جدیدترین محصول منصوری، براساس سوپراسپرت F8 تریبیوتو تولید شده است. این مدل، کیت بدنهی خاص ساخته شده از فیبرکربن دارد.
تولیدات منصوری، معمولا تغییرات فنی ارائه نمیکنند؛ اما ظاهر بیرونی و داخلی را به شکلی حیرتانگیز، متفاوت از مدل اصلی جلوه میدهند. این شرکت، امروزه یکی از پردرآمدترین برندهای تیونینگ در زمینهی ساخت بدنه و تزئینات داخلی است.
فراری F8 با دو نوع بدنهی کوپه و اسپایدر (سقف فلزی جمعشونده) تولید میشود. این سوپراسپرت در میان محصولات مدرن فراری، خودرویی میانرده است و آستانه قیمت ۲۸۰ هزار دلار دارد. مدل اسپایدر، به قیمت ۳۰۰ هزار دلار فروخته میشود و مجهز به پیشرانهی V8 توئین توربوشارژ ۳/۹ لیتر با قدرت ۷۱۰ اسب بخار است. فراری F8 ساخت کارخانه، وزن خالص ۱۶۱۰ کیلوگرم دارد و میتواند ۲/۸ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد.
جدیدترین محصول منصوری، بدنهی F8 را متحول کرده و ظاهرا خودرویی جدید رونمایی کرده است که از روبرو، بسیار متفاوت از مدل اصلی به نظر میرسد. منصوری یکی از بزرگترین کارخانههای تولید ادوات فیبرکربن جهان را در اختیار دارد و F8 را همراه این نوع مواد، تزئین کرده است.
منصوری کیت بدنهی فراری F8 را سافت کیت (soft kit) نامگذاری کرده است. این موضوع احتمالا عدم تغییر فنی خودرو توسط مهندسان منصوری را نشان میدهد. البته شکی نیست که نسخهی منصوری وزن کمتری نسبت به مدل ساخت کارخانه دارد و همراه سپرهای ویژه، شرایط متفاوتی از نظر آیرودینامیک ارائه میکند.
فراری F8 منصوری، رینگهای سیاه ۲۲ اینچ در عقب و ۲۱ اینچ در جلو دارد. کالیپرهای ترمز با رنگ زرد تزئین شدهاند و هماهنگی جالبی با حاشیهی چرخها دارند. همچنین، خطوط زرد رنگ با ظرافتی خاص، لبهی بالچههای فیبرکربن، آینه بغل و رکابها نیز کشیده شدهاند.
بدنهی قرمز با جزئیات سیاه فیبرکربن، ترکیبی جذاب ایجاد کرده است. در کابین، پوشش صندلیها بهکلی عوض شده و همراه با دو نوع چرم ناپا و آلکانترا ارائه میشود. خط سرخ وسط صندلی، هماهنگی چشمنوازی با کمربندهای ایمنی دارد. منصوری، داشبورد F8 را تغییر نداده اما قاب فرمان این سوپراسپرت جذاب را با فیبرکربن و نشان تجاری خود، تزئین کرده است.
جزئیات دقیق از تواناییهای فنی و قیمت نهایی فراری F8 منصوری P880 در دسترس نیست. خودروهای خاص منصوری، معمولا به تعداد بسیار کم و پس از ثبت سفارش توسط خریدار، تولید میشوند. باتوجه به آستانه قیمت ۳۰۰ هزار دلاری F8 اسپایدر و ارزش تولیدات منصوری در سالهای اخیر، میتوان انتظار داشت که P880 نیز، حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار هزینه خرید داشته باشد.
محمد
۲۰ اسفند ۱۴۰۰جای این یه ۸۱۲ بخر یعنی جای این F8 منصوری یه ۸۱۲ بخری خیلی بهتره
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۰ اسفند ۱۴۰۰خاص بودن و تک نمونه داشتن، برای افراد متمول خیلی مهمه
بدون شک کسی که این ماشین رو می خره، کلکسیونر یا ماشین باز هست و تمام بودجه اش برای خرید، 500 هزار دلار نیست
محمد
۲۱ اسفند ۱۴۰۰بله شما کاملا درست میفرماید.
Scuderia Ferrari
۲۰ اسفند ۱۴۰۰مشخصات فنی : ۸۸۰ اسب بخار قدرت و ۹۶۰ نیوتن متر گشتاور …. صفر تا صد کمتر از ۲.۶ ثانیه و تاپ اسپید بالای ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت
منصوری پروژه “روما” رو به اتمام رسونده و به نظرم جذاب شده و در آینده ای نزدیک SF90 استراداله معرفی خواهد شد
البته قرار بود چند ماه پیش معرفی بشه که احتمالاً شکایت فراری از منصوری ، معرفی “SF90 استراداله” رو به تاخیر انداخت !!
Jdm باز
۲۰ اسفند ۱۴۰۰اووووفف
عجبچیزی شده
زیزیگولو
۲۰ اسفند ۱۴۰۰عالی شده👍👍
HR3
۲۰ اسفند ۱۴۰۰الان یه عده میان میگن شلوغ شده ساده قشنگه !!!!
طرف ساده بخواد خودش تیون می کنه 😂
باید یه فرق چشمگیر بین نمونه ی رفرنس و نمونه ی تیون شده باشه که افراد خاص رو جذب خودش کنه
منصوری چند ساله ابر تیونر جهان خودرو هست و کارهاش تو بهترین گالری های فروش اتوموبیل در جهان تو ویترین ویژه فروش قرار می گیره
کوبیده
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ابر تیونر زیاده رویه براش
MC20
۲۰ اسفند ۱۴۰۰منصوری همیشه دهاتی بودن خودش رو در ایده ها و طرح هاش فریاد میزنه . . . اغراق و زیاده روی در استفاده از متریال و شلوغ کاری بیش از حد با احجام که به حس زیبایی شناسی محصول آسیب جدی و مفهومی می زنه و اشباع رنگ های جیغ کابین که بازتاب پررنگ اصالت آسیایی منصوری است . . . البته بر منصوری حرجی نیست . . . از کوزه همون برون تراود که در اوست . . . اما در بازارهای رقابتی و آزاد آمریکا و اروپا و کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس ، اگر کسی به این محصولات شلوغ و جیغ پول داد باید به سواد و سلیقه ی طرف شک کرد . . . هر چند از اون جایی که هر روز داره به تعداد میلیونر های نوکیسه در سراسر دنیا اضافه میشه حالا حالا ها فروش محصولات این شرکت ها تضمین شده است . . . یک ویدیو از کارگاه منصوری و پروژه های در دست انجامشون دیدم . . . که ای کاش نمی دیدم . . . بماند . . . . در نهایت هر چند تلاش کوروش منصوری به عنوان یک ایرانی در طول سالیان قطعا مایه مباهاته اما دستاورد هاش به لحاظ تخصصی هیچ پیشرفت قابل تاملی به دنیای خودرو هدیه نداده . . . به نظرم مشتریانش بیشتر اعرابی هستن که آرایش خلیجی رو برای ضعیفه هاشون می پسندند !!!!!!!
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۰ اسفند ۱۴۰۰پول خوبی درآورده
دمش گرم
به خوبی تونسته نیازهای قشر تجمل گرا شناسایی کنه
……
ضمنا واژه دهاتی در کامنت شما، بار توهین آمیز داره
و هر کسی که متولد یا مقیم روستا باشه، دلگیر می کنه
لطفا مراقب بارمعنایی حرفامون باشیم
MC20
۲۰ اسفند ۱۴۰۰پول خوبی در آورده دمش گرم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب معیار تخصصی ای برای نقد زیبایی شناسانه ی یک طرح !!!!!!!!!!!!!!!!!! قشر تجمل گرا هم که اسمشون روشون هست ، عموما خودنما و نوکیسه هستن و معیارشون هرچه بیشتر بهتر هست ، پس آدم های خیلی پیچیده ای نیستند که رمز گشایی از خواسته هاشون سخت باشه . . . در مورد بار معنایی توهین آمیز واژه دهاتی می تونم بگم برداشت ها سلیقه ایه و سلیقه خودش ، محل بحثه . . . صفاتی برای توضیح علت ازدیاد یا کمبود نشانه های رفتاری پذیرفته شده در عرف جامعه ( و یا بیان خصلتی نا آشنا در تضاد با عرف جامعه ) در همه جای دنیا ( از جمله ایران ما ) در ادبیات روزمره مردم به کار میرن که پذیرفته شدند و توهین آمیز تلقی نمیشن . . . انتخاب واژه دهاتی برای محصولات منصوری ( از جانب من ) تلاشی برای توضیح عدم وجود حس زیبایی شناسی در محصولات منصوری هست که برگرفته از زندگی سنتی و آداب و رسومیه روستایی است درست در تقابل با اصول آکادمیک و روانشناسانه و جهانی هنر ، برگرفته از زندگی شهری . . . ما هم مثل همه دنیا تمدن شهری و هنر نهفته در معماری خیره کننده شهرهامون رو به رخ توریست های اروپایی در اصفهان و شیراز و همدان و شوش و کاشان و . . . می کشیم تا تلویحا سابقه شهرنشینی مون رو به اونها یادآوری کنیم و این به معنای توهین به روستایی هامون نیست که توریست ها رو به دهات اونها نمی بریم . . . در ضمن ریشه همه مردم دنیا در ابتدا روستا و یا دهات ، بوده پس به نظرم به کسی نباید بر بخوره و از این منظر من هم با افتخار ریشه دهاتی دارم . . . پاینده باشید . . .
Clean energy (صیانت!)
۲۰ اسفند ۱۴۰۰عالیهههههه
چقد خوشگل شده❤❤
net
۲۰ اسفند ۱۴۰۰منصوری هم متوجه شد رینگهای سفید فابریک ۵ پره فراری بد هست.اگر دور رینگ خط نازک زرد نبود و کالیبر ترمز مشکی بود به جای زرد قشنگتر میشد.اگر اگزوز وسط نبود و در سمت چپ و راست ۴ اگزوز دایره ای خاکستری به جای مشکی با دهانه کوچکتر در سمت چپ و راست بود قشنگتر میشد.اگر طراحی داخلی یکپارچه مشکی بود و خطوط قرمز نداشت قشنگتر میشد.خطوط زرد که مثل منهارت استفاده کرده بد هست
محمد امین
۲۰ اسفند ۱۴۰۰فکرمیکنم این هزارمین وزنی هست که توی سایت های مختلف برای f8 گفتن …. وزن این ماشین حدود ۱۴۳۰ هست
Jdm باز
۲۰ اسفند ۱۴۰۰الان همه ی کلکسیون دارا سریع زنگ میزنن میگن یدونه برا من بذار کنار
net
۲۰ اسفند ۱۴۰۰برای ماشین سوپر اسپرت صندلی پارچه ای خیلی بد هست اگر وسط صندلی این فراری پارچه نبود و چرمی بود قشنگتر میشد
حسین
۲۰ اسفند ۱۴۰۰یکی از زیباترین تیونینگ ها
که شاید جز محدود تیونینگ هاس که
در عین فشرده بودنش
با ماشین در هم آمیخته شده
و حس یکدست بودن میده
نه شلوغ و اضافی بودن
عاشق تیونینگ هایی هستم ک
تیون کار زبان طراحی خودرو رو متوجه
بشه و با توجه به اون
تیونینگی رو انجام بده که با طراحی اصلی خودرو یکی بشه و بالغ تر بکنه ماشین رو
اینجا هم تقریبا شاهد یه همچین تیونی هستیم ک واقعا از رو تیتر هم خوش می درخشید
واقعا حس یک f8 پیشرفته رو بهم داد
نه یک f8 صرفا عجیب غریب و غیر عادی
با حفظ اصالت به بلوغ رسیدن
مساوی بهترین تیونینگ
ایام بکامتون❤
امین
۲۰ اسفند ۱۴۰۰خدایی پراید رو هم به منصوری بدن سوپر اسپورت تحویل میده