فراری نسخه روباز مدل هیبریدی ۲۹۶ GTB را با نام GTS معرفی کرده است. این نسخه از همان قوای محرکه ۳ لیتری V6 توئین توربوی هیبریدی استفاده میکند که ۸۳۰ اسب بخار قدرت دارد ولی حالا از سقف جمع شوندهای بهره میبرد که میتواند ظرف ۱۴ ثانیه تا حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت باز یا بسته شود. سقف سخت این خودرو با فشردن یک دکمه، دو تکه شده و زیر کاور پیشرانه پنهان میشود. همچنین یک صفحه شیشهای با قابلیت تنظیم ارتفاع هم پشت صندلیها بالا میآید تا بههمریختگی جریان هوا را کاهش دهد.
این ویژگیها ۷۰ کیلوگرم به وزن ۲۹۶ GTS اضافه کرده ولی به نظر نمیرسد این موضوع لطمهٔ چندانی به پرفورمنس خودرو وارد کند زیرا هرچند نسخهٔ روباز ظرف ۷.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد که ۰.۳ ثانیه بیشتر از GTB است اما شتاب صفرتاصد آن هنوز هم همان ۲.۹ ثانیه است. همچنین GTS مثل همتای کوپهٔ خود میتواند تا ۲۵ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی و با حداکثر سرعت ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت طی کند.
در اینجا شاهد همان پیشرانهٔ V6 توئین توربو با ردلاین ۸,۵۰۰ rpm هستیم که بهتنهایی ۶۶۳ اسب بخار قدرت تولید میکند درحالیکه یک موتور الکتریکی هم ۱۶۵ اسب بخار به این نیرو اضافه میکند تا مجموع قدرت به ۸۳۰ اسب بخار برسد. کل این نیرو هم فقط به چرخهای عقب منتقل میشود. این قوای محرکه بسیار جذاب به نظر میرسد اما برای کسانی که پرفورمنسی حتی بهتر میخواهند، برای ۲۹۶ GTS هم همان پکیج Assetto Fiorano نسخهٔ کوپه قابل سفارش خواهد بود.
این نسخه که در تصاویر با رنگ قرمز دیده میشود، با استفاده بیشتر از فیبر کربن و همینطور رو دریهای سبکتر، وزن خودرو را تا ۸ کیلوگرم کاهش میدهد. علاوه بر این، بالههایی زیر سپر جلو داونفورس را ۱۰ کیلوگرم افزایش میدهد. به گفته فراری، GTS با پکیج Assetto Fiorano در سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت ۳۶۰ کیلوگرم داونفورس تولید میکند. همچنین تنها راه دسترسی به خطوط روی بدنه و لاستیکهای بسیار چسبندهٔ میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2R هم سفارش همین پکیج خواهد بود.
فراری هنوز قیمت و زمان عرضهٔ ۲۹۶ GTS را اعلام نکرده ولی انتظار میرود حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار گرانتر از GTB با قیمت پایهٔ ۳۲۳ هزار دلار باشد.
Taha Malek
۳۰ فروردین ۱۴۰۱حضرت عشق
Ramyar
۳۰ فروردین ۱۴۰۱شاهکار دیگر از فراری
296 gts
🔥🇮🇹
shirko
۳۰ فروردین ۱۴۰۱نمای داخلی فراری هم مثل ب ام و شده ، همش تکراری .
محمد امین
۳۰ فروردین ۱۴۰۱این طراحی از ۲۰۱۹ معرفی شد … و جدیده
الان ۸۱۲ ، و f8 و sf90 و دایتونا و مونزا طراحی داخلی متفاوتی دارن
Ramyar
۳۱ فروردین ۱۴۰۱تکراری و خسته کننده صفتی است که هیچگاه فراری شایستگی آن را نخواهد داشت…
تمامم
shirko
۳۱ فروردین ۱۴۰۱🤦🏻♂️😂
Ramyar
۳۰ فروردین ۱۴۰۱شاهکار مارانلو 🇮🇹🔥
830 اسب بخار
واقعا زیباست، بی نظیره 296gts
امیرشایان فرازی
۳۰ فروردین ۱۴۰۱واقعا طراحی زیبا داره ولی از رنگ قرمز آلبالویی و آبی روشن خوشم نیومد جلفه اون تمام آبیه قشنگه
Ramyar
۳۰ فروردین ۱۴۰۱کلن فراری اسمشم قشنگه ن قرمزه هم زیباست
R@m!n
۳۰ فروردین ۱۴۰۱او نسخه آبی رنگش داره دلبری می کنه ولی همچنان دارم مقاومت می کنم از ظاهرش خوشم نیاد 😄
درسته به زیبایی و شکوه F458 نیست اما میشه نمره قبولی داد مخصوصا تو دوره ای که بقیه دارن تو ساخت محصولات زشت رقابت می کنن.
Ghawami
۳۰ فروردین ۱۴۰۱زیبایی دیگه ملاک نیس حالا عصر ،عصر قدرت و شتاب و هیبریدی…..موتور های الکتریکی هست
R@m!n
۳۰ فروردین ۱۴۰۱حرفت مثله این می مونه یه غذایی بزارن جلوت ظاهرش شبیه استفراغ بچه باشه ولی بگن ظاهر مهم نیست بخور کلی پروتئین و مواد مغذی داره 😐
Ramyar
۳۱ فروردین ۱۴۰۱منظور منو اشتباه متوجه شدید جناب، من زیبایی مثل لافراری و پستا…… با اینا مقایسه میکردم یادم رفت بالا بنویسم
معذرت 🙏
Ghawami
۳۰ فروردین ۱۴۰۱شاهکاری دیگر از اسب سرکش مارانلو
GMA
۳۰ فروردین ۱۴۰۱بهبه عجب چیزیه
Amoo HamiD
۳۰ فروردین ۱۴۰۱واقعا زیباست …
همون اول که نسخه جی تی بی معرفی شد خیلی ازش خوشم اومد و واقعا پرفورمنس غیر قابل انتظاری رو ارائه کرد …
خیلی دوست دارم تجربش کنم …
نمیدونم چرا اما یه حس خوبی بهم میده این ماشین …
کار طراحش درست بوده …
به لطافت 458 نیست اما با همون ظرافت طراحی شده …
رگه هایی از طراحی خودرو های کلاسیک فراری در بخش جانبی و عقب مشاهده میشه که واقعا اونو خاص و متمایز میکنه …
آفرین به فراری …
محمد امین
۳۰ فروردین ۱۴۰۱طراحی اش پخته تر از نسخه ی gtb شده از نظر من ، مخصوصا با این رنگ که بسیار جذاب شده
به نظرم هم نسخه ی gtb و هم gts از خودرو های موفق و نامی فراری در تاریخ خواهند شد ، نسخه ی gtb با ثبت صفر تا صد ۲.۷ و صفر تا دویست ۶.۷ روی آسفالت، به خوبی داره نشون میده چه هیولایی هست ، تصور کنید صفر تا دویست این ماشین از لافراری سریع تره و حدود ۱.۵ ثانیه از اونتادور و هوراکان پرفورمانته و حتی از مکلارن ۷۶۵ ال تی هم سریع تره
از نظر تکنولوژی هم حرف های زیادی برای گفتن داره ، داشتن یه موتور پرچمدار و سیستم هیبرید پیشرفته و شاسی عالی ، و ایرودینامیک، همه جوره آماده هست برای رقابت توی پیست ، اینکه از ۴۸۸ پیستا سریع تر هست بیانگر همین موضوعه ، و هیجان بالایی هم داره طبق نظر همه با صدای جذاب
قابلیت رانندگی روزمره با وجود پیشرانه الکتریکی و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۵ لیتر ، در کنار بقیه مزایای این ماشین ، ارزش خرید خیلی بالایی به این ماشین داده
دقت کنید که سیستم های الکترونیکی و دیفرانسیل این ماشین حتی از sf90 هم بهتره
قیمت حدود ۳۱۰ هزار دلاری برای نسخه ی gtb کاملا منطقی هست ، تا چند سال پیش با این قیمت های میشد فراری f8 یا مکلارن ۷۲۰ و هوراکان در یه دنیای دیگه ای هستن
خلاصه فراری سنگ تموم گذاشته برای این ماشین و فکر میکنم پتانسیل سوپرکار برتر سال ۲۰۲۲ رو داره کاملا
Jdm باز
۳۰ فروردین ۱۴۰۱296gtb/gts واقعا فوق العاده هست
یه موتور شیش سیلندر( اولین بار در تاریخ فراری) که ۶۶۰ اسب بخار قدرت داره!!!! و با ترکیب موتور برقی میشه ۸۳۰ اسب!!!!
در کنار طراحی زیبا وکابین عالی و سواری عالی ، یه ترکیب برنده رو ایجاد میکنه
بخاطر همینه که همه ی مجله ها از این ماشین تعریف و تمجید میکنن
👌👌👌👌
محمد امین
۳۰ فروردین ۱۴۰۱واقعا سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ ماشین های خوب زیادی رونمایی شد و خواهد شد
هر برندی حداقل یه ماشین پرچمدار و عالی رونمایی کرد
کوروت با z06 c8
پورشه با کاین توربو جیتی
مرسدس با اس ال جدید و eqs و صد در صد gt63 hybrid
فراری ماشین های زیادی رونمایی کرد که از نظر خودم دایتونا خاص تر از همه هست ، ولی انقلابی ترینشان قطعا همین ۲۹۶gtb بود
تسلا با مدل اس پلاد سگمنت خودرو های برقی رو دگرگون کرد
لامبورگینی با نسخه ی تکنیکا هیجان بازار رو زیاد کرد همینطور نسخهی اولتیمایه اونتادور که یادآور lp7004 بود
ریماک نورا رو رونمایی کرد ، و رکورد هارو تغیر داد
استون مارتین هم حسابی روی حاشیه بود ، و مثل اینکه سرانجام والکری رو به دست مشتری ها رساند ، البته دقیق نمیدونم
Bmw هم با تولید xm و i4m50 و ix آمادگی خودش رو نشون داد
تویوتا و لکسوس هم به ترتیب نسل جدید لندکروز و lx رو معرفی کردن
فورد هم با مک ای برای رقبا شاخ شونه کشید
خلاصه ماشین های زیادی رو نمایی شد که قطعا من خیلی هاش رو از دست دادم و نگفتم ، ولی به هر حال این دو سال پر از ماشین های خوب بود
mohamadreza83
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ردلاینش واسه من خیلی جذاب و صد البته عجیب بود .
8500RPM !!!!
حتی خیلی از انجین های پرفورمنس اسب بخار محور تنفس طبیعی هم این ردلاین براشون یه آرزوی دست نیافتنیه .
همین انجین تخت ۶ سیلندر ۴ لیتری پورشه که قطعا یکی از بهتریناس ؛ با اونهمه دبدبه و کبکبه ردلاینش همین حدود هست .
این نشون میده چقد طراحی بلوک سیلندر خوب و اصولی و مهندسی شده و متریال و آلیاژ های به کار رفته در اون خیلی مقاوم هستن که میتونن فشار ناشی از بوست وحشتناک توربو ها رو توی این دورموتور تحمل کنن .
دانیال_Surrey،England
۳۱ فروردین ۱۴۰۱برای مک لارن آرتورا هم همینه.
Scuderia Ferrari
۳۰ فروردین ۱۴۰۱با معرفی 296GTS و در ماه های آینده اولین FUV فراری ، تولید تمام مدل هایی که در نقشه راه “فراری” در سال ۲۰۱۸ حضور داشتن به پایان میرسه و پرونده هیجان انگیز ۵ سال اول بسته میشه
اما هیجان ، شور و نشاط برای تیفوسی ها ادامه داره با معرفی دومین نقشه راه “اسب سرکش مارانلو” که در خرداد ماه امسال ارائه خواهد شد ….
سهند
۳۱ فروردین ۱۴۰۱296 در کنار sf90 بهترین ماشین های فراری هستند و به نظرم دیگر لازم نیست جانشین f8 بیاد چون ۲۹۶ از هر نظر از f8 بهتره و ۸۱۲ هم فقط صدای بهتری دارد و در بقیه موارد ۲۹۶ از آن هم بهتره
البته f8 و ۸۱۲ برتری های زیادی نسبت به سوپرکار های دیگر برند ها دارند و این نشون میده که فقط فراری میتونه ماشینی بهتر از یک فراری را بسازد.
💙فراری💙
ماکسیمیلیان
۳۱ فروردین ۱۴۰۱نخستین بار است که رنگ آبی یک فراری از نسخه ی قرمز رنگش زیباتر و دلنشین تر میشود!
اسب از افسار گسیخته ی مارانلو همچنان بر رقبا میتازد!
یا علی🌷
ماکسیمیلیان
۳۱ فروردین ۱۴۰۱یکی از آرزوی های کودکان دست یافتن به چنین خودروییست.
اما بعضی از کودکان حـتـی به اخبار این خودرو هم دسترسی ندارند…😔
Ramyar
۳۱ فروردین ۱۴۰۱دقیقا 🔥
Reza Waffen SS
۳۱ فروردین ۱۴۰۱بسیار بسیار زیبا