مرحلهٔ مقدماتی، گروه دوازدهم، هایپراسپرتها، دوئل سوم
نتایج دوئل قبلی بین آستونمارتین والکری و لامبورگینی سیان
مجموع آراء: ۱۳۵۵
آراء لامبورگینی: ۷۷۳
آراء آستونمارتین: ۵۸۲
پیروز دوئل: لامبورگینی سیان با کسب ۵۷ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
کوئنیگزگ جسکو | SSC تواتارا |
کوئنیگزگ جسکو | |
آستونمارتین والکری | لامبورگینی سیان |
لامبورگینی سیان | |
فراری SF90 استراداله | مکلارن اسپیدتیل |
؟ | |
بوگاتی شیرون سوپراسپرت | هنسی ونوم F5 |
؟ |
فراری SF90 استراداله
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۹
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
امتیاز از اتوکار: ۴.۰ از ۵.۰
تعداد ساخت: بدون محدودیت
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: بهطور خارقالعادهای سریع، طراحی بیرونی چشمگیر، کابین بسیار لوکس
نقاط منفی: فضای بار محدود، فقدان اندروید اتو، فقدان سیستمهای کمکرانندهٔ پیشرفته
چکیده: برای معدود افرادی که میتوانند از پس قیمت دیوانهوار SF90 برآیند، این فراری پرفورمنسی به همان اندازه دیوانهوار را ارائه میکند
مکلارن اسپیدتیل
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۸
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از اتوکار: ۵.۰ از ۵.۰
تعداد ساخت: ۱۰۶ دستگاه
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: بسیار سریع در خط مستقیم، طراحی بیرونی آیندهنگر، مجهز به تجهیزات رفاهی پیشرفته
نقاط منفی: فقدان ایربگهای جانبی، تعداد ساخت محدود، فاقد مجوز تردد در ایالاتمتحده
چکیده: مکلارن اسپیدتیل با طراحی منحصربهفرد بدنه، ترکیب صندلیهای بینظیر در داخل و پرفورمنسی فراموشنشدنی، خودرویی است که برای سالها در یادها باقی خواهد ماند
مقایسهٔ مشخصات فنی
فراری SF90 استراداله | مکلارن اسپیدتیل | |
پیشرانهٔ بنزینی | ۴.۰ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
موتور الکتریکی | ۳ عدد | ۱ عدد |
قدرت موتور بنزینی | ۷۸۰ اسب بخار | ۷۵۵ اسب بخار |
گشتاور موتور بنزینی | ۸۰۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
قدرت موتور الکتریکی | ۲۲۰ اسب بخار | ۳۱۰ اسب بخار |
مجموع قدرت | ۱۰۰۰ اسب بخار | ۱۰۵۰ اسب بخار |
مجموع گشتاور | ۹۰۰ نیوتن متر | ۱۱۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۳ ثانیه | ۲.۹ ثانیه |
شتاب صفر تا ۱۶۰ | ۵.۰ ثانیه | ۵.۱ ثانیه |
شتاب صفر تا ۳۰۰ | ۱۶.۴ ثانیه | ۱۲.۸ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۹.۹ ثانیه | ۱۰.۰ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت | ۴۰۰ کیلومتر/ساعت |
وزن خشک | ۱۶۰۰ کیلوگرم | ۱۴۳۰ کیلوگرم |
طول | ۴,۷۱۰ میلیمتر | ۵,۱۳۷ میلیمتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۳ نفر |
باطری | ۷.۹ کیلووات ساعت | ۱.۶ کیلووات ساعت |
برد تمام الکتریکی | ۲۵ کیلومتر | ندارد |
قیمت پایه | ۵۱۰ هزار دلار | ۲.۱ میلیون دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
امیر
۲۷ آذر ۱۴۰۰قطعا فراری
فراری = لذت رانندگی
😍😍😍
Mercedes-Benz
۱۳ آذر ۱۴۰۲اه اه اه واقعا که اخه فراری اصلا ابهت و زیبایی و خاص بودن مک لارنو نداره اخه چطور 70 درصد بهش رای دادن
درسته مشخصات فراری روی کاغذ بهتره ولی اگه با هم مسابقه بدن فراری ابروش میره
همه ی دنیا مک لارنو به عنوان یکی از بهترین خودرو ساز های جهان میشناسن بعد شما…
مهدی
۲۸ آذر ۱۴۰۰نه به خاطر اینکه فن فراری هستم اما باید قبول کرد sf90 تقریبا کامل ترین سوپراسپرت حال حاضر هست چون هم پرفورمنس خیلی بالایی داره که تقریبا از پس هر خودروی شهری بر میاد هم تو پیست تقریبا از پس هر خودروی شهری بر میاد هم قائدتا لذت رانندگی فراری ها رو داره هم امکانات رفاهی کافی رو داره هم زیبایی داره هم ارزش برند فراری رو داره هم نسبت به توانایی هاش قیمت مناسبی هم داره
Philipp
۲۸ آذر ۱۴۰۰بله الان خیلی خوبه
ولی چیزی که نداره روح فراریه
UNAS
۲۸ آذر ۱۴۰۰یه چی مردم یاد گرفتن هی میگن!!!
حالا چون دوتا چراغ گرد عقبش نذاشتن میگن روح فراری نداره !!!
یا 12 تا سیلندر باعث روح میشه ؟
میشه بفرمایید چی باعث وجود روح می شود ؟
Philipp
۲۹ آذر ۱۴۰۰فراری بودن یعنی زیبا بودن با هر عنصر طراحی
فراری با چراغ گرد شناخته نمیشه هرچند چراغ هایی که روی SF90 مربع شکله و همون فرم رو تداعی می کنه
دوازده سیلندرم بیشتر روی لامبو تاثیر داره F40 یکی از بهترین فراری های تاریخه هم دوازده سیلندر نیست
هر شرکتی روح خودش رو داره که یکسری صفات داره
روح بنز با ابهته
روح ب ام و خشنه
روح ولوو متینه
روح استون خاص بودنه
روح رولزرویس لاکچری بودنه
روح پورشه گرگیه در لباس میش
روح لامبورگینی صداشه
روح فراری از جنسه هنره
حالا SF90 رو میشه به عنوان اثر هنری حساب کرد؟
UNAS
۱۴ دی ۱۴۰۰حالا SF90 رو میشه به عنوان اثر هنری حساب کرد؟
100%
MASIH
۲۸ آذر ۱۴۰۰هردو عالی هردو شاهکار
Muty
۲۸ آذر ۱۴۰۰اسپیدتیل غیر از تاپ اسپید خوب هیچ مزیتی ، تاکید میکنم هیچ مزیتی نسبت به sf90 نداره
اونم با قیمت 4 برابریش !!!
تازه فکر کنم در طراحی بیرونیش از طراحهای گروه سانگ یانگ کمک بسیار گرفتن :-)
الله اکبر این همه زشتی…
Mercedes-Benz
۱۳ آذر ۱۴۰۲طراحی مک لارن از اون فراری خیلی بهتره و خیلی هم قشنگ تر و بلند تر و سبک تر از فراریه. اسپیدتیل اوج شاهکار مهندسیه.
در ظمن مشخصات فراری روی کاغذ بهتره و گرنه معلومه اگه مسابقه بدن اسپیدتیل میبره با وزن کمتر و قدرت بیشتر و ایرو دینامیک بهتر
مثل amg one که 0-100 رو 2/9 ثانیه گفتن و بی ام و m5 کامپتیشن رو هم 2/5 ولی رکورد نوربر amg one از بی ام و 1 دقیقه کمتر بوده و الان سلطان نوربر و گوودو هست واقعا اخه کی به این شاهکار میگه زشت؟
Hamed
۲۸ آذر ۱۴۰۰فکر نمیکنم این دوتا اصلا تو یک کلاس باشن بشه مقایسه کرد
اهداف ساختشون فرق داره
صرفا میشه حسی و دلی رای داد
Mf1
۲۸ آذر ۱۴۰۰مکلارن تولید محدود بایستی چنین قیمتی داشته باشه مثل خیلی هایپرکارها که قدرتشون از مکلارن کمتره ولی قیمتشون بیشتره
محمدرسول صمدی (◕‿◕)
۲۰ بهمن ۱۴۰۰پدرم گفت عاشق نشو فرزندم
من مطمعنم پدرم تو رو ندیده فراری جان
❤❤❤😊😉😁