فراری

طرح رسمی از بدنه‌ی فراری 296GT3 معرفی شد

استقبال کارشناسان از خودروی پلاگین هیبرید فراری ۲۹۶، نشانه‌ای از موفقیت تجاری این مدل است و شرکت سازنده برای تولید مدل مسابقه‌ای با توانایی بالاتر آماده می‌شود.

نسخه‌ی GT3 از فراری ۲۹۶، کیت بدنه‌ی آیرودینامیک با چرخ‌‌های اختصاصی خواهد داشت. ساخت خودرو با تاکید بر رانندگی در پیست، همیشه مد نظر فراری بوده است و 296GT3 نیز چنین شرایطی دارد. این خودرو، جای‌گزین 488GT3 EVO خواهد شد که تا امروز، موفق‌ترین مدل مسابقه‌ای کلاس GT در تاریخ فراری بوده است.

فراری FERRARI 296GT3

تا این لحظه فقط دو تصویر از طرح 296GT3 منتشر شده است. این خودرو در مقایسه با نسخه‌ی جادای (296GTB) تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد و شرایط آیرودینامیک بهتری دارد. روی گلگیرهای جلو، هدایت‌کننده‌ی هوا اضافه شده و سپر جلو نیز، کاملا متفاوت از مدل اصلی ۲۹۶ است. در عقب نیز، بال عظیمی وجود دارد که تقریبا هم‌ارتفاع سقف دیده می‌شود.

فراری FERRARI 296GT3

هنوز اطلاعات فنی از 296GT3 منتشر نشده است. این خودرو، قطعا قدرتمندتر از 296GTB با قدرت ۸۱۸ اسب بخار و گشتاور ۷۴۰ نیوتن‌متر خواهد بود؛ ضمن اینکه وزن خالص کمتری خواهد داشت. مدل استاندارد از ۲۹۶، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۸ ثانیه دارد و با آستانه قیمت ۳۲۳ هزار دلار فروخته می‌شود. فراری 488GT3 سال ۲۰۱۶ معرفی شد و آستانه قیمت ۶۱۴ هزار دلار داشت.

مراحل پیش‌تولید 296GT3 به‌زودی آغاز می‌شود. این خودرو در مسابقات سال ۲۰۲۳ شرکت می‌کند و طی ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. 2311

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    آماده تا مثل 488GTE همه رو توی پیست رنده کنه.

    موافقم 21
    مخالفم 5
  2. امین

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (301 ديدگاه)

    همش ۲۵ کیلومتر برقی ؟ 🗿

    موافقم 4
    مخالفم 9
  3. Alireza

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (67 ديدگاه)

    یا خدا عجب هیولاییه

    موافقم 8
    مخالفم 4
  4. زیزیگولو

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (6035 ديدگاه)

    افسانه ای از کشور ایتالیا ….. باورکردنی نیستش ولی افسانه فراری واقعی هستش

    موافقم 16
    مخالفم 2
  5. محمد امین

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    یکی از انقلابی ترین خودرو های gt3 و جانشین شایسته برای 488 gt3

    موافقم 15
    1. R@m!n

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      این بیشتر یه کانسپت میخوره تا طرح اصلی ولی فکر کنم در آینده خیلی نزدیک ماشین های gt3 از نمونه های شهریشون تو طراحی بدنه خیلی فاصله می گیرن.

      1. محمد امین

        ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        سلام
        راستی اقا رامین من تعداد برد های دقیق 488 gt3 رو پیدا کردم ، از ۲۰۱۶ تا فصل ۲۰۲۱ ، ۴۲۹ تا برد داشته
        امسال با توجه به اینکه سال اخر هست ، احتمال به رکورد بیش از ۵۰۰ برد میرسه که واقعا رکورد دست نیافتنی محسوب میشه

        موافقم 10
        1. R@m!n

          ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          ایشالا خدا بیشترش کنه ما که مثله بعضی ها یه ماشین خار چشممون نیست که 20 تا کامنت بزاریم راجبش که دستاوری نداشته.

          موافقم 6
          مخالفم 1
        2. Ferrari

          ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
          سوابق: (1955 ديدگاه)

          Ramin
          من فقط حقیقت رو بهتون یاداوری کردم.
          شما سعی کردی با تخیلاتت جی تی رو بالا ببری هنوز یادمه از گیربکس و اگزوز ماشین صحبت میکردی و میگفتی بخاطرکوتاه بودن مصرف سوختش بالاست. از خنده دار بودن توجیهت هرچی بگم کمه.
          هیچ ماشینی خار چشم من نیست شما باید یادبگیری منطقی نظر بدی نه احساساتی.

          موافقم 6
          مخالفم 3
        3. R@m!n

          ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          والا ما جای خنده از شما محو شدن دیدیم رفتی یه گوشه ساکت شدی.

          حرف مهندسای فورد غلطه یه آدمی که عکسه پروفایلش فراریه حتما عالم دو عالمه. همه هم بی سواد و متعصب چون هر جا میره اسمه فورد جی تی شده نمونه تحقیر فراری در تاریخ. خوبه مصرف موتور اکوبوست رو f150 سه تنی دیدی. نظره منطقی هم ندیدم ازت که بحثی کنم میای زیر یه ترول کامنت میزاری که مثلا تیم شین.

          خود انزو فراری از این باخت انقدر ناراحت نشد.

          موافقم 3
          مخالفم 3
        4. Ferrari

          ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
          سوابق: (1955 ديدگاه)

          من محو شدم؟ برو لینک خبری که من اونجا محو شدم رو بیار ببینم.
          شما اصلا چیزی ارائه کردی؟
          مهندس فورد چی گفته؟ حداقل شهامت داشته باش لینک گفته هاشو بذار انقدرم از خودت حرف درنیار

          https://www.topspeed.com/cars/car-news/spoiler-alert-the-new-ford-gt-supercar-is-not-fuel-efficient-ar175595.html
          این لینک از سایت تاپ اسپید که درمورد مصرف سوخت فورد صحبت کرده لابد اینا هم نمیفهمن و فقط شما میفهمی
          فوردGT رو با لامبورگینی هوراکان فراری ۴۸۸ و هوندا nsx مقایسه کرده و از مصرف بالای فورد انتقاد کرده.
          مصرف سوخت GT در شهر ۱۱ mpg در بزرگراه۱۸ mpg و ترکیبی ۱۴ mpg بوده که با مصرف سوخت لامبورگینی اونتادور که سال ۲۰۱۱ معرفی شد و یکی از بدترینها در زمینه مصرف سوخت هست برابر بوده. درک میکنی عمق فاجعه رو؟ مصرف سوخت جی تی با ماشینی که سنگینتره و موتورش دوبرابر موتور فورد هست، برابره
          حتی نسل قبل فورد GT که سال ۲۰۰۵ با موتور ۸سیلندر سوپرشارژدار معرفی شد هم مصرف سوخت بهتری نسبت به نسل جدیدش داره حالا. شما چطوری توجیه میکنی؟
          مهندس فورد هرچی بگه از گندی که زدن چیزی کم نمیشه بزرگوار حالا تا ۱۰ سال دیگه هم ماست مالی کنه
          قبلا هم گفتم فورد جی تی یه ماشین بدردنخوره و همه شهرتش رو از صدقه سر رقابت ۵۰ سال پیش خودش با فراری داره.
          ۱۶ پیروزی و یک قهرمانیimsa رو با ۴۲۹ پیروری فقط در کلاس gt3 و ۳۵ پیروزی در wec و ۱۱۶ عنوان قهرمانی مقایسه کن ببین کدوم برند و کدوم ماشین له شده شاید از خواب ۵۰ سال قبل بیرون بیای. البته همون زمان هم فراری ۳ فصل فورد رو بد جور له کرده بود

          موافقم 1
          مخالفم 1
        5. R@m!n

          ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
          سوابق: (2243 ديدگاه)

          پسر جون یه لیوان آب بخور همین بالا نصیحت کردی نظر منطقی بده

          رفتی لینک خبر راجع مصرف سوخت گذاشتی دلیل علمیت کو پس ؟؟؟ حضور سه سال یه ماشینو با حضور مداوم یه برند تو ۳ ۴ تا کلاس مختلف مقایسه می کنی. خوابه پنجاه ساله من شده عامل فشاره تو که خبر مصرف سوخت میزاری.

      2. سعید.۱۳۵۸

        ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (49 ديدگاه)

        شک نکنین نمونه ی شب رونمایی با این دو عکس تفاوتها خواهد داشت

        موافقم 2
        مخالفم 1
  6. Humer

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (299 ديدگاه)

    کسی می دونه اون بال هایی که مثل شش ماهیه باحاله
    که حتی توی ای ام جی وان هست برای چیه؟

    1. محمد امین

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      برای هدایت هوای کثیف بالای لاستیک ، این هوا در صورت نبود این شیار ها ، باعث میشن که جلو ماشین ناپایدار بشه و نیروی عمودی کم بشه

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. Humer

        ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (299 ديدگاه)

        اها جالب بود
        نمی دونستم مرسی

    2. سعید.۱۳۵۸

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (49 ديدگاه)

      اگه منظورتون باله ی عقبه که کلا وظیفه ی باله ی عقب هر خودرو هدایت باد به زیر ماشینه و لاغیر
      حالا بعضی سوپر کارها و هایپر کارها با بهره بردن از نبوغ استثنائی مهندسینشون همین باله ها رو طوری طراحی میکنن که به طور مثال بوگاتی شیرون و پاگانی هوایرا با چندین باله ی ریز و درشت دور تا دورشون چنان هندلینگی برای خودروهاشون به ارمغان آوردن که در هیچ ماشین دیگه ای دیده نشده

    3. Philipp

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      برای خروج هوای متحرک تولید شده توسط چرخه تا توی گلگیر گیر نکنه

  7. mm-yarlou

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    شبیه تمساح شده

    موافقم 1
    مخالفم 1
  8. سعید.۱۳۵۸

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (49 ديدگاه)

    چهره ای داره که از لحاظ ظاهر متهاجم و مهندسی آیرودینامیک نمره اش بیسته واقعا
    دست مریزاد
    از صمیم قلبم امیدوارم از نظر فنی هم یک اسطوره همچون انجین ۴۵۸ در خاطره ها ماندگار بشه

  9. Philipp

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    من خیلی مشتاقم اون کسی که رندرای فراری رو میگیره ملاقات کنم

  10. فراری ۴۵۸

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (136 ديدگاه)

    🤩🤩🤩🤩

  11. Ariom

    ۴ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (22 ديدگاه)

    جناب آقای اشتری تلفظ top (gear) رو به طور صحیح بگو .gear(گی یر) نه( گیر )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا