شرکت تیونینگ لیبرتی واک از جدیدترین پروژه خود یعنی فراری F40 با کیت بدنه پهن رونمایی کرد. این کیت سبب کاهش ارتفاع و افزایش پهنای چشمگیر خودرو و جلبتوجه آن میشود.
لیبرتی واک چندین دهه است که به کار ارتقای خودروهای مشهور دنیا مشغول شده و هر ساله شاهد معرفی محصولات جالبی توسط این تیونر هستیم. از نیسان GT-R گرفته تا لامبورگینی مورسیه لگو، لیبرتی واک کیتهای متنوعی را تولید میکند. به این لیست باید خودروهای رده پایینتری همچون فورد موستانگ و بی ام و را نیز اضافه کنیم. اکثر کارهای این تیونر جذاب و دلربا بوده اند و این فراری F40 نیز احتمالا باب میل اکثر طرفداران خواهد بود.
اما فراری F40 یک خودروی کلاسیک خاص است. F40 جزو دوستداشتنیترین خودروهای دنیا به شمار میرود و تعداد زیادی از آن نیز تولید نشده به گونهای که تنها حدود ۱۳۰۰ دستگاه از F40 خط تولید کارخانه در مارانللو را ترک کردهاند. به همین خاطر سوپر کار فراری جزو خودروهایی نیست که در نمایشگاههای خودروی عجیبوغریب به نمایش درآید؛ اما واتارو کاتو مؤسس لیبرتی واک یک فراری F40 را حداقل ۱۰ سال در گاراژ خود پارک کرده بود تا برنامههای مفصلی را برای آن تدارک ببیند.
به نظر میرسد مدتزمان زیادی صرف ارتقای این فراری F40 شده است. کیت لیبرتی واک شامل دماغه جدیدی است که به الگوی ورودی هوای اصلی وفادار بوده اما از عناصر گیراتر مشابه نسخه مسابقهای LM سود میبرد. به لیست تغییرات این خودرو باید سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر، انواع و اقسام ورودیهای هوا، دیفیوزر و بال عقب را اضافه کرد. گلگیرهای متمایز نیز جزو دیگر ویژگیهای خودروی اسپرت یاد شده هستند. این کیت هماکنون در وبسایت لیبرتی واک و برای مالک حدود ۱۳۰۰ دستگاه فراری F40 ارائه شده است. هنوز خبری از قیمت کیت یاد شده منتشر نشده اما واضح است که هزینه بالایی خواهد داشت. اکثر مالکان خودروهای فراری ترجیح میدهند خودروی خود را بهصورت استاندارد نگهداری کنند هرچند به احتمال زیاد افرادی نیز خواهند بود که F40 خود را بهصورت ارتقا یافته دوست دارند. نظر شما درباره این کیت بدنه برای سوپر کار مشهور فراری چیست؟
احمدرضا
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲حیف فابریک این عروسک نبود آخه؟
محمدهادی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲رنگ آمیزی و قطعات جانبی زیبا و منطقی داره
فقط چرا انقد ماشینو زیادی خوابونده؟؟ حیف این جواهر نیست آخه
البته اینم بگم که خود فراری نسخه ی LM این ماشین از اینم مخوف تر و کامل تره
من اون نسخه اف۴۰ رو دوستدارم
مهردادکمال
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲من از طرز فکر شما که نسخه استوک فراری حیف هست خوشم اومد و لایک دادم
ولی در این مورد خاص انصافا کار شسته و رفته و مرتبی در اومده و به شدت از نسخه استوک مدرنتر در اومده
Reza Waffen SS
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲خیلی خوب شده که
JDM سابق
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲چه بلایی سره این اوردن
استوکش خیلی زیباست
پیام
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲این کیت هماکنون در وبسایت لیبرتی واک و برای مالک حدود ۱۳۰۰ دستگاه فراری F40 ارائه شده است.
وات؟😯🤔
وی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲با اون چراغا ماشینو از ریخت انداخته و اینکه ماشین ایتالیایی بیای یه پرچم گنده ژاپن روش بزنی چون خودت ژاپنی هستی خیلی کار خودخواهانه ای هست
بعضی وقتا میبینم فراری راست میگه نباید ماشیناشو کاستوم کنید
R/T
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲فابریکش یه چیز دیگه است
فرامرز
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲طرف فکر کرده پیکانه رفته کف خواب و چخ چخی کرده
یک بوق ۱۰.۱۱ هم بزار روش دیگه 🤦♂️🤦♂️
واقعا حیف فراری که بخوای باهاش همچین کاری بکنی
Kamy
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲F40 کیت نمیخاد
Kamy
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲F40 کیت نمیخاد
reza342
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲عالیتر از قبل. داخل فورزا فقط میشه اینو روند و داخل بازی هم هندلینگ فوق العاده ای داره
Mf1
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲رنگ سفید خیلی بهش میاد برعکس قرمز
Royal Driver
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲اف۴۰ بدون کیتش زیبا و دلرباست…
datsun
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲زیبایی خالص
Arshia m3csl
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲تیونینگ ماشین تولید محدود رو میبینم ناراحت میشم ماشین تولید محدود نباید تیونینگ بشه چون به ارزش و زیباییش داره توهین میشه لیبرتی واک فراری روما که تولید انبوه بود یا فراری f8 یا sf90 رو تیونینگ میکرد بهتر بود حیف این f40 که زیباییش ازبین رفت خودم تو نیدفوراسپید هیت اصلا دلم نیومد تیونینگش کنم و براش استیکر بزنم روش
rocket bunny
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲سوشی پیتزا ایده خوبی نیست