استقبال کارشناسان از خودروی پلاگین هیبرید فراری ۲۹۶، نشانهای از موفقیت تجاری این مدل است و شرکت سازنده برای تولید مدل مسابقهای با توانایی بالاتر آماده میشود.
نسخهی GT3 از فراری ۲۹۶، کیت بدنهی آیرودینامیک با چرخهای اختصاصی خواهد داشت. ساخت خودرو با تاکید بر رانندگی در پیست، همیشه مد نظر فراری بوده است و 296GT3 نیز چنین شرایطی دارد. این خودرو، جایگزین 488GT3 EVO خواهد شد که تا امروز، موفقترین مدل مسابقهای کلاس GT در تاریخ فراری بوده است.
تا این لحظه فقط دو تصویر از طرح 296GT3 منتشر شده است. این خودرو در مقایسه با نسخهی جادای (296GTB) تهاجمیتر به نظر میرسد و شرایط آیرودینامیک بهتری دارد. روی گلگیرهای جلو، هدایتکنندهی هوا اضافه شده و سپر جلو نیز، کاملا متفاوت از مدل اصلی ۲۹۶ است. در عقب نیز، بال عظیمی وجود دارد که تقریبا همارتفاع سقف دیده میشود.
هنوز اطلاعات فنی از 296GT3 منتشر نشده است. این خودرو، قطعا قدرتمندتر از 296GTB با قدرت ۸۱۸ اسب بخار و گشتاور ۷۴۰ نیوتنمتر خواهد بود؛ ضمن اینکه وزن خالص کمتری خواهد داشت. مدل استاندارد از ۲۹۶، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۸ ثانیه دارد و با آستانه قیمت ۳۲۳ هزار دلار فروخته میشود. فراری 488GT3 سال ۲۰۱۶ معرفی شد و آستانه قیمت ۶۱۴ هزار دلار داشت.
مراحل پیشتولید 296GT3 بهزودی آغاز میشود. این خودرو در مسابقات سال ۲۰۲۳ شرکت میکند و طی ماههای آینده رونمایی خواهد شد.
2311
۲۶ اسفند ۱۴۰۰آماده تا مثل 488GTE همه رو توی پیست رنده کنه.
امین
۲۶ اسفند ۱۴۰۰همش ۲۵ کیلومتر برقی ؟ 🗿
Alireza
۲۶ اسفند ۱۴۰۰یا خدا عجب هیولاییه
زیزیگولو
۲۶ اسفند ۱۴۰۰افسانه ای از کشور ایتالیا ….. باورکردنی نیستش ولی افسانه فراری واقعی هستش
محمد امین
۲۷ اسفند ۱۴۰۰یکی از انقلابی ترین خودرو های gt3 و جانشین شایسته برای 488 gt3
R@m!n
۲۷ اسفند ۱۴۰۰این بیشتر یه کانسپت میخوره تا طرح اصلی ولی فکر کنم در آینده خیلی نزدیک ماشین های gt3 از نمونه های شهریشون تو طراحی بدنه خیلی فاصله می گیرن.
محمد امین
۲۷ اسفند ۱۴۰۰سلام
راستی اقا رامین من تعداد برد های دقیق 488 gt3 رو پیدا کردم ، از ۲۰۱۶ تا فصل ۲۰۲۱ ، ۴۲۹ تا برد داشته
امسال با توجه به اینکه سال اخر هست ، احتمال به رکورد بیش از ۵۰۰ برد میرسه که واقعا رکورد دست نیافتنی محسوب میشه
R@m!n
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ایشالا خدا بیشترش کنه ما که مثله بعضی ها یه ماشین خار چشممون نیست که 20 تا کامنت بزاریم راجبش که دستاوری نداشته.
Ferrari
۲۷ اسفند ۱۴۰۰Ramin
من فقط حقیقت رو بهتون یاداوری کردم.
شما سعی کردی با تخیلاتت جی تی رو بالا ببری هنوز یادمه از گیربکس و اگزوز ماشین صحبت میکردی و میگفتی بخاطرکوتاه بودن مصرف سوختش بالاست. از خنده دار بودن توجیهت هرچی بگم کمه.
هیچ ماشینی خار چشم من نیست شما باید یادبگیری منطقی نظر بدی نه احساساتی.
R@m!n
۲۷ اسفند ۱۴۰۰والا ما جای خنده از شما محو شدن دیدیم رفتی یه گوشه ساکت شدی.
حرف مهندسای فورد غلطه یه آدمی که عکسه پروفایلش فراریه حتما عالم دو عالمه. همه هم بی سواد و متعصب چون هر جا میره اسمه فورد جی تی شده نمونه تحقیر فراری در تاریخ. خوبه مصرف موتور اکوبوست رو f150 سه تنی دیدی. نظره منطقی هم ندیدم ازت که بحثی کنم میای زیر یه ترول کامنت میزاری که مثلا تیم شین.
خود انزو فراری از این باخت انقدر ناراحت نشد.
Ferrari
۲۸ اسفند ۱۴۰۰من محو شدم؟ برو لینک خبری که من اونجا محو شدم رو بیار ببینم.
شما اصلا چیزی ارائه کردی؟
مهندس فورد چی گفته؟ حداقل شهامت داشته باش لینک گفته هاشو بذار انقدرم از خودت حرف درنیار
https://www.topspeed.com/cars/car-news/spoiler-alert-the-new-ford-gt-supercar-is-not-fuel-efficient-ar175595.html
این لینک از سایت تاپ اسپید که درمورد مصرف سوخت فورد صحبت کرده لابد اینا هم نمیفهمن و فقط شما میفهمی
فوردGT رو با لامبورگینی هوراکان فراری ۴۸۸ و هوندا nsx مقایسه کرده و از مصرف بالای فورد انتقاد کرده.
مصرف سوخت GT در شهر ۱۱ mpg در بزرگراه۱۸ mpg و ترکیبی ۱۴ mpg بوده که با مصرف سوخت لامبورگینی اونتادور که سال ۲۰۱۱ معرفی شد و یکی از بدترینها در زمینه مصرف سوخت هست برابر بوده. درک میکنی عمق فاجعه رو؟ مصرف سوخت جی تی با ماشینی که سنگینتره و موتورش دوبرابر موتور فورد هست، برابره
حتی نسل قبل فورد GT که سال ۲۰۰۵ با موتور ۸سیلندر سوپرشارژدار معرفی شد هم مصرف سوخت بهتری نسبت به نسل جدیدش داره حالا. شما چطوری توجیه میکنی؟
مهندس فورد هرچی بگه از گندی که زدن چیزی کم نمیشه بزرگوار حالا تا ۱۰ سال دیگه هم ماست مالی کنه
قبلا هم گفتم فورد جی تی یه ماشین بدردنخوره و همه شهرتش رو از صدقه سر رقابت ۵۰ سال پیش خودش با فراری داره.
۱۶ پیروزی و یک قهرمانیimsa رو با ۴۲۹ پیروری فقط در کلاس gt3 و ۳۵ پیروزی در wec و ۱۱۶ عنوان قهرمانی مقایسه کن ببین کدوم برند و کدوم ماشین له شده شاید از خواب ۵۰ سال قبل بیرون بیای. البته همون زمان هم فراری ۳ فصل فورد رو بد جور له کرده بود
R@m!n
۲۸ اسفند ۱۴۰۰پسر جون یه لیوان آب بخور همین بالا نصیحت کردی نظر منطقی بده
رفتی لینک خبر راجع مصرف سوخت گذاشتی دلیل علمیت کو پس ؟؟؟ حضور سه سال یه ماشینو با حضور مداوم یه برند تو ۳ ۴ تا کلاس مختلف مقایسه می کنی. خوابه پنجاه ساله من شده عامل فشاره تو که خبر مصرف سوخت میزاری.
سعید.۱۳۵۸
۲۷ اسفند ۱۴۰۰شک نکنین نمونه ی شب رونمایی با این دو عکس تفاوتها خواهد داشت
Humer
۲۷ اسفند ۱۴۰۰کسی می دونه اون بال هایی که مثل شش ماهیه باحاله
که حتی توی ای ام جی وان هست برای چیه؟
محمد امین
۲۷ اسفند ۱۴۰۰برای هدایت هوای کثیف بالای لاستیک ، این هوا در صورت نبود این شیار ها ، باعث میشن که جلو ماشین ناپایدار بشه و نیروی عمودی کم بشه
Humer
۲۷ اسفند ۱۴۰۰اها جالب بود
نمی دونستم مرسی
سعید.۱۳۵۸
۲۷ اسفند ۱۴۰۰اگه منظورتون باله ی عقبه که کلا وظیفه ی باله ی عقب هر خودرو هدایت باد به زیر ماشینه و لاغیر
حالا بعضی سوپر کارها و هایپر کارها با بهره بردن از نبوغ استثنائی مهندسینشون همین باله ها رو طوری طراحی میکنن که به طور مثال بوگاتی شیرون و پاگانی هوایرا با چندین باله ی ریز و درشت دور تا دورشون چنان هندلینگی برای خودروهاشون به ارمغان آوردن که در هیچ ماشین دیگه ای دیده نشده
Philipp
۲۷ اسفند ۱۴۰۰برای خروج هوای متحرک تولید شده توسط چرخه تا توی گلگیر گیر نکنه
mm-yarlou
۲۷ اسفند ۱۴۰۰شبیه تمساح شده
سعید.۱۳۵۸
۲۷ اسفند ۱۴۰۰چهره ای داره که از لحاظ ظاهر متهاجم و مهندسی آیرودینامیک نمره اش بیسته واقعا
دست مریزاد
از صمیم قلبم امیدوارم از نظر فنی هم یک اسطوره همچون انجین ۴۵۸ در خاطره ها ماندگار بشه
Philipp
۲۷ اسفند ۱۴۰۰من خیلی مشتاقم اون کسی که رندرای فراری رو میگیره ملاقات کنم
فراری ۴۵۸
۲۸ اسفند ۱۴۰۰🤩🤩🤩🤩
Ariom
۴ فروردین ۱۴۰۱جناب آقای اشتری تلفظ top (gear) رو به طور صحیح بگو .gear(گی یر) نه( گیر )