مرحلهٔ نهایی، گروه سیزدهم، سوپراسپرتهای سطح بالا
پس از اینکه دوئل فینال گروه سوپراسپرتهای سطح پایین را برگزار کردیم، حالا نوبت به گروه سیزدهم یا سوپراسپرتهای سطح بالا رسیده است یعنی گروهی که در آن سوپرکارهای قویتر و گرانتری حضور داشتند. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هشت خودرو باهم به رقابت پرداختند که از بین آنها پورشه ۹۱۱ GT2 RS، مکلارن 765LT، مکلارن سنا و آستونمارتین DBS حذف شدند و مثل مرسدس AMG بلک سریز، فراری F8 تریبوتو، لامبورگینی اونتادور و فراری ۸۱۲ به مرحلهٔ نیمهنهایی صعود کردند. سپس از این چهار خودرو نیز اونتادور و ۸۱۲ موفق شدند خود را به فینال برسانند تا در آخرین دوئل گروه سوپراسپرتهای سطح بالا شاهد رقابت جذابی بین دو سوپرکار قدرتمند و پرطرفدار ایتالیایی باشیم. البته در آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ قبلی هم اونتادور به مصاف یک فراری دیگر یعنی F8 تریبوتو رفت و با اختلافی جزئی توانست از سد آن بگذرد.
نتیجهٔ دوئل قبلی بین لامبورگینی اونتادور و فراری F8 تریبوتو
مجموع آراء: ۲۳۸۷
آراء لامبورگینی: ۱۲۵۴
آراء فراری: ۱۱۳۳
پیروز دوئل: لامبورگینی اونتادور با کسب ۵۲ درصد از کل آراء
فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ (نسخهٔ کامپتیزیونه در می ۲۰۲۱)
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۸۱۲ دستگاه
فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۶۷۸ دستگاه
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V12 تنفس طبیعی با قدرت و صدای فوقالعاده، ظاهر خیرهکننده، تنظیم عالی کنترل کشش و کنترل پایداری، هندلینگ عالی، شتاب خارقالعاده، فضای بار نسبتاً بزرگ
نقاط منفی: مصرف سوخت بالا، فقدان اندروید اتو، ترمزهای ضعیف، قیمت وحشتناک گران، سیستمهای کمکرانندهٔ محدود، تعویض دندههای خشن گیربکس دوکلاچه، بهزودی باید با آن خداحافظی کنیم
چکیده: فراری ۸۱۲ با کابین راحت، نیروگاه V12 خوشصدا و پرفورمنس باورنکردنی، همچنان به الگوی کهن گرند توررهای مارانلو وفادار است و بهعنوان آخرین محصول دوازده سیلندر تنفس طبیعی فراری یادآوری میکند که تا پیش از هیبریدی شدن، از آن نهایت لذت را ببریم
لامبورگینی اونتادور SVJ
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۱ (نسخهٔ SVJ در فستیوال پبل بیچ ۲۰۱۸)
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۲۹۲ دستگاه
فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲۳۴ دستگاه
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: بعد از این همه سال هنوز هم هنوز هم ظاهر بسیار جذاب و چشمگیری دارد، نیروگاه V12 جذاب با صدایی ماورایی، پرفورمنس باورنکردنی، هندلینگ عالی، چابکتر چیزی که ابعاد آن نشان میدهد، شاسی پیشرفته
نقاط منفی: سواری خشک، گیربکس منسوخ و خشن با عملکردی وحشیانه و آزاردهنده، مصرف سوخت بسیار بالا، کابین پرسروصدا، ورود و خروج دشوار، فقدان محفظهٔ اشیاء در داخل
چکیده: لامبورگینی اونتادور هنوز هم خودرویی فوقالعاده جذاب، پرسروصدا و باشکوه است که چشمها را خیره میکند و هرچند خالی از ایراد نیست و برای کاربردهای روزمره هرگز مناسب نخواهد بود اما بهطورکلی، یک خودروی جادهای عالی است و حالا که بازنشست شده، دلتنگ آن خواهیم شد
مقایسهٔ مشخصات فنی
اونتادور SVJ | ۸۱۲ کامپتیزیونه | |
پیشرانه | ۶.۵ لیتری V12 | ۶.۵ لیتری V12 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
ردلاین | ۸,۷۰۰ rpm | ۹,۵۰۰ rpm |
قدرت | ۷۷۰ اسب بخار | ۸۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۲۰ نیوتن متر | ۶۹۲ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته ISR | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۵ ثانیه | ۲.۶ ثانیه |
شتاب صفر تا ۲۰۰ | ۸.۶ ثانیه | ۷.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۳ ثانیه | ۱۰.۳ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۵۰ کیلومتر/ساعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۲۱.۴ لیتر ترکیبی | ۱۶.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۸۵ لیتر | ۹۲ لیتر |
تولید آلایندگی | ۴۵۲ گرم/کیلومتر | ۳۸۵ گرم/کیلومتر |
وزن خالص | ۱۵۲۵ کیلوگرم | ۱۴۸۷ کیلوگرم |
طول | ۴,۹۴۳ میلیمتر | ۴,۶۹۶ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۷۰۰ میلیمتر | ۲,۷۲۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۱۴۰ لیتر | ۵۱۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت | ۵۲۵,۴۶۵ دلار | ۶۰۱,۵۷۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Alan.r
۱۴ بهمن ۱۴۰۱از سخت ترین ذوئل های پدال
باید بین مهندسی فراری و وحشی گری و هیجان لامبورگینی یکی رو انتخاب کنی
من که نمیتونم انتخاب کنم
آقا میلاد
۱۴ بهمن ۱۴۰۱بنده با این پول ۵ دستگاه جنسیس میخرم .
Radmehr (ایتالیایی فن متعصب)
۱۴ بهمن ۱۴۰۱الان چه ربطی داش الکی اسپم میکنی؟
هیچی از سوپراسپورت نمیدونی الکی میگی جنسیس بهتره
آقا میلاد
۱۴ بهمن ۱۴۰۱خوبه خودت میگی متعصبی🤣🤣🤣🤣🤣 .
من چیزی از سوپر اسپرت نمیدونم !!!
انقدر فقر در ایتالیا زیاد شده که حتی برای این خودروها صندلی عقب نگذاشتن🤣🤣🤣🤣 .
KF
۱۴ بهمن ۱۴۰۱بحث کردن با چنین افرادی که هیچ درکی از این چنین خودروهایی ندارن بی فایدس
حیف اکسیژنی که مصرف میکنن
علی====
۱۴ بهمن ۱۴۰۱کسی که این ماشین ها رو می خره حتما امثال جنسیس را هم داشته
TESLA
۱۴ بهمن ۱۴۰۱با پول آونتادور میشه کل کره جنوبی رو خرید ، عمویی قیمت آونتادور svj بالای ۱ میلیون دلار هست 🤣🤣🤣
علی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱مگه میشه بین شاه و وزیر دنیای خودرو یکی را انتخاب کرد !!! من هردوشو انتخاب میکنم
Amiro
۱۴ بهمن ۱۴۰۱قابل توجه دوستان قیمت ها قیمت کارخانه هست بازار الان svj صفرش ۱ میلیون دلار هست و ۸۱۲ حدود ۸۰۰الی۷۰۰هزار تا هست فقط بخاطر محبوبیت svj که گرون تره
وی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱باید ببینی کامپتیزیونه چقدره
Reza Waffen SS
۱۴ بهمن ۱۴۰۱گاو نر وحشی انتخابم 👍
M@M@DRZ911
۱۴ بهمن ۱۴۰۱عجب دوئلی .
فقط اقای دهقان نتیجه دوئل اونتادور و f8 رو نوشتید پیروز کوروت .
امیر دهقان
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ممنون از شما
اصلاح شد
TESLA
۱۴ بهمن ۱۴۰۱لامبو خیلی خفن تره 😍😍🇮🇹🇮🇹🇩🇪🇩🇪🔥🔥
TESLA
۱۴ بهمن ۱۴۰۱لامبو به لطف مهندسی و تکنولوژی آلمانی قطعا لذت رانندگی بیشتری داره و فراموش نکنید که svj یک زمانی رکوردار نورنبرگ بود ( تا قبل از اینکه amg gt black series بیاد ، سریع ترین تاریخ جهنم سبز بود یعنی حتی سریع تر از gt2rs پورشه ) 🇩🇪🇩🇪🇮🇹🇮🇹🇮🇹🚀
علی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱فن آلمانی عزیز ، لطف کنید زیر پستهای ایتالیا اظهار فضل نکنید !!! لامبو و احتیاج به تکنولوژی آلمان ؟!!!! زمانی که لامبورگینی میورای افسانه ای را بیرون داد ، پورشه و آئودی کجا بودن ، فولکس اصلا مطرح بود!!!! آخه باباجون کمی تعصب را کنار بگذارید ، ما هم نژاد آلمان نیستیم
TML BN
۱۴ بهمن ۱۴۰۱@Tesla
متأسفانه این تفکر غلط هست که چون لامبو زیر مجموعه فولکسه پس لامبو همه چیش از فولکسه نه این غلطه و خود لامبو برند پر ظرفیتی هست پس لطفا با تعصبی بودن نام آلمان فن ها رو خراب نکنید
کسی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱آره ولی gt3 rs با قیمت نصفش قدرت کمتر در همان حد بود
R@min
۱۴ بهمن ۱۴۰۱همیشه فراری ها بهتر، مدرن تر و سریع تر بوده و خواهند بود و اونم بدلیل مهندسی بروز و پیشرویی هست که از بدو حضورشون متوقف نشده اما خب لامبو هم با تمام خوبی ها و بدی هاش همیشه محصولات با شکوهی داشته و این رقابت نمایشی رو جذاب کرده.
Peyman.JDM
۱۴ بهمن ۱۴۰۱سخت ترین دوعل عمرم
محمدهادی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱اوه اوه
دو وحشی ایتالیایی زنجیر پاره کرده
من این مدل کامپتزیونه فراری رو از تمام مدلهای سالهای اخیر بیشتر دوست دارم
واقعا یک گررررگیه در لباس اتو کرده و باشخصیت میش!!
اما اصلا نباید بهش اعتماد کرد چون هر لحظه ممکنه موتورش غرش کنه و با خاک یکسانت کنه
این واقعا سوپرایز کننده ست
اما در مقابل یکی از بت های این ۱۰ سال اخیر در دنیای ابرخودروها قرار گرفته
آه ه ه
بسیار کار سختی است
انتخابم SVJ خوش سابقه یی که توانست به مقام همیشگی اسطوره شدن برسه در این سالها
این لامبورگینی برای همیشه در خاطرات ثبت و ماندگار شد
ازین جهت انتخابم شد
مهدی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱البته توضیحات و امتیازات مربوط به نسخه پایه ۸۱۲ هست نه نسخه کامپتزیونه اما در کل مشخصات کامپتزیونه خودروی جذابتر و بهتری هست از هر نظر
سبحان
۱۴ بهمن ۱۴۰۱اونتادور SVJ یه سر و گردن بالاتره ملاک این کلاس پیست هستش که یه خودروی موتور وسط به موتور جلو برتری مطلق داره
وی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱موتور وسط لزوما برتری نداره معمولا بهتره مثلا الان بلک سریز موتور حلو از همه موتور وسطا سریع تر بوده تو پیست
واینکه کامپتیزیونه اینجا برتر از svjهست اگه حرف کارشناسا رو درنظر بگیریم و تعصبی نظر ندیم
hamidreza72
۱۵ بهمن ۱۴۰۱مثال بارز نقص نظر شما مرسدس amg gt هست با موتور جلو و محرک عقب و تایمی سریعتر از هر ماشین دیگه ای. در مورد تایم ۸۱۲ هم همونطور که دوستان فرمودن این ماشین توی پیست فیورانو ۱.۵ ثانیه از ۴۸۸ پیستا سریعتر بوده که نشون میده توی پیست میتونه خیلی سورپرایز کننده باشه این ماشین
KAMI
۱۴ بهمن ۱۴۰۱هر چیزی رو انتخاب میکنم به جز لامبورگینی که با اون گیربکس مسخره فقط تقه میزنه به کمر راننده و جز V12 منسوخ شده چیزی برای ارائه نداره
KF
۱۴ بهمن ۱۴۰۱قسمت تلخش اینجاس که باید آماده خداحافظی باهاشون باشیم ولی هنوز از نزدیک هم ندیدمشون
مازیار
۱۴ بهمن ۱۴۰۱لامبورگینی عالیه
هرچقدر که لازم بوده از مهندسی آلمانی بهره برده به اضافه کاریزمای ذاتی و فراوان خودش
و خیلی جاها میتونه انتخاب اول باشه اما فراری بخصوص این فراری یه چیز دیگست
اگه تایم پیست در بین نبود انتخاب خیلی راحت تر بود و با وجود اون یکمی سخت تر اما باز هم فراری
Amin
۱۴ بهمن ۱۴۰۱مازیار جان ، شاید بهتر بود که الان این صحبت رو نکنم ، چونکه کاملا بی منبع هست ، ولی اگر نگم شب خوابم نمیبره 😅😅
بین این دو ماشین ، ۸۱۲ کامپتزیونه توی پیست سریع تره ، اگر نسبت به ۴۸۸ پیستا این ماشین رو بسنجیم ، ۸۱۲ کامپتزیونه توی پیست فیورانو که بسیار فنی هم هست ، ۱.۵ ثانیه از ۴۸۸ پیستا سریع تره …۱.۵ ثانیه زمان زیادی هست …
۴۸۸ پیستا ، به غیر از نوربرگ که داستان خاص خودش رو داره توی پیست های دیگه به طور متوسط از اونتادور سریع تر هست و این موضوع موثق هست .
مازیار
۱۴ بهمن ۱۴۰۱اطلاع نداشتم و ممنون که گفتی
اگه از یه موتور وسط هم رده خودش سریع تره که دیگه حجت تمام
joojoo
۱۵ بهمن ۱۴۰۱تایمای اونتادور با تایر کورسا زده شده توی همه ی پیست ها و تایم پیستا با تروفی آر.
راننده ی لامبورگینی با تایر اپشنال تروفی آر، زیبایی پیستا رو فقط از اینه ی کناری میتونه ببینه
MASOUD 0099
۱۴ بهمن ۱۴۰۱لامبورگینی اونتادور
زیزیگولو
۱۴ بهمن ۱۴۰۱انتخاب یکی از بین دوتا از بهترینای جهان کار سختیه …… با این وجود انتخاب فراری ۸۱۲
پیام
۱۴ بهمن ۱۴۰۱رای ندادم چون خیلی سخته احساس میکنم یکی را انتخاب کنم به عنوان یه طرفدار دنیای خودرو به اون یکی خیانت کردم پس واسه اینکه هیچکدومشون ناراحت نشن همون 207 خودما انتخاب میکنما و سوار میشم😊😉
مهران
۱۴ بهمن ۱۴۰۱فراری عالیه اما چرا باید لامبورگینی انتخاب نشه!؟
جدای از تعصب و علاقه
من انتخابم لامبورگینی👌
امیررضا
۱۴ بهمن ۱۴۰۱سخته! انتخاب خیلی سخته!! فقط و فقط چون عاشق اونتادور هستم به اونتادور رای دادم ولی از کامپتزیونه اصلا نمیشه گذشت. هر دو دوازده سیلندر، هر دو تنفس طبیعی، هر دو عشق، هر دو ایتالیایی، هردو خوشصدا و خوشقیافه، داغونم اصلا. مخصوصاً که دیگه وقت خداحافظی با هر دو رسید.
ولی هنوز تو کف اینکه سنا چرا حذف شد موندم!
Yasin
۱۴ بهمن ۱۴۰۱قطعا فراری
البته فکر میکنم کارایی لامبورگینی تو پیست بهتر باشه
Amin
۱۴ بهمن ۱۴۰۱خیلی هم عالی
من فقط به گفتن این نکته بسنده میکنم
مصرف سوخت ۸۱۲ کامپتزیونه حدود ۲ لیتر از توربو اس و f8 بیشتره و هم اندازه ی فورد جیتی هست ، یعنی نسبت به قدرت و تنفس طبیعی بودنش ، زیاد نیست و کاملادطبیعی هست و اتفاقا از این نظر خیلی حرف برای گفتن داره
R
۱۴ بهمن ۱۴۰۱لامبورگینی غیر از شتاب ثانویه از هر لحاظ از فراری سرتره
Sobhan
۱۴ بهمن ۱۴۰۱اونتادور التیمیت رو خیلی بیشتر دوست دارم تو جاده صاف از svjخیلی سری تره
Sobhan
۱۴ بهمن ۱۴۰۱صد درصد لامبور قیافه ای وحشی تر ،با اینکه قدرت کمتر داره اما نهایت سرعت بیشتر داره ،صداش از اون خیلی بلند تر و وحشی تره ،دنده کم میکنی یک متر بک فایر میزنه تو پیست هم که لازم نیست چیزی بگم اطلاعات داشته باشی خودت میدونی🤗 و البته قیمت کمتر 🤔
Mf1
۱۴ بهمن ۱۴۰۱در کل با اختلاف زیاد ۸۱۲ فراری چون ثابت شده هست توی هر پیستی هرچند فقط حرفه ایی ها میتونن از تمام پتانسیل ۸۱۲ استفاده کنن
اگه کسی تایم لامبو و فراری داره توی سایر پیست ها اشتراک بگذاره به غیر از نوربرینگ ولا سردرد گرفتم
arshiaSVJ
۱۴ بهمن ۱۴۰۱فراری کلا هیچ وقت ماشیناش رو برای تایم پیست نمیفرسته و 812 هم به جز فیورانو تو پیست دیگه ای تایم ندارن(یه ۷:۳۰ تو نوربرگ رینگ داره که اونم اصلا قابل استناد نیست چون رسمی نیست اصلا)
پیست فیورانو هم بر عکس اون چیزی که به دوستی بالاتر گفتن کفی های بیشتری داره و
مثلا یکی از سریعترین ماشینهای فراری اونجا لافراریه که اصلا پیست محور نیست و به خاطر عملکردش تو کفی ها اونقدر سریعه اونجا که خودش یه نشانه ای بر سرعتی بودن پیست
تنها جایی که شاید فقط یه درصد یه تایمز از ۸۱۲ اونجا ثبت بشه هاکنهایمه( svj اونجا یه ۱:۴۵ داره)
و اما درباره ماشینا لازمه بگم که هردوشون حد نهایی کلاسشونن
ینی لامبورگینی دیگه نمیتونست از این پیست محور تر کنه اونتادور رو چون همینجوریشم SVJ رو نمیشه تو جاده روند انقد که ماشین وحشی ایه طبق گفته ها
مگه اینکه گیربکس رو عوض میکردن که اونم نمیشد چون شاسی ماشین با گیربکس دیگه ای همخوانی نداشت
از اون طرف ۸۱۲ کامپتیزیونه هم اگه میخواستن پیست محور تر کنن به ذات گرندتوررش آسیب میزد احساس میکنم
به صورت کلی اما میرسیم به اینکه من شخصا طراحی اونتادور رو بعد از ۱۲ سال با هیچ ماشینی عوضش نمیکنم و خب اونتادور اولین ماشینی بود که من رو با دنیای خودرو آشنا کرد به همین دلیل اصلا میبینمش دست و پام شل میشه 🤣
پس من به اون رای دادم هر چند که ۸۱۲ هم ماشین خارق العاده آیه و این حجم از تعادل بین هیولا بودن و کاربردی بودن واقعا هنری میطلبه که کم تر شرکتی مثل فراری دارای اونه
و واقعا حیفه که هردوشون آخرین v12 های تنفس طبیعی خالص شرکتشونن و از این به بعد قرار یه موتور الکتریکی هم به هردوشون اضافه بشه(البته برای لامبورگینی به نظرم خیلی خوب میشه)
Ferrari
۱۴ بهمن ۱۴۰۱۸۱۲ کامپزیونه جز فیورانو جایی تایم نزده ولی میتونیم اونتادور svj رو با فراری ۴۸۸ پیستا مقتیسه کنیم. که فقط ۳ پیست اونتادور سریعتر بود البته نوربرگرینگ شرایطش فرق داره و راننده اسپرت اتو با فراری تایم گیری کرده
https://fastestlaps.com/comparisons/3cd778mf0c1g
arshiaSVJ
۱۴ بهمن ۱۴۰۱صحیح
بگذریم که همون دوتایی دیگه رو هم نمیدونستم سریعتره🤣
Ehsan
۱۴ بهمن ۱۴۰۱۲ تا شاهکار
خیلی سخته ولی مثل همیشه انتخابم فراری
MC20
۱۴ بهمن ۱۴۰۱انتخاب بین این دو شاهکار سخت نیست چون لذت رانندگی و اصالت SVJ دیگر هرگز تکرار نخواهد شد … با 812 مدام باید سریع تر رفت تا ترسید و ترسید و باز بیشتر ترسید … اما با SVJ باید سریع تر رفت تا به لذت و شکوه و افتخار رسید … لامبورگینی زاده شد تا زیباتر و سریع تر از فراری باشد و الحق که به این هدف رسید … فراری سالهاست که دیگه زیبا ترین و سریع ترین ماشین دنیای موتور اسپورت نیست … انتخاب من با افتخار ، بهترین سوپراسپورت تمام دوران ، سمبل کلاس ، 12 سیلندر اتمسفریک با گیرباکس تک کلاچه به رسم مسابقات قدیم موتوراسپورت ، بهترین موتور وسط تمام تاریخ : اولتیمائه دوران : لامبورگینی SVJ … هست .
BMW
۱۴ بهمن ۱۴۰۱به فراری رای دادم بخاطر گیربکس خیلی بهترش که تو لذت رانندگی خیلی تاثیر داره صدای جفتشونم فوق العادس
Royal Driver
۱۴ بهمن ۱۴۰۱دوئل به شدت سختیه! هردو رو بی نهایت دوست دارم. اما قلبه من تا ابد با فراری بوده و هست!
Competizione!♥️
چقدر هم حیف که این اثرات هنری دارن از میان میرن…
پوریا چالش
۱۴ بهمن ۱۴۰۱واقعا نمیدانم چ بگم من با این فراری812بود ک با فراری اشنا شدم عاشقشم ولی باز انتخاب من اینجا اونتادور هست اونتادور افسانه ای LoveLamborghini
Arshia m3csl
۱۴ بهمن ۱۴۰۱قطعا فراری طراحی فراری با کلاس تره و خاص تره و تکنولوژی فرمول ۱ داره این کمپانی و توانایی هاش از لامبورگینی بیشتره لامبورگینی مثل فراری پرستیژ نداره فراری کلاس خاص و ابهت خاصی داره هیچ ماشینی فراری و پورشه ۹۱۱ نمیشه برای من
کسی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱(راستش اگر میخواستم بدون علاقه ام به فراری انتخاب کنم باز فراری ولی الان با عذرخواهی از طرفدار های لامبو ترجیه میدم متعصبانه نظر بدم البته که خیلی چرت میشه ولی کامنت بعدیم عاقلانه است )
این مقایسه مثل مقایسه لگو ولگو تقلبی الان برند لامبو جلوی فراری کم تر از یه تکه چوبه آخه لامبو چی دار به جز یک کم سرعت بیشتر الان اگر بخواهیم صدای لمبوی 12 سیلندر را با فراری مقایسه کنیم چی داره مثل بوق پراید جلوی صدای لامبو است صدای لامبو جلوی صدای فراری
کسی
۱۴ بهمن ۱۴۰۱(راستش اگر میخواستم بدون علاقه ام به فراری انتخاب کنم باز فراری ولی الان با عذرخواهی از طرفدار های لامبو ترجیه میدم متعصبانه نظر بدم البته که خیلی چرت میشه ولی کامنت بعدیم عاقلانه است )
این مقایسه مثل مقایسه لگو ولگو تقلبی الان برند لامبو جلوی فراری کم تر از یه تکه چوبه آخه لامبو چی دار به جز یک کم سرعت بیشتر الان اگر بخواهیم صدای لمبوی 12 سیلندر را با فراری مقایسه کنیم چی داره مثل بوق پراید جلوی صدای لامبو است صدای لامبو جلوی صدای فراری در آخر باز هم میگویم این بیشتر بر اساس تعصب بود پس واسه جواب چیزی نگید ولی اگرلامبو را ترجیه میدید دیس بدید
کسی
۱۵ بهمن ۱۴۰۱مقایسه سختی اه اما من فراری را انتخاب میکنم چون اول پرفورمنس بهتری داره بعد زیبا تره کمی هم لوکس تره و البته این که فراری برای ای آود که نوآوری باشه اما لامبو از اولش رقیب بود هر چند که رقیب خوبی بود
البته اونتادور هم خیلی نزدیکه و هیچ چی کم نداره حتی وزن نزدیکی دارهو تو پیست بهتره