محصول سفارشی و تک ساخت فراری با نام KC23 که در فستیوال سرعت گوودوود معرفی شد، حالا راهی پیست شده تا تواناییهای خود را به نمایش بگذارد.
این شاهکار مخصوص پیست از پانلهای بدنه آیرودینامیکی سود میبرد و ایتالیاییها با انتشار ویدئویی چنین چیزی را برجسته کردهاند. فراری KC23 بر اساس فراری 488GT3 شکل گرفته است تا همهچیز را وارد سطح جدیدی کند. استایل این خودرو از کانسپت ویژن گرن توریسمو و هایپرکار استقامتی 499P الهام گرفته اما بیشک برجستهترین ویژگی طراحی آن دربهای پروانهای است که بر خاص بودن خودرو تأکید دارد.
این هیولای پیست محور تغییرات زیادی را نسبت به 488GT3 Evo تجربه کرده و آیرودینامیک فعال آن جزو موارد قابل ذکر خواهد بود. پانلهای بدنه فعال و قابل حرکت باعث کنترل جریان هوا میشوند تا با عملکرد خودرو را بهبود بخشند. KC23 همچنین بجای آینههای سنتی از دوربینهای جانبی استفاده میکند تا نه تنها میدان دید بهتری داشته باشد بلکه جریان هوا نیز به خوبی از اطراف بدنه عبور کند.
خودروی موردبحث بهصورت استاندارد با رینگهای ۱۸ اینچی و لاستیکهای چسبان معرفی شده اما میتوان رینگهای آلیاژی ۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب را برای جذابیت بیشتر در زمان نمایش به عموم استفاده کرد. البته همانطور که گفته شد KC23 اجازه تردد در معابر عمومی را ندارد و برای پیست تولید شده است. داخل کابین نیز پیکربندی مسابقهای GT3 Evo حفظ شده و از جمله ویژگیهای شاخص آن میتوان به صندلیهای مسابقهای، رول کیج کامل و غربیلک فرمان مسابقهای با ۱۶ کنترل مشابه خودروهای فرمول یک اشاره کرد. در حقیقت تمرکز اصلی فراری ارائه بهترین تجربه رانندگی با این خودرو بوده است. ایتالیاییها اشارهای به مشخصات فنی و پیشرانه KC23 نکردهاند اما به احتمال زیاد پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی 488GT3 Evo در این هیولا بکار رفته است که در 488GT3 قدرت ۶۰۰ اسب بخار را در دور ۷ هزار پیشرانه تولید میکند. البته بسته به نوع خودرو و کاربری آن میتوان قدرت بیشتری را از این نیروگاه آهنین استخراج کرد.
مهراد
۲۴ شهریور ۱۴۰۲عجب تیزری ، عجب ماشینی عجب شاهکاری ❤
پدال عزیز ممنون بابت همه چی ، این همه سال رایگان خوندمت و لذت برم و همیشه وقتی آنلاین میشم اول پدال رو چک میکنم الان دیگه ۸ ساله باهاتم و جزوی از زندگیم بودی و ضمنا دم همه بچه هایی که عضو پدالن و کامنت میذارن گرم که هیچ وقت کامنتارو از دست نمیدادم و میخوندم
جیگر همتونو ❤
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۴ شهریور ۱۴۰۲سپاس از همراهی شما
مهراد
۲۴ شهریور ۱۴۰۲سلامت باشید ، ارادت فراوان
شاهین
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ممنون از دوست عزیز ♥️🌷
مهراد
۲۴ شهریور ۱۴۰۲❤❤🌼🌼
M.83
۲۴ شهریور ۱۴۰۲هنوزم اون مترجم قدیمی زندس ⚡️
شاهین
۲۴ شهریور ۱۴۰۲با من بودین؟ حالا نمیدونم تعریف بود یا کنایه! 😁😁😁
amir-z
۲۴ شهریور ۱۴۰۲خیلی هم عالی
درسته چراغ هاش یجوریه و باعث میشه زیاد به دل نشینه
اما این چراغ های باریک به یه نوعی امضاء برای ماشین های پیست محور فراری تبدیل شده که نمونه هاییش رو توی فراری fxx k که چراغ باریکی هم توی جلو و هم عقب داره یا همین فراری sf 90 xx که چند وقت پیش معرفی شد هم چراغش به همین صورت نواری و باریک در عقب کار شده بود
Enzo Ferrari 2008
۲۴ شهریور ۱۴۰۲به به فراری چقدر عالیه
ab0lf4zl
۲۴ شهریور ۱۴۰۲وای قلبم 😍
خاص
۲۴ شهریور ۱۴۰۲سلام آقای اشتری.
این درگ رولینگ رو پوشش بدید.
https://m.youtube.com/watch?v=MIkUSLtfado
البته مال ۲ سال پیشه ولی درگ بینظیری هست.
Scuderia Ferrari
۲۴ شهریور ۱۴۰۲بی صبرانه منتظر نسخه ویژه 296GTB هستم
به احتمال زیاد فاقد سیستم هیبریدی خواهد بود و این بهترین خبر هست
یک V6 TT RWD با وزن کم و آیرودینامیک عالی چه شود
محمدهادی
۲۴ شهریور ۱۴۰۲قطعا این هیولای پیست ها توان بمراتب بالاتری از ۶۰۰ اسب خواهد داشت
وزن نهاییش روهم اشاره نکردن
.Amir.
۲۴ شهریور ۱۴۰۲یاد fxx k افتادم