فراری

فراری F8 اسپایدر منصوری P880 با بدنه‌ی اختصاصی معرفی شد

جدیدترین محصول منصوری، براساس سوپراسپرت F8 تریبیوتو تولید شده است. این مدل، کیت بدنه‌ی خاص ساخته شده از فیبرکربن دارد.

تولیدات منصوری، معمولا تغییرات فنی ارائه نمی‌کنند؛ اما ظاهر بیرونی و داخلی را به شکلی حیرت‌انگیز، متفاوت از مدل اصلی جلوه می‌دهند. این شرکت، امروزه یکی از پردرآمدترین برندهای تیونینگ در زمینه‌ی ساخت بدنه و تزئینات داخلی است.

فراری F8 منصوری

فراری F8 با دو نوع بدنه‌ی کوپه و اسپایدر (سقف فلزی جمع‌شونده) تولید می‌شود. این سوپراسپرت در میان محصولات مدرن فراری، خودرویی میان‌رده است و آستانه قیمت ۲۸۰ هزار دلار دارد. مدل اسپایدر، به قیمت ۳۰۰ هزار دلار فروخته می‌شود و مجهز به پیشرانه‌ی V8 توئین توربوشارژ ۳/۹ لیتر با قدرت ۷۱۰ اسب بخار است. فراری F8  ساخت کارخانه، وزن خالص ۱۶۱۰ کیلوگرم دارد و می‌تواند ۲/۸ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد.

فراری F8 منصوری

جدیدترین محصول منصوری، بدنه‌ی F8 را متحول کرده و ظاهرا خودرویی جدید رونمایی کرده است که از  روبرو، بسیار متفاوت از مدل اصلی به نظر می‌رسد. منصوری یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید ادوات فیبرکربن جهان را در اختیار دارد و F8 را همراه این نوع مواد، تزئین کرده است.

منصوری کیت بدنه‌ی فراری F8 را سافت کیت (soft kit) نام‌گذاری کرده است. این موضوع احتمالا عدم تغییر فنی خودرو توسط مهندسان منصوری را نشان می‌دهد. البته شکی نیست که نسخه‌ی منصوری وزن کمتری نسبت به مدل ساخت کارخانه دارد و همراه سپرهای ویژه، شرایط متفاوتی از نظر آیرودینامیک ارائه می‌کند.

فراری F8 منصوری

فراری F8 منصوری، رینگ‌های سیاه ۲۲ اینچ در عقب و ۲۱ اینچ در جلو دارد. کالیپرهای ترمز با رنگ زرد تزئین شده‌اند و هماهنگی جالبی با حاشیه‌ی چرخ‌ها دارند. همچنین، خطوط زرد رنگ با ظرافتی خاص، لبه‌ی بالچه‌های فیبرکربن، آینه بغل و رکاب‌ها نیز کشیده شده‌اند.

بدنه‌ی قرمز با جزئیات سیاه فیبرکربن، ترکیبی جذاب ایجاد کرده‌ است. در کابین، پوشش صندلی‌ها به‌کلی عوض شده و همراه با دو نوع چرم ناپا و آلکانترا ارائه می‌شود. خط سرخ وسط صندلی، هماهنگی چشم‌نوازی با کمربندهای ایمنی دارد. منصوری، داشبورد F8 را تغییر نداده اما قاب فرمان این سوپراسپرت جذاب را با فیبرکربن و نشان تجاری خود، تزئین کرده است.

جزئیات دقیق از توانایی‌های فنی و قیمت نهایی فراری F8 منصوری P880 در دسترس نیست. خودروهای خاص منصوری، معمولا به تعداد بسیار کم و پس از ثبت سفارش توسط خریدار، تولید می‌شوند. باتوجه به آستانه قیمت ۳۰۰ هزار دلاری F8 اسپایدر و ارزش تولیدات منصوری در سال‌های اخیر، می‌توان انتظار داشت که P880 نیز، حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلار هزینه خرید داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (276 ديدگاه)

    جای این یه ۸۱۲ بخر یعنی جای این F8 منصوری یه ۸۱۲ بخری خیلی بهتره

    موافقم 8
    مخالفم 17
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2856 ديدگاه)

      خاص بودن و تک نمونه داشتن، برای افراد متمول خیلی مهمه
      بدون شک کسی که این ماشین رو می خره، کلکسیونر یا ماشین باز هست و تمام بودجه اش برای خرید، 500 هزار دلار نیست

      موافقم 39
      1. محمد

        ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (276 ديدگاه)

        بله شما کاملا درست می‌فرماید.

        موافقم 4
        مخالفم 1
  2. Scuderia Ferrari

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    مشخصات فنی : ۸۸۰ اسب بخار قدرت و ۹۶۰ نیوتن متر گشتاور …. صفر تا صد کمتر از ۲.۶ ثانیه و تاپ اسپید بالای ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت
    منصوری پروژه “روما” رو به اتمام رسونده و به نظرم جذاب شده و در آینده ای نزدیک SF90 استراداله معرفی خواهد شد
    البته قرار بود چند ماه پیش معرفی بشه که احتمالاً شکایت فراری از منصوری ، معرفی “SF90 استراداله” رو به تاخیر انداخت !!

    موافقم 23
    1. Jdm باز

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1062 ديدگاه)

      اووووفف
      عجب‌چیزی شده

  3. زیزیگولو

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (6035 ديدگاه)

    عالی شده👍👍

    موافقم 10
  4. HR3

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    الان یه عده میان میگن شلوغ شده ساده قشنگه !!!!
    طرف ساده بخواد خودش تیون می کنه 😂
    باید یه فرق چشمگیر بین نمونه ی رفرنس و نمونه ی تیون شده باشه که افراد خاص رو جذب خودش کنه
    منصوری چند ساله ابر تیونر جهان خودرو هست و کارهاش تو بهترین گالری های فروش اتوموبیل در جهان تو ویترین ویژه فروش قرار می گیره

    موافقم 21
    مخالفم 2
    1. کوبیده

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1197 ديدگاه)

      ابر تیونر زیاده رویه براش

      موافقم 8
      مخالفم 14
  5. MC20

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    منصوری همیشه دهاتی بودن خودش رو در ایده ها و طرح هاش فریاد میزنه . . . اغراق و زیاده روی در استفاده از متریال و شلوغ کاری بیش از حد با احجام که به حس زیبایی شناسی محصول آسیب جدی و مفهومی می زنه و اشباع رنگ های جیغ کابین که بازتاب پررنگ اصالت آسیایی منصوری است . . . البته بر منصوری حرجی نیست . . . از کوزه همون برون تراود که در اوست . . . اما در بازارهای رقابتی و آزاد آمریکا و اروپا و کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس ، اگر کسی به این محصولات شلوغ و جیغ پول داد باید به سواد و سلیقه ی طرف شک کرد . . . هر چند از اون جایی که هر روز داره به تعداد میلیونر های نوکیسه در سراسر دنیا اضافه میشه حالا حالا ها فروش محصولات این شرکت ها تضمین شده است . . . یک ویدیو از کارگاه منصوری و پروژه های در دست انجامشون دیدم . . . که ای کاش نمی دیدم . . . بماند . . . . در نهایت هر چند تلاش کوروش منصوری به عنوان یک ایرانی در طول سالیان قطعا مایه مباهاته اما دستاورد هاش به لحاظ تخصصی هیچ پیشرفت قابل تاملی به دنیای خودرو هدیه نداده . . . به نظرم مشتریانش بیشتر اعرابی هستن که آرایش خلیجی رو برای ضعیفه هاشون می پسندند !!!!!!!

    موافقم 8
    مخالفم 36
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2856 ديدگاه)

      پول خوبی درآورده
      دمش گرم
      به خوبی تونسته نیازهای قشر تجمل گرا شناسایی کنه
      ……
      ضمنا واژه دهاتی در کامنت شما، بار توهین آمیز داره
      و هر کسی که متولد یا مقیم روستا باشه، دلگیر می‌ کنه
      لطفا مراقب بارمعنایی حرفامون باشیم

      موافقم 54
      مخالفم 1
      1. MC20

        ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (2350 ديدگاه)

        پول خوبی در آورده دمش گرم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب معیار تخصصی ای برای نقد زیبایی شناسانه ی یک طرح !!!!!!!!!!!!!!!!!! قشر تجمل گرا هم که اسمشون روشون هست ، عموما خودنما و نوکیسه هستن و معیارشون هرچه بیشتر بهتر هست ، پس آدم های خیلی پیچیده ای نیستند که رمز گشایی از خواسته هاشون سخت باشه . . . در مورد بار معنایی توهین آمیز واژه دهاتی می تونم بگم برداشت ها سلیقه ایه و سلیقه خودش ، محل بحثه . . . صفاتی برای توضیح علت ازدیاد یا کمبود نشانه های رفتاری پذیرفته شده در عرف جامعه ( و یا بیان خصلتی نا آشنا در تضاد با عرف جامعه ) در همه جای دنیا ( از جمله ایران ما ) در ادبیات روزمره مردم به کار میرن که پذیرفته شدند و توهین آمیز تلقی نمیشن . . . انتخاب واژه دهاتی برای محصولات منصوری ( از جانب من ) تلاشی برای توضیح عدم وجود حس زیبایی شناسی در محصولات منصوری هست که برگرفته از زندگی سنتی و آداب و رسومیه روستایی است درست در تقابل با اصول آکادمیک و روانشناسانه و جهانی هنر ، برگرفته از زندگی شهری . . . ما هم مثل همه دنیا تمدن شهری و هنر نهفته در معماری خیره کننده شهرهامون رو به رخ توریست های اروپایی در اصفهان و شیراز و همدان و شوش و کاشان و . . . می کشیم تا تلویحا سابقه شهرنشینی مون رو به اونها یادآوری کنیم و این به معنای توهین به روستایی هامون نیست که توریست ها رو به دهات اونها نمی بریم . . . در ضمن ریشه همه مردم دنیا در ابتدا روستا و یا دهات ، بوده پس به نظرم به کسی نباید بر بخوره و از این منظر من هم با افتخار ریشه دهاتی دارم . . . پاینده باشید . . .

        موافقم 7
        مخالفم 23
  6. Clean energy (صیانت!)

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    عالیهههههه
    چقد خوشگل شده❤❤

    موافقم 3
    مخالفم 1
  7. net

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (3393 ديدگاه)

    منصوری هم متوجه شد رینگهای سفید فابریک ۵ پره فراری بد هست.اگر دور رینگ خط نازک زرد نبود و کالیبر ترمز مشکی بود به جای زرد قشنگتر میشد.اگر اگزوز وسط نبود و در سمت چپ و راست ۴ اگزوز دایره ای خاکستری به جای مشکی با دهانه کوچکتر در سمت چپ و راست بود قشنگتر میشد.اگر طراحی داخلی یکپارچه مشکی بود و خطوط قرمز نداشت قشنگتر میشد.خطوط زرد که مثل منهارت استفاده کرده بد هست

    موافقم 9
    مخالفم 2
  8. محمد امین

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    فکر‌میکنم این هزارمین وزنی هست که توی سایت های مختلف برای f8 گفتن …. وزن این ماشین حدود ۱۴۳۰ هست

  9. Jdm باز

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    الان همه ی کلکسیون دارا سریع زنگ میزنن میگن یدونه برا من بذار کنار

    موافقم 2
    مخالفم 2
  10. net

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (3393 ديدگاه)

    برای ماشین سوپر اسپرت صندلی پارچه ای خیلی بد هست اگر وسط صندلی این فراری پارچه نبود و چرمی بود قشنگتر میشد

  11. حسین

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (785 ديدگاه)

    یکی از زیباترین تیونینگ ها
    که شاید جز محدود تیونینگ هاس که
    در عین فشرده بودنش
    با ماشین در هم آمیخته شده
    و حس یکدست بودن میده
    نه شلوغ و اضافی بودن
    عاشق تیونینگ هایی هستم ک
    تیون کار زبان طراحی خودرو رو متوجه
    بشه و با توجه به اون
    تیونینگی رو انجام بده که با طراحی اصلی خودرو یکی بشه و بالغ تر بکنه ماشین رو
    اینجا هم تقریبا شاهد یه همچین تیونی هستیم ک واقعا از رو تیتر هم خوش می درخشید
    واقعا حس یک f8 پیشرفته رو بهم داد
    نه یک f8 صرفا عجیب غریب و غیر عادی
    با حفظ اصالت به بلوغ رسیدن
    مساوی بهترین تیونینگ
    ایام بکامتون❤

    موافقم 10
  12. امین

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (301 ديدگاه)

    خدایی پراید رو هم به منصوری بدن سوپر اسپورت تحویل میده

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا