فراری

فراری تغییرات سازمانی مهم خود را اعلام کرد

مدیر اجرایی جدید فراری چند روز پیش تغییرات سازمانی مهم را اعلام کرد که هدف از آن تمرکز بیشتر روی تکنولوژی و همچنین تولید محصولات انحصاری خواهد بود. این برند مشهور ایتالیایی به دنبال ورود به عصر الکتریکی سازی است و به همین خاطر استراتژی جدیدی را دنبال می‌کند. بندیتو ویگنا که قبلاً مدیریت شرکت سازنده چیپ ها با نام STMicroelectronics را بر عهده داشته هم‌اکنون سکان هدایت فراری را بر عهده داشته و می‌خواهد فراری را وارد عصر جدید حمل‌ونقل پاک و بی‌صدا بکند. این خودروساز ایتالیایی می‌گوید گزارش بخش‌هایی همچون توسعه محصول و تحقیق و توسعه، داده‌ها و دیجیتال، تکنولوژی و زیرساخت‌ها مستقیماً روی میز کار مدیرعامل فراری قرار خواهند گرفت.

به عنوان بخشی از تغییرات مهم صورت گرفته، این شرکت جیان ماریا فولگنزی را به عنوان مدیر ارشد توسعه محصول انتخاب کرده است. فولگنزی از سال ۲۰۰۲ تاکنون با فراری همکاری کرده و اخیراً نیز مسئول بخش زنجیره تأمین فراری اسکودریا بوده است. ارنستو لاسالاندرا نیز که قبلاً همکار ویگنا بوده به عنوان مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه فراری انتخاب شده است. از طرف دیگر سیلویا گابریلی که در سال ۲۰۱۹ مایکروسافت را ترک کرد و به فراری پیوست به سمت مدیر ارشد دیجیتال و داده‌ها منصوب شده تا فرایند تبدیل دیجیتال فراری را سرعت بخشیده و روی فرایندهای متمرکز بر داده‌ها و دیجیتالی کردن آن‌ها نظارت بیشتری داشته باشد.

2021 Ferrari CEO Benedetto Vigna and team principal Mattia Binotto

فراری در بیانیه خود گفته است:

ساختار سازمانی جدید باعث خلاقیت بیشتر شده و فرایندها را بهینه خواهد کرد. این امر همچنین باعث افزایش همکاری داخلی شرکت و همچنین همکاری با شرکای دیگر خواهد شد

همچنین آنجلو پسکی که بیش از ۲۰ سال سابقه حضور در شرکت STMicro داشته به فراری پیوسته است. او مسئول بخش‌های مالی، زنجیره تأمین و برنامه‌ریزی تولید بوده و حالا مدیر ارشد خرید و کیفیت فراری است. تصمیم ویگنا برای استفاده از همکاران اسبق خود در شرکت STMicro نشان می‌دهد که به دنبال‌ روی ریل انداختن فراری در عصر الکتریکی سازی صنعت خودرو است. فراری همچنین تائید کرده ماتیا بینوتو رئیس تیم فرمول ۱ این شرکت خواهد بود. ویگنا در یکی از مهم‌ترین تصمیمات چند ماه اخیر خود اعلام کرده بود اقدام به تغییرات مهمی در ساختار مدیریتی خود خواهد کرد و به همکاری با سه مدیر ارشد پایان خواهد داد. این مدیران شامل میشائیل لیترز مدیر ارشد تکنولوژی و نیکولا بوری مدیر ارشد تنوع‌بخشی برند بوده‌اند. ویگنا به‌صورت موقت مسئولیت بخش تنوع‌بخشی به برند را نیز بر عهده خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    خوبه. آقا دست بزنید.

    موافقم 9
    مخالفم 1
  2. Scuderia Ferrari

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    به امید موفقیت این افراد در پست های جدیدشون
    امیدوارم با حرکت به سمت الکتریکی سازی ، تلاشی هم برای حفظ انجین های افسانه ای و شناسنامه اصلی این برند بزرگ هم داشته باشن

    موافقم 21
    مخالفم 1
  3. رضا

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (16 ديدگاه)

    فراری رویایی ترین اتومبیل دنیا

    موافقم 20
    مخالفم 2
  4. Ferrari

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1956 ديدگاه)

    تغییرات جالبی به نظر میاد. امیدوارم روند موفقیت امیز فراری همچنان ادامه دار باشه.
    اقای مایکل لیترز تو این سالها فوق العاده کار کردن

    موافقم 11
    1. Scuderia Ferrari

      ۲۲ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (4062 ديدگاه)

      خروج مایکل لیترز از فراری دل تیفوسی ها رو شکست
      خالق یکی از بهترین V6 و V12 های تاریخ که احتمالاً بودنش در عصر الکتریکی سازی لزومی نداشت

      موافقم 8
      مخالفم 1
    2. Farzad

      ۲۲ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      فراری همیشه بهتر و خفن تر از اون چیزیه که نشون میده میخواد باشه .

  5. M.Kkarimi

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (862 ديدگاه)

    اصالت کمپانی هایی نظیر لامبو و فراری و … بنظرم اینطور میشه تقسیم کرد :
    50% انجین های افسانه ای و لذت ناب رانندگی در کنار گوش دادن سمفونی تولید شده توسط بهترین انجین های V12 , V8 و V10 تاریخ.
    20% ارائه بالاترین سطوح مهندسی و نوآوری که در زمان معرفی هر مدل به واسطه این موارد همیشه حرف اول رو سگمنت خودشون میزدن.
    30% استفاده از عناصری که همیشه به عنوان امضاء و دلیلی بر منحصر به فرد بودن محصولات این کمپانی ها میشه مثل : ( رنگ خاص زرد و قرمز محصولات فراری ، طراحی و فرم خاص محصولات لامبو که از کانتاش به ارث بردند ، طراحی هنرمندانه تک تک محصولات فراری و ….)

    که در روند الکتریکی سازی ها به جرئت شاید قریب به 60% از این موارد به کتاب تاریخ بپیوندن و هیچ اثری ازشون باقی نمونه !!!!

    فراری برقی ! هیچ احساسی نمیتونم نسبت به چنین ماشینی داشته باشم !…

    1. ADAK

      ۲۷ دی ۱۴۰۰
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      من نظرات شما را قبول دارم.
      ولی در آینده نزدیک و شاید کمی دورتر فراری باید برای نسلی طراحی بشه و جوابگو باشه که احتمالا الان به دنیا نیومده یا یه خردساله

  6. ارش

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    یه تیم فوق العاده و حرفه ای تشکیل دادن معلومه که در آینده محصولات خاصی رو از فراری خواهیم دید.

  7. A ... She just reminds Me of love ... A

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (276 ديدگاه)

    هرچه دو دوتا چهارتا میکنم سیاست های به ظاهر تکنولوژیک با سابقه و برند ها جور در نمی آید!

    موافقم 10
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا