مرحلهٔ نیمهنهایی، گروه چهاردهم، هایپراسپرتها، دوئل اول
همچنان در مرحلهٔ نیمهنهایی سری رقابتهای خودرویی پدال هستیم و امروز به یکی دیگر از گروههای جذاب این رقابتها یعنی گروه هایپراسپرتها رسیدهایم. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هشت هایپرکار قدرتمند و گرانقیمت به مصاف یکدیگر رفتند که از بین آنها چهار خودرو شامل لامبورگینی سیان، فراری SF90، بوگاتی شیرون و کونیگزگ جسکو موفق شدند با مغلوب کردن آستونمارتین والکری، مکلارن اسپیدتیل، هنسی ونوم F5 و SSC تواتارا خود را به مرحلهٔ نیمهنهایی برسانند. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هم بین بوگاتی شیرون سوپراسپرت و هنسی ونوم F5 برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
دوئلهای این گروه در مرحلهٔ نیمهنهایی
نتایج دوئل قبلی بین بوگاتی شیرون سوپراسپرت و هنسی ونوم F5
مجموع آراء: ۱۹۵۲
آراء بوگاتی: ۱۱۰۲
آراء هنسی: ۸۵۰
پیروز دوئل: بوگاتی شیرون سوپراسپرت با کسب ۵۶ درصد از کل آراء
فراری SF90 استراداله
تاریخ معرفی: می ۲۰۱۹
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۶۴۳ دستگاه
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: شتاب دیوانهکننده، طراحی بیرونی چشمنواز، کابین لوکس و بسیار راحت، قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی هیولایی، برد تمام الکتریکی، چسبندگی چهارچرخ محرک
نقاط منفی: فقدان اندروید اتو، فضای بار اندک، سیستمهای کمکرانندهٔ محدود، فقدان پیشرانهٔ V12، قیمتی بسیار گرانتر از اکثر سوپرکارهای فراری
چکیده: SF90 استراداله خودروی شگفتانگیزی است. ظاهر و قوای محرکهٔ این خودرو انقلابی هستند که ممکن است به مذاق برخی از طرفداران متعصب فراری خوش نیاید و کار با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آنهم خیلی راحت نیست ولی اینها مشکلات بسیار کوچکی هستند. پیش از این هرگز هیچ هایپرکار ۱۰۰۰ اسب بخاری وجود نداشته که به این راحتی توسط افراد بیتجربه قابل هدایت باشد. SF90 با پرفورمنسی شگفتانگیز، نهتنها آیندهٔ محصولات فراری را نشان میدهد بلکه پرفورمنس هایپرکارها را با قیمتی بسیار کمتر ارائه میکند.
لامبورگینی سیان FKP37
تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۱۹
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
تعداد ساخت: ۸۲ دستگاه
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V12 تنفس طبیعی باشکوه و با غرشی دیوانهکننده، تعویض دندههای نرمتر گیربکس نسبت به اونتادور، طراحی بیرونی خیرهکننده، استفاده از ابرخازن بجای باطری
نقاط منفی: فقدان ویژگیهای هایپرکاریهای پلاگینهیبریدی مثل قابلیت پیمایش تمام الکتریکی، مصرف سوخت وحشتناک با وجود سیستم هیبریدی، قیمت وحشتناک، کابین خفه با دید محدود
چکیده: سیستم هیبریدی خفیف لامبورگینی سیان عملکرد خوبی دارد اما این ماشین هنوز هم یک قلب بزرگ و ترسناک V12 در سینه دارد. به همین دلیل، از سیان نباید انتظار قابلیتهای سوپرکارهای پلاگینهیبریدی را داشت. سیان صرفاً در انجام همان کارهایی که لامبورگینیها به بهترین وجه انجام میدهند یعنی خودنمایی و جلبتوجه بسیار عالی است و ویژگی خاص یا منحصربهفردی ندارد. بااینحال، موضوع کلیدی این است که سیان حرکت لامبورگینی به سمت الکتریکیسازی و نمایی اجمالی از آینده از این برند ایتالیایی را نشان میدهد
مقایسهٔ مشخصات فنی
لامبورگینی سیان | فراری SF90 | |
پیشرانه بنزینی | ۶.۵ لیتری V12 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | طبیعی | توئین توربو |
قدرت | ۷۸۵ اسب بخار | ۷۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۲۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
موتور الکتریکی | ۱ عدد | ۳ عدد |
قدرت | ۳۵ اسب بخار | ۲۲۰ اسب بخار |
مجموع قدرت | ۸۲۰ اسب بخار | ۱۰۰۰ اسب بخار |
گیربکس | ۷ سرعته ISR | ۸ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۵ ثانیه | ۲.۳ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۳ ثانیه | ۹.۹ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۵۵ کیلومتر/ساعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۲۳.۵ لیتر ترکیبی | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی |
باطری | ابرخازن | ۷.۹ کیلووات ساعت |
برد تمام الکتریکی | ندارد | ۲۵ کیلومتر |
وزن | ۱۷۹۰ کیلوگرم | ۱۶۲۰ کیلوگرم |
نسبت وزن به قدرت | ۲.۲ کیلو/اسب بخار | ۱.۶ کیلو/اسب بخار |
طول | ۴,۹۸۰ میلیمتر | ۴,۷۱۰ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۷۰۰ میلیمتر | ۲,۶۵۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۱۴۰ لیتر | ۷۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت | ۳ میلیون دلار | ۵۱۱,۲۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Kf
۲۹ تیر ۱۴۰۱پدال جان درست نیست ما و تو این وضعیت قرار میدی بردار من
Reza Waffen SS
۲۹ تیر ۱۴۰۱دوئل سختیه انتخابم لامبورگینی سیان
ehsan fa
۳۰ تیر ۱۴۰۱اسم فراری برا انتخاب بسه برادر من
كارevol
۲۹ تیر ۱۴۰۱لامبو عالیه ولی چیزی جز فراری نمیشه انتخاب کرد!
shirko
۲۹ تیر ۱۴۰۱لطفا با اکانت فیک رای ندید تا فراری بیشتر رای بیاره ، توهمه جای دنیا حتی خود ایران لامبورگینی طرفداراش بیشترن ، فراری همون اف ۸ تریبوتوهستش که یه موتور برقی بهش اضافه کردن .
Ferrari
۲۹ تیر ۱۴۰۱خب حالا سیان مگه چه اش دهن سوزیه؟ یه اونتادوره دیگه تست این ماشین هم تو همین پدال هست بخونید. یه ماشین کاملا معمولی.
البته مهندسین لامبورگینی با شما هم عقیده نیستن چون برای جانشین اونتادور، sf90 خریدن و تست کردن. هشت نُه سال پیش هم برای ساخت هوراکان ۴۵۸ رو برسی کرده بودن
Mr Naftalin az roghan abad
۲ مرداد ۱۴۰۱فراری طرفدارای خاصی داره…. متعصب ولی بافهم! فراری برند خاصیه! مهندسیش مستقل و ایتالیایی اصیله…. کلا فراری ماشین با اصالت تر و پیروز تری نسبت به رقیبش یعنی لامبو هست ولی به لامبورگینی هم احترام میزارم و بعد از فراری قبولش دارم. از اونجایی که مهندسی المانی بیشتر داخله لامبو هست این قضیه اصالتشو پایین میاره. رای من استراداله
Scuderia Ferrari
۲۹ تیر ۱۴۰۱shirko
زیاد حرص نخور برات خوب نیست
فراری از هر لحاظ که فکرشو کنی برتر از لامبورگینی هست
ما تیفوسی ها هم قسم شدیم با حذف ناجوانمرادنه “والکری” انتقام سختی از “سیان” بگیریم 😂😂
در آخر هم باید گفت برای رقابت با بزرگ ترین سوپر اسپرت ساز تاریخ باید فراریِ دیگری متولد بشه
shirko
۲۹ تیر ۱۴۰۱اتفاقا اقای متقلب اگه تقلب نمی کردی می فهمیدی کت تو تن کیه راستی اینم بدونید فراری لامبو اورورس رو برای ازمایش برده تو گاراژ برای اون هاچ بکش 😂😂در اخر هم این بدون اون اف ۸ برقی ( اس اف ۹۰ )دفعه قبل از اسپید تیل بیشتر رای اورد، اون موقعم مکلارن و حروم کردید با تقلب !!! اونی اس اف و به اسپید تیل ترجیح بده هیچی از ماشین حالیش نیست .
Ferrari
۲۹ تیر ۱۴۰۱دقیقا کدوم قسمت اوروس توسط لامبو ساخته شده که فراری از این ماشین برای پورسانگ الگو بگیره؟
1123
۲۹ تیر ۱۴۰۱نه که سیان یه ماشین کاملا جدیده
از نظر تعداد طرفدار واقعا نظری ندارم، ولی فروش فراری گواه این هست که خریداران ترجیحش میدن
شما نگو این فقط یه اف8 عه، اس اف 90 رسما 458 عه با پاورترین متفاوت
همین 458 تونسته از کلاس خودش فراتر بره و با هایپرکار ها رقابت کنه
ولی خب ازونجایی والکری با پرفورمنس و طراحی خارق العاده ش، مقابل همین سیان حذف شده از مخاطبای فناتیک نمیشه انتظار خاصی داشت
اینجا هم تنها مزیت سیان اینه که خوشگلتره
De
۱۶ مرداد ۱۴۰۱لامبورگینی رو هر کسی نمیتونه درک کنه که بهش رای بده
جناب ایکس
۲۹ تیر ۱۴۰۱داداشموم با دشمن فرضی درگیره
Sadeq
۳۰ تیر ۱۴۰۱برادر من سر چ حسابی این حرفو میزنی اینجا جای طرفداری نیست اینجا دارن دو محصول از دو کمپانی رو مقایسه میکنن اینجارو نباید از رو علاقه رای داد وگرنه من خودم طرفدار بوگاتی و بعد لامبورم ولی الان با این مشخصات و قیمت 6 برابری لامبور من انتخابم فراریه قطعا
imanenzo
۳۰ تیر ۱۴۰۱shirko همه جای دنیا لامبورگینی بیش از فراری طرفدار داره؟حالت خوبه دادا،چیو با چی مقایسه میکنی.به کمپانی لامبورگینی احترام میذارم ولی هر علاقه مند دنیای خودرویی میدونه که قیاس این دو کمپانی مع الفارق و بسیار مضحکه.برای درک محبوبیت فراری شما ماه آینده گرندپری مونزا رو تماشا کن تا ابعاد عظمت و محبوبیت فراری رو درک کنی
imanenzo
۲۹ تیر ۱۴۰۱فراری پرفورمنس بهتر در کنار قیمت بسیار کمتر ارائه میده.بدون تردید فراری
Nima
۲۹ تیر ۱۴۰۱سیان تولید محدود هست و همین الان ۵-۶ میلیون دلار قیمتش شده.
در صورتى که فرارى SF90 کلکسیونى نیست.
HamiD
۲۹ تیر ۱۴۰۱واقعا؟!
اتفاقا کاملا برعکس!
شما میتونید صاحب یک لامبورگینی سیان با قیمت 2.9 میلیون دلار توی اتریش بشید!
افت قیمت داشته …
اما فراری چطور!؟
به 800 هزار دلار یا بیشتر هم رسیده …
درسته تولید محدوده اما 6 میلیون دلار واسه این ماشین حالا حالا ها زوده … حداقل 8 سال دیگه یا شایدم بیشتر!
amirhosein23
۳۱ تیر ۱۴۰۱هنوز کیفیت فراری رو ندیدی چقدر توی سال 2018به بعد اشغال شده
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۹ تیر ۱۴۰۱جالبه هنسی ونوم با 51 در صد از بوگاتی جلوتره اونوقت بوگاتی رفته بالا.جمع کنید بساط کذب و دروغ رو
جواد عقیلی
۲۹ تیر ۱۴۰۱آمار آرای تلگرام رو هم باید ببینید که به آرای سایت اضافه می شن: https://t.me/pedalir/6173
GMA
۲۹ تیر ۱۴۰۱امیدوارم اینبار هم مثل سری قبل به طور مضحکی سیان برنده نشه،اگه دوئل ها برای دریافت خودرو محبوب تر برگزار نمیشد و خودرو برتر انتخاب میشد،سیان تو خواب هم به گرد والکری نمیرسید
GMA T.50(که ای کاش در دوئل ها هم حضور داشت)، والکری و جسکو پرچم داران این کلاس هستند
اینجا هم بی تردید انتخابم فراریه
mohammad-2005
۲۹ تیر ۱۴۰۱خودمم واقعا وقتی یاد اون دوئل والکری و سیان می افتم افسوس میخورم که اکثرمون من جمله خودم ، والکری با مهندسی حیرت انگیز رو بخاطر طراحی ول کردیم و به اونتادور بزک شده الکی گرون ( سیان ) رای دادیم . منم اینجا به فراری رای دادم .
GMA
۲۹ تیر ۱۴۰۱https://www.google.com/url?q=https://www.pedal.ir/aston-martin/%25D8%25AF%25D9%2588%25D8%25A6%25D9%2584-%25D8%25A2%25D8%25B3%25D8%25AA%25D9%2588%25D9%2586%25E2%2580%258C%25D9%2585%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA%25DB%258C%25D9%2586-%25D9%2588%25D8%25A7%25D9%2584%25DA%25A9%25D8%25B1%25DB%258C-%25D9%2584%25D8%25A7%25D9%2585%25D8%25A8%25D9%2588%25D8%25B1%25DA%25AF%25DB%258C%25D9%2586%25DB%258C/&sa=U&ved=2ahUKEwjQ5YaCtYf5AhXgi_0HHfLaBHUQFnoECAgQAg&usg=AOvVaw3XqtdeoV-Cu2McXqQQWF0_
کامنت ها را بخونید…چقدر تعصب توش موج میزنه
TML BN
۲۹ تیر ۱۴۰۱چقد سخت به سیان میخوره برقی باشه ولی حتی توربو هم نداره😂😂
امیررضا
۲۹ تیر ۱۴۰۱وحشتناک طرفدار لامبورگینی هستم ولی اینجا قطعاً فراری، اصلا یچیز دیگس لامصب این SF90
حسین
۲۹ تیر ۱۴۰۱والا sf90 همه چیزش بهتره. قدرت و گشتاور بیشتر، پرفورمنس بهتر، مصرف سوخت خیلی کمتر، قیمت خیلی خیلی کمتر، برند بهتر، طراحی هم سلیقه ای ولی به نظر من طراحیشم بهتر.
HamiD
۲۹ تیر ۱۴۰۱حتی نیاز به خوندن مشخصات نیست!!!!
خیلی مضحکه اگه فراری حذف شه همونطور که حذف استون مارتین مقابل این سیان مضحک بود!!!
ملت به چی رای میدن ای خدااااااااااااااا
در کل بدون لحظه ای تردید فراری …
یه نگاه به کابین بندازید فراری بندازید …
فرض کنید 6 برابر این پول رو باید بدی و یه کابین قدیمی آونتادور گیرتون بیاد! یه ماشین کندتر از هر لحاظ !!!
زیبانیست!؟
اگه سیان 300 هزار دلار قیمت داشت ارزشمند بود …
GMA
۲۹ تیر ۱۴۰۱دقیقا 👍
رضا
۲۹ تیر ۱۴۰۱بدون خوندن به لامبو رای دادم
R
۳۰ تیر ۱۴۰۱تو نمیتونی علاقه رو با منطق بخری اینم نظرسنجیه نه مشخص کردن برتری هاشون
Mr Naftalin az roghan abad
۲ مرداد ۱۴۰۱مردم پرفورمنس رو نمیبینن فقط ظاهر رو میبینن رای میدن. والا هیچی هم حالیشون نیست. والکری گناه داشت….. فراری انتخاب عاقلانه ای هست
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۹ تیر ۱۴۰۱رای خودم sf90
ولی جالبه تو دوئل بین amg gt و 812 قیمت مطرح نبود و فقط تعداد سیلندرها ملاک بود ولی اینجا قراره از دوستان انزو باز چیز های دیگه ای بشنویم، حالا ارائه پرفورمنس تقریبا مشابه با قیمت کمتر برای فراری مزیته اونم در حالی که سیان 4 تا سیلندر بیشتر داره!
Amin
۲۹ تیر ۱۴۰۱اونجا پرفورمنس ۸۱۲ هم بهتر بود ، زیباتر هم بود ، این همه اختلاف قیمت هم وجود نداشت ، ۶ برابر اختلاف قیمت یا به بیانی ۲.۵ ملیون دلار اختلاف قیمت کجا ، ۳۰۰ هزار دلار کجا
البته خطاب به نویسنده ،تایم ۴۰۰ متر اس اف نود حداقل باید ۹.۵ مینوشتید ، اصلا ۹.۹ خیلی ظلمه
Ferrari
۲۹ تیر ۱۴۰۱شما ۱۲ سیلندر ۸۳۰ اسب بخاری کامپتزیونه رو که ۷۵ سال تاریخ پشتش هست و صدها پیروزی در مسابقات اتومبییل رانی رو با چی مقایسه میکنی؟ کیفیت رانندگی ۸۱۲ هم که بهتر از مرسدس بود طراحیش هم بهتر بود ضمن اینکه تولید محدود بوده و ارزش بالایی خواهد داشت
اما تست و برسی لامبورگینی سیان هم هست که میتونی قبل از رای دادن درموردش بخونی.
اصلا سیان نباید به این مرحله میرسید. ولی بخاطر علاقه شماها والکری حذف شد و سیان اومد بالا
HamiD
۲۹ تیر ۱۴۰۱سلام …
بین مرسدس و فراری اختلاف 300 هزار تایی وجود داشت و فراری 2 برابر بنز قیمت داشت …
اما اینجا لامبورگینی همه جوره ضعیف تره (فراری در مقابل بنز قوی تر بودا!!!) و اختلاف قیمت 2.5 میلیون دلاری داره … 6 برابر فراری قیمت داره لامبورگینی …!!!! مشکل اینجاست …
ببینید همه جای جهان هم فراری و هم لامبورگینی رو دوست دارن اما واقعا چرا باید بابت یه آونتادور که کابینش مال 10 سال پیش یا قدیمی تره 3 میلیون دلار داد که از تموم رقیبای 3 میلیون دلاریش میخوره!!!!
منطقی نیست خب …
جناب ایکس
۲۹ تیر ۱۴۰۱همین کلمه ای که بکار بردی دلالت بر همه چیز میکنه، برو یه جای دیگه پیدا کن بشین با یه عده متعصب و بی کله مثخودت از فضایل لامبو و رذایل فرری بگو.
" Swedish Arrogant Tiger "
۳۰ تیر ۱۴۰۱واضحه که پرفورمنس پیست gt black بهتر از 812 ست تو خط مستقیم هم اختلاف چندانی نداشتن و چیزی حدود 2 دهم بوده که اگه مفهوم پرفورمنس از دیدگاه شما فقط صفر تا صد باشه تسلا و امثالش اسباب بازی های جالبی براتون میزنن که از فراری بهترن!
زیبایی و طراحی رو فکت نکنید که سلیقه ست، چون مطمئن بودم در مورد ارزش 812 اظهار نظر میکنید جا داره یادآوری کنم سیان هم به علت تولید به شدت محدود همچین قیمتی داره و پیش کلکسیونر ها همیشه ارزشش رو حفظ میکنه.(حالا بماند که خود gt هم تولید محدود بود و در آینده ارزش بیشتری خواهد داشت)
Amin
۳۰ تیر ۱۴۰۱داداش پرفورمنس ۸۱۲ توی پیست هنوز مشخص نیست ….ولی خیلی از ۴۸۸ پیستا سریع تره ، پیستا خودش رقیب gt2rs و بلکسریز بود
اختلافشون توی خط مستقیم هم خیلی بیشتر از این حرف ها هست ، به این اعدا دقت نکن ، صفر تا سیصد ۸۱۲ معمولی ۱۸ ثانیه هست ، یعنی حدود ۳ ثانیه از بلک سریع تره ، حالا ۸۱۲ کامپتزیونه که دیگه جای خود داره
Scuderia Ferrari
۲۹ تیر ۱۴۰۱سیان همون اول بازی با V12 تنفس طبیعی یک گل به SF90 استراداله زد ولی اسب سرکش کامبک با شکوهی داشت و با ۰ تا ۱۰۰ ، ۰ تا ۲۰۰ و تایم ۴۰۰ متر سه گل وارد دروازه لامبورگینی کرد و سوت پایان زده شد
البته دو گل رو هم داور آفساید گرفت (قدرت و گشتاور) 😉😉
یحیا
۲۹ تیر ۱۴۰۱واقعا انتخاب سختیه، هرچند قیمت فراری میتونه نسبت به چیزی که بهت میده معقولانه تر باشه
Clean energy (سلام فرمانده)
۲۹ تیر ۱۴۰۱بی شک فراری بالاتره
۳ میلیون کجا ۵۰۰ هزار کجا😐
تازه سریعترم هست😂😂
الکی گرون به معنای کلمه
الان یه یارویی میاد میگه این اس اف نود ۴۵۸ الکتریکی شده اس و قطعا اون با وی ۱۲ تنفس طبیعیش بهتره
بعد میاد میگه سالیان ساله همه لامبورگینی و موتور آوانتادورو سر مشق قرار دادن
انگار نه انگار خود لامبو اس اف ۹۰ برد تو محوطه خودشون تا از اون الگو برداری کنن😂😂
لامصب این سیان هیچ جای دفاعی برای فنا نمیزاره
Clean energy (سلام فرمانده)
۲۹ تیر ۱۴۰۱آره مث توعم
بچه جون فشار نخور
فراری پوزه همه لامبو هارو به خاک مالیده
راستی چه خبر از اس اف نود😂
خوب بود به دردتون خورد عموجان؟
M.Kkarimi
۲۹ تیر ۱۴۰۱هنوز تو کَتَم نرفته که چجوری تو دوئل سیان و والکری ، والکری اوت شد … البته با منطق تنها لوگوی لامبورگینی برای یه طرفه شدن دوئل کافیه این چیزا خیلی هم بعید نیست ….
Yasin
۲۹ تیر ۱۴۰۱بدون هیچ شکی SF90 رو انتخاب کردم
فراری توی همه مشخصات برتری داره
با قیمت یک ششم لامبورگینی!
Ali-SV
۲۹ تیر ۱۴۰۱فراری توئین توربو با ۳ تا موتور الکتریکی شده این بعد سیان با تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی این شده واقعا چیو مقایسه میکنید دم و دستگاه اضافی؟
Amin
۲۹ تیر ۱۴۰۱فراری ۸۱۲ کامپتزیونه فقط با یه موتور تنفس طبیعی شده چیزی که سیان با موتور برقی هم بهش نمیرسه …با یک پنجم قیمت ….اگر بخوایم مثل خودت مقایسه کنیم
سیان باید قیمتش خیلی خیلی کمتر بود تا برتری صدا و موتور ۱۲ سیلندر اش به برتری فنی فراری در انتخاب غلبه کنه ….حتی اس وی جی هم از sf90 گرون تره ، هر چند اس وی جی خیلی ارزش خرید بهتری از سیان داره
حسین دهمرد
۲۹ تیر ۱۴۰۱فکر میکردم فراری ۷۰۰ هزارتایی باشه. معمولا بین لامبو و فراری، انتخابم لامبو بوده ولی اینجا ارزش فراری خیلی بیشتره.
سهیل
۲۹ تیر ۱۴۰۱Lambo is jast a toy
imanenzo
۲۹ تیر ۱۴۰۱فراری sf90 استراداله اگر بخوایم منطقی نگاه کنیم با این قیمت باید در دسته سوپرکارهای سطح بالا قرار بگیره که اونجا هیچ رقیبی براش وجود نداره.حتی بین این هایپر کارهای گران قیمت هم کم و کاستی نداره .این ماشین با توجه به قیمت بهترین پکیج رو ارائه کرده و خیلی از رقبا جلوتر هست.برند فراری و لوگوی اسب سرکش هم که دیگه حرفی باقی نمیذاره
سوشیانت
۲۹ تیر ۱۴۰۱لامبورگینی سیان رو انتخاب می کنم چون حداکثر سرعتش بیشتره
JDM lover
۲۹ تیر ۱۴۰۱بدون هیچ تردیدی sf90
amir
۳۰ تیر ۱۴۰۱فک کنم با پول لامبو بشه کل محصولات در حال تولید فراری رو از هر کدوم یه دونه خرید و این پول منطقی نیست هر چند ماشین خوبی باشه !
amir
۳۰ تیر ۱۴۰۱با پول لامبو میشه یه فراری یه مکی یه بنز یه رولزرویس و …. خرید !
علی
۳۰ تیر ۱۴۰۱لامبورگینی را دوست دارم ولی انتخابم فراری sf90 ، اگه اونتادور بود هردو را انتخاب میکردم
مانی
۱ مرداد ۱۴۰۱انقدر فشار نخورید ولی یه واقعیت هست که همه طرفدارای فراری باید قبول کنن لامبورگینی همیشه بیشتر جلب توجه میکنه و دهن همرو میچسبونه به اسفالت حالا هرچقدر میخواید از فراریتون تعریف کنید لامبورگینی اصالت هرکسی نمیتونه
سوال ببردش
Au
۱۶ مرداد ۱۴۰۱کاملا حق گفتی
Sobhan
۱ مهر ۱۴۰۱خود پولدارا و کلکسیونرا ها لامبور رو انتخواب میکنن 🙌
مانی
۱ مرداد ۱۴۰۱رو دمتون مونده فراری 500 هزار تاست😂😂😂
پوریا چالش
۱۹ آبان ۱۴۰۱Svj518هزارتا هست با اون همه 900دستگاه ازش ساخته شد چ الان یک میلیون دلار بیشتر قیمت داره
KHAN
۳ مرداد ۱۴۰۱قطعا فراری با قیمت خوبش نسبت به سیان .ولی ادم میخاد صاحبه یکی از 80 تا سیان موجود تو دنیا بشه تا صاحب یکی از 800 تا sf90 .قیمت فراری واقعا در برابر لامبو عالیه
پوریا چالش
۱۹ آبان ۱۴۰۱اشتباه درج شده تنها 63دستگاه سیان دو دنیا هست
رامتین
۴ مرداد ۱۴۰۱انتخاب من sf90
pooya
۶ مرداد ۱۴۰۱آخه قیمت هاشون رو نگاه کنید !!!!