فراری آمادهٔ رونمایی از هایپرکار جدید خود با پیشرانهٔ V6 هیبریدی میشود تا با بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت، جنگ هایپرکارها را داغ کند.
جنگ بین هایپرکارها دوباره در حال بالا گرفتن است. بوگاتی مدل جدید توربیون را با نیروگاه V16 معرفی کرده و مکلارن بهتازگی از جانشین هیبریدی P1 با نام W1 پرده برداشته است. درنتیجه، فراری هم در حال آماده کردن پاسخ خود به این رقبا است. ما در مورد جانشین لافراری صحبت میکنیم که در حال حاضر با کد F250 شناخته میشود خواهد آمد تا فصل جدیدی را در سلسله هایپرکارهای پرچمدار فراری رقم بزند. تصاویر جاسوسی جدیدی که بهتازگی از F250 در نزدیکی مقر فراری در مارانلو گرفته شدهاند، نمای اجمالی از ماشینی را نشان میدهند که قرار است یکی از پیشرفتهترین و تهاجمیترین ابرخودروهای جادهای تاریخ باشد. میخواهید بیشتر در مورد هایپرکار جدید فراری بدانید؟ بیایید نگاهی عمیقتر به آن داشته باشیم.
طراحی بیرونی
از لحاظ نمای بیرونی، طراحی جانشین شایستهای برای لافراری کار سختی است. بااینحال، این بار فراری با پروفیل تهاجمی کمارتفاع و تمام قطعات الزامی سوپراسپرتها مثل اسپلیترها، ورودیهای هوای بزرگ و اسپویلر عقب، به سمت طراحی متمرکزتر بر پیست حرکت کرده است. اگر کمی هم بادقتتر نگاه کنیم، میتوانیم نشانههایی از مکلارن سنا در گلگیرهای جلو و کمی ریمک نورا در پنجرههای جانبی ببینیم درحالیکه طراحی چراغهای جلو از دودیچی چیلیندری الهام گرفته است. در قسمت جانبی خودرو کانال عمیقی تعبیه شده که ترمزها را کمک میکند. پشت شیشهٔ عقب هم برشهایی دیده میشود که هوا را به پیشرانه میرسانند. بخش عقبی F250 تحت سلطهٔ یکی از بزرگترین دیفیوزرهایی است که خارج از فرمول یک دیدهایم. یک اگزوز بیضیشکل در وسط، چراغهای نواری LED افقی و یک اسپویلر فعال هم از دیگر ویژگیهای نمای عقبی این خودرو هستند.
داخل
درحالیکه هنوز جاسوسان موفق به گرفتن تصویری از داخل F250 نشدهاند، انتظار میرود در اینجا شاهد کابینی با ترکیبی از ویژگیهای لوکس و تکنولوژیهای پیشرفتهٔ الهام گرفته از فرمول یک باشیم. در اینجا نمایشگرهای دیجیتالی و کنترلهای ساده بهگونهای طراحی شدهاند که احساس رانندگی با یک خودروی مسابقهای لوکس را به راننده بدهند. همچنین با توجه به ماهیت خاص و انحصاری F250، احتمالاً آپشنهای اختصاصی زیادی برای آن قابل سفارش خواهد بود که امکان شخصیسازی کابین را برای خریداران فراهم میکند. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی پیشرفته با ویژگیهای مخصوص پیست مثل ثبتکنندهٔ لپ تایم هم احتمالاً یکی دیگر از ویژگیهای هایپرکار جدید فراری خواهند بود.
پیشرانه
طبق شایعات، F250 قوای محرکهٔ خود را از خودروی مسابقهای فراری 499P قرض خواهد گرفت که دو بار برندهٔ لمان شده است. این یک قوای محرکهٔ V6 هیبریدی است که از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری به همراه سیستم هیبریدی سه موتوره تشکیل شده و بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. اگر این شایعات درست باشند، باید انتظار پرفورمنس خیرهکنندهای را از جانشین لافراری داشته باشیم که میتواند شتاب صفرتاصد زیر ۲ ثانیه و صفر تا ۲۰۰ زیر پنج ثانیه باشد. همچنین با تمرکز شدید روی کاهش وزن، پرچمدار جدید مارانلو میتواند رکورد فوقالعادهای را در پیست خانگی فراری در فیورانو ثبت کند.
رقبا و زمان معرفی
با عرضهٔ بوگاتی توربیون، مکلارن W1 و فراری F250، دوباره شاهد شکلگیری یک تثلیث مقدس جدید در دنیای هایپرکارها خواهیم بود که هر سه همچنان پیشرانهٔ درونسوز را حفظ کرده و درعینحال از پتانسیل سیستم هیبریدی بهره بردهاند. این سه ماشین نشاندهندهٔ آخرین پیشرفت پیشرانههای درونسوز هستند. هرچند هنوز از نام نهایی F250 خبر نداریم ولی انتظار میرود طی ماههای آینده شاهد رونمایی آن باشیم. البته قبلاً این خودرو بیسروصدا و بهصورت اختصاصی برای برخی خریداران گلچین شدهٔ فراری رونمایی شده ولی بهزودی کل جهان خواهد دید که مزدان مارانلو چه آشی پختهاند.
نظر شما در این رابطه چیست؟ فکر میکنید از بین سه خودروی بوگاتی توربیون، مکلارن W1 و فراری F250 کدامیک شایستگی گذاشتن تاج پادشاهی هایپرکارها بر سر را خواهد داشت؟
amir
۲۳ مهر ۱۴۰۳امیدوارم جلوش مثله دودیچی چیلیندری اون نوار پیوسته رو نداشته باشه
NGU
۲۳ مهر ۱۴۰۳اینکه قطعا پرفورمنس خارق العاده ای خواهد داشت و کارشو به نحو احسن انجام میده
جدا از اون مهم نیست که چی یا چه شکلی باشه همین که موتور ماشین یه برند دیگه رو نمیخرن دل و رودشو بریزن بیرون خودش بزرگترین نقطه قوته
ماشینی که از صفر تا صدشو خود کمپانی هزینه میکنه و توسعه میده هر عملکردی هم داشته باشه به دل طرفداراش میشینه
amir
۲۳ مهر ۱۴۰۳میدونم قسمت دومت تیکه به کوروت بود ولی کوروت زورا جدید حتی اگه کپی هم کرده باشه با این اعداد جایی برای تیکه انداختن نمیزاره پس زیپو باید کشید
NGU
۲۳ مهر ۱۴۰۳بشین تا وقتش برسه
SMS
۲۳ مهر ۱۴۰۳تمراریو هم به طور غیر رسمی می تونه رقیبش باشه و همچنین کروت زورا و ZL1
سوشیانت
۲۳ مهر ۱۴۰۳آفرین کمپانی باید صفرتاصد خودروش رو خودش توسعه بده مثل شورولت نه مثل فراری که بیاد از یاسا موتور بگیره
امیر هم طبق گفته خودش هر کی هر چی بگه باور میکنه😁
Nismo
۲۳ مهر ۱۴۰۳سوشیانت: عیب نداره فشار نخور توی که فرق سفارش موتور الکتریکی رو با کپی ساختار موتور انجین تشخیص نمیدی
اگه اینطوریه که کوروت هم از ترمزهای برمبو ایتالیا استفاده میکنه پس یعنی بی عرضست و توانایی ساخت یه ترمز رو نداره
الف.ی
۲۴ مهر ۱۴۰۳کی گفته کوروت کپی کرده از روی بقیه ماشینا؟
سوشیانت
۲۴ مهر ۱۴۰۳کار لاور واقعا پدیده عجیبی هستی لینک فرستادم خود شورولت گفته ما موتور رقبا رو محک ردیم اون وقت تو میگی کپی😂 به هر حال کسی که لینکی میفرسته که برخلاف حرف خودشه نمیشه بیشتر از این ازش انتظار داشت
Nismo
۲۴ مهر ۱۴۰۳انتظار داشتی چی بگن؟ بگن برداشتیم کپی کردیم؟
پس ببین فراری چقدر قدرتمنده و سنگ محکه این کلاس که کوروت اینجوری در برابر تکنولوژیش سر خم میکنه
سوشیانت
۲۴ مهر ۱۴۰۳اون لینکی که من فرستادم داخل سایت خود شورولت نبود و این یعنی که منتقد ها هم تایید کردن که کپی نبوده پس این کلمه کپی وجود خارجی نداره به جز در ذهن کار لاور و البته اگر بنچمارک به معنای کپی کردن بود پس خود فراری هم از تسلا و لامبو کپی کرده
Nismo
۲۴ مهر ۱۴۰۳سوشیانت: هیچ جوری نمیتونی ناتوانی و کپی کاری کوروت رو انکار کنی هرچقدرم تلاش کنی و زور بزنی بازم نمیتونی ماست مال کنی حقیقت مثل یه مشت محکم میخوره تو صورتت
amirkhanzadeh
۲۳ مهر ۱۴۰۳این تو آمریکا طبیعیه اما شما زیادی بزرگش کردی مهم خروجیه
amirkhanzadeh
۲۳ مهر ۱۴۰۳دقیقا
و اینکه داخل کابین شبیه خودرو های فرمول 1 بشه خیلی عالی و جذابه
مثل amg1 که داخلش حس می کنی مایکل شوماخری
mmd@
۲۳ مهر ۱۴۰۳سلطانا قراره برگردن فقط مونده پورشه بیاد وسط وگرنه لیست کامله☠️☠️☠️❤️❤️❤️😈😈😈😈🏆🏆🏆🎖️🎖️🎖️🥇🥇🥇
علی Shelby
۲۳ مهر ۱۴۰۳W1 مشکی خیلی زیباتر از نارنجیه هست
جرمی کلارکسون
۲۳ مهر ۱۴۰۳متاسفانه که اینطوری دیده میشه😔
مازیار
۲۳ مهر ۱۴۰۳همه جور احتمالی میدادیم به جز ضلع سوم بوگاتی!
و این فراری هم میتونه خیلی غافلگیرکننده باشه
Scuderia Ferrari
۲۳ مهر ۱۴۰۳آقا مازیار عزیز
به نظر شما کدومشون دست بالا رو در پیست و جاده داره ؟؟
میخوام قبل از اینکه رونمایی بشه یه حدس بزنید
مازیار
۲۳ مهر ۱۴۰۳به نظرم تا حد زیادی به وزن مربوط میشه (بین فراری و مکلارن چون بوگاتی حکایتش جداست) و اگه اختلاف قابل توجهی داشته باشن میتونه تعیین کننده باشه وگرنه حدس زدنش اصلا آسون نیست یا در حیطه اطلاعات من نیست
مازیار
۲۳ مهر ۱۴۰۳لازم به ذکر نیست که فراری اگه AWD باشه قطعا شتاب بهتری خواهد داشت اما کارش توی پیست مقابل W1 سختتر میشه
حسن
۲۴ مهر ۱۴۰۳وقتی موتور برقی وجود داره خودبخود 4 چرخه
سیستم 4چرخ را رو خودرویی با 3 یا 4 موتور برقی سوار نمیکنن چون اون خودش وزن زیادی داره و باعث افزایش وزن میشه
پس موتور بنزینی فقط به یک محور قدرت میده اگه موتور جلو است به محور جلو و اگه موتور عقبه به محور عقب متصل میشه
و برای اینکه محور دوم هم در حرکت سهیم بشه یکی یا دو تا از موتورهای برقی را به اون محور وصل میکنن
مازیار
۲۴ مهر ۱۴۰۳وقتی موتور برقی وجود داره خودبخود چهارچرخه؟؟
میدونیم که همیشه اینطور نیست
Nismo
۲۳ مهر ۱۴۰۳با اجازه جناب فراری و مازیار منم حدس خودم رو بگم
جاده: بوگاتی بخاطر قدرت هورس پاور بالا در خط مستقیم
پیست: مکلارن بخاطر دانفورس و آیرودینامیک و چسبندگی بالا
پیست+جاده: فراری ترکیبی از چسبندگی و قدرت
Amin
۲۳ مهر ۱۴۰۳آقا مازیار ، سیستم AWD با این کانسپت باعث میشه که به علت نصب بعضی از موتور های الکتریکی در محور جلو ، مرکز جرم بیشتر به سمت جلو بیاد
به طور ساده ، این کار باعث میشه که عقب ماشین کمی سبک بشه و بلعکس نیروی نرمال بیشتری از سمت جاده به چرخ های جلو وارد بشه
به نظر میاد این کار به طور کلی باعث کاهش اندراستیر میشه ، اما بلعکس ، اندراستیر رو افزایش میده ، به خصوص در پیچ ها سریع ، گاهی وقت ها هم اوراستیر شدیدی به وجود میاره ، مثل ماشین های lmh در مقابل lmdh
و از طرفی بالانس ترمز گیری رو هم تحت تأثیر قرار میده ، انگار که ماشین تمایل داره دایو بیشتری توی ترمز گیری داشته باشه و لاک کردن چرخ های عقب محتمل تر میشه
ولی نکته ی مثبت و گیم چینجر اش ، این هست که ترکشن بسیار بهتری در خروج از پیچ های کند خواهد داشت ، دقیقا یکی از ویژگی هایی که باعث شده بود 918 با وجود وزن بیشتر ، عملکرد بهتری توی اکثر پیست ها داشته باشه
چونکه این ماشین ها در اکثر پیچ ها ، به خصوص در پیست های تکنیکی سرعت نسبتاً زیادی ندارند ، و ترکشن محور عقب کامل نیست
مشخصاً شتاب اولیه و درگ ریس رو هم بهتر میکنه
مازیار
۲۳ مهر ۱۴۰۳توضیحات خوبی بود
باید صبر کرد و دید
amir
۲۳ مهر ۱۴۰۳مک لارن که داد فراری هم که داره آماده میکنه نوبت پورشه اس تا سه الماس مقدس دوباره بیان روی دور البته مشخصه مثل اون سه تا نمیشن
بهروز
۲۳ مهر ۱۴۰۳بحدی از این واژه تثلیث که الهام گرفته از مسیحیت است بدم میاد که نگو. مدتیه که در پدال این واژه رو میشنویم. لطفاً دیگه تکه کلام این غربیها رو تکرار نکنید. اول گفتند سه گانه پورشه فراری مکلارن. حالا با آمدن بوگاتی بجای اینکه بشه چهارگانه، دوباره چسبیدند به سه گانه.
دانیال_Surrey،England
۲۳ مهر ۱۴۰۳دوست عزیز مسیحیت از همین کنار گوش ما ظهور کرده و رسیده به دنیا،واژه غربی چیه؟!
..
..
یکی دو روز پیش داشتم حرفای این Doug DeMuro و رفاقاشو تو پادکست در مورد w1 میدیدم،کلا چیزی جز جوک نبود و در حال مسخره کردن.(( حسادت بگیم بهتره))
کلا زیاد حرف چرت درباره مک لارن زدن.
من چون خودم زیاد این کانالایی که دوزار چیز علمی به آدم اضافه نمیکنن نگاه نمیکنم،کنجکاو شدم برم ببینیم نظرشون درباره ی zr1 چیه،در کمال تعجب دیدم چقدر دارن تعریف میکنن و به اصطلاح خ ر کیف شدن.
1200 اسب بخار مک لارن و مشخصاتش برای اینا خسته کنندس،اونوقت کل پکیج کوروت که به اندازه بال عقب مک لارن دان فورس تولید نمیکنه حیرت انگیز!
حالا خبر ندارن جناب مهندس ارشد کوروت که دوستان حتما میشناسن،چه حرفایی در مورد ایرو فعال زده و دلیل نبودش رو تو zr1 گفته که بیشتر شبیه یه توهین بزرگه.
سوشیانت
۲۳ مهر ۱۴۰۳کوروت از این لحاظ حیرت انگیزه که مک لارن و فراری و پورشه تا الان هیچ ماشین درون سوزی ندارن که حتی بتونه به c8 zr1 نزدیک بشه!
Nismo
۲۳ مهر ۱۴۰۳کوروت از این لحاظ حیرت انگیزه که از رو مک لارن و فراری و پورشه کپی کرده
JaMsHiD_R1988
۲۳ مهر ۱۴۰۳فعلا جی ام ماشینی نساخته که در حد و اندازه GT2 RS باشه !
از رکورد پیست ها معلومه
سوشیانت
۲۳ مهر ۱۴۰۳پس مک لارن و فراری و پورشه هم از ایران خودرو و سایپا کپی کزدن
جواب حرف بدون مدرک رو فقط با حرف بدون مدرک میشه داد
سوشیانت
۲۳ مهر ۱۴۰۳شورولت که سال ۲۰۱۹ جی تی ۲ آر اس رو رنده کرد
Nismo
۲۳ مهر ۱۴۰۳سوشیانت: مدرک میخوای؟
https://www.pedal.ir/chevrolet/chevy-bought-ferrari-458-engine-ebay/
https://www.pedal.ir/chevrolet/%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%aa-z06-zr1-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%b4%d9%87/
همیشه هم مدرک میفرستم و ضایعت میکنم ولی بازم از رو نمیری
حالا تو برو مدرک بیار وقتی جوابی نداری بدی شروع میکنی به بحث رو پیچوندن
حسن
۲۴ مهر ۱۴۰۳نیسمو جان
موتور ۵.۲ لیتری موستانگ شلبی GT350 شلبی و GT350R میل لنگ تخت است اونجا از کجا کپی کردن
وقتی یک خودروی جدید رونمایی میشه و در تستهای رانندگی برای رسیدن به استانداردهای لازم هر سگمنت بهترینهای اون رده را همراه خودروی جدید میکنن تا تنظیمات معینی را بدست بیارن ربطی به موتور نداره
حالا شماها سواد ندارید و نمیدونی بعد از رونمایی از خودرو و در حین رانندگی چرا خودروهای امتحان پس داده را همراهش قرار میدن پس نباید برات توضیح داد تا تو همین نادانی بمونی و چرت و پرت بگی
Nismo
۲۴ مهر ۱۴۰۳حسن جون اومدی ماست مالی کنی و یه جورایی این ماشین رو ربط بدی به موستانگ تا طبیعی تر بنظر برسه
اما متاسفانه مدرکی نداری و همش حرفای من در آوردی خودت هست
بلاخره خیلی خفت باره که از یه سایت آلمانی (ebay) موتور یه ماشین ایتالیایی (458) رو بخری و بیاریش آمریکا و دل و رودش رو بیرون بریزی و ازش یه کپی ناقص انجام بدی و همونو بذاری رو ماشین
من 2 تا لینک مبنی بر کپی کاری این دوستان فرستادم…
توضیح دادن هم بی فایده است
سوشیانت
۲۴ مهر ۱۴۰۳کار لاور این لینک رو هزار بار هم فرستادی ولی کلمه کپی تو این لینک هات نبوده پس یه بار هم که شده خودت بخون
Amir Machine
۲۳ مهر ۱۴۰۳این طبیعیه که رسانههای هر کشوری از ماشینای کشور خودشون تعریف و تمجید کنن، از این دست تعریفها از رسانههای بریتانیایی هم در مورد ماشینای بریتانیایی کم ندیدیم
جرمی کلارکسون با اون شهرتش نمیتونست تعصبش نسبت به ماشینای انگلیسی رو پنهان کنه، هیچوقت اون قسمت تاپ گیر که با چلنجر SRT8، کادیلاک CTS-V و کوروت C6 ZR1 برای بررسی رانندگی کردن رو یادم نمیره که C6 ZR1 که کل دنیا تحسینش کرده بود رو چقدر مسخره کردن، این جور چیزا همیشه و همه جا بوده
در مورد داونفورس هم همیشه رویکرد تیم توسعه کوروت پایین نگه داشتن داونفورس و در عوض تمرکز روی سرعت بیشتر تو کفیها بوده، بیشتر بودن داونفورس نشانه برتری نیست، وگرنه گذاشتن یه بال 6 متری اون عقب کاری نداره
اینکه حرفای مهندس کوروت در مورد آیرودینامیک فعال چقدر درسته رو نمیدونم، گفته آیرودینامیک فعال وقتی باز باشه هم درگ رو کم میکنه هم داونفورس را بیشتر میکنه، پس چرا همیشه بصورت ثابت در حالت باز نذاریمش؟
درهرصورت، بازم میگم، چیزی که دست تیم توسعه کوروت رو بسته و باعث میشه به این توجیهها رو بیارن، پایین نگه داشتن قیمته، وگرنه توسعه آیرودینامیک فعال برای GM هیچ کاری نداره، وقتی بحث هزینه نباشه، رو موستانگ هم میشه DRS بذاری همونطور که فورد رو GTD گذاشته
دانیال_Surrey،England
۲۳ مهر ۱۴۰۳البته برنامه هایی هم بوده که جرمی و هموند و …برندهای انگلیسی رو کاملا مسخره کنن..
بگذریم.
کوروت تا جایی که من میدونم تو دو نسخه بدون بال و با بال عرضه میشه.
نتیجه ش اینه که نتونستن یه بالانس خوبی بین کاهش درگ و افزایش داون فورس پیاده کنن،اینم مربوط میشه به هزینه نکردن که خودتون هم اشاره کردین.
یعنی الان Gt3rs که فلپ های جلوی فعال داره و بال عقب فعال و یا مک لارن سنا و… هیچکدوم از مهندسای اونا به این موضوع پی نبرده بودن؟!
این برای gm به نظرم افت داره که نخواد تو پرچمداره ماشین های پرفورنسش هزینه کنه،و از اون بدتر حرف مهندس ارشدی که سالهاست تو کوروته.
حسن
۲۴ مهر ۱۴۰۳اخه صد تا داون فورس که اینهمه اوقات تلخی نداره خودتا ناراحت نکن به جاش دوملیون بیشتر پول میگیرن
میدونی دو ملیون چقده که
Nismo
۲۴ مهر ۱۴۰۳حسن جون فکر کنم اطلاعات نداری
دانفورسش 1000 کیلوگرمه
کوروت چقدره دانفورسش؟
کسی که دومیلیون پای این ماشین میده میدونه واسه چی پول داده اون خریداری فقیر کوروت هستن که توانایی خرید این ماشین رو ندارن و مجبورن باهاش فاز مکلارن و فراری بگیرن
حسن
۲۴ مهر ۱۴۰۳شما بگو 2000
اینجا دیگه بحث اعداد در الویته
کسی اینا را برا خودروی روزانه استفاده نمیکنه کسی دائم سوارش نمیشه
پس اعدادی که ارائه میکنه مهمه نهایت در حد کوروت ای ری هست
فقرا مرد حسابی حداقل سرمایه ی شخص برا خرید یک خودروی 2 ملیون دلاری داشتن ده ملیون دلاره
شماها وجدانا یا تو مغزتون شله پزیه یا اصلا اعداد را درک نمیکنید 97 درصد مردم دنیا یک 1ملیون دلار ثروت ندارن
بر اساس گزارش جهانی ثروت که توسط بانک یوبیاس سوئیس منتشر شده در مجموع در سال 2022 تعداد افراد دارای املاک و مستغلات و داراییهای مالی به ارزش حداقل یک میلیون دلار، به ۵۹.۴ میلیون نفر رسیده است
Nismo
۲۴ مهر ۱۴۰۳به قول اون دوستمون کل پکیج کوروت اندازه حتی یه بال عقب مکلارن هم نمیشه
زورا و Zr1 هم حریف این ماشین نمیشن اونوقت شما حرف از e ray میزنی؟ eray که رقیب آرتورا بوده و خیلی وقته توسط آرتورا نابود شده. اگر بحث اعداد و ارقام باشه که کوروت zora با 5.5 لیتر حجم و دوتا توربو و یه موتور الکتریکی تازه میرسه به 1224 که بازم از نظر به این ماشین نمیرسه (تازه با 1.5 لیتر حجم بیشتر)
دو میلیون پولی که میگیرن واسه تکنولوژی و کیفیت ساخت و پرستیژ هست چیزهایی که کوروت ازش بی بهره است
داستان اینجوریاست حسن جون
مهدی
۲۳ مهر ۱۴۰۳امیدوارم نمای این ماشین فراتر از اون تصویر اول باشه چون زیادی معمولیه
Mr wrong
۲۳ مهر ۱۴۰۳بن بست در طراحی کاملا در سال های اخیر مشهوده چه اسپرت های اقتصادی چه هایپر کار ها
در دوران افول طراحی دنیای خودرو بسر میبریم
amirboss
۲۳ مهر ۱۴۰۳اگه تصویر اول درست باشه که احتمال ۹۰%هست فراری بیشتر یه خودرو پیست محور ساخته تا یه هایپر کار خیابونی.
جانشینی برای لافراری کار ساده ای برای فراری نیست و مجبوره طراحی رو فدای کارایی کنه.
Scuderia Ferrari
۲۳ مهر ۱۴۰۳رندرها بسیار به واقعیت نزدیکن و شاهد همین طراحی خواهیم بود
پرفورمنس خیلی خوبی داره ولی carscoops اعداد رو خوش بینانه اعلام کرده و این اعداد برای کانسپت VGT هست و احتمالاً در نسخه XX شاهد این پرفورمنس باشیم
amirmohammadja79
۲۳ مهر ۱۴۰۳برای جانشین لافراری بودن اصلا زیبا نیست💔
Scuderia Ferrari
۲۳ مهر ۱۴۰۳چه مقایسه های عجیب و غریبی در حال انجام شدنه
آخه کوروت ZR1 و تمراریو به پرچمدار فراری میخورن ؟؟
اونا باید با جانشین SF90 استراداله یا حتی نسخه ویژه 296GTB مقایسه بشن
Nismo
۲۳ مهر ۱۴۰۳جناب فراری از اونجایی که کوروت با قدرت بالای 1000 وارد قلمروی هایپرکارها شده پس مقایسه بینشون تا حدودی منطقی بنظر میرسه
Scuderia Ferrari
۲۳ مهر ۱۴۰۳Nismo جان
هر ماشین بالای هزار اسب بخار رو که نمیشه با سلاطین موتور اسپرت مقایسه کرد
این ماشین الآن ۴ ساله که در حال تست و آزمایش هست پس فراری اینهمه هزینه تحقیق و توسعه برای استفاده از بهترین تکنولوژی ها ، آیرودینامیک پیشرفته و انتقال تجربیاتش از F1 و لمانز برای تولید این ماشین چی بوده ؟؟؟؟
GM برای تولید کوروت زورا دوتا SF90 استراداله خریده و اون رو الگوی خودش قرار داده یعنی اینکه امثال فراری میشن سنگ محک و بقیه میشن دنبال کننده
B
۲۳ مهر ۱۴۰۳بابا بوگاتی ۶۰۰ اسب بیشتر داره چطوری ضلع سومه اخه
hosen
۲۳ مهر ۱۴۰۳جونم فراری
به امید یه تقابل جذاب دوباره با مکلارن و پورشه.
ALI MOPAR
۲۳ مهر ۱۴۰۳فکر کنم بیشتر شبیه انزو هست تا لافراری
علی منصوری
۲۳ مهر ۱۴۰۳ااووووفففففف…چه رقابتی بینشون ، اوج مهندسی، اوج زیبایی، اوج اصالت ، خدایی جذابه
سوشیانت
۲۳ مهر ۱۴۰۳توربیون کلا با اختلاف از مک لارن w1 بهتره و خب اگر این فراری قرار باشه که رقیب مک لارن بشه پس باز هم نمیشه با بوگاتی مقایسه ش کرد
Nismo
۲۳ مهر ۱۴۰۳موافقم. بوگاتی رسما هایپرکار حساب میشه در صورتی که این فراری و مکلارن بیشتر بهشون میخوره سوپرکار باشن
𝐀𝐥𝐢
۲۳ مهر ۱۴۰۳چه رقابتی بشه فقط
R
۲۳ مهر ۱۴۰۳بوگاتی که یه لول از اینا بالاتره تاج پادشاهی همچنان روسرشه ضلع سوم پورشه اس که اونم باید بپیونده به این دوتا اما نکته جالب قدرتای نزدیک بهمشونه مثل نسلای قبلی و اینکه صفر تا ۲۰۰ اش هبچ وقت زیر پنج ثانیه نمیشه مک لارن هم سبکتره هم قوی تر ۵.۸ عه اینم همون حول و حوش میشه
اما ظاهرش مثل دودیچی اصلا خوب نیس
Nismo
۲۳ مهر ۱۴۰۳نظر شما در این رابطه چیست؟ فکر میکنید از بین سه خودروی بوگاتی توربیون، مکلارن W1 و فراری F250 کدامیک شایستگی گذاشتن تاج پادشاهی هایپرکارها بر سر را خواهد داشت؟ صدرصد بوگاتی
بهرام
۲۳ مهر ۱۴۰۳جلوش داره شبیه لامبورگینی نمیشه؟
حسن
۲۴ مهر ۱۴۰۳تبریک به فراری فنها
عالیه اعداد که هیجان انگیزن