فراریمک لارن

دوئل فراری SF90 استراداله و مک‌لارن اسپیدتیل

مرحلهٔ مقدماتی، گروه دوازدهم، هایپراسپرت‌ها، دوئل سوم

نتایج دوئل قبلی بین آستون‌مارتین والکری و لامبورگینی سیان

مجموع آراء: ۱۳۵۵

آراء لامبورگینی: ۷۷۳

آراء آستون‌مارتین: ۵۸۲

پیروز دوئل: لامبورگینی سیان با کسب ۵۷ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

کوئنیگ‌زگ جسکو

SSC تواتارا

کوئنیگ‌زگ جسکو

آستون‌مارتین والکری

لامبورگینی سیان

لامبورگینی سیان

فراری SF90 استراداله

مک‌لارن اسپیدتیل

؟

بوگاتی شیرون سوپراسپرت

هنسی ونوم F5

؟

فراری SF90 استراداله

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۹

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

امتیاز از اتوکار: ۴.۰ از ۵.۰

تعداد ساخت: بدون محدودیت

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: به‌طور خارق‌العاده‌ای سریع، طراحی بیرونی چشمگیر، کابین بسیار لوکس

نقاط منفی: فضای بار محدود، فقدان اندروید اتو، فقدان سیستم‌های کمک‌رانندهٔ پیشرفته

چکیده: برای معدود افرادی که می‌توانند از پس قیمت دیوانه‌وار SF90 برآیند، این فراری پرفورمنسی به همان اندازه دیوانه‌وار را ارائه می‌کند

مک‌لارن اسپیدتیل

تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۸

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰

امتیاز از اتوکار: ۵.۰ از ۵.۰

تعداد ساخت: ۱۰۶ دستگاه

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: بسیار سریع در خط مستقیم، طراحی بیرونی آینده‌نگر، مجهز به تجهیزات رفاهی پیشرفته

نقاط منفی: فقدان ایربگ‌های جانبی، تعداد ساخت محدود، فاقد مجوز تردد در ایالات‌متحده

چکیده: مک‌لارن اسپیدتیل با طراحی منحصربه‌فرد بدنه، ترکیب صندلی‌های بی‌نظیر در داخل و پرفورمنسی فراموش‌نشدنی، خودرویی است که برای سال‌ها در یادها باقی خواهد ماند

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

فراری SF90 استراداله

مک‌لارن اسپیدتیل

پیشرانهٔ بنزینی ۴.۰ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
موتور الکتریکی ۳ عدد ۱ عدد
قدرت موتور بنزینی ۷۸۰ اسب بخار ۷۵۵ اسب بخار
گشتاور موتور بنزینی ۸۰۰ نیوتن متر ۸۰۰ نیوتن متر
قدرت موتور الکتریکی ۲۲۰ اسب بخار ۳۱۰ اسب بخار
مجموع قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار ۱۰۵۰ اسب بخار
مجموع گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر ۱۱۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۳ ثانیه ۲.۹ ثانیه
شتاب صفر تا ۱۶۰ ۵.۰ ثانیه ۵.۱ ثانیه
شتاب صفر تا ۳۰۰ ۱۶.۴ ثانیه ۱۲.۸ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۹.۹ ثانیه ۱۰.۰ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر/ساعت ۴۰۰ کیلومتر/ساعت
وزن خشک ۱۶۰۰ کیلوگرم ۱۴۳۰ کیلوگرم
طول ۴,۷۱۰ میلی‌متر ۵,۱۳۷ میلی‌متر
ظرفیت سرنشین ۲ نفر ۳ نفر
باطری ۷.۹ کیلووات ساعت ۱.۶ کیلووات ساعت
برد تمام الکتریکی ۲۵ کیلومتر ندارد
قیمت پایه ۵۱۰ هزار دلار ۲.۱ میلیون دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸۱ دیدگاه‌ها

  1. AMG GT R

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    خداااااااااااا
    این فینال هست نه مرحله گروهی
    چون میدونم تعداد فراری فن های سایت بیشتر هست رای من مکلارن هست
    Sf90 رو با سیان میزاشتید بهتر بود هرچند سیان جز چراغ عقب فراری که در حال محو شدن هست رو فقط می تونه ببینه

    موافقم 13
    مخالفم 17
    1. Shirko

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (271 ديدگاه)

      اس اف ۹۰ اصلا در حد اسپیدتیل نیست ، باید لافراری رو می اوردن .

      موافقم 3
      مخالفم 32
  2. Nima

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    مکلارن چطوری انقدر سبکه؟
    شاهکاره ولی قیمتش بالاس . البته خوب تولید محدوده . خیلی هم محدود

    موافقم 17
    مخالفم 4
    1. Ferrari

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1956 ديدگاه)

      استفاده گسترده از فیبرکربن. فراری شاسی و بدنه فلزی داره

      موافقم 10
      مخالفم 2
  3. امیر

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (29 ديدگاه)

    باورم نمیشه والکری از سیان باخته

    موافقم 28
    مخالفم 7
    1. مردیم از خوشی

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1450 ديدگاه)

      چرا که نه والکری زشته 😑 کسی میخواد ۳ میلیون دلار پول بده حاضره یکم سرعت و شتابش کم تر باشه ولی پشت یه اثر هنری بشینه (سیان )

      موافقم 14
      مخالفم 31
      1. AMG GT R

        ۲۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1090 ديدگاه)

        عزیزم همون اونتادور کفافه
        در پیست تا سیان به خواد یه دو بزنه والکری ده باره از کنارش رد میشه
        بعد هم کجاش یه کم هست
        والکری بیشتر از یه سیان داون فروش تولید میکنه
        شتاب ثانویه خیلی خیلی بیشتری از سیان داره
        اون وقت خود سیان یه اونتادور کاور شده هست

        موافقم 24
        مخالفم 4
        1. مردیم از خوشی

          ۲۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1450 ديدگاه)

          برا خیلی ها ظاهر مهم ترین فاکتور خرید هست مخصوصا قیمت های نجومی ، تو بهتر بودن والکری از لحاظ فنی شکی نیست ولی از لحاظ زیبایی هیچ شانسی در برابر سیان نداره

          موافقم 9
          مخالفم 14
      2. مهدی موتور

        ۲۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1232 ديدگاه)

        والکری زشته؟
        آها
        خوبه
        حداقل چهار تا عکس ازش دیدی تاحالا؟

        موافقم 17
        مخالفم 7
        1. مردیم از خوشی

          ۲۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1450 ديدگاه)

          زشته 😂 وقتی زشته زشته من هیچ زیبایی تو این ماشین ندیدم با اون قیمت ۳.۲ میلیونیش

          موافقم 10
          مخالفم 13
      3. جناب ایکس

        ۲۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        کاشمی اصلا نبودی. چون با کامنتای سم و بی مزه و بی منطق روزمون بعد خوندن هر مطلب تو پدال خراب میکنی.یکی نیست جواب ایشون رو بده؟
        چن سالته واقعا؟؟ هر کسی میفهمه که والکری بهتر از سیان هست یا اینکه پرفومنس ماشین بهتر از ظاهرشه و برای خیلیا ظاهر مهم هست ولی نه به قیمت هر چیزی…

        موافقم 11
        مخالفم 6
        1. جناب ایکس

          ۲۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          امیدوارم مث رامین نگی ۴۰ ۴۵ سالته

          موافقم 4
          مخالفم 4
        2. مردیم از خوشی

          ۲۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1450 ديدگاه)

          کدوم حرف من بی منطق بوده ؟! (بگو کدوم پست ! )
          اینکه سیان ظاهرش واقعا بی نظیر ؟
          نظر سنجی نشان داد اکثرا ظاهر شیک را ترجیح می‌دهند
          چند سالمه ؟ ادب از کامنتت می‌باره
          من بدون توهین نظر خودم را دادم

          موافقم 9
          مخالفم 3
        3. GT

          ۲۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          دوست عزیز مهم ترین فاکتور در ساخت والکری «پرفورمنس» است و تمام. این یک هایپرکار سنتی نیست، بلکه نوع جدیدی از هایپرکار هست که با اونایی که قبلا تولید شده کاملا متفاوت هست، در این خودرو از تکنولوژی های تیم فرمول یک ردبول و استون مارتین استفاده شده. پس طبیعیه با الگو برداری از فرمول یک دست و بال طراحان برای ساخت زیباترین هایپرکار ممکن تنگ بوده
          ( هرچند با توجه به سلیقه شخصی من جزو زیباترین هاست.) و احتمالا مطلع هستید که اگر استون مارتین در فکر ساخت خودرویی در سطح سیان بود و طراحان آزادی بیشتر داشتن «و هدف اصلی زیبایی بود» ، حاصل کار از نظر زیبایی از سیان جلوتر بود🙂 اگر به این ظاهربینی پایان بدیم نظراتمون منطقی تر میشه.

          موافقم 4
          مخالفم 3
        4. مردیم از خوشی

          ۲۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1450 ديدگاه)

          دوست عزیز این اسمش ظاهر بینی نیست !
          من گفتم کسایی که میخواند اینقدر هزینه کنند ترجیح می‌دهند محصول زیبای بخرند ، درضمن والکری هم چنان خوب کار نکرده روی ظاهر به نظرم میتونست زیبا تر باشه ! (مخصوصا چراغ های جلو )

          و اینجا برا شما پرفورمنس و قدرت مهمه ولی خدا نکنه بخوایم اس پلید را با بقیه مقایسه کنیم دیگه برا شما نه شتاب مهمه نه سرعت تمام ملاکتون میشه ظاهر

          موافقم 5
          مخالفم 2
    2. ممد ژانگولر

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      نظر بنده به فراری نزدیک تر است

      viva ferrari and nothing

      موافقم 17
      مخالفم 3
    3. GT

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      من دیگه رد دادم، والکری (هایپرکار مورد علاقه ام) همون اول حذف شد😑🤐😒

  4. Karl Benz

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    🇮🇹👑SF90👑🇮🇹

    موافقم 17
    مخالفم 1
  5. new RAMIN

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    انتخابم قطعا اسپیدتیل هست.اصلی ترین دلیلش هم 3 نفره بودنش هست حالا جدا از این ماجرا تولید محدود هست و خاص. طراحی هم به شدت آیرودینامیک و زیباس. فرمونش هم وسط هست فکر کنم تجربه رانندگی جالبی داشته باشه. و از همه مهمتر نکته ای که ثابت میکنه مهندسی اسپید تیل بالاتر از رقیبشه دیفرانسیل عقب بودن مکلارن هست. درسته وزن کمتری داره اسپیدتیل ولی دیفرانسیل عقب شوخی نیست. هرچرخ 525اسب بخار قدرت تحمل میکنه. رانندگی باهاش هم جذاب وصد البته ترسناکه. ولی با این حال شتابش وحشتناک سریعه…

    از لحاظ قیمتی هم خب قطعا اسپیدتیل 4 برابر SF90 بهتر نیست. ولی مجموعا از اون بهتره.(البته رقیب هم دیگه نیستن) درنهایت با اینکه اسپیدتیل 4برابر گرونتره درنهایت انتخاب باز هم اسپیدتیل هست.

    موافقم 14
    مخالفم 15
    1. محمد امین

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      رامین جان وقتی مکلارن فن هستی چرا دلایل بنی اسرائیلی میاری ..
      دلیل تک دیفرانسیل بودن مکلارن ، به این جهت بوده که وزن ماشین رو تا جای ممکن پایین بیارن و در رسیدن به سرعت های بالا این موضوع به ماشین کمک میکنه
      و یه نکته هم بگم که این گشتاور هست که کار انجام میده و مقدار کار انجام شده توسط نیروی گشتار بر واحد زمان رو توان میگن و واحدش هم اسب بخار هست در مبحث خودرو ، پس اصلا اهمیتی نداره چند اسب بخار روی یک چرخ اعمال میشه ، مهم این هست که چه مقدار گشتاور اعمال‌ میشه، برای مثال اگر به هر چرخ ده نیوتون متر گشتاور بدن اصلا ماشبن شروع به حرکت نمیکنه ، و بلکه این مقدار گشتاور بتونه تا ۱۰۰۰ اسب بخار کار انجام بده

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. new RAMIN

        ۲۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        (رامین جان وقتی مکلارن فن هستی چرا دلایل بنی اسرائیلی میاری)

        😐من اون چیزی که میبینم رو میگم، چه ربطی به فن بودن داره؟🤔

        موافقم 3
        مخالفم 2
  6. Hamid

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    خب …
    دو خودرو با هدف تولید متفاوت …
    به هر حال …
    لانچ اولیه فوق العاده فراری ( 4 چرخ محرک) باعث میشه در لحظات اولیه از مک لارن بشدت جلو بیفته و صفر تا صد عالی ثبت کنه …
    اما از اونجایی که اسپیدتیل واسه رسیدن به تاپ اسپید 400 ک.م ساخته شده پس از مدتی به فراری میرسه و 0 تا 300 بسیار بهتری ثبت میکنه … ( البته آیرودینامیک هم اصلا بی تاثیر نیست توی سرعت های بالا!!! که اسپیدتیل واسه همین طراحی شده!)
    اسپیدتیل واقعا خاص تر هست … قیمتش 4 برابر فراری هست (که واقعا اختلاف زیادیه + تولید محدود هست و ارزش کلکسیونی بالایی خواهد داشت! چند وقت پیش هم یه اسپیدتیل به قیمت 4.8 میلیون دلار به فروش گذاشته شد … یعنی بیش از 2 برابر قیمت اصلی اونم فقط چند ماه پس از تولید!!!)
    فیس فراری رو واقعا دوست دارم … همینطور پرفورمنسش رو … با این قیمت رقیب نداره …
    فرم قطره ای بدنه اسپیدتیل هم واقعا چشم نوازه …
    در کل بازم میگم هدف ساخت کاملا متفاوت داشتن … ولی هر دو عالی هستن …

    چقدر این دو روز درمورد مک لارن زیاد تو سایت مطلب گذاشته شد ( همینطور فراری!)
    عالیه …
    بابا مردیم از بس چینی و الکتریکی دیدیم!

    موافقم 22
    مخالفم 4
    1. MC20

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2350 ديدگاه)

      حمید جان دمت گرم حق مطلب رو کامل و با پختگی ادا کردی . . . دیگه چیزی واسه گفتن نمی مونه . . . و در ضمن حرف دل من رو هم زدی . . . من هم اینجا از سایت خوب پدال ضمن عرض خداقوت . . . درخواست دارم اگر براشون امکان داره از محصولات اسپرت و سوپر اسپرت و هایپرکارهای . . . ترجیحا اروپایی . . . بیشتر مطلب بگذارن . . . آخه به نظرم اینها تمام شکوه دنیای خودرو هستن . . . و فکر میکنم بیشتر ما با اینها عاشق دنیای ماشین شدیم . . . ممنون و ارادت . . .

      1. Hamid

        ۲۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (2464 ديدگاه)

        قربونت داداش … نظر لطفته …
        دقیقا!
        کلا بحث خودرو های اسپورت خیلی جذاب تر از بحث های دیگه هست و آدم روح و روانش تازه میشه …
        ایشاالله برند شما هم به جایگاه اصلیش که در گذشته داشته برسه ( همینطور آلفا رومئو و لانچیا!)

        1. MC20

          ۲۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (2350 ديدگاه)

          سلامت باشی داداشم . . . مرسی از لطف و حسن نظرت . . . انشاالله . . . من هم امیدوارم همه برند های اصیل و تاریخ ساز . . . باز هم به دوران اوجشون برگردن . . . از آمریکا . . . اولدزموبیل ، پونتیاک ، پلیموث ، ای ام سی . . . از ایتالیا . . . مازراتی ، اتوبیانکی ، دتوماسو ، آلفارومئو ، لانسیا . . . از انگلستان . . . جگوار ، لوتوس ، تی وی آر ( سلطانی بود . . . حیف که هرگز به قدر بزرگیش ، قدر ندید ) ، ام جی ، تریومف ، مورگان ، روور ، آستین . . . از آلمان . . . اوپل ، بورگوارد . . . از فرانسه ونتوری ( عاشق مدل کوپه اش بودم . . . ولی فراموش شد ) و ماترا ( باگیرا . . . اون هم فراموش شد ) . . . از ژاپن . . . میتسوبیشی اکلیپس ، لنسر ایولووشن . . . که همه به خاطره ها پیوستن . . . اما همیشه چشم انتظار فروغ دوبارشون هستیم . . . ارادت . . .

  7. Arman

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (211 ديدگاه)

    وقتی فراری باشه به هیچ ماشین دیگه ای نمیشه فکر کرد

    موافقم 17
    مخالفم 11
  8. M.Kazem.K

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (862 ديدگاه)

    اول اینکه مگه دوئل نیست پس چرا نظرسنجی نذاشتید ؟؟؟😐 یا برای من مشکل داره …؟

    و اینکه رقییب اصلی SF90 مک لارن 765LT هست نه اسپیدتیل ، در کل هدف ساخت این دو ماشین متفاوته ! نمیدونم چرا این رقابت با 765LT برگزار نشده ؟

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. Ali Keyhani

      ۲۸ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (657 ديدگاه)

      چون در اون صورت باید توی گروه سوپرکارها قرار میگرفت نه هایپرکارها
      و در اون صورت همون اولش باید sf90 رو برنده تورنومنت میدونستیم
      به همین دلیل این تصمیم رو گرفتن

  9. مردیم از خوشی

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1450 ديدگاه)

    خب از تو مشخصات هم معلومه تو درگ های با مسافت زیاد اول فراری پیش میفیته ولی مک لارن سریع اونا پشت سر میزاره (به مشخصات شتاب دقت کنید )

    بهتر بود دو محصول یا قیمت نزدیک تر انتخاب می کردید

    موافقم 3
    مخالفم 6
  10. abdi_mahdi

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (496 ديدگاه)

    یکم سخته انتخاب

    موافقم 1
    مخالفم 1
  11. Swedish arrogant tiger

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    کابین مک لارن در کنار عجیب بودن جالبه، به ویژه با تریم سفید که عالی میشه.
    ولی نهایتا این فراریه که ترکیب بهتر و اسپرت تری رو ارائه میکنه.

    موافقم 6
    مخالفم 1
  12. GT

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    من همیشه مک لارن را بیشتر از فراری دوست دارم ولی فراری اینجا واقعا بهتر عمل کرده👌

    موافقم 6
    مخالفم 3
  13. Clean Energy

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    فراری یک چهارم مکلارن قیمت داره! و تقریبا همون پرفورمنسو بهت میده!
    به نظرم بخاطر بحث قیمت فراری سر تره

    موافقم 8
    مخالفم 2
  14. SF90 STRADALE

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    نمیدونم چرا SF90 استراداله باید در گروه مرگ رقابت کنه !!
    به نظرم فراری در پیست ثابت شده هست و افتخارات زیادی به دست آورده و باید تمرکز خودشو برای ساخت یک ماشین با تاپ اسپید بالا بزاره که میتونه یادآور خاطرات فراری انزو XX باشه و ضربان قلب ها رو بالا ببره

    موافقم 13
    1. AMG GT R

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1090 ديدگاه)

      همون مشکل اینجاست
      اگه توی گروه سوپر اسپرت ها باشه براش بچه بازی هست البته به غیر از سنا
      توی هایپر اسپرت ها فقط از سیان و شیرون پرفورمنس بهتری داره

      1. محمد امین

        ۲۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        نسبت به قیمتش از همه ی ماشین های این لیست بهتره ، درسته والکری پرفورمنس بیشتری داره ، ولی ۶ برابر هم قیمت بیشتری داره ، خوبی sf90 این هست که کلی پرفورمنس و تکنولوژی رو با قیمت یه سوپرکار و بدون تولید محدود بودن و …. به شما میده ، وگرنه اگر قرار بود ۲ ملیون دلار قیمت داشته باشه که دیگه چه فایده

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. SF90 STRADALE

          ۲۷ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (4062 ديدگاه)

          فراری باید کانسپت F80 رو به واقعیت تبدیل کنه
          هم پولشو داره ، هم تکنولوژی بالایی داره
          مهندسین این برند از عهده ساخت هر ماشین فوق سریعی بر میان
          بحث پول هم برای مشتریان ثابت فراری خنده داره و طرف میخواد یک فراری خاصِ دیگه به کلکسیون خودش اضافه کنه

          موافقم 4
          مخالفم 2
    2. R@m!n

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      خوده مهندسای فراری هم نمی دونن اسمشو چی بزارن 😄

      سوپراسپرتی با پرفورمنس هایپرکار یا هایپرکاری در لباسه سوپراسپرت ؟؟؟

      موافقم 10
  15. Yasin

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (258 ديدگاه)

    باتوجه به مشخصات و قیمت بدون شک فراری
    مکلارن فقط تو حداکثر سرعت بهتره
    ولی SF90 استراداله یه چیزی بین سوپراسپرت و هایپرکار محسوب میشه خیلی عجیبه.

    موافقم 11
    مخالفم 3
    1. SF90 STRADALE

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (4062 ديدگاه)

      پیوند مرزها …. وقتی میگن سطح سوپر اسپرت ها یه پله ارتقاء پیدا کرد و به هایپر کارها نزدیک شد همین جاست
      فراری در قیمت گذاری SF90 استراداله خیلی منصفانه عمل کرد ؛ ارزش این ماشین بیش از اینهاست

      موافقم 16
      مخالفم 1
  16. مهدی موتور

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    واقعا فاز اینایی که به سیان رای دادن رو درک نمیکنم
    اره همونایی که میگن اسم لامبورگینی واسه رای دادن بسه 😐

    موافقم 10
    مخالفم 5
    1. GT

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      اگه در پیست رقابتی بین والکری و سیان برگزار بشه، به محض شروع مسابقه سیان در گرد و خاک والکری محو خواهد شد… 😅

      موافقم 4
      مخالفم 1
  17. متین

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ۱۰۰ درصد فراری😘😘😘

    موافقم 5
    مخالفم 3
  18. امیر

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (29 ديدگاه)

    ترتیب همه این خودروها واسه من این شکلیه از بهترین به بدترین:
    جسکو
    شیرون
    والکری
    اسپیدتیل
    هنسی
    استراداله
    سیان

    موافقم 5
    مخالفم 10
    1. M.Kazem.K

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (862 ديدگاه)

      فقط اگه استراداله رو جاشو عوض کنید ببرید بالای والکری با بقیش کاملا موافقم 👌

    2. GT

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      پس اگه لیست منا ببینید دیسلایک بارونم میکنید😄
      والکری
      جسکو
      اسپیدتیل
      استراداله
      به قول ژانگولر عزیز بقیه هم یه کبریت و تمام😎 (مخصوصا سیان) 😅 (شوخی)

      موافقم 4
      مخالفم 2
  19. محمد مختاری آذر

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    با بررسی تمام جهات مکلارن بهتره چون من از اول از فراری SF90 خوشم نمی اومد با اینکه ایتالیایی دوست دارم و فراری عالی هستش مثلا من عاشق فراری 333SP که موتور 4 لیتر 12 سیلندر با قدرت 650 اسب بخار در سال 1993 نهایت سرعت 230 مایل
    همچنین فراری FXX Evoluzione سال 2007 هستش با موتور 6.3 لیتر 12 سیلندر 860 اسب بخار شتاب 2.5 ثانیه و نهایت سرعت 250 مایل بر ساعت ولی با فراری SF90 مشکل دارم پس مکلارن رو انتخاب میکنم
    https://www.wsupercars.com/wallpapers-regular/Ferrari/2007-Ferrari-FXX-Evoluzione-001-1600.jpg
    https://www.wsupercars.com/wallpapers-regular/Ferrari/2007-Ferrari-FXX-Evoluzione-002-1600.jpg
    https://www.wsupercars.com/wallpapers-regular/Ferrari/1993-Ferrari-333-SP-001-2160.jpg

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. MC20

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2350 ديدگاه)

      محمد جان . . . مرسی از عکس های رویایی و بی نهایت زیبا . . . و حسن سلیقه شما . . .

      1. محمد مختاری آذر

        ۲۸ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1000 ديدگاه)

        خواهش میکنم برای عکس های بیشتر میتوانید به سایت http://www.wsupercars.com بروید

        1. MC20

          ۲۸ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (2350 ديدگاه)

          مرسی محمد جان از لطفت … حتما نگاه میکنم داداش … دم شما گرم … 🙏🌹

  20. احمدرضا

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    چه اختلافی دارن توی صفر تا سیصد

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. محمد امین

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      Sf90 صفر تا سیصد ۱۴.۶ هم ثبت کرده

      موافقم 5
      مخالفم 3
  21. R@m!n

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    مک لارن بیشتر از اینکه محصولی قابل استفاده باشه، یه کالای کلکسیونی هست که قطعا صاحبشم صد کیلومتر باهاش رانندگی نمی کنه.

    فراری بالاتر از سیان (اونتادور) و شیرون و هنسی محصولی کاربردی و بسیار جذابه البته زیبایی یه فراری رو نداره.

    در کل یسکو (یا جسکو) و والکری برنده های اصلی این کلاس هستن.

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. Philipp

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      فراری SF90 روح فراری رو نداره
      همینطور که سیان روح لامبو رو نداره با اینکه یه در حد یه فیس لیفت از ادونتادوره
      مثل S-class جدید که اونم بی روحه

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. mohamadreza(TESLA)

        ۲۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (465 ديدگاه)

        البته داداش اس کلاس جدید از نزدیک واقعا خیلی بهتر از عکساشه …
        ولی وقتی نمای داخلشو میبنی بشدت دلت برا نمای داخل نسل های قبلی تنگ میشه ..
        هر چند حتی در واقعیت هم نظر شخصی خودم اینه که ابهت نسل های قبل رو نداره ….

  22. مهدی

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    واقعا سخت بود
    دو ماشینی که خیلی رقیب هم هستن
    اما به نظرم اس اف ارزش قیمت نسبت به ماشین بهتری داره

    موافقم 5
    مخالفم 2
  23. محمد امین

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    با وجود چهار برابر قیمت بیشتر و مشخصات فنی و پرفورمنس نزدیک به هم ، فکر می‌کنم اسپیدتیل شانس زیادی برای رقابت نداشته باشه
    هرچند پایه و اساس این دوماشین فرق داره و برای کار های متفاوتی ساخته شدن …
    ولی فراری بهتر عمل کرده

    موافقم 4
    مخالفم 3
  24. 1123

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    چجوری کاربرا سیان رو بهتر از والکری دیدند)):
    در اینجا هم فراری به استایل مورد پسند بنده بیشتر نزدیکه( تمرکز روی پیست و 1/4 مایل نه تاپ اسپید)
    ضمنا، کلاس sf90 متفاوت سایر رقیباش هست (مثل سیان(سوپراسپرت بنظرم)) همچنین بوگاتی شیرون که تو کلاس هایپر جی تی قرار میگیره

    1. Hamid

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      واقعا نامردیه اگه اینطوری نگاه کنیم …
      سیان اگه قیمت رو در نظر بگیریم (یا حتی اگه نگیریم!) به گرد پای والکری نمیرسه …
      اگر چه طراحی واقعا زیبایی داره بنظرم …

      1. 1123

        ۲۷ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (527 ديدگاه)

        فی الواقع سیان هیچجوره از والکری بهتر نیست.
        انقدر که سیان نسبت به قیمش نمی ارزه که بنظرم اگه چندتا اونتادور معمولی بخری اگزاتیک تر بنظر میرسی
        پ.ن: اینطور برداشت که لامبو هیترم، صرفا میگم با قیمت سیان هرچیز دیگه ای بخری بهتره

    2. Philipp

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      لامبورگینیه دیگه
      ماهم حدود ۱۰ درصد کاربرا هستیم که میایم پایین نظر میدیم
      بقیه میگن عه لامبورگینیه پس بهش رای میدیم

      نمیبینن اومدن ادونتادور رو برداشتن یکم باهاش ور رفتن به عنوان هایپرکار! معرفی کردن

  25. mm-yarlou

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    هر ماشینی از این ۲ تا خودرو ساز به هم میخورن من عصابم خورد میشه جفتشون عالین وویژگی های خودشونو دارن به فراری رای میدم

    موافقم 3
    مخالفم 1
  26. Erfan

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    کاش Project ONE هم توی لیست ها حضور داشت هرچند که هنوز خیلی چیزا درباره ش مشخص نیست

  27. MC20

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    اسب رقصان مارنلو . . . ای زاده بی همتای مودنا . . . برقص و برقص و باز ، برقص . . . شاد و سرمست و خرامان . . . که آسمان موفقیت ، جاده زیر پای توست . . . ای بلندترین قله باشکوه . . . سربلندتر از همیشه . . . بتاز و بتاز و باز ، بتاز . . . تا فتح ابدی دروازه های قلب عشاق هنر و نبوغ ایتالیایی . . . ای اوج شکوه مهندسی . . . بناز و بناز و باز ، بناز . . . پیروز و سرخوش ، به گذشته ای پرافتخار و افسانه ای . . . و ای اسطوره . . . بساز و بساز و باز بساز . . . آینده را . . . که باز هم تا همیشه . . . رویای زیبا اندیشان و خاص پسندان و کمال گرایان . . . به شکل و آب و رنگ تو باشد . . . دردانه انزوی فقید . . . ای یادگار دینوی عزیز . . . ای به رنگ خورشید . . . ای زرد طلایی . . . باز هم تا همیشه بدرخش . . . که درخشیدن برازنده توست . . . ای اصیل . . . تا همیشه در اوج بمان . . . حتی اگر هیچ کس نماند . . .

    موافقم 3
    مخالفم 1
  28. M.Kazem.K

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (862 ديدگاه)

    خیلی جالبه که همه به رای اوردن سیان معترضن ولی در کمال ناباوری سیان رای اورده :)))

    1. GT

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      در واقع دوئل میزان محبوبیت لامبورگینی و استون مارتین هست، اکثرا فقط به برند رأی دادند

  29. Philipp

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    قدیما:
    فراری F50 یک اثر هنری و مهندسی فوق العاده
    مکلارن F1 یک شاهکار اسطوره همه چیز تمام که هنوز هم برخی از رکوردهاش پابرجان

    الان:
    فراری SF90 یک محصولی که فقط ساخته شده که توانایی فراری رو نشون بده
    مکلارن اسپیدتیل یه …… هیچی ولش کن چیزی نگم بهتره…

    موافقم 3
    مخالفم 1
  30. Philipp

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    این کلاس به طرز عجیبی خیلی خیلی مسخره شده
    قبلا توی این کلاس ابرشاهکار میدیدیم مثل
    F1
    CLKGTR
    911GT1
    LaFerrari
    918
    One:1
    P1
    Veyron
    Agera

    حالا اینجا شده جای نمایش قدرت و هرکی صبح پا میشه میاد یه هایپرکار معرفی میکنه میره می خوابه

    فقط کونیخ زگ داره خوب عمل میکنه
    ریمکم تنها محصولی که داره خوبه فعلا فقط باید دید استراتژی های فولکس و پورشه بهش کمک میکنه یا زمینش میزنه

    جای کونیخ زگ جمیرا هم توی لیست خالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا