مرحلهٔ مقدماتی، گروه دوازدهم، هایپراسپرتها، دوئل سوم
نتایج دوئل قبلی بین آستونمارتین والکری و لامبورگینی سیان
مجموع آراء: ۱۳۵۵
آراء لامبورگینی: ۷۷۳
آراء آستونمارتین: ۵۸۲
پیروز دوئل: لامبورگینی سیان با کسب ۵۷ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
کوئنیگزگ جسکو | SSC تواتارا |
کوئنیگزگ جسکو | |
آستونمارتین والکری | لامبورگینی سیان |
لامبورگینی سیان | |
فراری SF90 استراداله | مکلارن اسپیدتیل |
؟ | |
بوگاتی شیرون سوپراسپرت | هنسی ونوم F5 |
؟ |
فراری SF90 استراداله
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۹
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
امتیاز از اتوکار: ۴.۰ از ۵.۰
تعداد ساخت: بدون محدودیت
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: بهطور خارقالعادهای سریع، طراحی بیرونی چشمگیر، کابین بسیار لوکس
نقاط منفی: فضای بار محدود، فقدان اندروید اتو، فقدان سیستمهای کمکرانندهٔ پیشرفته
چکیده: برای معدود افرادی که میتوانند از پس قیمت دیوانهوار SF90 برآیند، این فراری پرفورمنسی به همان اندازه دیوانهوار را ارائه میکند
مکلارن اسپیدتیل
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۸
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از اتوکار: ۵.۰ از ۵.۰
تعداد ساخت: ۱۰۶ دستگاه
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: بسیار سریع در خط مستقیم، طراحی بیرونی آیندهنگر، مجهز به تجهیزات رفاهی پیشرفته
نقاط منفی: فقدان ایربگهای جانبی، تعداد ساخت محدود، فاقد مجوز تردد در ایالاتمتحده
چکیده: مکلارن اسپیدتیل با طراحی منحصربهفرد بدنه، ترکیب صندلیهای بینظیر در داخل و پرفورمنسی فراموشنشدنی، خودرویی است که برای سالها در یادها باقی خواهد ماند
مقایسهٔ مشخصات فنی
فراری SF90 استراداله | مکلارن اسپیدتیل | |
پیشرانهٔ بنزینی | ۴.۰ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
موتور الکتریکی | ۳ عدد | ۱ عدد |
قدرت موتور بنزینی | ۷۸۰ اسب بخار | ۷۵۵ اسب بخار |
گشتاور موتور بنزینی | ۸۰۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
قدرت موتور الکتریکی | ۲۲۰ اسب بخار | ۳۱۰ اسب بخار |
مجموع قدرت | ۱۰۰۰ اسب بخار | ۱۰۵۰ اسب بخار |
مجموع گشتاور | ۹۰۰ نیوتن متر | ۱۱۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۳ ثانیه | ۲.۹ ثانیه |
شتاب صفر تا ۱۶۰ | ۵.۰ ثانیه | ۵.۱ ثانیه |
شتاب صفر تا ۳۰۰ | ۱۶.۴ ثانیه | ۱۲.۸ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۹.۹ ثانیه | ۱۰.۰ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت | ۴۰۰ کیلومتر/ساعت |
وزن خشک | ۱۶۰۰ کیلوگرم | ۱۴۳۰ کیلوگرم |
طول | ۴,۷۱۰ میلیمتر | ۵,۱۳۷ میلیمتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۳ نفر |
باطری | ۷.۹ کیلووات ساعت | ۱.۶ کیلووات ساعت |
برد تمام الکتریکی | ۲۵ کیلومتر | ندارد |
قیمت پایه | ۵۱۰ هزار دلار | ۲.۱ میلیون دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
AMG GT R
۲۷ آذر ۱۴۰۰خداااااااااااا
این فینال هست نه مرحله گروهی
چون میدونم تعداد فراری فن های سایت بیشتر هست رای من مکلارن هست
Sf90 رو با سیان میزاشتید بهتر بود هرچند سیان جز چراغ عقب فراری که در حال محو شدن هست رو فقط می تونه ببینه
Shirko
۲۷ آذر ۱۴۰۰اس اف ۹۰ اصلا در حد اسپیدتیل نیست ، باید لافراری رو می اوردن .
Nima
۲۷ آذر ۱۴۰۰مکلارن چطوری انقدر سبکه؟
شاهکاره ولی قیمتش بالاس . البته خوب تولید محدوده . خیلی هم محدود
Ferrari
۲۷ آذر ۱۴۰۰استفاده گسترده از فیبرکربن. فراری شاسی و بدنه فلزی داره
امیر
۲۷ آذر ۱۴۰۰باورم نمیشه والکری از سیان باخته
مردیم از خوشی
۲۷ آذر ۱۴۰۰چرا که نه والکری زشته 😑 کسی میخواد ۳ میلیون دلار پول بده حاضره یکم سرعت و شتابش کم تر باشه ولی پشت یه اثر هنری بشینه (سیان )
AMG GT R
۲۷ آذر ۱۴۰۰عزیزم همون اونتادور کفافه
در پیست تا سیان به خواد یه دو بزنه والکری ده باره از کنارش رد میشه
بعد هم کجاش یه کم هست
والکری بیشتر از یه سیان داون فروش تولید میکنه
شتاب ثانویه خیلی خیلی بیشتری از سیان داره
اون وقت خود سیان یه اونتادور کاور شده هست
مردیم از خوشی
۲۷ آذر ۱۴۰۰برا خیلی ها ظاهر مهم ترین فاکتور خرید هست مخصوصا قیمت های نجومی ، تو بهتر بودن والکری از لحاظ فنی شکی نیست ولی از لحاظ زیبایی هیچ شانسی در برابر سیان نداره
مهدی موتور
۲۷ آذر ۱۴۰۰والکری زشته؟
آها
خوبه
حداقل چهار تا عکس ازش دیدی تاحالا؟
مردیم از خوشی
۲۷ آذر ۱۴۰۰زشته 😂 وقتی زشته زشته من هیچ زیبایی تو این ماشین ندیدم با اون قیمت ۳.۲ میلیونیش
جناب ایکس
۲۷ آذر ۱۴۰۰کاشمی اصلا نبودی. چون با کامنتای سم و بی مزه و بی منطق روزمون بعد خوندن هر مطلب تو پدال خراب میکنی.یکی نیست جواب ایشون رو بده؟
چن سالته واقعا؟؟ هر کسی میفهمه که والکری بهتر از سیان هست یا اینکه پرفومنس ماشین بهتر از ظاهرشه و برای خیلیا ظاهر مهم هست ولی نه به قیمت هر چیزی…
جناب ایکس
۲۷ آذر ۱۴۰۰امیدوارم مث رامین نگی ۴۰ ۴۵ سالته
مردیم از خوشی
۲۷ آذر ۱۴۰۰کدوم حرف من بی منطق بوده ؟! (بگو کدوم پست ! )
اینکه سیان ظاهرش واقعا بی نظیر ؟
نظر سنجی نشان داد اکثرا ظاهر شیک را ترجیح میدهند
چند سالمه ؟ ادب از کامنتت میباره
من بدون توهین نظر خودم را دادم
GT
۲۷ آذر ۱۴۰۰دوست عزیز مهم ترین فاکتور در ساخت والکری «پرفورمنس» است و تمام. این یک هایپرکار سنتی نیست، بلکه نوع جدیدی از هایپرکار هست که با اونایی که قبلا تولید شده کاملا متفاوت هست، در این خودرو از تکنولوژی های تیم فرمول یک ردبول و استون مارتین استفاده شده. پس طبیعیه با الگو برداری از فرمول یک دست و بال طراحان برای ساخت زیباترین هایپرکار ممکن تنگ بوده
( هرچند با توجه به سلیقه شخصی من جزو زیباترین هاست.) و احتمالا مطلع هستید که اگر استون مارتین در فکر ساخت خودرویی در سطح سیان بود و طراحان آزادی بیشتر داشتن «و هدف اصلی زیبایی بود» ، حاصل کار از نظر زیبایی از سیان جلوتر بود🙂 اگر به این ظاهربینی پایان بدیم نظراتمون منطقی تر میشه.
مردیم از خوشی
۲۷ آذر ۱۴۰۰دوست عزیز این اسمش ظاهر بینی نیست !
من گفتم کسایی که میخواند اینقدر هزینه کنند ترجیح میدهند محصول زیبای بخرند ، درضمن والکری هم چنان خوب کار نکرده روی ظاهر به نظرم میتونست زیبا تر باشه ! (مخصوصا چراغ های جلو )
و اینجا برا شما پرفورمنس و قدرت مهمه ولی خدا نکنه بخوایم اس پلید را با بقیه مقایسه کنیم دیگه برا شما نه شتاب مهمه نه سرعت تمام ملاکتون میشه ظاهر
ممد ژانگولر
۲۷ آذر ۱۴۰۰نظر بنده به فراری نزدیک تر است
viva ferrari and nothing
GT
۲۷ آذر ۱۴۰۰من دیگه رد دادم، والکری (هایپرکار مورد علاقه ام) همون اول حذف شد😑🤐😒
Karl Benz
۲۷ آذر ۱۴۰۰🇮🇹👑SF90👑🇮🇹
new RAMIN
۲۷ آذر ۱۴۰۰انتخابم قطعا اسپیدتیل هست.اصلی ترین دلیلش هم 3 نفره بودنش هست حالا جدا از این ماجرا تولید محدود هست و خاص. طراحی هم به شدت آیرودینامیک و زیباس. فرمونش هم وسط هست فکر کنم تجربه رانندگی جالبی داشته باشه. و از همه مهمتر نکته ای که ثابت میکنه مهندسی اسپید تیل بالاتر از رقیبشه دیفرانسیل عقب بودن مکلارن هست. درسته وزن کمتری داره اسپیدتیل ولی دیفرانسیل عقب شوخی نیست. هرچرخ 525اسب بخار قدرت تحمل میکنه. رانندگی باهاش هم جذاب وصد البته ترسناکه. ولی با این حال شتابش وحشتناک سریعه…
از لحاظ قیمتی هم خب قطعا اسپیدتیل 4 برابر SF90 بهتر نیست. ولی مجموعا از اون بهتره.(البته رقیب هم دیگه نیستن) درنهایت با اینکه اسپیدتیل 4برابر گرونتره درنهایت انتخاب باز هم اسپیدتیل هست.
محمد امین
۲۷ آذر ۱۴۰۰رامین جان وقتی مکلارن فن هستی چرا دلایل بنی اسرائیلی میاری ..
دلیل تک دیفرانسیل بودن مکلارن ، به این جهت بوده که وزن ماشین رو تا جای ممکن پایین بیارن و در رسیدن به سرعت های بالا این موضوع به ماشین کمک میکنه
و یه نکته هم بگم که این گشتاور هست که کار انجام میده و مقدار کار انجام شده توسط نیروی گشتار بر واحد زمان رو توان میگن و واحدش هم اسب بخار هست در مبحث خودرو ، پس اصلا اهمیتی نداره چند اسب بخار روی یک چرخ اعمال میشه ، مهم این هست که چه مقدار گشتاور اعمال میشه، برای مثال اگر به هر چرخ ده نیوتون متر گشتاور بدن اصلا ماشبن شروع به حرکت نمیکنه ، و بلکه این مقدار گشتاور بتونه تا ۱۰۰۰ اسب بخار کار انجام بده
new RAMIN
۲۷ آذر ۱۴۰۰(رامین جان وقتی مکلارن فن هستی چرا دلایل بنی اسرائیلی میاری)
😐من اون چیزی که میبینم رو میگم، چه ربطی به فن بودن داره؟🤔
Hamid
۲۷ آذر ۱۴۰۰خب …
دو خودرو با هدف تولید متفاوت …
به هر حال …
لانچ اولیه فوق العاده فراری ( 4 چرخ محرک) باعث میشه در لحظات اولیه از مک لارن بشدت جلو بیفته و صفر تا صد عالی ثبت کنه …
اما از اونجایی که اسپیدتیل واسه رسیدن به تاپ اسپید 400 ک.م ساخته شده پس از مدتی به فراری میرسه و 0 تا 300 بسیار بهتری ثبت میکنه … ( البته آیرودینامیک هم اصلا بی تاثیر نیست توی سرعت های بالا!!! که اسپیدتیل واسه همین طراحی شده!)
اسپیدتیل واقعا خاص تر هست … قیمتش 4 برابر فراری هست (که واقعا اختلاف زیادیه + تولید محدود هست و ارزش کلکسیونی بالایی خواهد داشت! چند وقت پیش هم یه اسپیدتیل به قیمت 4.8 میلیون دلار به فروش گذاشته شد … یعنی بیش از 2 برابر قیمت اصلی اونم فقط چند ماه پس از تولید!!!)
فیس فراری رو واقعا دوست دارم … همینطور پرفورمنسش رو … با این قیمت رقیب نداره …
فرم قطره ای بدنه اسپیدتیل هم واقعا چشم نوازه …
در کل بازم میگم هدف ساخت کاملا متفاوت داشتن … ولی هر دو عالی هستن …
چقدر این دو روز درمورد مک لارن زیاد تو سایت مطلب گذاشته شد ( همینطور فراری!)
عالیه …
بابا مردیم از بس چینی و الکتریکی دیدیم!
MC20
۲۷ آذر ۱۴۰۰حمید جان دمت گرم حق مطلب رو کامل و با پختگی ادا کردی . . . دیگه چیزی واسه گفتن نمی مونه . . . و در ضمن حرف دل من رو هم زدی . . . من هم اینجا از سایت خوب پدال ضمن عرض خداقوت . . . درخواست دارم اگر براشون امکان داره از محصولات اسپرت و سوپر اسپرت و هایپرکارهای . . . ترجیحا اروپایی . . . بیشتر مطلب بگذارن . . . آخه به نظرم اینها تمام شکوه دنیای خودرو هستن . . . و فکر میکنم بیشتر ما با اینها عاشق دنیای ماشین شدیم . . . ممنون و ارادت . . .
Hamid
۲۷ آذر ۱۴۰۰قربونت داداش … نظر لطفته …
دقیقا!
کلا بحث خودرو های اسپورت خیلی جذاب تر از بحث های دیگه هست و آدم روح و روانش تازه میشه …
ایشاالله برند شما هم به جایگاه اصلیش که در گذشته داشته برسه ( همینطور آلفا رومئو و لانچیا!)
MC20
۲۷ آذر ۱۴۰۰سلامت باشی داداشم . . . مرسی از لطف و حسن نظرت . . . انشاالله . . . من هم امیدوارم همه برند های اصیل و تاریخ ساز . . . باز هم به دوران اوجشون برگردن . . . از آمریکا . . . اولدزموبیل ، پونتیاک ، پلیموث ، ای ام سی . . . از ایتالیا . . . مازراتی ، اتوبیانکی ، دتوماسو ، آلفارومئو ، لانسیا . . . از انگلستان . . . جگوار ، لوتوس ، تی وی آر ( سلطانی بود . . . حیف که هرگز به قدر بزرگیش ، قدر ندید ) ، ام جی ، تریومف ، مورگان ، روور ، آستین . . . از آلمان . . . اوپل ، بورگوارد . . . از فرانسه ونتوری ( عاشق مدل کوپه اش بودم . . . ولی فراموش شد ) و ماترا ( باگیرا . . . اون هم فراموش شد ) . . . از ژاپن . . . میتسوبیشی اکلیپس ، لنسر ایولووشن . . . که همه به خاطره ها پیوستن . . . اما همیشه چشم انتظار فروغ دوبارشون هستیم . . . ارادت . . .
Arman
۲۷ آذر ۱۴۰۰وقتی فراری باشه به هیچ ماشین دیگه ای نمیشه فکر کرد
M.Kazem.K
۲۷ آذر ۱۴۰۰اول اینکه مگه دوئل نیست پس چرا نظرسنجی نذاشتید ؟؟؟😐 یا برای من مشکل داره …؟
و اینکه رقییب اصلی SF90 مک لارن 765LT هست نه اسپیدتیل ، در کل هدف ساخت این دو ماشین متفاوته ! نمیدونم چرا این رقابت با 765LT برگزار نشده ؟
Ali Keyhani
۲۸ آذر ۱۴۰۰چون در اون صورت باید توی گروه سوپرکارها قرار میگرفت نه هایپرکارها
و در اون صورت همون اولش باید sf90 رو برنده تورنومنت میدونستیم
به همین دلیل این تصمیم رو گرفتن
مردیم از خوشی
۲۷ آذر ۱۴۰۰خب از تو مشخصات هم معلومه تو درگ های با مسافت زیاد اول فراری پیش میفیته ولی مک لارن سریع اونا پشت سر میزاره (به مشخصات شتاب دقت کنید )
بهتر بود دو محصول یا قیمت نزدیک تر انتخاب می کردید
abdi_mahdi
۲۷ آذر ۱۴۰۰یکم سخته انتخاب
Swedish arrogant tiger
۲۷ آذر ۱۴۰۰کابین مک لارن در کنار عجیب بودن جالبه، به ویژه با تریم سفید که عالی میشه.
ولی نهایتا این فراریه که ترکیب بهتر و اسپرت تری رو ارائه میکنه.
GT
۲۷ آذر ۱۴۰۰من همیشه مک لارن را بیشتر از فراری دوست دارم ولی فراری اینجا واقعا بهتر عمل کرده👌
Clean Energy
۲۷ آذر ۱۴۰۰فراری یک چهارم مکلارن قیمت داره! و تقریبا همون پرفورمنسو بهت میده!
به نظرم بخاطر بحث قیمت فراری سر تره
SF90 STRADALE
۲۷ آذر ۱۴۰۰نمیدونم چرا SF90 استراداله باید در گروه مرگ رقابت کنه !!
به نظرم فراری در پیست ثابت شده هست و افتخارات زیادی به دست آورده و باید تمرکز خودشو برای ساخت یک ماشین با تاپ اسپید بالا بزاره که میتونه یادآور خاطرات فراری انزو XX باشه و ضربان قلب ها رو بالا ببره
AMG GT R
۲۷ آذر ۱۴۰۰همون مشکل اینجاست
اگه توی گروه سوپر اسپرت ها باشه براش بچه بازی هست البته به غیر از سنا
توی هایپر اسپرت ها فقط از سیان و شیرون پرفورمنس بهتری داره
محمد امین
۲۷ آذر ۱۴۰۰نسبت به قیمتش از همه ی ماشین های این لیست بهتره ، درسته والکری پرفورمنس بیشتری داره ، ولی ۶ برابر هم قیمت بیشتری داره ، خوبی sf90 این هست که کلی پرفورمنس و تکنولوژی رو با قیمت یه سوپرکار و بدون تولید محدود بودن و …. به شما میده ، وگرنه اگر قرار بود ۲ ملیون دلار قیمت داشته باشه که دیگه چه فایده
SF90 STRADALE
۲۷ آذر ۱۴۰۰فراری باید کانسپت F80 رو به واقعیت تبدیل کنه
هم پولشو داره ، هم تکنولوژی بالایی داره
مهندسین این برند از عهده ساخت هر ماشین فوق سریعی بر میان
بحث پول هم برای مشتریان ثابت فراری خنده داره و طرف میخواد یک فراری خاصِ دیگه به کلکسیون خودش اضافه کنه
R@m!n
۲۷ آذر ۱۴۰۰خوده مهندسای فراری هم نمی دونن اسمشو چی بزارن 😄
سوپراسپرتی با پرفورمنس هایپرکار یا هایپرکاری در لباسه سوپراسپرت ؟؟؟
Yasin
۲۷ آذر ۱۴۰۰باتوجه به مشخصات و قیمت بدون شک فراری
مکلارن فقط تو حداکثر سرعت بهتره
ولی SF90 استراداله یه چیزی بین سوپراسپرت و هایپرکار محسوب میشه خیلی عجیبه.
SF90 STRADALE
۲۷ آذر ۱۴۰۰پیوند مرزها …. وقتی میگن سطح سوپر اسپرت ها یه پله ارتقاء پیدا کرد و به هایپر کارها نزدیک شد همین جاست
فراری در قیمت گذاری SF90 استراداله خیلی منصفانه عمل کرد ؛ ارزش این ماشین بیش از اینهاست
مهدی موتور
۲۷ آذر ۱۴۰۰واقعا فاز اینایی که به سیان رای دادن رو درک نمیکنم
اره همونایی که میگن اسم لامبورگینی واسه رای دادن بسه 😐
GT
۲۷ آذر ۱۴۰۰اگه در پیست رقابتی بین والکری و سیان برگزار بشه، به محض شروع مسابقه سیان در گرد و خاک والکری محو خواهد شد… 😅
متین
۲۷ آذر ۱۴۰۰۱۰۰ درصد فراری😘😘😘
امیر
۲۷ آذر ۱۴۰۰ترتیب همه این خودروها واسه من این شکلیه از بهترین به بدترین:
جسکو
شیرون
والکری
اسپیدتیل
هنسی
استراداله
سیان
M.Kazem.K
۲۷ آذر ۱۴۰۰فقط اگه استراداله رو جاشو عوض کنید ببرید بالای والکری با بقیش کاملا موافقم 👌
GT
۲۷ آذر ۱۴۰۰پس اگه لیست منا ببینید دیسلایک بارونم میکنید😄
والکری
جسکو
اسپیدتیل
استراداله
به قول ژانگولر عزیز بقیه هم یه کبریت و تمام😎 (مخصوصا سیان) 😅 (شوخی)
محمد مختاری آذر
۲۷ آذر ۱۴۰۰با بررسی تمام جهات مکلارن بهتره چون من از اول از فراری SF90 خوشم نمی اومد با اینکه ایتالیایی دوست دارم و فراری عالی هستش مثلا من عاشق فراری 333SP که موتور 4 لیتر 12 سیلندر با قدرت 650 اسب بخار در سال 1993 نهایت سرعت 230 مایل
همچنین فراری FXX Evoluzione سال 2007 هستش با موتور 6.3 لیتر 12 سیلندر 860 اسب بخار شتاب 2.5 ثانیه و نهایت سرعت 250 مایل بر ساعت ولی با فراری SF90 مشکل دارم پس مکلارن رو انتخاب میکنم
https://www.wsupercars.com/wallpapers-regular/Ferrari/2007-Ferrari-FXX-Evoluzione-001-1600.jpg
https://www.wsupercars.com/wallpapers-regular/Ferrari/2007-Ferrari-FXX-Evoluzione-002-1600.jpg
https://www.wsupercars.com/wallpapers-regular/Ferrari/1993-Ferrari-333-SP-001-2160.jpg
MC20
۲۷ آذر ۱۴۰۰محمد جان . . . مرسی از عکس های رویایی و بی نهایت زیبا . . . و حسن سلیقه شما . . .
محمد مختاری آذر
۲۸ آذر ۱۴۰۰خواهش میکنم برای عکس های بیشتر میتوانید به سایت http://www.wsupercars.com بروید
MC20
۲۸ آذر ۱۴۰۰مرسی محمد جان از لطفت … حتما نگاه میکنم داداش … دم شما گرم … 🙏🌹
احمدرضا
۲۷ آذر ۱۴۰۰چه اختلافی دارن توی صفر تا سیصد
محمد امین
۲۷ آذر ۱۴۰۰Sf90 صفر تا سیصد ۱۴.۶ هم ثبت کرده
R@m!n
۲۷ آذر ۱۴۰۰مک لارن بیشتر از اینکه محصولی قابل استفاده باشه، یه کالای کلکسیونی هست که قطعا صاحبشم صد کیلومتر باهاش رانندگی نمی کنه.
فراری بالاتر از سیان (اونتادور) و شیرون و هنسی محصولی کاربردی و بسیار جذابه البته زیبایی یه فراری رو نداره.
در کل یسکو (یا جسکو) و والکری برنده های اصلی این کلاس هستن.
Philipp
۲۷ آذر ۱۴۰۰فراری SF90 روح فراری رو نداره
همینطور که سیان روح لامبو رو نداره با اینکه یه در حد یه فیس لیفت از ادونتادوره
مثل S-class جدید که اونم بی روحه
mohamadreza(TESLA)
۲۷ آذر ۱۴۰۰البته داداش اس کلاس جدید از نزدیک واقعا خیلی بهتر از عکساشه …
ولی وقتی نمای داخلشو میبنی بشدت دلت برا نمای داخل نسل های قبلی تنگ میشه ..
هر چند حتی در واقعیت هم نظر شخصی خودم اینه که ابهت نسل های قبل رو نداره ….
مهدی
۲۷ آذر ۱۴۰۰واقعا سخت بود
دو ماشینی که خیلی رقیب هم هستن
اما به نظرم اس اف ارزش قیمت نسبت به ماشین بهتری داره
محمد امین
۲۷ آذر ۱۴۰۰با وجود چهار برابر قیمت بیشتر و مشخصات فنی و پرفورمنس نزدیک به هم ، فکر میکنم اسپیدتیل شانس زیادی برای رقابت نداشته باشه
هرچند پایه و اساس این دوماشین فرق داره و برای کار های متفاوتی ساخته شدن …
ولی فراری بهتر عمل کرده
1123
۲۷ آذر ۱۴۰۰چجوری کاربرا سیان رو بهتر از والکری دیدند)):
در اینجا هم فراری به استایل مورد پسند بنده بیشتر نزدیکه( تمرکز روی پیست و 1/4 مایل نه تاپ اسپید)
ضمنا، کلاس sf90 متفاوت سایر رقیباش هست (مثل سیان(سوپراسپرت بنظرم)) همچنین بوگاتی شیرون که تو کلاس هایپر جی تی قرار میگیره
Hamid
۲۷ آذر ۱۴۰۰واقعا نامردیه اگه اینطوری نگاه کنیم …
سیان اگه قیمت رو در نظر بگیریم (یا حتی اگه نگیریم!) به گرد پای والکری نمیرسه …
اگر چه طراحی واقعا زیبایی داره بنظرم …
1123
۲۷ آذر ۱۴۰۰فی الواقع سیان هیچجوره از والکری بهتر نیست.
انقدر که سیان نسبت به قیمش نمی ارزه که بنظرم اگه چندتا اونتادور معمولی بخری اگزاتیک تر بنظر میرسی
پ.ن: اینطور برداشت که لامبو هیترم، صرفا میگم با قیمت سیان هرچیز دیگه ای بخری بهتره
Philipp
۲۷ آذر ۱۴۰۰لامبورگینیه دیگه
ماهم حدود ۱۰ درصد کاربرا هستیم که میایم پایین نظر میدیم
بقیه میگن عه لامبورگینیه پس بهش رای میدیم
نمیبینن اومدن ادونتادور رو برداشتن یکم باهاش ور رفتن به عنوان هایپرکار! معرفی کردن
mm-yarlou
۲۷ آذر ۱۴۰۰هر ماشینی از این ۲ تا خودرو ساز به هم میخورن من عصابم خورد میشه جفتشون عالین وویژگی های خودشونو دارن به فراری رای میدم
Erfan
۲۷ آذر ۱۴۰۰کاش Project ONE هم توی لیست ها حضور داشت هرچند که هنوز خیلی چیزا درباره ش مشخص نیست
MC20
۲۷ آذر ۱۴۰۰اسب رقصان مارنلو . . . ای زاده بی همتای مودنا . . . برقص و برقص و باز ، برقص . . . شاد و سرمست و خرامان . . . که آسمان موفقیت ، جاده زیر پای توست . . . ای بلندترین قله باشکوه . . . سربلندتر از همیشه . . . بتاز و بتاز و باز ، بتاز . . . تا فتح ابدی دروازه های قلب عشاق هنر و نبوغ ایتالیایی . . . ای اوج شکوه مهندسی . . . بناز و بناز و باز ، بناز . . . پیروز و سرخوش ، به گذشته ای پرافتخار و افسانه ای . . . و ای اسطوره . . . بساز و بساز و باز بساز . . . آینده را . . . که باز هم تا همیشه . . . رویای زیبا اندیشان و خاص پسندان و کمال گرایان . . . به شکل و آب و رنگ تو باشد . . . دردانه انزوی فقید . . . ای یادگار دینوی عزیز . . . ای به رنگ خورشید . . . ای زرد طلایی . . . باز هم تا همیشه بدرخش . . . که درخشیدن برازنده توست . . . ای اصیل . . . تا همیشه در اوج بمان . . . حتی اگر هیچ کس نماند . . .
M.Kazem.K
۲۷ آذر ۱۴۰۰خیلی جالبه که همه به رای اوردن سیان معترضن ولی در کمال ناباوری سیان رای اورده :)))
GT
۲۷ آذر ۱۴۰۰در واقع دوئل میزان محبوبیت لامبورگینی و استون مارتین هست، اکثرا فقط به برند رأی دادند
Philipp
۲۷ آذر ۱۴۰۰قدیما:
فراری F50 یک اثر هنری و مهندسی فوق العاده
مکلارن F1 یک شاهکار اسطوره همه چیز تمام که هنوز هم برخی از رکوردهاش پابرجان
الان:
فراری SF90 یک محصولی که فقط ساخته شده که توانایی فراری رو نشون بده
مکلارن اسپیدتیل یه …… هیچی ولش کن چیزی نگم بهتره…
Philipp
۲۷ آذر ۱۴۰۰این کلاس به طرز عجیبی خیلی خیلی مسخره شده
قبلا توی این کلاس ابرشاهکار میدیدیم مثل
F1
CLKGTR
911GT1
LaFerrari
918
One:1
P1
Veyron
Agera
حالا اینجا شده جای نمایش قدرت و هرکی صبح پا میشه میاد یه هایپرکار معرفی میکنه میره می خوابه
فقط کونیخ زگ داره خوب عمل میکنه
ریمکم تنها محصولی که داره خوبه فعلا فقط باید دید استراتژی های فولکس و پورشه بهش کمک میکنه یا زمینش میزنه
جای کونیخ زگ جمیرا هم توی لیست خالیه