تکنولوژی در حد مهندسای خوده کارخونه فراری میخاد ، که هنسی این جرات و دانشو داشته ، وگرنه این همه تیونر توی دنیا هست اکثرا فقط بدنه را تغییر میدن
moein
۲۳ مرداد ۱۳۹۲واااااااااااای عجب هیولایی شده این عروسک ایتالیایی
هنسی واقعا یه دونه است
خوشم میاد خوب موی دماغ اون بوگاتی و فولکس قورباغه ای شده :D
yussef
۲۳ مرداد ۱۳۹۲بی نظیر شده
آرزوم روندن یه فراری حتی اگه یه روز به آخر عمرم مونده باشه
پژمان
۲۴ مرداد ۱۳۹۲فراری 458 همینطوریش خیلی از ماشینای قویتر از خودشو میگیره الان ببین چیه؟ ای کاش فراری خودش بصورت فابریک مثل پورشه و نیسان و بوگاتی و مک لارن و کونیخزگ و … تو محصولاتش توربو میذاشت اون موقع هیچ ماشینی رقیبش نبود
جلال
۲۴ مرداد ۱۳۹۲هنسی تیونر خیلی عالییه
وایپر های هنسی رقیب بوگاتی ویرون بودن…..
قبلش هم وایپر های هنسی رقیب مکلارنF1 بودن
فقط سری ۳
۲۴ مرداد ۱۳۹۲خود فراری هیولاست وای که الان نمیتونم چیزی درموردش بگم!!!!
amir mohammad
۲۴ مرداد ۱۳۹۲اونا یک فراری دارن ما بحسب خودمون ایرن خودرو داریم و سایپا
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۰ شهریور ۱۳۹۲درود.من مدل کالیفرنیارو بیشتر دوست دارم.با اون مدل که تقریبا شبیه هاچ بکه.
ایران و المان
محمد
۹ تیر ۱۳۹۳من لافراری رو بیشتر ترجیح میدم….
mehdy
۲۹ بهمن ۱۳۹۳0-100
2.8