مدیر اجرایی جدید فراری چند روز پیش تغییرات سازمانی مهم را اعلام کرد که هدف از آن تمرکز بیشتر روی تکنولوژی و همچنین تولید محصولات انحصاری خواهد بود. این برند مشهور ایتالیایی به دنبال ورود به عصر الکتریکی سازی است و به همین خاطر استراتژی جدیدی را دنبال میکند. بندیتو ویگنا که قبلاً مدیریت شرکت سازنده چیپ ها با نام STMicroelectronics را بر عهده داشته هماکنون سکان هدایت فراری را بر عهده داشته و میخواهد فراری را وارد عصر جدید حملونقل پاک و بیصدا بکند. این خودروساز ایتالیایی میگوید گزارش بخشهایی همچون توسعه محصول و تحقیق و توسعه، دادهها و دیجیتال، تکنولوژی و زیرساختها مستقیماً روی میز کار مدیرعامل فراری قرار خواهند گرفت.
به عنوان بخشی از تغییرات مهم صورت گرفته، این شرکت جیان ماریا فولگنزی را به عنوان مدیر ارشد توسعه محصول انتخاب کرده است. فولگنزی از سال ۲۰۰۲ تاکنون با فراری همکاری کرده و اخیراً نیز مسئول بخش زنجیره تأمین فراری اسکودریا بوده است. ارنستو لاسالاندرا نیز که قبلاً همکار ویگنا بوده به عنوان مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه فراری انتخاب شده است. از طرف دیگر سیلویا گابریلی که در سال ۲۰۱۹ مایکروسافت را ترک کرد و به فراری پیوست به سمت مدیر ارشد دیجیتال و دادهها منصوب شده تا فرایند تبدیل دیجیتال فراری را سرعت بخشیده و روی فرایندهای متمرکز بر دادهها و دیجیتالی کردن آنها نظارت بیشتری داشته باشد.
فراری در بیانیه خود گفته است:
ساختار سازمانی جدید باعث خلاقیت بیشتر شده و فرایندها را بهینه خواهد کرد. این امر همچنین باعث افزایش همکاری داخلی شرکت و همچنین همکاری با شرکای دیگر خواهد شد
همچنین آنجلو پسکی که بیش از ۲۰ سال سابقه حضور در شرکت STMicro داشته به فراری پیوسته است. او مسئول بخشهای مالی، زنجیره تأمین و برنامهریزی تولید بوده و حالا مدیر ارشد خرید و کیفیت فراری است. تصمیم ویگنا برای استفاده از همکاران اسبق خود در شرکت STMicro نشان میدهد که به دنبال روی ریل انداختن فراری در عصر الکتریکی سازی صنعت خودرو است. فراری همچنین تائید کرده ماتیا بینوتو رئیس تیم فرمول ۱ این شرکت خواهد بود. ویگنا در یکی از مهمترین تصمیمات چند ماه اخیر خود اعلام کرده بود اقدام به تغییرات مهمی در ساختار مدیریتی خود خواهد کرد و به همکاری با سه مدیر ارشد پایان خواهد داد. این مدیران شامل میشائیل لیترز مدیر ارشد تکنولوژی و نیکولا بوری مدیر ارشد تنوعبخشی برند بودهاند. ویگنا بهصورت موقت مسئولیت بخش تنوعبخشی به برند را نیز بر عهده خواهد داشت.
حسین
۲۲ دی ۱۴۰۰خوبه. آقا دست بزنید.
Scuderia Ferrari
۲۲ دی ۱۴۰۰به امید موفقیت این افراد در پست های جدیدشون
امیدوارم با حرکت به سمت الکتریکی سازی ، تلاشی هم برای حفظ انجین های افسانه ای و شناسنامه اصلی این برند بزرگ هم داشته باشن
رضا
۲۲ دی ۱۴۰۰فراری رویایی ترین اتومبیل دنیا
Ferrari
۲۲ دی ۱۴۰۰تغییرات جالبی به نظر میاد. امیدوارم روند موفقیت امیز فراری همچنان ادامه دار باشه.
اقای مایکل لیترز تو این سالها فوق العاده کار کردن
Scuderia Ferrari
۲۲ دی ۱۴۰۰خروج مایکل لیترز از فراری دل تیفوسی ها رو شکست
خالق یکی از بهترین V6 و V12 های تاریخ که احتمالاً بودنش در عصر الکتریکی سازی لزومی نداشت
Farzad
۲۲ دی ۱۴۰۰فراری همیشه بهتر و خفن تر از اون چیزیه که نشون میده میخواد باشه .
M.Kkarimi
۲۲ دی ۱۴۰۰اصالت کمپانی هایی نظیر لامبو و فراری و … بنظرم اینطور میشه تقسیم کرد :
50% انجین های افسانه ای و لذت ناب رانندگی در کنار گوش دادن سمفونی تولید شده توسط بهترین انجین های V12 , V8 و V10 تاریخ.
20% ارائه بالاترین سطوح مهندسی و نوآوری که در زمان معرفی هر مدل به واسطه این موارد همیشه حرف اول رو سگمنت خودشون میزدن.
30% استفاده از عناصری که همیشه به عنوان امضاء و دلیلی بر منحصر به فرد بودن محصولات این کمپانی ها میشه مثل : ( رنگ خاص زرد و قرمز محصولات فراری ، طراحی و فرم خاص محصولات لامبو که از کانتاش به ارث بردند ، طراحی هنرمندانه تک تک محصولات فراری و ….)
که در روند الکتریکی سازی ها به جرئت شاید قریب به 60% از این موارد به کتاب تاریخ بپیوندن و هیچ اثری ازشون باقی نمونه !!!!
فراری برقی ! هیچ احساسی نمیتونم نسبت به چنین ماشینی داشته باشم !…
ADAK
۲۷ دی ۱۴۰۰من نظرات شما را قبول دارم.
ولی در آینده نزدیک و شاید کمی دورتر فراری باید برای نسلی طراحی بشه و جوابگو باشه که احتمالا الان به دنیا نیومده یا یه خردساله
ارش
۲۲ دی ۱۴۰۰یه تیم فوق العاده و حرفه ای تشکیل دادن معلومه که در آینده محصولات خاصی رو از فراری خواهیم دید.
A ... She just reminds Me of love ... A
۲۲ دی ۱۴۰۰هرچه دو دوتا چهارتا میکنم سیاست های به ظاهر تکنولوژیک با سابقه و برند ها جور در نمی آید!