زمان در حال تغییر بوده و ما در دنیایی زندگی میکنیم که دو فراری هیبریدی تولید شده و البته جهانیان آماده پذیرایی از شاسیبلندی جدید با لوگوی اسب رقصان هم میشوند. این خودروها میتوانند وجه اشتراکی داشته باشند زیرا سرجیو مارکیونه قبلاً برنامههای شرکت برای تولید قوای محرکه هیبریدی و عرضه آن در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرده است. شاید این قلب آهنین در دل یک شاسیبلند قرار بگیرد.
مارکیونه میگوید فراری هنوز درباره خودرویی که از این پیشرانه ۸ سیلندر الکتریکی شده استفاده خواهد کرد تصمیمی نگرفته اما اذعان داشته نمونههای پیشتولیدی را با این قوای محرکه روانه خیابانها کرده است. با در نظر گرفتن تولید یک شاسیبلند جدید میتوان گفت احتمال بهکارگیری این پیشرانه در محصول جدید فراری وجود دارد.
صرف نظر از نوع خودرو، از نظر فنی این اولین محصول تولیدی عادی فراری خواهد بود که از قوای محرکه هیبریدی استفاده میکند زیرا لافراری و برادر اسپایدر آن مدلهایی تولید محدود بودهاند. اگرچه جزئیات این پیشرانه هنوز مشخص نشده اما مارکیونه گفته است این برند نیازمند هیبریدیهای مرسومتری است. احتمالاً او به تنظیمات پلاگین هیبریدی سنتی با محدوده حرکتی حالت تمام الکتریکی و آلایندگی کمتر اشاره کرده است. این اظهارات دقیقاً متضاد با هدفی بوده که در لافراری وجود داشته است.
البته این اقدام توجیهپذیر است زیرا فراری درست همانند در کمپانی دیگری باید با قوانین سختگیرانه آلایندگی وفق یابد. این برند ایتالیایی در واقع هماکنون نیازی به پاس کردن این استانداردها ندارد زیرا قوانین یاد شده تنها برای کمپانیهایی اعمال شدهاند که تولید بیش از ۱۰ هزار دستگاهی در سال دارند اما با تولید یک شاسیبلند احتمالاً سقف فروش فراری از این میزان فراتر خواهد رفت.
مارکیونه قول داده پیشرانههای ۱۲ سیلندر همچنان پابرجا خواهند بود و فراری آماده است تکنولوژی الکتریکی را در محصولات بیشتری بکار ببرد.
این خودروساز در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ با مدل جدید ۴۸۸ پیستا که نسخه متمرکز روی پیست از GTB میباشد حضور دارد.
ایمان
۱۸ اسفند ۱۳۹۶نظر خاصی درباره شاسی بلند فراری ندارم ولی امیدوارم در حد نام و اندازه های شرکت بزرگ فراری باشه
ولی درباره ۴۸۸ پیستا خیلی حرف دارم چون شاهکار فراری هست و بی صبرانه منتظر تست و بررسی کامل این غول مرحله آخر فراری هستیم ….
Ali Keyhani
۱۸ اسفند ۱۳۹۶صد در صد تولید میره بالای 10 هزار تا چون توی همین سال 2017 که گذشت فراری 8400 تا خودرو تولید کرد و امسال میخواد برسه به مرز 9000 تا،بسیار بسیار مخالفم با ساخته شدن این فراری suv چون فراری رو با هایپرکارهاش توی دنیا میشناسن نه شاسی بلند و سدان.
KING 918
۱۸ اسفند ۱۳۹۶رفیق برند های بزرگ اسپورت که بخوان یه ماشین سدان یا suv تولید کنن مطمئنا یه چیز خاص و قدرت مند مثل نمونه های سوپر اسپرتشون میسازن که ضربه ایی به اعتبارشون وارد نشه یه طرفدار فراری ( پولدار ) در زمان مجردی شاید یه 458 سوار شه اما اگه یه خانواده تشکیل داد و خواست ماشین بخره قطعا دوست داره از همون کمپانی مورد علاقه ش خرید کنه خب چه اشکالی داره یه سدان اسپرت یا یه suv قدرتمند از برند مورد علاقه ش سوار شه . کلا ساخت این طور ماشین ها و درامد شون برای طراحی و ساخت نمونه های هایپر رو میسازه … در کل من به شدت دوست دارم یه suv یا یه سدان از فراری ببینم
Ali Keyhani
۱۸ اسفند ۱۳۹۶حرفتو قبول دارم عزیز،ولی فراری فرق میکنه،فراری تاحالا هیچ سدان یا شاسی بلندی تولید نکرده و دلیل خوبی هم داشته که میخواسته اصالت خودشو حفظ کنه،ولی دیگه چه بخوایم چه نخوایم این خودرو تولید میشه،به قول اون دوستمون،امیدواریم حداقل این خودرو در حد نام فراری باشه.
Ferrari
۱۸ اسفند ۱۳۹۶منم با کینگ ۹۱۸ موافقم مشتریانی هستن که دوستدارن یه فراری خانوادگی و شاسی بلند داشته باشن چه اشکالی داره؟؟ .بازار شاسی بلندها خیلی رونق داره چرا فراری این بازار رو ازدست بده؟؟ چون قبلاً چهاردر نساخته؟؟ دیدگاههای سنتی رو بذارین کنار من بی صبرانه منتظر شاسی بلند فراری هستم شاسی بلندی که گفته شده متفاوت خواهد بود.
CNA
۱۸ اسفند ۱۳۹۶چرا یه سدان تولید کرده اگه اشتباه نکنم
Saied
۱۸ اسفند ۱۳۹۶هروقت در موردش مطلب میزارین.
تپش قلب آدم میره بالا
مجید
۲۲ اسفند ۱۳۹۶اگه قرار بود همه اصالتشون رو حفظ کنن الان همه با ایفونای ۳.۵ اینچی داشتیم مطلب میخوندیم??
این اصالت در تضاد با پیشرفته